Mitäs mielipiteitä löytyy tuosta Binanceen kohta listattavasta ICP-tokenista? Yritin lukea siitä, mutta "paska"-suodattimeni ei ole vielä ihan luotettavalta tasolla näissä jutuissa. En siis saa kiinni siitä, mitä esimerkiksi tällä kolikolla ja sen ympärille rakennetussa "härdellissä" on oikeasti tarkoitus tehdä (tai oikeastaan millään muullakaan tällaisella voimilla).
Meinasin kyllä joka tapauksessa laittaa mielenkiinnosta muutaman jenin kiinni tähän ja katsella, mitä tapahtuu. Pääsepähän seikkailuun mukaan ja ehkä pätemään töissä, että oon expertti näissä hommissa ja tiedän mitä teen! Ei ehkä vielä pääse bahaman saarille, mutta jos osuisi lottoarpa kohdalleen ja sais vaikka kesärenkaat maksettua kryptoseikkailuilla!
Minulla on myös sellainen etiäinen (väheksymättä asiantuntijoita/asioista ymmärtävä), ettei taida oikein kukaan muukaan tietää, mitä näillä coineilla on tarkoitus tehdä. Olen päättänyt ottaa itselleni tästä pienen projektin ja aloittaa sijoittamisen aina uusiin kolikoihin, mitä julkaistaan binancessa vaihdettavaksi, puhtaalla mututuntumalla. Ja kyllä nyt puhutaan niin pienistä summista, ettei tarvitse miettiä kahta kertaa, että miten käy.
Jos olen yhtään kartalla ihmisistä, hypestä ja maailman menosta, niin uskon, että meitä minun kaltaisiani asiasta ymmärtämättömiä on näilläkin markkinoilla jo niin paljon liikkeellä, koska kryptot on nyt "se juttu", jokainen uusi kolikko voi ihmisten mielestä olla seuraava "doge" "parempi kuin Bitcoin" "pikavoittoja luvassa" ja tähän työnnetään rahaa vähän joka puolelta maailmaa. Uskon siihen, että jos olen kauppapaikalla ensimmäisten joukossa liikkeellä, niin uusien coinien listauksissa on mahdollista tehdä rahnakkaa.
Anteeksi wall of text ja vähäinen faktapitoisuus, mutta uskon, että tästä "rojektista" tulee olemaan tällekin threadille jotain iloa jatkossa!