Ihan tolkuton hinta. Puollilla kasaa itse rigin, tai joku 250€ jos oikeen pihistelee, ja ostaa käytetyn emo+prossu+ram setin. Kehikko/frame on helppo tehdä itse puusta/alumiinista.
Black Fridayhin en juurikaan laskisi. Tarjouserät paljon riippuvaisia siitä, mitä tavaraa kauppiaat saa tukkureilta tarjoushinoilla.=Ei ainankaan näytönohjaimia![]()
Oiskos tässä sprawlin firma tai ainakin kuvia pöllitty hältä.
Koska olen HC niin vastaan vain viimeiseen (sarkasmi tutkien epävireisyyttä varten pakollinen hömiö)
Tässä nyt ei ole tuon taivaallista järkeä ellei siellä ole jotain juuri 14C asteessa säilyvää tavaraa. Tilanne eri joskus tulevaisuudessa kun kortit kuluttaa enempi euroja kuin tuottaa jolloin ne voi laskea patteriksi joka kuolettaa sähkönhintaa vaikka 50%. Tällöin ei tietenkään kannata antaa paahtaa ylimääräistä.
Tällä hetkellä saat moninverroin euroja sähkön kulutukseen nähden joten. Samoin joudut siitä raudasta maksamaan sikamaista hintaa niin menee tyhmyyden puolelle alkaa sammuttelemaan niitä ellei ole jotain viinipullo kokoelmaa joka vaatii juuri 14C tai menee Domaine de la Romanée-Conti pilalle.
e:
![]()
Tuolta nettisivulta lainattu kuva. Tässä mielenkiintoinen idea tuoda kylmää ilmaa korteille. Mahtaako virtaus riittää? Pari pientä reikää vain. Tosin jos se on käytössä niin kyl maar.
Noi ei perkele, se on Iiro Kokkonen aka sprawlin firma joka kauppaa. Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se kuka maksaa.