Mitähän kannattaisi tehdä? Yksi foorumilaisista alkoi lähetellä minulle katkeria yksityisviestejä. Elisan s-postien maksullisuudesta keskusteltaessa varmistelin, mielestäni ihan asiallisesti, että osaahan hän tehdä eron E-viihteen ja laajakaistan välillä. Se oli ilmeisesti suuri loukkaus (= vittuilua). Ihan nätisti olen vastannut yksityisviestinä ja koittanut rauhoitella, mutta tyyppi vain loukkaantuu uudelleen koko ajan ja raportoi sanojensa mukaan ylläpidolle.
Eka kerta kun joku tuollalailla hyökkää. Olisko ollut parempi leikkiä kuollutta ja jättää vastaamatta heti ekaan viestiin? Ei kovin pienestä mielellään vaivaisi foorumin ylläpitoakaan jollain lapsellisilla "isi, isi, toi sano mua hörmyläksi"-jutuilla, tekevät hommaa kuitenkin töikseen ja leipänsä eteen.
Mutta niin, mitenkähän tuollaisten kanssa kannattaisi toimia? Onko jotain "parhaita käytäntöjä" jollain jaettavaksi? Keskustelu ei oikein näytä toimivan.
Eka kerta kun joku tuollalailla hyökkää. Olisko ollut parempi leikkiä kuollutta ja jättää vastaamatta heti ekaan viestiin? Ei kovin pienestä mielellään vaivaisi foorumin ylläpitoakaan jollain lapsellisilla "isi, isi, toi sano mua hörmyläksi"-jutuilla, tekevät hommaa kuitenkin töikseen ja leipänsä eteen.
Mutta niin, mitenkähän tuollaisten kanssa kannattaisi toimia? Onko jotain "parhaita käytäntöjä" jollain jaettavaksi? Keskustelu ei oikein näytä toimivan.