Nexolle pamahti 22.2.2025 eteenpäin "5k$ limitti", jos haluaa kerryttää korkoa tai käsittääkseni oikeastaan mitään muutakaan hyödyllistä. Lisäksi alle 100€ fiat depoista menee joku älytön kulu jne. Itse taidan ottaa tuolta cashoutin (vielä kun sen voi helposti ja kuluitta tehdä) ja siirtää roposeni pörssiin ja/tai tavan säästötilille.
Itse en tuota uudistusta oikein ns. osta vaikka Nexosta alustana olen pitänytkin. Kukin toki tavallaan. Pienet krypto ostokset jatkossa(kin) Coinbasen kautta ja Ledger walletti myös käytössä.
Cashouteissa ei taida olla kummempia maksuja, mutta eihän sitä tulevaisuuteen tiedä.
Top upsit teen aina yli 100€ ja holdissa on yli 5000€, joten noilta osin ei muutoksia. Toki jos joskus myyn isomman määrän kryptoja ja menisi alle tuon summan, joutuisi kipuamaan tikkaita ylöspäin. Voipi olla että kryptot siirtyy johonkin toiseen palveluun lähitulevaisuudessa jos nämä menee edelleen "huonompaan" suuntaan.
Nexo selvästi hakee tässä, että ihmiset siirtäisi isompia määriä könttänä eikä pikkusummia:
Effective February 22, 2025, all EURx, GBPX, and USDx transfers below 100 units will be subject to a flat fee of 25 EURx/GBPx/USDx, respectively.
Tosin tuo 5k limitti on surkea asia uusia asiakkaita kohtaan.. Sun on vähä niinku pakko "lukita" tuon verran jos haluat saada hyötyjä:
The system monitors your Portfolio Balance in real-time. If it drops below the threshold, you have 7 days to return your balance to at least $5,000 worth of assets. On the 7th day, the system will automatically check the account's balance. There are two possible outcomes:
- Portfolio Balance below $5,000: The access to the Loyalty Program with its perks and the ability to earn interest on your assets are suspended until your Portfolio Balance satisfies the $5,000 threshold. Nevertheless, you can still access most of Nexo’s products and services.
- Portfolio Balance above $5,000: You retain access to the Loyalty Program and its perks and the ability to earn interest on your assets. No changes are applied to your account's functionalities.
Kyllähän esim cryptocom on myös huonontanut esim. niiden korttien ehtoja jatkuvalla menolla.

Ei vittu