Noitahan on staketuspooleja ja luultavasti lisää on tulossa, missä siis samalla tavalla kuin PoW pooleissa pienemmät tekijät joilla ei ole mahdollisuutta luoda kokonaan itse lohkoja, keräävät resurssit yhteen. Etherminellä on isojen poikien pooli joka vaatii sen 32 ETH:hiä muttei avaimien luovutusta, sitten on noita pienempiä jotka vaatii sen, tai sen ETH:hin kai pikemminkin.
Toi Ethermine mainostaa tällä hetkellä 5% tuottoa, mikä siis vaatii sen 32 ETH per stakettaja, mutta he pyörittävät niitä nodeja.
Noi vuoden takaiset 25% vuosittaiset tuotot on kyllä aika feels höpö juttuja. Ne on ehkä olleet järkeviä silloin huhtikuussa kun kurssit raketoi ja siirtokulut on pilvissä. Mutta sen jälkeen on tullut tuo polttaminen ja siirtomäärätkin ovat rauhoittuneet.
Jaa tuossa linkatussa taulukossahan on jotain. staking APR with EVM fee rewards
Mutta siis vuoden vanhoille ennusteille voi lähinnä hymyillä.
Mä luulen että monet PoW poolit stakettaa tai tulee stakettamaan, koska muutenhan he joutuisivat luopumaan kokonaan merkittävästä tulonlähteestään mergessä. Samaten luulisi minerien kehittäjien stakettavan, näillähän ei ole kummoisia juoksevia kuluja ollut vs. mainaajiin.
Toi Ethermine mainostaa tällä hetkellä 5% tuottoa, mikä siis vaatii sen 32 ETH per stakettaja, mutta he pyörittävät niitä nodeja.
Noi vuoden takaiset 25% vuosittaiset tuotot on kyllä aika feels höpö juttuja. Ne on ehkä olleet järkeviä silloin huhtikuussa kun kurssit raketoi ja siirtokulut on pilvissä. Mutta sen jälkeen on tullut tuo polttaminen ja siirtomäärätkin ovat rauhoittuneet.
Jaa tuossa linkatussa taulukossahan on jotain. staking APR with EVM fee rewards
Mutta siis vuoden vanhoille ennusteille voi lähinnä hymyillä.
Mä luulen että monet PoW poolit stakettaa tai tulee stakettamaan, koska muutenhan he joutuisivat luopumaan kokonaan merkittävästä tulonlähteestään mergessä. Samaten luulisi minerien kehittäjien stakettavan, näillähän ei ole kummoisia juoksevia kuluja ollut vs. mainaajiin.