Kryptovaluuttakeskustelua (Bitcoin, Ethereum, Litecoin ja altcoinit)

Jeggu

Tukijäsen
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
375
Mikäs olis helpoin tapa sijoittaa mahdollisia pankkitilillä makaavia euroja näihin. Talletus esim. Coinbase Pro --> ostaa BTC --> vaihtaa BTC heti USDC --> siirto esim. Nexoon? Ainakin Nexoon pystyy käsittääkseni tallettamaan ihan eurojakin (fiat) suoraan, mutta niille ei tainnut tulla mitään talletussuojaa tms.
Coinbase Pro on usein halvin paikka ostaa stableja. Mutta ei kyllä missään nimessä kannata ostaa EUR-->BTC-->USDC vaan suorilta EUR-->USDC. Noille EUR/Stablecoin pareille on Coinbase Prossa 0.01% taker ja 0% maker fee eli lähes ilmaiset vaihdot.

Pienemmillä summilla (alle 5k€) USDC:n ostaminen Crypto.comissa on myös melko edullista jos siellä laittaa earniin koska Coinbasen lähetyksestä menee kuitenkin eth-verkon lähetysmaksu (20 usd luokkaa tällä hetkellä). Crypto.comiin saa siis myös ihan tilisiirrolla euroja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
160
Ei siinä mennyt pitkään, ehkä jopa saman tai seuraavan päivän aikana valmista. Fyysistä korttia saikin odotella 3kk ja toiset 3kk kun päivitti Jadeen.

Nykyisin saa heti virtuaalikortin, jota voi sitten esim Curvella käyttää Google payn kautta kaikkialla. Loungeen vaaditaan fyysinen kortti.

Kannattaa olla aspaan yhteydessä.
No nyt tuo hyväksyttiin ja virtuaalikortti käytettävissä. Tuota fyysistä korttia en nyt ihan heti oo odottelemassa, kun lukenut tosiaan et siinä voi kestää aikansa.
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
185
Treidausta kun ei ehdi/jaksa harrastaa ja kryptoihin sijoittaa lähinnä karkkirahalla, niin alkoi kiinnostamaan korkotuotot (earn). Nexo, Crypto.com, BlockFi, Celsius vai joku muu? Toki varmaan riippuu mitä coinia aikoo noihin sijoittaa että millaiset korkoprosentit tarjoavat millekin kolikolle.
Oon noita kaikkia käyttänyt, lisäksi on muitakin palveluita jotka voi olla ihan varteenotettavia. Oma suosikki on kuitenkin Nexo, toimivin palvelu ja paras tuotto, luotettavan oloinen.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
961
Binancella edelleen kaikki vaihdot ilmaiset jos BUSD-pari löytyy. EUR - BUSD - haluttu kolikko.

Kaikki oleellinen info kryptoista löytynee tuolta.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Kuinka tuolta dextoolsista voi ostaa kolikoita? Ensin täytyy tehdä jokin lompakko esimerkiksi Binanceen, ostaa ethereumia, liittää lompakko dextoolsiin ja vaihtaa ethereum esim. tuohon DOE:en?
Tee tili Binanceen, osta sieltä euroilla tai jollain muulla kryptovaluutalla (jos sulla oli entuudestaan) ETH:iä. Asenna Metamask-lompakon liitännäinen Chromeen tietokoneelle (kännykkään saa myös appin mutta tietsikalla kätevämpää) ja luo sillä lompakko. KIRJOITA LUODUN LOMPAKON PASSPHRASE YLÖS JA LAITA VARMAAN PAIKKAAN. ÄLÄ IKINÄ ANNA SITÄ KENELLEKÄÄN. MIKÄÄN LEGIT TOIMIJA EI TULE SITÄ KYSYMÄÄN. Varmista että metamaskissa on valittu oikea verkko "Ethereum Mainnet". Lähetä ETH Binancesta luomaasi lompakkoon. Mene DOE-projektin viralliselle kotisivulle ja klikkaa sieltä "Buy $DOE (Uniswap)" -linkkiä. Varmista että lompakossasi on tarpeeksi ETH:iä ostamasi määrän lisäksi kaasumaksuihin. Kaasumaksut voivat olla välillä jopa $50 arvostsa ETH:iä.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 402
KIRJOITA LUODUN LOMPAKON PASSPHRASE YLÖS JA LAITA VARMAAN PAIKKAAN. ÄLÄ IKINÄ ANNA SITÄ KENELLEKÄÄN. MIKÄÄN LEGIT TOIMIJA EI TULE SITÄ KYSYMÄÄN.
Komppaan tätä. Ja oikeasti varmaan paikkaan. Siinä vaiheessa kun oot hävittänyt laitteen jolta on pääsy lompakkoon ja alat miettimään että missähän se passphrase oikein on, niin voin sanoa että ei oo kivaa.

Itellä on paloturvakaapissa palolta suojatun säilytysrasian sisällä kaikki nää. En aio laittaa johonkin pilveen tekstitiedostoon.
 
Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
133
Tee tili Binanceen, osta sieltä euroilla tai jollain muulla kryptovaluutalla (jos sulla oli entuudestaan) ETH:iä. Asenna Metamask-lompakon liitännäinen Chromeen tietokoneelle (kännykkään saa myös appin mutta tietsikalla kätevämpää) ja luo sillä lompakko. KIRJOITA LUODUN LOMPAKON PASSPHRASE YLÖS JA LAITA VARMAAN PAIKKAAN. ÄLÄ IKINÄ ANNA SITÄ KENELLEKÄÄN. MIKÄÄN LEGIT TOIMIJA EI TULE SITÄ KYSYMÄÄN. Varmista että metamaskissa on valittu oikea verkko "Ethereum Mainnet". Lähetä ETH Binancesta luomaasi lompakkoon. Mene DOE-projektin viralliselle kotisivulle ja klikkaa sieltä "Buy $DOE (Uniswap)" -linkkiä. Varmista että lompakossasi on tarpeeksi ETH:iä ostamasi määrän lisäksi kaasumaksuihin. Kaasumaksut voivat olla välillä jopa $50 arvostsa ETH:iä.
Eikös Binancen lompakosta lähettäminen maksa ihan helvetisti? Joutuu aika isolla kädellä voittaa alt-ostoissa et saa edes omilleen kun tuskin kukaan enempää kun 50€ laittaa per alt
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
578
Itse oon laittanut nuo lompakoiden passphraset Bitwardenin vaulttiin talteen ja paperille tietty lisäksi.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 402
Kuulostaa tosi kestävältä sijoitustyyliltä.
Ite oon pistäny kanssa iha reilusti vähintään tonnin ja tiettyihin useampiakin ja tuotot on ollu aika messeviä.

Kyllähän tässä on kultaryntäys menossa joten jos on riskinsietokykyä niin voi saada kovia tuottoja.

Just tällä hetkellä omien Shibojen arvo about 45 000€ enkä oo näillä hinnoilla myymässä pois.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 402
Jos laskee kaikki rugatut coinit mukaan?
Itellä hävinnyt rugpulleihin tänä vuonna joku 2500€ mutta voittoja nostettu jotain 90t€ ja lompakon arvo tällä hetkellä kokonaisuudessaan about 80t€. Euroja olen tililtä laittanut varmaan 15 000€ tähän mennessä.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
533
Onko tos binancen pääs jotain vikaa kun kortilla yrittää ostaa niin unable to process erroria pukkaa.

Ensimmäinen osto onnistui mutta sen jälkeen pukkaa tota erroria koko ajan.
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Itellä hävinnyt rugpulleihin tänä vuonna joku 2500€ mutta voittoja nostettu jotain 90t€ ja lompakon arvo tällä hetkellä kokonaisuudessaan about 80t€. Euroja olen tililtä laittanut varmaan 15 000€ tähän mennessä.
Aloititko tänä vuonna? Ja oletko laittanut ainoastaan noihin uusiin shit coineihin vai myös joihinkin "kunnollisiin" kuten ETH/BTC ja missä suhteessa?
Onko vinkkiä mistä etsiä ajoissa vihiä potentiaalisista shit coineista tai mitä metodia olet itse tuohon käyttänyt?
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Kuulostaa tosi kestävältä sijoitustyyliltä.
No erinomaisesti se on toiminutkin. Mun projekteista karkeesti kolmasosa on rugannu tai jostain muusta syystä arvo tippunu about nollaan. Toinen kolmasosa jääny leijuun about samoihin hintoihin mitä pisti sisään. Ja viimenen kolmasosa on sitten raketoinu jotain 3x - 400x. Tästä syystä otan riskejä.

Nykyään oon oppinut aika hyvin näkeen mitkä on rugeja ja mitkä ei. Se vaatii vähän kokemusta. Mutta projekti voi kaatua monesta syystä. Esim. pieneen bugiin contractissa. Ja "rugiprojekteistakin" voi kääriä isot massit kun myy vaan ajoissa.

Ja oletko laittanut ainoastaan noihin uusiin shit coineihin vai myös joihinkin "kunnollisiin" kuten ETH/BTC ja missä suhteessa?
Onko vinkkiä mistä etsiä ajoissa vihiä potentiaalisista shit coineista tai mitä metodia olet itse tuohon käyttänyt?
Itse sijoitan lähinnä uusiin projekteihin. Aluksi ne oli lähinnä paskakolikoita. Niissä kävi hyvä säkä, jolloin oli massii pistää enemmän legitteihin projekteihin mitä pyrin etsimään aikases vaihees. Ja nyt on taas paskakolikkokausi jolloin pyrin ennustamaan uusia meemejä mitkä vois lähtee lentoon. BTC:tä en ole koskaan ostanut, ei ole syytä. ETH/BNB/ADA/SOL/FTM jne. on jääny lompsaan lähinnä sen takia kun olen kotiuttanut kyseisen chainin projekteja voitolla.

Itse olen löytänyt uusia projekteja ylilaudalta, redditistä jo omista verkostoista.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
266
Meikäläinen laitto pari satkua tohon dogs of eloniin, katotaan miten käy :D Ei kehtaa omista roposista enempää laittaa tommoseen gambleen.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Mietin onko tämä vai luottokortti lanka parempi kysymykseen, mutta aloitetaan täällä.

Mulla on tuo Crypto.Comin Ruby Steel kortti. Cashbackistä ei tarvitse maksaa veroa, mutta itse uskon tuohon CRO tokeniin, joten en niitä heti myy vaan mieluummin sitä sitten holdaan. Mä sitten mietin tuossa verotusta ja sen hoitamista sitten joskus, kun se aika on. Itse cashbackistä ei makseta veroa, mutta tuota arvonnoususta sitten ilmeisesti pitää. Tuossahan on aika vaikea pitää kirjaa itse, kuinka paljon nyt saanut cashbackia ja kuinka paljon se noussut etc joten googlettin ja löysin tuon Koinly palvelun, joka vaikuttaa ihan näppärältä. Testaisin sitä nopeasta ja näyttää näyttävän ihan oikein tuon cashbackin arvonnousut, mutta siinä näyttäisi olevan vain yksi pulma, transaktioiden määrä..
1636468235531.png

Kun pitkin vuotta maksaa tuolla kortilla niin niitä transaktioiden määrähän nousee aika isoon lukemaan (saati sitten vuosien kuluessa), mikä tarkoittaa että tuolta Koinlysta pitäisi ottaa ulos suhteellisen iso plan, mikä taas maksaa. Tuolta palvelusta kun ottaa verolomakken niin on kaikki kortista saadut hyödyt syöty tuohon.
1636468225499.png

Onko muilla samanlaisia kokemuksia / miten täällä tämä ongelma ratkaistu? Jos menee vaikeaksi niin pitää varmaan myydä vaan joku viikko niitä sitten pois / yrittää jotenkin pitää jonkunlaista kirjaa, mutta vaikeaksi voi mennä tai menee siihen, että maksan liikaa veroja. Ei kuitenkaan tarkoituksella ole tarkoitus pimittää verottajalta tietoa kun jää siitä kuitenkin kiinni ja se vasta herkku sitten on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
59
Löytyykö mistään alottelijan opasta Binanceen, suomeksi?

Tai osaako joku nopeasti neuvoa miten myydään noita harvinaisempia kryptoja euroiksi.
Ilmeisesti pitää ensin vaihtaa esim bitcoineiksi, jonka jälkeen myynti euroiksi? Olenko ymmärtänyt oikein? Helpoin/yksinkertaisin/halvin tapa.

Onnistuuko kyseisestä paikasta eurojen kotiutus vaivatta? En ole vielä edes identifitoitunut tuonne, eli varmaan siitä liikenteeseen?

Kiitos!
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 402
Aloititko tänä vuonna? Ja oletko laittanut ainoastaan noihin uusiin shit coineihin vai myös joihinkin "kunnollisiin" kuten ETH/BTC ja missä suhteessa?
Onko vinkkiä mistä etsiä ajoissa vihiä potentiaalisista shit coineista tai mitä metodia olet itse tuohon käyttänyt?
Ei Bitcoinissa enää saa mitään kovin mojovia tuottoja. Jos nousee sataan tonniin niin aika maltillinen tuotto verrattuna mitä markkinoilta voi saada kaikenmaailman alteilla.

Itellä on yks frendi joka on tehny satoja tuhansia kryptoilla ja kuuntelen nyt aika orjallisesti hänen ohjeita.

Suositteli esim. ostamaan kesäkuussa tätä Ultra price today, UOS to USD live, marketcap and chart | CoinMarketCap

ja tätä heinäkuussa

Tätä suositteli ostamaan jo maaliskuussa

En ostanut näistä yhtäkään ja vituttaa rankasti. Nyt kun vieläkin suositteli niin ostin. En tiedä mistä se näitä repii mutta hämmentävän hyvin valitsee kolikkonsa ja oon nähnyt hänen lompakon joka on aika muhkea.

Lisäksi melkeen pakotti ostamaan Shiba Inua ja Kishu Inua joilla sitten teinkin isoimmat voitot.

Korostan että nää on oikeasti todella riskialttiita ja ottaneet jo isot nousut, mutta kun olen täällä mainostanut omia sijoituksia niin kai sitä voi vähän avata mitä ja miten teen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
436
Löytyykö mistään alottelijan opasta Binanceen, suomeksi?

Onnistuuko kyseisestä paikasta eurojen kotiutus vaivatta? En ole vielä edes identifitoitunut tuonne, eli varmaan siitä liikenteeseen?

Kiitos!
Binancessa ei taida toimia ETA tilisiirrot enää, kortille saa varmaan siirrettyä tai sitten ensin kryptot johonkin toiselle välittäjälle ja sieltä sitten tilille.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
59
Binancessa ei taida toimia ETA tilisiirrot enää, kortille saa varmaan siirrettyä tai sitten ensin kryptot johonkin toiselle välittäjälle ja sieltä sitten tilille.
Meneekö siirtomaksuja enemmän kortille siirrettäessä/rajoituksia määrissä?

Ja mites tosiaan, pitääkö noi altcoinit ensin vaihtaa btc ja sitten vasta euroiksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
436
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Meneekö siirtomaksuja enemmän kortille siirrettäessä/rajoituksia määrissä?

Ja mites tosiaan, pitääkö noi altcoinit ensin vaihtaa btc ja sitten vasta euroiksi?
Kiinnostaisi itseäkin jonkinlainen opas tähän kryptosijoittamiseen perehtymiseksi.
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Tuli nyt itsekin pistetty muutama satanen Shiba inu ja vähän Tking coiniin.(Joka on nyt frozen tilassa) Päätin kans testa biboxin Follow Trader. Mutta on kyllä kallista siirtää walletiin rahat.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 095
Coinbase Pro on usein halvin paikka ostaa stableja. Mutta ei kyllä missään nimessä kannata ostaa EUR-->BTC-->USDC vaan suorilta EUR-->USDC. Noille EUR/Stablecoin pareille on Coinbase Prossa 0.01% taker ja 0% maker fee eli lähes ilmaiset vaihdot.

Pienemmillä summilla (alle 5k€) USDC:n ostaminen Crypto.comissa on myös melko edullista jos siellä laittaa earniin koska Coinbasen lähetyksestä menee kuitenkin eth-verkon lähetysmaksu (20 usd luokkaa tällä hetkellä). Crypto.comiin saa siis myös ihan tilisiirrolla euroja.
Näytti Crypto.comisa olevan ensimmäisen 30pv ajan uusille käyttäjille (ainakin mobiilisovelluksen kautta) kuluttomat ostot. Ilmeisesti voi ostaa joko kortilla tai sitten tehdä SEPA-tilisiirron, jälkimmäistä testasin ja rahat siirtyi hyvin nopeasti saman päivän aikana aivan kuten esim. Coinbase Pro:n myös.

edit: Onko muilla siirtynyt Nexon (SEPA) tilisiirrot yhtä nopeasti kuin Crypto.comin vastaavat, kokemuksia?

Tuntuu aika no brainerilta laittaa mahdolliset ylimääräiset fiatit vaikka EURx:n earniin poikimaan edes jotain tuottoa versus pankkitilillä makuutus. Kunhan muistaa että aina jotain riskejä on olemassa, vaikka Nexokin jotain 100% asset-backed takuuta hehkuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
865
Mielenkiinosta rupesin perehtymään aiheeseen, ja nähtävästi tuo rahojen liikuttelukin on melkoinen taitolaji, että mitä kanavia pitkin niitä kannattaa pyöritellä. Tein tilin Binanceen ja Coinmotioniin, ja ainakin Coinmotionissa vaikuttaa että esim. lompakossa olevan ETH:n siirto Metamaskiin näytti olevan 10% luokkaa.. Lieköhän tuo ihan normaalia? Tuossahan käy siten, että jos noihin shitcoineihin haluaa sijoittaa uniswapin tmv. kautta, niin 20% rahoista häviää erilaisiin siirtomaksuihin. Siis jos ei tiedä miten tuo on järkevintä tehdä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
379
Mielenkiinosta rupesin perehtymään aiheeseen, ja nähtävästi tuo rahojen liikuttelukin on melkoinen taitolaji, että mitä kanavia pitkin niitä kannattaa pyöritellä. Tein tilin Binanceen ja Coinmotioniin, ja ainakin Coinmotionissa vaikuttaa että esim. lompakossa olevan ETH:n siirto Metamaskiin näytti olevan 10% luokkaa.. Lieköhän tuo ihan normaalia? Tuossahan käy siten, että jos noihin shitcoineihin haluaa sijoittaa uniswapin tmv. kautta, niin 20% rahoista häviää erilaisiin siirtomaksuihin. Siis jos ei tiedä miten tuo on järkevintä tehdä.
Mä huomasin saman. Siirin coinmotionista coinmotionin lompakkoon 300e, ja tarkoitus oli ne sitten muuttaa eth -> tiger king + dogs of elon, mutta kun 150e vaihdosta olisi mennyt siirtomaksuja 150e (eli kahdesta siirrosta olisi mennyt n. 300e), luovuin ideasta toistaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
865
Mä huomasin saman. Siirin coinmotionista coinmotionin lompakkoon 300e, ja tarkoitus oli ne sitten muuttaa eth -> tiger king + dogs of elon, mutta kun 150e vaihdosta olisi mennyt siirtomaksuja 150e (eli kahdesta siirrosta olisi mennyt n. 300e), luovuin ideasta toistaiseksi.
Niin tosiaan tuo siirtomaksu taitaakin olla kiinteä, eli sinun tapauksessasi tilanne olisi ihan absurdi. Laitoin itse laskuriin tuhannen euron edestä etheriä ja siirtomaksu olisi ollut joku 93 euroa (~oletin että se on aina joku prosenttiosuus)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 246
Jos haluaa pikkusummia noihin shitcoineihin sijoittaa niin binance smart chain huomattavasti edullisempi vaihtoehto. Siirtomaksut joitan senttejä/kymmeniä senttejä.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 016
Onko nää shitcoinien julkaisijat yleensä anonyymejä? Jotenkin uskoisin että ois aika suuri etu siitä että on paljon pääomaa, että pystyy alussa pumppaamaan ylös. Mietin vaan että onko suurin osa samaa pientä sisäpiiriä joka ottaa tietty sen riskin alussa, mutta hoitaa myös markkinoinnin. Sitten jää loppu Elonin twittien/lemmikkien nimien varaan, näin kärjistetysti.
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Tää nyt menee varmaan aika lailla shillauksen puolelle, mutta mitä mieltä Baby Santa Tokenista? En edelleenkään oikein tajua näistä paskakolikkomarkkinoista mitään, mutta tuon poletin Telegram-kanavaa oon tässä seuraillut ja siellä dev-tiimi tuntuu melko aktiiviselta säännöllisine videochätteineen, missä vastailevat kysymyksiin jne. Tokenin perustaja oli muutama päivä sitten omalla naamallaan siellä esittäytymässä ja kertoilemassa projektista. Jonkinlaista suunnitelmallisuutta tuntuu olevan touhussa mukana. Nämä kaikki vaikuttaa ihan hyvältä omasta mielestä, mutta kun ei ole juuri mitään kokemusta näistä niin miten normaalia/epänormaalia tän kaltainen dev-tiimin touhu yleensä näissä on? Onko jollain paskakolikoista enemmän tietävällä mielipidettä juuri tästä tokenista? @Tatuks , @heloust ?

Chartti ei sinällään vielä vakuuta, mutta aika tuore tapaus kuitenkin kyseessä; PooCoin BSC Charts

Pitäiskö juosta karkuun vai pitää kiinni? Tämä nyt yksi monista lottolapuista mitä itsellä vetämässä.
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
80
Telegram-kanavaa oon tässä seuraillut ja siellä dev-tiimi tuntuu melko aktiiviselta säännöllisine videochätteineen, missä vastailevat kysymyksiin jne. Tokenin perustaja oli muutama päivä sitten omalla naamallaan siellä esittäytymässä ja kertoilemassa projektista. Jonkinlaista suunnitelmallisuutta tuntuu olevan touhussa mukana. Nämä kaikki vaikuttaa ihan hyvältä omasta mielestä, mutta kun ei ole juuri mitään kokemusta näistä niin miten normaalia/epänormaalia tän kaltainen dev-tiimin touhu yleensä näissä on? ?
Boldailin tuosta hieman asioita joita kannattaa ehkä miettiä. Videochat ja omalla naamalla esiintyminen ei tarkoita sitä, että esiintyisivät oikealla identiteetillään saati edes oikealla omalla naamalla, never höörd deepfake? Suunnitelmallisuus? Näissä ei koskaan ole mitään muuta suunnitelmaa kuin se, että kehittäjä porukka tienaa rahaa. Joku sivullinen saattaa myös päästä tuurilla osingoille. Jos jokin on liian hyvä ollakseen totta, niin ehkä se ei ole totta. Eipä mulla muuta.
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Näissä ei koskaan ole mitään muuta suunnitelmaa kuin se, että kehittäjä porukka tienaa rahaa. Joku sivullinen saattaa myös päästä tuurilla osingoille.
Joo siis tämä on ihan itsestäänselvää. Lähinnä kysyin tuosta tokenista kun ei ole oikein muodostunut itselle referenssipistettä miten näihin pitäisi suhtautua. Paskan kanssahan tässä ollaan tekemisissä, mutta kun tuolta paskan seastakin lienee löydettävissä joitain enemmän paskoja ja vähemmän paskoja tokeneita, niin koetan arpoa mihin kohtaan asteikkoa tämä mainitsemani projekti kuuluu.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
26
Aivan ummikkona tässä ollaan, joten kiinnostaa miten nuo pre-salet menee? Törmäsin sellaiseen sivustoon kuin PinkSale, jossa näihin voi osallistua. Jos haluaa toimia esim MetaMaskin kanssa niin otetaanko esim tuolta PinkSalesta vain sen kyseisen Tokenin pre-sale osoite ja tehdään vaihto MetaMaskissa?

Tuolla arvot ilmoitetaan BNB valuutassa, joten täytyykö ensin tehdä tili Binancelle, jotta saa hankittua BNB:tä?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
80
Joo siis tämä on ihan itsestäänselvää. Lähinnä kysyin tuosta tokenista kun ei ole oikein muodostunut itselle referenssipistettä miten näihin pitäisi suhtautua. Paskan kanssahan tässä ollaan tekemisissä, mutta kun tuolta paskan seastakin lienee löydettävissä joitain enemmän paskoja ja vähemmän paskoja tokeneita, niin koetan arpoa mihin kohtaan asteikkoa tämä mainitsemani projekti kuuluu.
No onko pakko olla tekemissä paskan kanssa? :hmm: Oma arvioi, että tuo projekti on hyvin tyypillinen shitcoin projekti, ei mitään ihmeellistä. Vastaavia joulupukki kolikoita on useita.

E: Tarkennetaan vielä, että pikainen arvio. En tuohon pintapuolisesti enempää perehtynyt, eikä ole tarkoituskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
No onko pakko olla tekemissä paskan kanssa?
En nyt ihan ymmärrä mitä ajat takaa? Eihän kenenkään tarvitse olla yhtään minkään krypton kanssa väkisin tekemisissä. Kuten jo totesinkin niin tää nyt on itsellä yksi lottolappu muiden seassa.

Aivan ummikkona tässä ollaan, joten kiinnostaa miten nuo pre-salet menee? Törmäsin sellaiseen sivustoon kuin PinkSale, jossa näihin voi osallistua. Jos haluaa toimia esim MetaMaskin kanssa niin otetaanko esim tuolta PinkSalesta vain sen kyseisen Tokenin pre-sale osoite ja tehdään vaihto MetaMaskissa?
PinkSaleen itekkin törmännyt, mutta en ole itse sitä kautta vielä uskaltautunut mitään ostelemaan ja vähän heikonlaisesti tuosta tuntuu infoa löytyvän kaiken shillauksen ja muun sonnan seasta netistä. Itekkin siis mielenkiinnolla kuulisin jos joku on tuon kanssa ollut tekemisissä ja osallistunut pre-saleihin?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
80
En nyt ihan ymmärrä mitä ajat takaa? Eihän kenenkään tarvitse olla yhtään minkään krypton kanssa väkisin tekemisissä. Kuten jo totesinkin niin tää nyt on itsellä yksi lottolappu muiden seassa.
Jaa et nähnyt samaa vitsiä minkä minä näin. Eli tiedät, että olet tekemissä paskan kanssa, mutta siitä huolimatta päätät olla tekemisessä sen kanssa... Läppä heitto oli, en ajanut mitään takaa. :)
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 095
Oon noita kaikkia käyttänyt, lisäksi on muitakin palveluita jotka voi olla ihan varteenotettavia. Oma suosikki on kuitenkin Nexo, toimivin palvelu ja paras tuotto, luotettavan oloinen.
Näytti kuitenkin olevan EURx:lle vain 4% flex korko eikä 8% kuten esim. USDc:llä. Vähän oli harhaanjohtavat nuo Nexon sivut mielestäni, sai sen kuvan että EURx on myös stablecoin jolle maksetaan yhtä hyvää korkoa kuin esim. USDc.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 402
Pre sale on aika lottoa, iso osa on kusetuksia ja oman käsityksen mukaan pre-sale vaiheessa on todella vaikeaa sanoa onko kyseessä kusetus.

Aika monesta paikkaa lukenut että kannattaa mielummin mennä pelaamaan rulettia kuin laittaa rahojaan pre-saleihin.
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Jaa et nähnyt samaa vitsiä minkä minä näin. Eli tiedät, että olet tekemissä paskan kanssa, mutta siitä huolimatta päätät olla tekemisessä sen kanssa... Läppä heitto oli, en ajanut mitään takaa. :)
Sori, oon välistä huumorintajuton idiootti :D
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Pre sale on aika lottoa, iso osa on kusetuksia ja oman käsityksen mukaan pre-sale vaiheessa on todella vaikeaa sanoa onko kyseessä kusetus.
Joo oon tuota pre-sale kuviota kanssa tuon suuntaisesti miettinyt, että käytännössä täysin sokkona joutuisi laittamaan rahat kiinni, siinä missä "normaalissa" paskakolikko-lotossa näkee sentään jonkin verran chartista ja muusta pöhinästä että missä mennään. Vaikka aika liki nollatietoa sekin lopulta taitaa olla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 838
Viestejä
4 210 528
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom