Tämä meni vähän ohi, eli millaisia tarkoitat?
Lukitushan noissakin on ja ovat ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin milkkarin iskeviin tarkoitetut kärjet. Tai no, tuon paketin mukana tulevassa kärjenpidikkeessä ei ole magneetin lisäksi mitään lukitusta, jos sitä tarkoitit. Minä en pidä noista, kun kärki jää liian usein kiinni ruuviin.
Hiljaisempi se on, mutta se on sitten ihan tarpeista kiinni, että onko sillä merkitystä. Minun hommissa sillä ei ainakaan ole niin paljoa väliä, että viitsisin maksaa yhtään ylimääräistä, varsinkaan kun se ei ole edes yhtä tehokas.
Tästä tulikin mieleen, että Milwaukeen laitteet kannattaa käsittääkseni rekisteröidä, jos haluaa jatkotakuun.
fi.milwaukeetool.eu
Edit.
Omituista, näköjään kumpaakaan tässä minun laatikossa olevaa konetta ei saa rekisteröityä. Paketin sisällä koneissa kiinni olleet akut menivät kyllä läpi rekisteröinnistä ihan ok, mutta laitteissa olevaa QR-koodia ei tunnisteta, eikä myöskään niiden kyljessä olevaa painettua koodia. Ostopaikka on Milwaukeen sivuilla listattu virallinen jälleenmyyjä Suomessa, eli ei mikään hämäräluola. Pitääpä laittaa meiliä sinne ja katsoa mitä sanovat.