Menet turvallisuus ja ammattitaito etusijalla, mutta ostat 30€ kytkinpakkoja
Kuitenkin laadukas valmistaja Japanparts...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menet turvallisuus ja ammattitaito etusijalla, mutta ostat 30€ kytkinpakkoja
Toisaalta voi olla vaarallista koska ratsastetaan maineella... Ite tämän takia ostan monesti halppis merkkien parasta. Mutta tutkimatta asiaa on vain arvuuttelua.Kuitenkin laadukas valmistaja Japanparts...
Maksan maksimissaan 45€/h. Enempää on turha vaatia.
Jos mietityttää mihin lämmittimen ruuvailee niin olisi kannattanut hankkia Calix. Siihen saa ruuvittoman asennussarjan.pitäisi asentaa itse Defa Termini II 1200 sisätilanlämmitin. Mietin voiko ruuvi osua johonkin lämmitintä asentaessa?
Tässä tapauksessa ihan ymmärrettävää.Jo on asiakaspalvelua![]()

Halvemmilla nyrkkipajoilla on pienemmät veloitukset ja keveämmät kustannusrakenteet, mikä tietenkin näkyy tuntihinnassa. ALV:it, pakolliset lellivellitellit ja muut nekin joutuu kuitenkin maksamaan, ja vielä sille huoltomiehelle palkankin.Maksan maksimissaan 45€/h. Enempää on turha vaatia. [ clips ]
Ihan hölmöä katsoa suoraan tuntiveloitusta.
On monia tapauksia, että 1/3 kalliimpi tuntiveloitus tuleekin halvemmaksi, kun kalliimmassa puljusta löytyy erikoistyökalut ja mahdollisesti myös ammattitaitoa.
VW T5 takapyöränlaakeri nyt vaikka ihan esimerkkinä ilman erikoistyökaluja on aika ihanaa.
Nettipulju yritti kiertää ongelman ja kysyy sopisko pelkkä kytkimen hinta jos ei huollosta mitää maksaisi jos huolto ei itse älynnyt tarkastaa kytkinpakettia?
Varaosien myyjä ei ole vastuussa tilaamiesi osien sopivuudesta autoosi.
Kylläpäs on, koska lähettivät väärän tuotteen ja katsoivat itse rekkarin perusteella ja kysyin vielä varmuuden vuoksi, joten vastuu siirtyy heille.
Varaosien myyjä ei ole vastuussa tilaamiesi osien sopivuudesta autoosi.
Kylläpäs on, koska lähettivät väärän tuotteen ja katsoivat itse rekkarin perusteella ja kysyin vielä varmuuden vuoksi, joten vastuu siirtyy heille.
Jos olisin älykkäämpi ja kokeneempi olisin pyytänyt jälleenmyyjää tarkistamaan sopivuuden ja varmistamaan.
En ole hakenut mistää vaan nettipuljun varaosamyyjä sanoi että samalla tuotenumerolla löytyy kahta erilaista osaa.
Sanoin hänelle alunperin että oma getzi oli painajainen
Juu, hauska kuulla mitä tapahtuu.Antakaa nyt hyvät ihmiset tämän jo olla, mies sekoilee eessun taassun niin kirjotuksissaan (ja toivottavasti vain siellä) sekä autojensa kanssa ja toki tietää itse miten ja missä asiat kannattaa huollattaa/tehdä että hyvä tulee. Tai ei tuo ainakaan yhtään saamaansa neuvoa ole vielä kuunnellut.
Ei sillä tätä tahtia kauas pääse. Minkäs auton laitat ensi viikolla?ajelen getzin loppuun
nyt kun Getz on ”palannut kotiin”, itselleni suomin valtuuksin teen muistinvaraisen tiivistelmän jotta tämän surkuhupin mutkakyydissä olisi helpompi pysyä.
AP on päässyt eroon monet murheet aiheuttaneesta Getzistä, tyytyväisenä ajelee mysteeriautomaattiautolla, aurinko paistaa.
Mummo ostaa identtisen, paitsi kattoroiskeettoman Getzin APn estelyistä huolimatta. Getzissä paljastuu olevan laittoa, mm pakoputki, jakohihna, kytkin ja kansipahvi. Sen sijaan että AP neuvoisi mummoa tonnin pommilla ajella niin kauan kunnes vaihteita ei vaan laatikosta enää löydy, antaa hän urhoollisesti oman luottokulkineensa sukulaiselleen käyttöön ja käyttää valtavan ajan osien metsästämiseen ja tinkaamiseen sekä kuluttaa kaikkien lähihuoltamoiden hermot siinä sivussa. kun auto on vielä ainakin kansipahvin osalta risa, tekee hän siitä vaihtokaupat, antaen oman täydellisesti toimivan auton mummolle jotta saa itselleen sisätilalämppärin tienattua. Mummon kiitos tästä uhrautumisesta on että pyytää harvemmin käymään.
AP, ole hyvä ja korjaa mahdollisia virheitä tiivistelmässäni, jotta ketju pysyy informatiivisenä ja asialinjassa.
Suosittelen AutollecomiaTienasin jokaisesta korjauksesta jonkun verran ja vaihtokaupasta välirahalla, jolla voin vaihtaa getzin uudelleen toiseen automaattiin halutessani. Odottelen että myymälään tulee edullinen automaatti alle 4000€ budjetilla ja takuulla ja huoltotarkastuksella. Tietty muita liikkeitä voin harkita, mutten tuon luotettavan liikkeen jälkeen oikein tahtoisi toisia liikkeitä halua miettiä, koska heillä myytävä auto tarkistetaan ja autolla on takuuta käytettynä hankkiessa.![]()
Itse taas viihteenjanoisena suosittelen jotain Sulan teollisuusalueen häkkipihaa tai vaikka Pitäjänmäen klassista Prokimiä Prokim Oy - NettiautoSuosittelen Autollecomia![]()

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.