Onko näillä joku rummutus käynnis vai miksi raketoi? Itellä vähän shibaa ollut jo pidemmän aikaa ja ekaa kertaa ollaan reilummin plussalla.
Lähinnä mietin hodlatakko vai myydä pois ennen sukellusta. Näille rahoille ei kyllä ole oikeen tarvetta, mutta onko mitään pontentiaalia sukelluksen jälkeen nousta vielä korkeammalle?
Ketjua lukeneena muistelen sinun tutustuneen kryptoihin syvemmin joten ehkä osaat vastata.
No en nyt mitenkään kovin syvästi, mun "osaaminen" on lähinnä sitä että koitan ennustaa minkä kolikon ympärillä on eniten hypeä ja semmoisia projekteja jotka luo vielä enemmän hypeä sen yleisen sekoilun ympärille. En harrasta "perinteistä" sijoittamista koska tarkoitus tienata omalla yritystoiminnalla sen verran rahaa että kryptoilla voi pelata rikasta tai rutiköyhää (eli uhkapelata).
Joka paikasta kuulee että kohta romahtaa ja ei tää voi enää kasvaa, mutta kyllähän tuota jatkuvasti burnataan ja nykyinen nousu onnistui isojen burnien ansiosta. Onhan Dogenkin ollut jonkun asiantuntijan mielestä tarkoitus kuolla about joka viikko siitä lähtien kun se julkaistiin.
Niin hullulta kuin se kuulostaakin niin Shibaa pystyy ostamaan nykyään Coinbasesta, nyt kun tän kaiken Shibaswap ja Shiboshi intoilun lisäksi joku toinen iso pörssi ottaisi listoilleen niin voidaan mennä lisää ylöspäin.
Äskeisen sanottuani uskon että alas tullaan varmaan ihan päivien tai viimeistään viikkojen sisällä oikein kunnolla mutta silloin ostan itse lisää koska hype on niin järjetön ja jatkunut niin pitkään että en jaksa uskoa mihinkään lopulliseen romahdukseen. Tämä johtuen siitä että jos otetaan kunnon syöksy niin ne ketkä nyt viitsi vastustaa FOMOa, pistävät varmasti rahaa sisään dipissä.
Veikkaisin että ainakin yksi nolla otetaan vielä pois, ehkä kaksikin. Tosin mun lopullinen neuvo näissä on aina se että aseta tavoite ja kun tavoite on täynnä niin nosta tavoitteen mukaan pois ja jätä loput lottolappuna sisään.