Cryptocomia mä käytän vielä normaalisti. Palveluun edelleen sijoitan kryptoja ja käytän sitä Ruby debit korttia kaikkiin verkko-ostoksiin, sekä nostan ulkomailla käteistä. Ei nuo cryptocomin edut huonoja ole nykyäänkään, mutta ei noilla halvimmilla korteilla oikein mittään tee enää. CROt olis pitänyt myydä jo ajat sitten. Tässä nousussa pääsi jopa 20snt tienoille, ja olisi ollut ehkä fiksu myydä osa. Liekö tuo enää koskaa nouse niin korkeaksi kuin v. 2021?
Plutus myös käytössä, mutta vain ja ainoastaan Spotifyn cashbackin takia. Taidan nuo Plutukset käyttää johonki lahjakorttiin kun en jaksa säätä tuon kanssa enempää. Olen siis maksanut siitä basic tilistä Plutuksessa mitä 6-7€/kk ja Spotify on se 11€/kk. Tosin tähä toivoisin löytyvän jonkun paremman systeemin ku ei tuo oikein enää palvele käyttötarkoitusta.
Onko siis jotain toista palvelua josta saisi esim. Spotifyn kohdalla cashbackia?
Nexoja mulla on yli tuhannen edestä. Oon niitä vähä kerrallaan aina myynyt kun en hirveemmin luota, että tuon kurssi lähtisi tuosta hirveämmin muuttumaan. Karkkirahoja
E: Entäs Wirex tai Gnosis Pay?