RTM menee senver tiukasti ylöspäi et ei muuta ku louhimaan kaikki mitä irti saa![]()
Aletaan olla siinä pisteessä, että pian saa maksaa luottokorttien korkoja... Tähän asti elämässä onnistunut välttämään sen. Mennyt rehelliesti vähän full retard rahat tähän hommaan tässä loppuvuodesta. Mietin jo, että olis myynyt loput Modernat rahottamaan tätä harrastusta, mutta sekin rommas 450usd -> 250usd niin myyntihalut pieneni. Eikä kyllä kaikkia munia kannata samaan koriin laittaa.
Nyt on 6x 3900X, 2x 5900X, 1x 5950x, 1x 4600G. Sitten nurkissa vielä tekemättä mitään 1x 5800X, 2x 3600, 1x 10700k ja noista pöntöistä tulis 4x 3700X. Kyl mä luulen, et toi ekat kymmenen saa luvan riittää.
Jos uskoo että RTM raketoi seuraavan vuoden aikana, niin mieluummin sitten myy ne pöntöt ja ostaa sitä RTM niillä rahoilla![]()
Itse asiassa ostin muutamalla satasella reilu kuukausi takaperin kun totesin, että tätä kertyy liian hitaasti, että pitää saada jonkuntasonen positio. Järkevintä olisi ollut pistää kaikki rahat suoraan tuohon valuuttaan silloin eikä ostella mitään prossuja... Vaikeustason nousu tekee mainauksesta vähän meh puhaa, mutta jos niitä nyt pitäisi sen verran, että saa aina uusille näyttiksille kodin suoraan ilman, että tarttee serriä metsästää.
e: Sen kyllä aattelin tän rtm kanssa kokeilla, että hodlataan ainakin kunnes pääsee isoon pörssiin. Tällä hetkellä vaikuttaisi ainakin siltä, että vois jopa onnistua.
Viimeksi muokattu: