Tätä kun on välillä lueskellut, tuntuu että ei ole kun miljonärejä ja tulevia sellaisia postailemassa foorumille. Kukaan ei puhu tappioista mitään, miksi? Vai heittääkö porukka uskomatonta läppä ja elää sitä kautta haaveissa.
Itellä iso kasa lottolappuja joissa osa -100%. Tosin onneksi ei kovin isoja määriä. Lisäksi olen holdaillut bitcoinia jotain 5 vuotta josta olen saanut rahat joilla ostella näitä. Eli ei nää pelkkää voittoa ole, mutta todella pitkään jatkunut kasvuhan nyt aiheuttaa sen että melkein pakostakin on tienannut jotain jollei ole ostellut jotain ihan käsittämätöntä.
Joku kuukausi sitten ostetut Doget tohon aikaan kun hehkuttelit oli +8000€.
Paljonko polttelit siirtokuluissa rahaa meemien kanssa?
Keskimäärin yksi siirto maksanut sen 40-90€ ja siirtoja varmaankin jotain 10kpl tähän mennessä ja siihen päälle kaikki muut maksut niin kyllähän niihin on mennyt.
Vilauta vähän portfoiliota.
Näköjää taas raketoinu yöllä... Tässä nyt mitä meemikolikoita on.
Shiba inua 20k€ arvosta
Akita inua 9000€
Kishu Inua 50k€ (kotiutin just äsken n. 10 000€ edestä, oli 60k€)
Dogea 4500€
Sitten kaikenmaailman pieniä lottolappuja, sanoisin jotain 10 erilaista, about 3000€ edestä (nää on jotain yhteensä varmaan 20% miinuksella).
Toive olisi että toi Kishu Inu reaktoisi samalla tavalla kun Shiba niin ei tarttis enää raha-asioista miettiä.
DISCLAIMER: Kyllä, olen akuutin tietoinen siitä että meemikolikot on äärimmäisen volatiileja ja nykyinen arvo ei käytännössä merkitse mitään koska se voi olla huomenna -50%. Mulla on töistä tarpeeksi rahaa mukavaan elämiseen ja kryptot on käytännössä sitä varten että voi ostaa sen kuuluisan lambon. En suosittele kenellekään näillä lottoamista jos ei oikeasti ole varaa, itsellä on käynyt niin onnekkaasti että ei tarvitse miettiä rahankäyttöä niin tarkasti joten laitoin näihin kiinni.
Jätän keskustelun tältä osin näistä meemikolikoista koska en ole oikein varma arvostetaanko täällä että tukitaan tämä ketju keskustelemalla vedonlyönnistä. Pahoittelut.