Juu en minäkään ois ees soittanut, jos ei ois käsketty.Itselläni sama tilanne on vähän kurkku kipeä, limaa keuhkoissa ja ihan siinä rajoilla onko lievää lämpöä, mutta oireet ovat suhteellisen lievät. Olen aika varma, että kyse on normaalista flunssasta eikä koronasta, joten turha tässä on alkaa panikoida. Itselläni tosin on aina ollut suht hyvä vastustuskyky en edes muista milloin olisi iskenyt flunssa oikein kunnolla yleensä on vaan pari päivää lievää kuumetta ja limaa hengitysteissä viikon verran.
Ei nyt ole kyllä testattu onko koronaa eikä mielestäni oikein näin lievillä oireilla kannatakaan. Parempi, että testailevat arvauskeskuksessa niitä kenellä on oikein pahat oireet. Jäin nyt kumminkin kotiin varmuuden vuoksi ja myös lapsi jäi kotihoitoon enkä vienyt lasta päiväkotiin. Olen kyllä 99% varma, että on normaali flunssa.
Itse en ollut varma kuulunko riskiryhmään vai en, koska olen tapaturman seurauksena kärsinyt kroonisista kivuista ja yleiskunto on romahtanut olemattomiin, enkä käytännössä liiku ollenkaan. Ja tämä oli 3,5v eka kerta kun käytännössä poistun kotoa muualle kuin lääkäriin.
Mutta en ole riskiryhmää.
Enkä itsekään hetkeäkään usko että koronaa ole, oma huoli on enemmän siitä et jos on se 0,01% mahdollisuus et tää onkin koronaa, vaimo menee töihin ja lapset kouluun, niin joku muu saa tartunnan. Entäs jos sille käy jotain pahempaa, tai se levittää vaikka johonkin vanhukseen joka kuolee. Se on silloin lähtöisin minusta.