En minä ole hyväksyväisyydestä heitä kohtaan puhunutkaan, itse kritisoin sen ajatuksen hyväksymisestä, että identiteetti olisi totta ja että transsukupuolisilla ihan oikeasti olisi eri sukupuolta oleva itse siellä kehon sisällä. Kun sanot, ettei ole mitään näyttöä tuosta, niin tarkoitatko, että jos tehtäisiin vertailu kansojen välillä, että kuinka moni kokee olevansa eri sukupuolta kuin keho, niin väität, että joka paikassa tulisi sama tulos vai että "no ei se oo näyttö, kun on ne oikeesti transsukupuolisia mutta ne ei vaan kehtaa kertoa sitä/ei vaan tiiä sitä ite"? Lisäksi, kun logiikka kuitenkin puoltaa tuota, niin eikö sitä näyttöä mieluummin tarvitsisi olla sen väitteen puolesta, joka sotii logiikkaa vastaan?
Yllättäen et ole edelleenkään perustellut yhtään väitettäsi.
Riippuu siitä, mitä tarkoitat "hyväksyväisyydellä transseksuaalisuutta kohtaan". Jos tuota yläpuolella mainitsemaani, niin kyllä, varmasti määrässä on muutoksia. Perustan sen siihen, mitä transseksuaalisuus on (identiteetin ja kehon toisistaan poikkeavat sukupuolet) ja siihen, mikä identiteetti on (konseptuaalinen luomus eikä syntymässä Jumalan määrämä kohtalo). Ja siihen, että ei ole mitään näyttöä siitä, että sukupuoli-identiteetin rakennus poikkeaisi oleellisesti kaikesta muusta identiteetin rakennuksesta. Olen myös melko varma, että jos nyt menisimme kysymään jostain viidakkokansasta, missä asia ei ole yhteiskunnan tasolla todeksi hyväksytty, että kuinka moni heistä tuntee olevansa sisäisesti eri sukupuolta, niin määrä olisi pienempi kuin länsimaissa.
Niin, tässä myönnät olevasi samaa mieltä kanssani. Miksi jatkuvasti vänkäät perusteluja, kun paljastat itsekin olevasi samaa mieltä logiikan kanssa? Sinun väitehän on kategorisesti ollut, että transseksuaalien määrä ei vaihtele yhteiskunnassa tarjolla olevien ajatusten mukaan. Nyt oletkin sitä mieltä, että vaihtelee, mutta "ei läheskään aina". Paitsi varmasti palaat taas tuohon vänkäysjankkaamiseesi, ilman toivoakaan siitä, että perustelisit yhtään noista virheellisistä väitteistäsi.
Edit: tarkoititko "ei ne läheskään aina vaikuta" kuitenkin sitä, että kyllä ne yleensä vaikuttavat, mutta sukupuoli-identiteetin kohdalla ei koskaan? Mikäli, niin tuohan vaatii kyllä perusteluita, että miksi ja miten se sukupuoli-identiteetti poikkeaa muista identiteeteistä niin oleelliselta osin. Ja mikäli, niin onko jotain perusteluja, miksi se yllämainittu ajatuskoe ei hyvin vahvasti puolla sitä, että vaikuttaa myös sukupuoli-identiteetin kohdalla. "No se nyt on reaalitodellisuudesta irrallinen" kuulostaa varmasti omassa seurakunnassa vakuuttavalta, mutta ei siinä ajatuskokeessa ole mitään, mikä ei reaalimaailmassa olisi mahdollista. Toki on tullut jo selväksi, että et aio perustella mitään väitteitäsi, mutta kenties joku vielä uskontoon hurahtamaton saa tästä evästä mietintöihin.