Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi ilme kertoo kaiken. "Hooman, olen pettynyt..."Annoin omalle kissalle muutaman jättikatkaravunpyrstön.. ei syöny sen jälkeen omia märkäruokaan 3:n päivään. Kattoi vaan aina pettyneenäkatso liitettä 745108
Noh, meidän poika toi ulkohäkistä rotan sisään syksyllä. Se oli vähän et ei niitä nyt sisään tarvisi kantaa, hieman käänteistäMites muut? Onko metsästysviettiä vielä vai lötkö seurakissa mille kelpaa vain sheba?
OsanottoEilen illalla nukkumaan käydessä aamun kahdestatoista karvaisesta tassusta oli jäljellä enää kahdeksan.
Kummasti koti tuntui aamulla tyhjältä. Monia melko läheisiä ihmisiä on hautaan asti saatettu ja ikinä koskaan ei ne viimeiset minuutit ole olleet täynnä sellaista surun tunnetta, kuin karvatassun viimeiset hetket maan päällä. Varmaan päässä hieman vikaa.
Kun reilut 15 vuotta perheessä ollut kissamme jouduttiin lopettamaan, niin vedin elämäni kovimmat kännit. Ja minä olen vetänyt sen verran monet kännit nuorempana, että oli kyse sellaisesta 10 Richterin järistyksestä. Myöhemmin hankitut kaksi kissaa ovat hyvin rakkaita, mutta ison karvamöykyn veroista ei tule. En usko kuolemanjälkeiseen elämään tai muuhunkaan yliluonnolliseen, mutta jos sellainen on olemassa, niin tiedän kenet haluan tavata ensimmäisenä.Eilen illalla nukkumaan käydessä aamun kahdestatoista karvaisesta tassusta oli jäljellä enää kahdeksan.
Kummasti koti tuntui aamulla tyhjältä. Monia melko läheisiä ihmisiä on hautaan asti saatettu ja ikinä koskaan ei ne viimeiset minuutit ole olleet täynnä sellaista surun tunnetta, kuin karvatassun viimeiset hetket maan päällä. Varmaan päässä hieman vikaa.
![]()
Maanantaina 21.2. päättyi Ruutin matka. Sydän laajeni, painoi keuhkoihin ja lopetti syömisen 2vk sitten. Lääkkeet eivät auttaneet.
15 vuotta oli vierelläni. En löydä sanoja. Tehtiin kaikki yhdessä. Menee kauan, että tottuu siihen ettei Ruutia enää ole.
Onkos kellään tiedossa Helsingistä eläinlääkäriä joka ajaisi kissan takut nukutuksella? Olen Veteiraa käyttänyt mikä ei sinällään ole paha paikka, matka sinne on vain pitkä. Tuntuu että noita vaihtoehtoja ei kauheasti ole missä pistäisivät kissalta tajun pois toimenpiteen ajaksi? Toinen kissa on vähän hankalampi tapaus joka ei anna itseään harjata ollenkaan vaikka kuinka on yrittäny totutella ja pitkäkarvaiselle se ei ole kauhean hyvä juttu.
Meillä vähän sama juttu, lohi, silakat ja katkaravut yms tuore kelpaa, mutta appa jee kun keittää Pirkan pakasteseitiä.Pääsi kissoilta pussiruoat loppumaan (heitteillejättöä vastaava tapahtuma, tunnustan) ja tarjoilin pahimpaan hätään lohikuutioita. Toinen maisteli pari palaa hämmentyneenä, toinen vain nuuhki ja poistui paikalta. Syömättä jäi suurimmaksi osaksi. Näköjään vain heikkolaatuisimmat einekset ovat riittävän hyvää!![]()
Meillä taas ollaan nirsoja niin päin, että mitkään pussiruoat ei mene. Varmaan kaikki merkit kokeiltu, käydään vaan haistelemassa ja ehkä korkeintaan lipitetään nesteet lautaselta. Syö sen sijaan sitten joko raakaa kanafilettä, possun sydäntä pieninä paloina tai nappuloita. Maksaa raakana parin viikon välein.Pääsi kissoilta pussiruoat loppumaan (heitteillejättöä vastaava tapahtuma, tunnustan) ja tarjoilin pahimpaan hätään lohikuutioita. Toinen maisteli pari palaa hämmentyneenä, toinen vain nuuhki ja poistui paikalta. Syömättä jäi suurimmaksi osaksi. Näköjään vain heikkolaatuisimmat einekset ovat riittävän hyvää!![]()
Onpas hyvin saman näköinen kaveri kuin meillä. Silmät lähinnä erottaa. Ei oo kyllä luonteeltaan mikään älytön hulivili.Terho 2v, vanhempien sisäkissa, mahtava kaveri.
Kertoman mukaan tää meidän toinen katti aukoi vanhassa kämpässään jääkaappia. Täällä ei tietääkseni, ei oo ainakaan onnistunut, mutta keittiön kulmakaappiin koittaa pyrkiä. Siellä ois kissanruoat sekä -namit.Hehe, meillä on heti toinen karvatti jääkaapilla tonkimassa, kun oven aukaisee. Muilla sama?
Onpas hyvin saman näköinen kaveri kuin meillä. Silmät lähinnä erottaa. Ei oo kyllä luonteeltaan mikään älytön hulivili.
Komea Feeniks kuvio "haaroissa", "Hei beibi! Haluatko nähä mikä mulla nousee haaroista? Hei, en mä ole sovinisti, mulla on vaan Feeniks haaroissa"Terho 2v, vanhempien sisäkissa, mahtava kaveri.![]()
Juu, välillä pitää heti tunkea sisään kun avaa kaapin. Vaatekaapin liukuoven ja eteisen kaapin (missä ei ole jousellisia saranoita) osaa ja pystyy avaamaan itse. Eteisen kaapissa on paperiroskis mikä tietenkin pitää osittain siirtää operaatiossa eteisen lattialle.Hehe, meillä on heti toinen karvatti jääkaapilla tonkimassa, kun oven aukaisee. Muilla sama?
Meillä tää mustavalkoinen on tosiaan vähän se rauhallisempi, mutta kyllä nää aina loppuillasta / yöllä alkaa ravittaan keskenään, kun ihmiset alkais unelleTuo alin kuva on otettu aika pentuna, nykyään on paljon rauhallisempi, toki välillä tykkää edelleen juosta ympäri asuntoa
Mutta on todella utelias ja tykkää ihmisistä, koirista jne. Joka hommassa aina mukana.
Täällä myös saman näköiseen porukkaan yksi edesmennyt lisää. Erittäin rakas kissa. Ehkä se rakkain kaikista. Kolahti todella lujaa hänen menetys.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.