Kryptovaluuttakeskustelua (Bitcoin, Ethereum, Litecoin ja altcoinit)

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
Niin näitä laskuja ja tiliotteita on siellä verkkopankissa vaan ladattavaksi.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Vielä kevättalvella kovasti hypetetty suomalainen AAVEkin on salkussani -55% pakkasella hankintahetkestä. Vähän epäilen mahtaako tuosta saada koskaan edes omiaan pois. No, onneksi ei ollut paljoa kiinni. Ikinä en kyllä autoa ostaisi tuolta perustajalta, heh.

Bitcoinin 100k tuskin sekään toteutuu ainakaan tämän härkämarkkinan aikaan kuten hypettäjät kuuluttivat lähes varmana. :whistling:
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Bitcoinin 100k tuskin sekään toteutuu ainakaan tämän härkämarkkinan aikaan kuten hypettäjät kuuluttivat lähes varmana. :whistling:
Nojoo, vähän näyttää nyt siltä että tämän vuoden puolella ei tuo 100k toteudu. Aikaa vielä on hetki joulupukkirallille, mutta sen verran pitäisi entisiä ATH:ta ylittää kerralla että ehkä ei kuitenkaan.

Mutta härkämarkkinat eivät vielä ole ohi eikä 100k niin kaukana kuitenkaan, joten alkuovuodesta tuo voi hyvinkin jo mennä rikki.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
26
Jotenkin tuntuu, että pitäisi käydä ainakin tuo $40k alittamassa ennen kuin kunnon ralli voi alkaa. Tai jopa $35k-$30k..
No eihän näistä tiedä..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
283
Nojoo, vähän näyttää nyt siltä että tämän vuoden puolella ei tuo 100k toteudu. Aikaa vielä on hetki joulupukkirallille, mutta sen verran pitäisi entisiä ATH:ta ylittää kerralla että ehkä ei kuitenkaan.

Mutta härkämarkkinat eivät vielä ole ohi eikä 100k niin kaukana kuitenkaan, joten alkuovuodesta tuo voi hyvinkin jo mennä rikki.
Mun teelehdet taas kertoi aivan toista. Miten se on mahdollista??? Kahden vuoden päästä sitten uudestaan sitä uutta ATH:ta.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 013
Ei kannata pumpata BTCtä taivaisiin, koska louhintakustannukset nousee. Helpompi vaan jojo-tyyliin manipuloida markkinaa niin voi nyhtää rahaa molempiin suuntiin. Turha myöskään ennustaa mitään ellei ole siinä Tether-sisäpiirissä joka saa leikkirahaa taiottua.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Turha myöskään ennustaa mitään ellei ole siinä Tether-sisäpiirissä joka saa leikkirahaa taiottua.
Älä nyt masenna. Just kun jokainen jonne ja boomerikin alkaa ymmärtää, että omilla silikoonivärkeillä voi painaa rahaa kotona. Nykyaikahan on kuin jokapojan villeimmistä fantasioista. Tässä on suuri yhteiskunnallinen murros ja vallankumous meneillään ja sinä tulet muistuttamaan tuollaisista ikävistä asioista :)
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Mun teelehdet taas kertoi aivan toista. Miten se on mahdollista??? Kahden vuoden päästä sitten uudestaan sitä uutta ATH:ta.
Kummallisia ne teelehdet kun tulee eri tuloksia :)

Itse en usko härkämarkkinan loppumiseen ennen kuin tulee se täysi mania ja sitä seuraava pudotus.
 
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Allekirjoittanut otti viimein käyttöön Crypto.comin kortin. Toivotaan, että tämä projekti ei kaadu mihinkään ponzi-skeemaan. 2017 tuli eläteltyä toiveita mm. KuCoinin suhteen kultamunia munivasta hanhesta, eli loputtomasta passiivisen tulon virrasta. Aina kadehtinut jenkkien kovia luottokorttipistesysteemejä, joita kikkailemalla saa huikeita cashbackeja, ilmaisia lentoja yms. Tuli jo silloin kateltua Monacoa, mutta passasin. Tänä keväänä oli toisen kerran harkinnassa, mutten jaksanut, kun muutenkin maksukortteja ihan liikaa (pankkikortti, luottokortti, Bank Norwegianit aiemman, kovan koron vuoksi, S-pankki tyrkytti kortin bonuksille jne). Viikko takaperin tuli kuitenkin steikattua, koska kortin edut ovat huikeat, cashbacki ihan lyömätön, ja projekti vetää niin isolla markkinoinnilla, että mikäpä voisi mennä vikaan (toivotaan, ettei crypto.com tee "Uroksia" eli isosti ostetaan nimeä areenaan yms, ja lopulta sisältä paljastuu pelkkää ilmaa ja kirjanpidolla kikkailua).

Nyt sitten ajatuksena, josko valtaosan louhintatuotoista steikkaisi CROhon kunnes saa kasaan sen 3,5k euron kortin. Jolleivat alenna entisestään etuja, niin jo pelkkä Netflix ja Spotify palauttaa kassaan 250 euroa vuodessa. Ja parin kolmen prossan cashback ruokaostoksista toisen mokoman. Tulee hieman 2017 flashbäkit, että näinköhän tämä voi olla näin helppoa...On niitä isommista pörssiyhtiöistäkin kadonnut pohja alta finanssialalla, etenkin näissä luottokorttimeiningeissä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Kovin olen skeptinen millä ne noita etuja voi maksaa kun kyseessä debit kortti. Maalaisjärkeen menee credit kortin kanssa toi touhu kun taitaa suuri osa ihmisistä tykätä maksaa luottokortin korkoja. Että mistä nämä sitten hilloaa sen jaettavan summan kun korkoja ei tule. Myymällä cro:ta varmaankin, ainakin omaan mielikuvitukseen on realistisin rahoitusväylä touhulle.

Eipä siinä kai mitään niin kauan kuin riittää ostajia eli saadaan lisää ihmisiä pyramiidiin. Luulis niitä tällä pallolla riittävän. Kaikki rahoitus jutut on enempi tai vähempi jonkun tasoisia pyramideja, jotta ei kai siinä mitään pahaa :).

Saa nähdä tuleeko vastaavia cro nousuja vielä mitä tossa hiljan oli. Kävi siinä mielessä tuuri, että osuin juuri tohon kurssi piikkiin 350€ -> 3500€ staken kasvatuksen kanssa. Tarttin euroja vaan alkuperäisen 350€ lisäksi 1450€ eli yhteensä 1800€ euroa kiinni. Kotiutetut cashbackit on tähän päivään mennessä 1700€ eli enää on 100€ 'sisällä' sen jälkeen on ihan sama vaikka kortilla olisi mitään arvoa tai stake romahtaisi (mitä se kyllä onkin jo tehnyt kun enää joku 2200€ arvoinen).
Toki isommat hillot olisi tehnyt jos olisi heti laittanut 3500€ staken ja ottanut ylijäämän pois nyt piikissä samaan aikaan ja lukinnut toisen 3500€ staken. No se on jälkiviisastelua, silloin ja nytkin 3500€ on mun mielestä helvetisti etuihin nähden. 350€ kortti onkin jo aika no brainer kenelle vaan, joka maksaa spotifystä muutenkin. 3500€ kortilla saa olla tiedossa paljon pakollisia menoja joista cashbackit, muuten menee pieni ikuisuus kerätä edes tuota stakea täyteen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Jostain luin että se CRO staketus jota normi käyttäjät siellä tekee on pienempi % kun mitä siitä sais jos menee stakettamaan muualle, varmaan siitä % erosta ottavat ne provikat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Jostain luin että se CRO staketus jota normi käyttäjät siellä tekee on pienempi % kun mitä siitä sais jos menee stakettamaan muualle, varmaan siitä % erosta ottavat ne provikat.
350€ stakessahan ei ole prosentteja lainkaan. Pyörii niin kauan kuin pyramidiin tulee ihmisiä. 3500€ stakessa 10% mikä yksistäänkin on jo ihan absurdi. Toki siellä on noita muitakin lukitus ohjelmia jolla saa korkoa cryptoille. Ja mihin niiden prosenttien tuotto taas perustuu niin en mä ainakaan ole ymmärtänyt sitä :)

Mun mielestä tähän päätee varsin hyvin tämä scene:

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
350€ stakessahan ei ole prosentteja lainkaan. Pyörii niin kauan kuin pyramidiin tulee ihmisiä. 3500€ stakessa 10% mikä yksistäänkin on jo ihan absurdi. Toki siellä on noita muitakin lukitus ohjelmia jolla saa korkoa cryptoille. Ja mihin niiden prosenttien tuotto taas perustuu niin en mä ainakaan ole ymmärtänyt sitä :)

Mun mielestä tähän päätee varsin hyvin tämä scene:

Niin siis kyllähän koko CRO voi romahtaa millon vaan, mielummin kuitenkin ite käytän sitä korttia kun jotain norwegiania josta saa lentopisteitä jotka yhtä arvokkaita kun romahtanut CRO.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Nopsa kysymys joilla on tili Suomesta rekisterity tili Krakenissa. Onko Monero-banni maakohtainen vai onnistuuko kaupankäynti suomalaisilla tileillä vieläkin? Aspalta ei saa selkeää vastausta ja maan vaihtaminen tuntuu kaatuvan omaan mahdottomuuteensa omalla kohdalla...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 423
Nopsa kysymys joilla on tili Suomesta rekisterity tili Krakenissa. Onko Monero-banni maakohtainen vai onnistuuko kaupankäynti suomalaisilla tileillä vieläkin? Aspalta ei saa selkeää vastausta ja maan vaihtaminen tuntuu kaatuvan omaan mahdottomuuteensa omalla kohdalla...
Vain staken puolella saldoa tällä hetkellä, mutta vaihtoparit ainakin löytyy edelleen. Tarkoitatko tuota brittejä koskevaa monero bänniä?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Vain staken puolella saldoa tällä hetkellä, mutta vaihtoparit ainakin löytyy edelleen. Tarkoitatko tuota brittejä koskevaa monero bänniä?
Kiitos, tämä tieto riitti :thumbsup: ilmeisesti koskee edelleen vain brittejä. Sain heiltä niin epämääräisen vastauksen että en enää ollut varmaa koskiko se myös muita maita. Itsellä siis UK käyttäjänä tili.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Eipä onnistunut crypto.comin kortin tilaus. Pitäisi joku proof-of-address laittaa.
Edellinen paperilasku mikä löyty on toukokuulta jonkun rännifirman kuitti mikä ei kelvannut.

Mitenhän noille saisi kerrottua, että in Finland we are not in kivikausi anymore?
Johonkin näihin firmoihin mä otin ihan kuvakaappauksen e-laskusta ja kelpasi ihan hyvin. Taisi juurikin olla joku sähkösiirtoyhtiön lasku, näyttää hyvältä kun siinä lukee Turku energia sähköverkot tms. Vähän hassua musta että täällä tulostellaan noita ja otetaan kuvia, ja tai kuvia ruudulta. Eri asia jos e-lasku sellaisenaan ei menisi läpi.



Mun mietityttää BTC:n seuraavan 2+ vuoden näkymät. Ja siis erityisesti miten nykymeininki suhtautuu tuohon parin vuoden päästä tulevaan halvingiin.(800 päivää) Eikö useimmat sano että BTC pitäisi nousta selvästi puolituksen jälkeen. Jolloin puhutaanko jostain 200k, n. 3 vuoden päästä?

Mä vähän ajattelen itse enemmänkin 100k?
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 013
Mä vähän ajattelen itse enemmänkin 100k?
Netti on täynnä mielipiteitä, siitä vaan valitsemaan mieluisa. Mitään analyysia ei oikein voi tehdä, kun arvo ei perustu mihinkään fundamentteihin.

Esimerkiksi:
Hopium: PlanB
Bearmarket: Cryptowhale
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Johonkin näihin firmoihin mä otin ihan kuvakaappauksen e-laskusta ja kelpasi ihan hyvin. Taisi juurikin olla joku sähkösiirtoyhtiön lasku, näyttää hyvältä kun siinä lukee Turku energia sähköverkot tms. Vähän hassua musta että täällä tulostellaan noita ja otetaan kuvia, ja tai kuvia ruudulta. Eri asia jos e-lasku sellaisenaan ei menisi läpi.



Mun mietityttää BTC:n seuraavan 2+ vuoden näkymät. Ja siis erityisesti miten nykymeininki suhtautuu tuohon parin vuoden päästä tulevaan halvingiin.(800 päivää) Eikö useimmat sano että BTC pitäisi nousta selvästi puolituksen jälkeen. Jolloin puhutaanko jostain 200k, n. 3 vuoden päästä?

Mä vähän ajattelen itse enemmänkin 100k?
Niin kuin ylläoleva sanoo, mielipiteitä on vaikka mitä, niin kuin se yllä oleva kommentti ettei btc arvo perustu mihinkään, kannattaa ite tehdä se tutkimustyö ja jättää ne muiden mutuilut nurkkaan.
 
Liittynyt
13.12.2021
Viestejä
555
Miksi se on hämärää, jos haluaa henkilöllisyytensä salata netissä toimiessa? Siihenhän kryptojen piti muutenkin tuoda jonkinlaisen ratkaisun aikoinaan. Nyt jengi on ihan kauhuissaan koko ideasta, ja KYC:t niellään purematta.

Kryptoilta puuttuu käytännössä nykyään se tärkein käteisen rahan etu eli täydellinen anonymiteetti. Käteiseen anonymiteettiin ei liitetä kansan keskuudessa negatiivisia viboja. Miksi kryptojen kohdalla liitetään? Eikö sen pitäisi nimenomaan olla se tavoiteltu olotila, aidon vapauden mahdollistaja ilman kyttääjiä?

Valtiot kontrollinhalussaan ovat sitten oma asiansa.

Ja tallennusautomaatit eivät ole ratkaisu, koska niissäkin pitää tunnistautua. Valvontayhteiskunta rulettaa ja voi aina vain paremmin.
Useampi automaatti ei kysele kyc kysymyksiä Euroopassa.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
171
Kryptoilta puuttuu käytännössä nykyään se tärkein käteisen rahan etu eli täydellinen anonymiteetti. Käteiseen anonymiteettiin ei liitetä kansan keskuudessa negatiivisia viboja. Miksi kryptojen kohdalla liitetään? Eikö sen pitäisi nimenomaan olla se tavoiteltu olotila, aidon vapauden mahdollistaja ilman kyttääjiä?
Hyvä pointti. Itse asiassa en ole edes ajatellut koko asiaa. Mulle tulee jotenkin automaattisesti vaan mieleen, että ihan ok kyttäillä kryptotilejä (vertaa pankkitilit) koska muuten huumerahat jne.
Mutta tosiaan tää käteisen anonyymisyys(?) on vähän jo unohtunut. Harvemmin mitään tulee enää käteisellä ostettuakaan.


Nii ja sain crypto.comin kortin tulemaan! Neljä hylkyä meni ennenku onnistu. Jokaisen hylyn välissä viikko.
ensin ei kelvannut osakuva jostain rännifirman vanhasta laskusta.
toiseksi ei kelvannut koko kuva edellisestä laskusta
kolmanneksi ei kelvannut DNA:n nettilasku
neljänneksi ei kelvannut sähkölasku.

Sitten aloin jo ihmettelemään, että mitähelvettiä nyt. Viaksi ilmeisesti paljastui se, että se crypto.comin appi ei tunnistanut mun postitoimipaikkaa. Piti laittaa kunta siihen. (pieni postitoimipaikka kunnan sisällä, näitä täällä maalla vielä on). En ensin saanu sitä mitenkään muutettua mutta sitten huomasin, että siinä äpissä korttia tilatessa pystyy muuttamaan. Siinä varoteltii, että pitäs olla sama ku rekisteröity osote. Lollaten vaihdoin ja otin uuden kuvan sähkölaskusta ja meni alle päivässä läpi.
Muutaman kerran ehti ns,. mennä fiilikset koko korttiin mutta tulkoon nyt. Hauskaa myös, että se 350e arvosta staketus on tällä hetkellä alle sen 350e mutta sou not.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 916
Miksi se on hämärää, jos haluaa henkilöllisyytensä salata netissä toimiessa? Siihenhän kryptojen piti muutenkin tuoda jonkinlaisen ratkaisun aikoinaan. Nyt jengi on ihan kauhuissaan koko ideasta, ja KYC:t niellään purematta.

Kryptoilta puuttuu käytännössä nykyään se tärkein käteisen rahan etu eli täydellinen anonymiteetti. Käteiseen anonymiteettiin ei liitetä kansan keskuudessa negatiivisia viboja. Miksi kryptojen kohdalla liitetään? Eikö sen pitäisi nimenomaan olla se tavoiteltu olotila, aidon vapauden mahdollistaja ilman kyttääjiä?

Valtiot kontrollinhalussaan ovat sitten oma asiansa.

Ja tallennusautomaatit eivät ole ratkaisu, koska niissäkin pitää tunnistautua. Valvontayhteiskunta rulettaa ja voi aina vain paremmin.
Valtiot tosiaan mielellään haluavat seurata rikollista rahaliikennettä ja estää rahanpesua. Itse kannatan ajatusta, koska se on käytännössä rehellisen veronmaksajan etu. Kryptot noin kokonaisuudessaan puhdas kupla, jonka arvo nousee silloin, kun korot nollassa ja rahasta tarjontaa liikaa ja se etsii yhä eksoottisempia sijoistuskohteita. Laskusuhdanteessa ei ole mitään takeita, että krypton arvo säilyy, vaan se todennäköisesti romahtaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Hyvä pointti. Itse asiassa en ole edes ajatellut koko asiaa. Mulle tulee jotenkin automaattisesti vaan mieleen, että ihan ok kyttäillä kryptotilejä (vertaa pankkitilit) koska muuten huumerahat jne.
Mutta tosiaan tää käteisen anonyymisyys(?) on vähän jo unohtunut. Harvemmin mitään tulee enää käteisellä ostettuakaan.


Nii ja sain crypto.comin kortin tulemaan! Neljä hylkyä meni ennenku onnistu. Jokaisen hylyn välissä viikko.
ensin ei kelvannut osakuva jostain rännifirman vanhasta laskusta.
toiseksi ei kelvannut koko kuva edellisestä laskusta
kolmanneksi ei kelvannut DNA:n nettilasku
neljänneksi ei kelvannut sähkölasku.

Sitten aloin jo ihmettelemään, että mitähelvettiä nyt. Viaksi ilmeisesti paljastui se, että se crypto.comin appi ei tunnistanut mun postitoimipaikkaa. Piti laittaa kunta siihen. (pieni postitoimipaikka kunnan sisällä, näitä täällä maalla vielä on). En ensin saanu sitä mitenkään muutettua mutta sitten huomasin, että siinä äpissä korttia tilatessa pystyy muuttamaan. Siinä varoteltii, että pitäs olla sama ku rekisteröity osote. Lollaten vaihdoin ja otin uuden kuvan sähkölaskusta ja meni alle päivässä läpi.
Muutaman kerran ehti ns,. mennä fiilikset koko korttiin mutta tulkoon nyt. Hauskaa myös, että se 350e arvosta staketus on tällä hetkellä alle sen 350e mutta sou not.
Mulla ollut punainen yli vuoden käytössä ja ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Muistaakseni tällä hetkellä ei tankkaamisesta saa cashbakkii ja sitten ainakin kylmäasema varailee välillä ihan ihme summia/jos kate ei riitä niin siinä saattaa mennä tovi että saa rahat takas kun se imasee jonku ennakkosumman.

Toisin sanoen kortti toiminut 100% luotettavuudella kaikkeen muuhun paitsi tankkaamiseen. Se kannattaakin hoitaa muulla tavoin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Valtiot tosiaan mielellään haluavat seurata rikollista rahaliikennettä ja estää rahanpesua. Itse kannatan ajatusta, koska se on käytännössä rehellisen veronmaksajan etu. Kryptot noin kokonaisuudessaan puhdas kupla, jonka arvo nousee silloin, kun korot nollassa ja rahasta tarjontaa liikaa ja se etsii yhä eksoottisempia sijoistuskohteita. Laskusuhdanteessa ei ole mitään takeita, että krypton arvo säilyy, vaan se todennäköisesti romahtaa.
Lähdet tuossa enemmän sille näkökannalle, että ihmiset ovat valtiota, eikä valtio ihmistä varten. Samoin pohjaoletuksena on, että verotus on hieno ja tavoiteltava asiantila, ihan kuin valtio jotenkin järkevästi Suomessakaan verotuloja jakaisi. Mutta tämä on jo puhdasta talouskeskustelua ja keskustelua siitä, miten monin eri tavoin yhteiskunnissa asiat voidaan / pitäisi järjestää.

Siitä olemme samaa mieltä, että kryptot ovat puhdasta pelleilyä nykytilanteessa. Ne ovat epäonnistuneet surkeasti alkuperäisessä tarkoituksessaan, joten niistä on tullut itsepetoksessaan piehtaroivien uhkapelimarkkina, ei mitään muuta. Ja kyllä, esimerkiksi Bitcoin ei ole mikään "safe-have" assetti, vaan se seuraa romahdustilanteissa tiukasti osakemarkkinoita.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
Mulla ollut punainen yli vuoden käytössä ja ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Muistaakseni tällä hetkellä ei tankkaamisesta saa cashbakkii ja sitten ainakin kylmäasema varailee välillä ihan ihme summia/jos kate ei riitä niin siinä saattaa mennä tovi että saa rahat takas kun se imasee jonku ennakkosumman.

Toisin sanoen kortti toiminut 100% luotettavuudella kaikkeen muuhun paitsi tankkaamiseen. Se kannattaakin hoitaa muulla tavoin.
Punanen kortti täälläkin ollut alkuvuodesta 2021 ja vain hyvää sanottavaa. Kylmäasemilla tosiaan tekee isomman katevarauksen kuin mitä näppäilee, mutta "yliveloitettu" osuus palautunut aina seuraavana päivänä. Huoltoasemilla ns sisälle/kassalle maksaessa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia, maksu menee tankkauksen mukaan ja cashbackit napsahtanu normaaliin tapaan välittömästi.
 

GJ

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
380
Täälläkin punainen crypto.com kortti käytössä. Kaikki kuukausimaksulliset palvelut menee sen kautta, tuotot tulee kun kone jauhaa kotona idlatessaan, penniäkään en ole "fiattia" laittanut kiinni. Eihän tästä voi olla kuin tyytyväinen.

Iso osa mainaustuotoista olen laittanut kiinni chiaan, nyt alle satasen, vuosi takaperin oli kuitenkin vielä tonnin luokkaa. Koska en ole laittanut latiakaan kiinni, ei sillä ole merkitystä itselle mikä arvo on nyt, voin pitää vuosia.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
141
Onko muille käynyt vastaavaa. Sain vasta crypto.com kortin enkä ollut vielä edes kerenyt käyttää sitä niin tili suljettiin ilman selityksia?
Rahaa en ollut myöskään kerenyt vielä siirtää tilille että ei sen puolesta iso ongelma mutta silti ihmetyttää mikä meni vikaan.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
Ei ole ollut vastaavia ongelmia ja asiakaspalvelukin on vastannut lähikuukausina minuuteissa. Alkuvuodesta meni useampi tunti
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Onko muille käynyt vastaavaa. Sain vasta crypto.com kortin enkä ollut vielä edes kerenyt käyttää sitä niin tili suljettiin ilman selityksia?
Rahaa en ollut myöskään kerenyt vielä siirtää tilille että ei sen puolesta iso ongelma mutta silti ihmetyttää mikä meni vikaan.
Siis sulla ei ollu stakattu mitään?
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Binance ilmoitti että pitää suorittaa tunnistautuminen (KYC) 20.12.2021 mennessä tai tili muuttuu "withdrawal only". Passikuvat ja selfie-videot jokseenkin epämääräiselle kiinalaiselle taholle tuntuu vähän ikäviltä, niin kai se on lähtö edessä.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Kyllä enemmän toilailun ja typeryyden puolelle menee omat kryptoseikkailut tämän vuoden osalta. Louhinnan osalta vieläkin voitolla, mutta FOMOn vaikutuksesta kevättalven huipuilla tehdyt ostot ovat sellaiset 50-60% pakkasella :lol:

Vaikka sitä itseään pitää muuten tasapainoisena sijoittajana, niin on se jännä miten noi hypet vaan vaikuttaa rauhallisempaankin kaveriin. Ei varmaan ainakaan tällä kierroksella omiaan pois saa, päin vastoin, tappio kasvaa varmaan jonnekin -90% seudulle ens vuonna. Paljoa ei ollut kiinni, mutta kyllä näin jälkiviisaana tunnelmat oli tosiaan maaliskuussa vähän erilaiset, myös oma suhtautuminen kryptoihin. Lottolappujahan nuo on.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 221
Kyllä enemmän toilailun ja typeryyden puolelle menee omat kryptoseikkailut tämän vuoden osalta. Louhinnan osalta vieläkin voitolla, mutta FOMOn vaikutuksesta kevättalven huipuilla tehdyt ostot ovat sellaiset 50-60% pakkasella :lol:

Vaikka sitä itseään pitää muuten tasapainoisena sijoittajana, niin on se jännä miten noi hypet vaan vaikuttaa rauhallisempaankin kaveriin. Ei varmaan ainakaan tällä kierroksella omiaan pois saa, päin vastoin, tappio kasvaa varmaan jonnekin -90% seudulle ens vuonna. Paljoa ei ollut kiinni, mutta kyllä näin jälkiviisaana tunnelmat oli tosiaan maaliskuussa vähän erilaiset, myös oma suhtautuminen kryptoihin. Lottolappujahan nuo on.
Tänään FED:n loppupuheen jälkeen selviää suunta mihin lähdetään. Voi tulla hyvinkin railakas ralli loppuvuodelle, taikka sitten vielä maltillista laskua. Nuo mitkä tippuneet sen 50%-60% nousevat myös samaa tahtia helposti, jos nyt ei ihan jostain paskapoleteista kyse.
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
583
Tänään FED:n loppupuheen jälkeen selviää suunta mihin lähdetään. Voi tulla hyvinkin railakas ralli loppuvuodelle, taikka sitten vielä maltillista laskua. Nuo mitkä tippuneet sen 50%-60% nousevat myös samaa tahtia helposti, jos nyt ei ihan jostain paskapoleteista kyse.
Mielenkiintoista kyllä nähdä mihin suuntaan lähtee, kävi miten kävi. Kyllähän nuo myös nousee hyvin kun markkinat kuumenee. Sen jo 2017 buumista jääneet taskurahat todisti.

Näin jälkikäteen vaan yllätti ja vähän nyt huvittaakin se, että minulle tyypilliseen tuuriin se markkinahuippu näyttää nyt olleen juurikin se kevättalvi kun itse vasta juoksin junan kaiteisiin roikkumaan. Sillä tyylillä ei tällä kertaa voittavia lappuja löytynyt :D

Ei tosiaan ihan paskakolikkoja kuitenkaan. Aavetta, Stellaria ja Litecoinia on tullut ostettua. Sitten Nicehash-louhinnat hodlattu bitcoineissa.
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
407
Mä nostin tilit tyhjäks keväällä kun tuli ostettua uus auto. Nyt iskin 200€ future tilillille kun vajaa 2 viikkoa sitten BTC tipahti sinne 42k tuntumaan. Siitä laitoin 20-50 leveragella vetoja menemään ja kun BTC lähti toipumaan niin sai neljässä tunnissa 2000€ kasaan jotka nostin jo ulos. 3/4 meni näistä voitoista näytönohjaimen päivitykseen :p
 

qettyz

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
780
Binance ilmoitti että pitää suorittaa tunnistautuminen (KYC) 20.12.2021 mennessä tai tili muuttuu "withdrawal only". Passikuvat ja selfie-videot jokseenkin epämääräiselle kiinalaiselle taholle tuntuu vähän ikäviltä, niin kai se on lähtö edessä.
Eikös Binance ole siirretty jo EU:n alle, pois sieltä Kiinasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Binance ilmoitti että pitää suorittaa tunnistautuminen (KYC) 20.12.2021 mennessä tai tili muuttuu "withdrawal only". Passikuvat ja selfie-videot jokseenkin epämääräiselle kiinalaiselle taholle tuntuu vähän ikäviltä, niin kai se on lähtö edessä.
Onko mitään yritystä mikä ei vaatisi tällaista sohlaamista?
Ei taida paljoa suomalaisia olla minne riittäisi pelkästään pankkitunnistautuminen, paitsi automaatti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Ehdotuksia kyllä voisi laittaa jostain paikoista mistä on helppo ja turvallista ostaa kolikkoa ilman KYC juttuja.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 423
Tuosta kuulin parissa paikassa mutta lukenu niin paljon kaikenlaisista ongelmista että on tiedä onko se sitten oikeasti kovin hyvä paikka?
Tradeogre, toiminut hyvin viime boomista asti. Oli silloin toinen ETNää vaihtava pörssi cryptopian ohella.

Toki ei FIAT pareja, koska ei KYC.

Kucoin toistaseks myös toiminut. Kokemusta vasta pari kuukautta. Sieltä löytyi polkastarter, jota pienen määrän ostin hodliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 446
Viestejä
4 199 732
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom