Kyllähän täälläkin taidettiin useampaan kertaan mainita, että laskee homman niin, että vuodessa kuolettanut itse itsensä. Tolla siis oli mahdollisuus päästä muutama euro tienaamaan jos oli paljon rahaliikennettä tiedossa. Se jos touhuun lähtee nyt laskumarkkinoilla liikkeelle on tietoinen riski mikä kannattaa huomioida.
Olisin itse toivonut aiheen tiimoilta joukkopsykonointia jo reilusti aikaisemmin. Nyt ehdin pitää vuoden päivät kortteja (tai kai mä sen vielä jättän). Ja kyllä tuosta nyt yli tonni on käteen jäänyt jos laskee staken menetetyksi ja poistaa verot. Ei mikään seksi wow uber must have juttu, mutta ihan jees.
En lähtenyt CRO uskovaiseksi vaan rahastin euroiksi heti. Kun en näihin cryptoihin yhtään luota. Toki cryptoissa parhaat rahat tekee niin kun ostaa aikanaan jotain kolikkoa joiden perään muut nauraa, että kaivoon työnnät rahasi kuten jonkun dodgen kanssa. 99% niistä ei kyllä nouse mihinkään...
Nämä muuten rukkasi prosentteja taas ruby 0,5% -> 1% ja jade/indigo 1,5% -> 2%.
Enää en lähtisi millekkään tasolle mukaan kun kaikki steikattavia joten verotettavia. Liikaa säätöä...