Kingdom Come: Deliverance II (PC, PS5/Pro, XBX/S)

Itsellä reilu 10h nyt takana ja samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa eli en pidä lainkaan tuosta taistelusysteemistä. Heikko ja kömpelö toteutus. Toinen mistä en pidä lainkaan on tiirikointi - en ole onnistunut saamaan edes yhtä very easy -lukkoa auki, eikä kiinnosta enää edes yrittää. Tyylikäs maailma ja upeasti suunnittelut tehtävät, mutta ei tämä nyt sentään 5* peli ole.

Ei siinä kauaa mene kun very hardit aukeaa jo ihan helposti.

Ainoa asia mikä itseä tökkii on tuo roinan määrä ja niiden järjestyksessä pysyminen. Onko jollain jotain hyvää modia käytössä jolla saisi esimerkiksi merkittyä jotenkin arkussa olevia vaatteita/armoreita? Outfitin muutos yhdellä klikkauksella on hyvä, mutta en jaksa kuljettaa hirveetä määrää vaatteita ja armoteita mukana.
 
Ei siinä kauaa mene kun very hardit aukeaa jo ihan helposti.

Ainoa asia mikä itseä tökkii on tuo roinan määrä ja niiden järjestyksessä pysyminen. Onko jollain jotain hyvää modia käytössä jolla saisi esimerkiksi merkittyä jotenkin arkussa olevia vaatteita/armoreita? Outfitin muutos yhdellä klikkauksella on hyvä, mutta en jaksa kuljettaa hirveetä määrää vaatteita ja armoteita mukana.

Tämä auttaa asiaa jonkun verran.
 
Kannattaa se masterstrike hakea Tomcat duelista heti alkuunsa. Tekee taistelusta lasten leikkiä ja siinä joutuu jo seuraamaan vihollisen liikkeitä eikä ole pelkkää block+riposte spämmiä

Eipä se MS muuta tilannetta yhtään mihinkään, koska senkin käyttö perustuu 100% siihen, että odottelet vihun hyökkäävän ensin, eli samaa kökkimistä se on joka tapauksessa.

Itse olen todennut, että sivulle väistö ja nuijalla päähän on muutenkin paljon varmempi ja helpompi tapa hoitaa taistelu kuin taistelu tai sitten vaan clinchiin ja turpaan.
 
End gamessa toimii ainakin pelin parhailla kamoilla ja long swordilla iskujen ottaminen vastaan ilman suojausta ja mätkiminen niin kauan kuin staminaa riittää 😄 vihut kuolee muutamalla lyönnillä viimeistään ja sen jälkeen pieni hapen otto ja seuraavan kimppuun. Isommissa taisteluissa pääsee aina kiertämään seuraavan vihun selkään ja parilla lyönnillä maihin ja seuraava. Itselle peli oli liian helppo ja pelissä olisi saanut olla enemmän vaikutusta armori vs ase. Long swordilla täydessä armorissa olevaa vihua vastaan ei varmaan oikeasti alkaisi kuin korvat soimaan jos päähän lyö. Mace/War hammer varmaan kumisis jo ritarinki päässä tai rinnassa ihan eri tavalla.
 
Yhdeltä bugilta ei säästytty: Pebbles koittaa juosta heti pakoon / minne lie, kun viheltää sen luokse, eikä öbaut sadasosa sekunnissa hyppää sen selkään. Mikä käy ärsyttäväksi välillä. Ainoa tapa tsekata nyt, sen arvot on juosta sen rinnalla. Ja olen vielä Trosky:ssä enkä ole käynyt siellä seuraavassa paikassa. || Isommat taistelut on kyllä itselle, ihan helvetin sekavia. Täytyy tsekata joka kerta, kuka on kuka, ennenkuin hyökkää jonkun kimppuun.
 
Pystyykö tätä pelaamaan täysin ranged aseilla?

Aivan järkyttävää paskaa oli taistelu ykkösessä. Vaikka sitä on parannettu varmaankin, niin ei jaksaminen ja kiinnostus riitä sohvalla makoillessa alkaa taistelemaan jollain miekalla ja kivella tms.

Eli ehkä jos kaikkia voi ampua jollain crossbowilla ja autoaimilla läheltä (ja tietysti etäämmältä), niin peli voisi maistua.
 
Pystyykö tätä pelaamaan täysin ranged aseilla?

Aivan järkyttävää paskaa oli taistelu ykkösessä. Vaikka sitä on parannettu varmaankin, niin ei jaksaminen ja kiinnostus riitä sohvalla makoillessa alkaa taistelemaan jollain miekalla ja kivella tms.

Eli ehkä jos kaikkia voi ampua jollain crossbowilla ja autoaimilla läheltä (ja tietysti etäämmältä), niin peli voisi maistua.

Ei taida olla sun peli tämä. Ei jousipyssyssä ole edes tähtäintä.
 
Pystyykö tätä pelaamaan täysin ranged aseilla?

Aivan järkyttävää paskaa oli taistelu ykkösessä. Vaikka sitä on parannettu varmaankin, niin ei jaksaminen ja kiinnostus riitä sohvalla makoillessa alkaa taistelemaan jollain miekalla ja kivella tms.

Eli ehkä jos kaikkia voi ampua jollain crossbowilla ja autoaimilla läheltä (ja tietysti etäämmältä), niin peli voisi maistua.


Crossbowin lataaminen kestää jonkun 8 - 15 sek riippuen onko kevyt vai raskas varsijousi, eikä sitä voi ladata juostessa malliin Call of Duty. Voi olla jousimiehenä pelaaminen haastavaa jos 5 ritaria miekat tanassa juoksee päälle.
 
Joo, tässä kaveritkin tuolla reittien varrella kun koittavat ryöstää niin juoksevat melkoista kyytiä perässä :D saa turbon laittaa hebasta että kerkee nätisti alas heti pysähdyksestä ja kaivaa meisseli taskusta.
 
Joo, tässä kaveritkin tuolla reittien varrella kun koittavat ryöstää niin juoksevat melkoista kyytiä perässä :D saa turbon laittaa hebasta että kerkee nätisti alas heti pysähdyksestä ja kaivaa meisseli taskusta.
Ranger run op. Mutta joo ei varmaan kovin mukavaa kumilankaa ole pelkästään rangella pelata. Jos sohvalta pelaa niin kannattaa pysyä muissa skripti paskeissa kuten cp77 ja baldur's fake 3.
 
Pystyykö tätä pelaamaan täysin ranged aseilla?

Aivan järkyttävää paskaa oli taistelu ykkösessä. Vaikka sitä on parannettu varmaankin, niin ei jaksaminen ja kiinnostus riitä sohvalla makoillessa alkaa taistelemaan jollain miekalla ja kivella tms.

Eli ehkä jos kaikkia voi ampua jollain crossbowilla ja autoaimilla läheltä (ja tietysti etäämmältä), niin peli voisi maistua.

Periaatteessa jousella varustettu sniikkihahmo voi toimia, mutta aika haastavaa sekin ois ja juonitehtävissä on vähän pakko sekaantua miekkamittelöihin.

Toki jos PC:llä pelaa, niin modeilla saa buustattua jousihommia ja helpotettua meleemäiskintää.
 
lol, tuossa ihmettelin kun vaikeammaksi menee kokoajan niin empähän ollut huomannut noita pisteitä laitella yhtään.. oli jo 26 pojoa tallessa :D teki tiukkaa yksin taistella kun jollekkin rosvo leirille eksyin, muutama ärräpääkin pääsi siinä mittelössä :D sain kuitenkin tehtyä, nyt sitten laitoin pisteitä että saa nähä helpottuko peli yhtään.
 
Periaatteessa jousella varustettu sniikkihahmo voi toimia, mutta aika haastavaa sekin ois ja juonitehtävissä on vähän pakko sekaantua miekkamittelöihin.

Toki jos PC:llä pelaa, niin modeilla saa buustattua jousihommia ja helpotettua meleemäiskintää.
Kyllä tuollainen sneak hahmo on aika tehokas kunhan saa vaan skillit tarpeeksi isolle levelille. Maksimi levelillä suunnilleen saa vierestä kävellä eikä kukaan huomaa mitään. Ihmettelevät vain miksi kaveri kuoli. Melkein nopeammin saa porukkaa hengiltä kuin miekkailemalla. Kaikkia vain puukolla takaapäin ja jos joku huomaa niin juoksee karkuun ampuen nuolia jousipyssyllä. Hyvällä staminalla ja kevyellä vaatetuksella hahmo on nopeampi kuin vihut. Sitten jousipyssyllä hoitelee matkalla perään lähteneet ja sitten taas siirtyy takaan päin puukolla hiippailemaan.
 
Kyllä tuollainen sneak hahmo on aika tehokas kunhan saa vaan skillit tarpeeksi isolle levelille. Maksimi levelillä suunnilleen saa vierestä kävellä eikä kukaan huomaa mitään. Ihmettelevät vain miksi kaveri kuoli. Melkein nopeammin saa porukkaa hengiltä kuin miekkailemalla. Kaikkia vain puukolla takaapäin ja jos joku huomaa niin juoksee karkuun ampuen nuolia jousipyssyllä. Hyvällä staminalla ja kevyellä vaatetuksella hahmo on nopeampi kuin vihut. Sitten jousipyssyllä hoitelee matkalla perään lähteneet ja sitten taas siirtyy takaan päin puukolla hiippailemaan.

Joo, aluksihan tuo lähinnä on vaikea. Sitten kun saa vähän levua ja kamat niin hiippailu on toki ylivoimaisesti nopeampi tapa hoitaa isotkin vihujoukot, sen kun hiippailee leiriin yöllä, käy puukottamassa mahdolliset kiertovartijat ja sen jälkeen jokaiselle nukkujalle Moraa keuhkoon. :thumbsup:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 953
Viestejä
4 668 058
Jäsenet
76 523
Uusin jäsen
Kenny90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom