Kotiakut - keskustelua kodin energiavarannoista. (Verkkoon kytketyt, on-grid/backup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dot1q
  • Aloitettu Aloitettu
Pienenä knoppitietona( tai muuten vaan); jos jätit yhteystietosi Teravoimalle aikaisin syyskuussa( tai elokuussa, olikohan se silloin vielä mahdollista?) 2024, olet todennäköisesti sijalla 0- 200 ja jos jätit yhteystietosi aikaisin toukokuussa 2025, olet todennäköisesti sijalla 2 300- 2 500.

Joten jos ajatellaan todennäköisen jakauman kautta milloin tuo 1 000 yhteystiedon antoa on tapahtunut, on se varmasti tapahtunut loka- joulukuussa 2024. Tähän järjestysnumeroon saattaa vaikuttaa kartoitusajankohta ja voi olla, että koko järjestysnumero muodostuukin puhtaasti sen päivämäärän mukaan. Siten jos kartoituspuhelu oli syys- lokakuussa, olet oletettavasti sijalla 0- 200 ja jos se oli vuoden 2025 puolella, olet todennäköisesti vastaavasti sijalla ynnä muuta( > 1 000).
Mistä tämä tieto? 2023 loppuvuodesta itse laittanut nimen ja ymmärtääkseni en ole lähellekään alkupäässä. Noita varmaan aloitettiin keräämään -23 alkuvuodesta tai aiemminkin?

Mistä tämä tieto? 2023 loppuvuodesta itse laittanut nimen ja ymmärtääkseni en ole lähellekään alkupäässä. Noita varmaan aloitettiin keräämään -23 alkuvuodesta tai aiemminkin?
En ole tietoinen noin aikaisesta ajankohdasta sillä itse täytin kyselyn heti kun oli mahdollista, syyskuussa 2024( lomake on tallessa päiväämäärän kera) ja olen reilusti alle sadan sijaluvulla.

Mutta jos sananmuotoja mietitään niin en ole kyllä varma milloin olen ilmoittanut mielenkiintoni kyseistä projektia kohtaan, mielestäni samalla kun vastasin kyselyyn ja kyselyyn vastasin heti kun se oli mahdollista. Muokkaan kommenttiani vastaamaan mitä tarkoitin.

En ole tietoinen noin aikaisesta ajankohdasta sillä itse täytin kyselyn heti kun oli mahdollista, syyskuussa 2024( lomake on tallessa päiväämäärän kera) ja olen reilusti alle sadan sijaluvulla.

Mutta jos sananmuotoja mietitään niin en ole kyllä varma milloin olen ilmoittanut mielenkiintoni kyseistä projektia kohtaan, mielestäni samalla kun vastasin kyselyyn ja kyselyyn vastasin heti kun se oli mahdollista. Muokkaan kommenttiani vastaamaan mitä tarkoitin.
Kyllä se nettisivun ilmoituslomake on ollut auki jo lokakuussa 2023, koska itse silloin pistin eteenpäin. Ja tiedän, että joku on reilusti aiemmin ilmoittautunut. Oliskohan siellä ollut jotain vapaamuotoinen ilmoittautuminen ollut mahdollista ennen tuota.

Tarkoitatko sitä sähköpostia missä kyseltiin ekaa kertaa ennakkotietoja? Sellainen tuli tänne loppukesästä -24. Diy ennakkokartoituksen perään piti kysellä ja se tuli vasta alkuvuodesta -25. Heidän järjestelmän mukaan oli jo kontaktoitu kun vastasivat. Veikkaan, että siellä on enempi tai vähempi nimet sekaisin alkuvaiheilta.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 373
Jäsenet
82 136
Uusin jäsen
temezfin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom