Tuli vihdoin tabletin kotelo (wall mount) postissa ja ihan kivalta kombolta näyttää.

Mulla on tabletti kiinni 24/7 virassa (keittiön pöydän päällä vain), mutta latausta on hallittu ha:n automaation avulla ja Huen pistorasialla. Pistorasia käynnistyy kun tabletin akku alle 20% ja stoppaa kun se on 80%. Nyt tabletti olisi tarkoitus laittaa seinään kiinni, mutta sen toteutus hieman mietinnässä.
Mulla on tossa sähkäri tulossa käymään joku päivä muiden asioiden merkeissä niin voisi siinä samalla kysyä häneltä mielipidettä asiaan. Haluja ei kuitenkaan ole tuhlata hirveästi rahaa ratkaisuun tai porata älyttömästi reikiä seiniin, mutta saada kuitenkin joten kuten siisti ratkaisu.

Mulla on tabletti kiinni 24/7 virassa (keittiön pöydän päällä vain), mutta latausta on hallittu ha:n automaation avulla ja Huen pistorasialla. Pistorasia käynnistyy kun tabletin akku alle 20% ja stoppaa kun se on 80%. Nyt tabletti olisi tarkoitus laittaa seinään kiinni, mutta sen toteutus hieman mietinnässä.
- Aluksi mietin, että laitetaan pistorasia ja älypistorasia seinän sisään, jolloin ratkaisua olisi aika samanlainen kuin nyt, joka todettu toimivaksi. Sähkö sitten otettaisiin seinän sisässä olevaan uuteen pistorasiaan viereistä pistorasiasta seinän sisältä (sähkäri tulisi tekemään työn). Tämä idea nyt joutuu varmaan kuoppaan koska seinän sisään ei varmaan mahdu nuo rasiat...
- Toinen idea on sitten, että seinän toiselle puolella tehdään uusi pistorasia (jossa kiinni tuo huen älypistorasia), josta vedetään tuo sähkö sitten tabletille usb kaapelilla. Tuo seinän toisella puolella oleva pistorasia olisi sitten naulakon takana piilossa jolloin tabletti olisi siististi keittiössä. Tämä taas vaatii parikin aukkoa / reikää seinään
- Kolmas vaihtoehto on, että usb johto vedetään kylmästi pintavetona keittiön seinällä pistorasiaan ja piilotetaan vaikka kaapelikourun avulla. Tämä on helpoin, mutta ehkä rumin ratkaisu.
Mulla on tossa sähkäri tulossa käymään joku päivä muiden asioiden merkeissä niin voisi siinä samalla kysyä häneltä mielipidettä asiaan. Haluja ei kuitenkaan ole tuhlata hirveästi rahaa ratkaisuun tai porata älyttömästi reikiä seiniin, mutta saada kuitenkin joten kuten siisti ratkaisu.