Oletan että tää viesti oli ironiaa, mutta Suomessahan ei ole laitonta olla huumausaineen vaikutuksen alaisena. Lisäksi poliisi EI määrää ketään mihinkään huumetesteihin, ellei epäillä jotain muuta rikosta mihin ne voivat vaikuttaa. Käytännössä aina rattijuopumusta. Huumausaineen käyttörikoksesta voidaan tuomita kun henkilön hallusta tavataan pieni määrä huumaavaa ainetta omaan käyttöön, tai jos poliisi todistaa suoraan huumausaineen käyttöä. Käytännössä näihin puututaan vain julkisella paikalla, tai muiden kotirauhan piiriin kuuluvien keikkojen yhteydessä.Suomalaiset artistit ja suomalaiset näyttelijät (tarkoitan näitä kaikkia suosittuja jotka tekin tunnette) käyttää huumeita ihan normaalisti aina ku mahdollista. Varma tieto.
Olen 100varma että Marin on huomannut sen. Lisäksi olen aivan 100varma että nuissa bileissä on käytetty kovempia huumeita ja se "tuntuu hyvältä" -kommentti on nimenomaan huumeista.
Jos poliisi ei vie testiin jokaista bilettäjää olen pettynyt, oletan kaikkien käyttäneen ketkä ei käy testissä.
Eli: Ketään ei viedä mihinkään huumetesteihin vaikka olisi kuinka pilvessä/aineissa/kännissä tahansa nettivideolla, ravintolassa tai esim tossa Vaasanaukiolla minkä vieressä just oon. Ihan sama juttu kuin poliisi ei puhalluta täysi-ikäisiä ravintolassa todetakseen että anniskellaanko siellä humaltuneille. Tai ei puhalluta muutenkaan satunnaisesti.