147 tuntiin meni eka pelikerta, enkä läheskään kaikkia tehtäviä tai 'kohtaamisia' tehnyt. Joitain paikkojakin jäi nuohoamatta kyllä. Että uusi pelikerta kohta, kun saavat sen pätsin ulos.
Hauskaa toilailua sattui sen 'harpo the great' (en muista nimeä) ja sen managerin kanssa. Ne rupes heti öykkäröimään että antavat pataan, kun ajattelin, että voisivat opettaa mulle aseetonta taistelua. Mitä vielä, kauheella uholla päälle ja minä sitten puolustin nyrkeillä parhaan mukaan.
Sattuipa vaan paikalle joku random peasant ja hetken päästä myös ratsulla joku paikallinen. Olin saanut sen managerin ketoon lyötyä, niin tulivat vuoron perään auttamaan sen nyrkkeilijän lyömisessä. Siinä hetken uhoajat makoilivat, niin manageri pyrki pystyy ja siviilit heti kimppuun. Pari lyöntiä ja manageri otti lukua. Minä tyydyin katselemaan siinä vaiheessa.
Manageri pysyikin tainnuksissa ja random pesantti lähti jo pois. mutta se nyrkkisankari pyrki ylös ja ratsumies kävi heti takaisin kimppuun. Muksasi nyrkkisankarin ketoon ja palasi nousemaan hepan selkään. Siinä kohtaa manageri virkos ja totes, että vittu nyt riitti ja lähti pakoon.
Mutta shöw ei ollut ohi: Nyrkkisankari pyrkii ylös -> ratsumies tulee vetään pataan ja lähtee hevoselle. Nyrkkisankari pyrkii taas ylös -> hevosmies lyö yhdellä iskulla kanveesiin. Tätä sitten jatkui jonkun puolen tusinaa kertaa. Minä naureskelen vieressä. Se ratsumies ei kerinnyt lähtemään pois ennen kuin nyrkkisankari virkos, joten sama ruljanssi jatkui ja jatkui. Lopulta sitten simahti lopullisesti. Että semmoinen pugilisti. Oppipahan olemaan.