Kitaran soittaminen

Vanhaa Sentencediä livenä ja melkein saa jopa selvän. Sillä perusteella päätettiin jakaa. Hyvin harvoin onnistuu puhelinnauhotukset, taustameteli yleensä pilaa viimeistään laadun.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=LidQADiXI7U

Ja lissää Ensiferumia. Nyt on soitto menossa siihen suuntaan että on yhtäkkiä auennut jotain ihme lukkoja tekniikoissa ja tullut ihmeellinen harppaus (ei tällä videolla eikä parilla seuraavassakaan coverissa kun nauhotellut näitä ennakkoon) mut ensi vuoden alussa julkastut setit kuulostaa jo taas aavistuksen paremmalta ja plekukäsi tykittää paremmin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/TcPHJgXbiEY?si=3ouRWvEsTwdXJCJl

Minulla on uuteen minipc:hen kytketty Steinberg UR22C äänikortti, johon taas on kytketty basso. Kun tone on 100% auki, niin kuulokkeista kuuluu sellaista "huminaa" (en osaa paremmin sanoa) ja kun kieliä koskettaa juuri ja juuri, niin sellainen napsahteleva ääni kuuluu kuulokkeista. Olen kokeillut kahdella eri bassolla kummallakin sama juttu, 100% tone auki humisee.

Mitähän olisi tehtävissä? Onko jotain "de-humm" laitetta olemassa?

Edit: Ja kun koskettaa tallaa, niin humina häviää

Viimeksi muokattu:
Minulla on uuteen minipc:hen kytketty Steinberg UR22C äänikortti, johon taas on kytketty basso. Kun tone on 100% auki, niin kuulokkeista kuuluu sellaista "huminaa" (en osaa paremmin sanoa) ja kun kieliä koskettaa juuri ja juuri, niin sellainen napsahteleva ääni kuuluu kuulokkeista. Olen kokeillut kahdella eri bassolla kummallakin sama juttu, 100% tone auki humisee.

Mitähän olisi tehtävissä? Onko jotain "de-humm" laitetta olemassa?

Edit: Ja kun koskettaa tallaa, niin humina häviää
Onhan sulla piuha input 2:ssa ja Hi-z nappi päällä?

Statistiikka

Viestiketjuista
292 914
Jäsenet
80 382
Uusin jäsen
hommajuttu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom