Keskustelua hybridiautoista

Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
3 219
Käsittääkseni Kiat käyttää polttista myös silloin, kun ilmastoinnin kompuraa käytetään, eli ei varmaan tarvi juuri huolehtia polttomoottorin käyttämättömyydestä.

Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vain jos ilmastointi lämmittää. Ilmanvaihtoon ja viilentämiseen ei polttista käytetä. Auto on esim. auringossa ollut parkissa niin näilläkään keleillä ei polttis käynnisty (ainakaan alle 10.km ajelulla kaupunkioloissa ) kun kabiinissa on riittävän lämmin. Saattaa olla, että jos esim. omassa Kia Ceedissä kääntää puhalluksen lämpötilan täysin vasemmalle niin ko. asetuksella polttis ei käy, mutta en ole tästä ihan varma (lämpötila häviää ruudusta ja siihen tulee joku teksti ja puhallus menee kovemmalle). En ole tuolla sen enempää leikkinyt. Toki jos ko. ilmastointilaite on kokonaan pois päältä niin silloinkaan ei polttis käynnisty.
 
Liittynyt
21.12.2017
Viestejä
141
Käsittääkseni Kiat käyttää polttista myös silloin, kun ilmastoinnin kompuraa käytetään, eli ei varmaan tarvi juuri huolehtia polttomoottorin käyttämättömyydestä.

Korjatkaa, jos olen väärässä.
Jäähdytys ei optimassa ainakaan tarvitse polttomoottoria.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
746
Kyllä diesel sitoo myös ja biodiesel tekee emulsion.
Mä olen ajanut Land cruiserilla nyt sellaiset 175 000 km ja tankannut pelkästään MY dieseliä. Se on GEN 2 biodieseliä, eikä kasvata minkäänlaista emulsiO, tai leväkasvusto mihinkään. Auto käy erinomaisen pehmeästi ja mitään limaa ei ole suodattimista löytynyt. Ja siis tosiaan kaikki tankkaukset pelkästään MY pistoolista.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 718
Mä olen ajanut Land cruiserilla nyt sellaiset 175 000 km ja tankannut pelkästään MY dieseliä. Se on GEN 2 biodieseliä, eikä kasvata minkäänlaista emulsiO, tai leväkasvusto mihinkään. Auto käy erinomaisen pehmeästi ja mitään limaa ei ole suodattimista löytynyt. Ja siis tosiaan kaikki tankkaukset pelkästään MY pistoolista.
Jos haluaisin viisastella niin kysyisin että miten olet todennut boldatun?

Mutta näin muuten niin puhummeko samasta asiasta?
Kyllä, palmuöljy oli melko ongelmallinen komponentti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 419
Viestejä
4 198 846
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom