Ei kai toi estä sitä tehokkaampaa käyttöä? Minusta kysymys ei ole joko tai, vaan sekä että.Itse haluaisin ohjata ulkomaalaisten verorahoja tehokkaampaan käyttöön kuin Keskustan aluepolitikointiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Ei kai toi estä sitä tehokkaampaa käyttöä? Minusta kysymys ei ole joko tai, vaan sekä että.Itse haluaisin ohjata ulkomaalaisten verorahoja tehokkaampaan käyttöön kuin Keskustan aluepolitikointiin.
Olen ollut siinä uskossa, että nykyinen Saimaan kanava on ollut aiemmin hyödyllinen ja jopa kannattava kuljetusväylä, eikä pelkkää Kepun aluepolitiikkaa. Miksi uusi kanava olisi poikkeus? Varsinkin kun joku italialaisten riippusilta lasketaan puolustusmenoihin, niin kyllähän tuo uusi kanava menisi samalla tavalla sellaiseksi. Vai tuliko ehdotus nyt vain väärältä puolueelta?Itse haluaisin ohjata ulkomaalaisten verorahoja tehokkaampaan käyttöön kuin Keskustan aluepolitikointiin.
Keskustan politiikka on osalle aina ”siltarumpupolitiikkaa” ja muita ulkoa opittuja fraaseja pois lukien Saarikon aikainen punavihreiden myötäily.Vai tuliko ehdotus nyt vain väärältä puolueelta?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.