• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Keskustelua Kansallisesta Kokoomuksesta

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 339
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän Rydman ollut 36 -vuotias tekojen aikaan? Eikös ne tapahtuneet miltei 10 vuotta sitten...

Esim. Japanissa saa nussia 13 vuotiasta.
 
Viimeksi muokattu:

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Hyhhyh kun "randomit tyypit" noin esittävät mielipiteensä asiasta.

:facepalm:
Sinä itse kritisoit sitä, että minä ihmettelen joidenkin ihmisten vinkumista? Miksi sinä tulet edes kommentoimaan minun vinkumista, jos mielestäsi minäkään en saisi kommentoida muiden vinkumista? Oletko niitä tyyppejä joiden on pakko osallistua jokaiseen keskusteluun, vaikka ei olisi mitään asiaakaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 665
Sinä itse kritisoit sitä, että minä ihmettelen joidenkin ihmisten vinkumista?
Missään en kritisoinut sinun oikeutta vinkumiseen, vaan pidin sitä vinkumista vain typeränä. Sinä saat ehdottomasti vinkua kun Rydmania ei kohdellakaan puolueessa silkkihansikkain. Ja "random tyyppi" saa vinkua ja vaatia Kokoomusta erottamaan Rydman. Ja minä saan nauraa tuolle puolustelullesi. Ei tässä kenenkään oikeutta ilmaista mielipiteitään olla kritisoimassa (poislukien sinä, jonka mukaan "random tyyppi" ei saa sitä tehdä.)

Pitääkö vielä vääntää ratakiskoa, vai avautuiko jo?
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
2 240
Et ilmeisesti lukenut alusta asti. Minä kommentoin sitä, kun keskustelupalstoilla täysin randomit tyypit alkoivat vaatimaan Rydmanin erottamista, jopa eduskunnasta.
Sähän sanoit että se on jotain ihmeellistä jeesustelua, ihan kuin se olisi outoa että asia herättää ihmisissä närää.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Missään en kritisoinut sinun oikeutta vinkumiseen, vaan pidin sitä vinkumista vain typeränä. Sinä saat ehdottomasti vinkua kun Rydmania ei kohdellakaan puolueessa silkkihansikkain. Ja "random tyyppi" saa vinkua ja vaatia Kokoomusta erottamaan Rydman. Ja minä saan nauraa tuolle puolustelullesi. Ei tässä kenenkään oikeutta ilmaista mielipiteitään olla kritisoimassa (poislukien sinä, jonka mukaan "random tyyppi" ei saa sitä tehdä.)

Pitääkö vielä vääntää ratakiskoa, vai avautuiko jo?
Minä en ole kieltänyt ketään ilmaisemasta mielipidettään. Minä IHMETTELIN heidän mielipiteitään. Opettele lukemaan ennen kommentointia. Sinun viestisi tähänkin ovat olleet täysin merkityksettömiä nollapostauksia asian ohi.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 663
Sähän sanoit että se on jotain ihmeellistä jeesustelua, ihan kuin se olisi outoa että asia herättää ihmisissä närää.
Oli myös puhetta siitä että julkisen keskustelun (ja kokoomusjohdon toimien) sijaan faijojen olisi pitänyt käydä vetämässä Willeä dunkkuun. Mut mitäpä näitä muistelemaan…
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Sähän sanoit että se on jotain ihmeellistä jeesustelua, ihan kuin se olisi outoa että asia herättää ihmisissä närää.
No se on ihmeellistä jeesustelua kun reagoivat noin asiaan joka on täysin laillista. Ja todennäköisesti noista vinkujista suurin osa on itse äänestänyt näitä puolueita, joiden syytä tämä 16-vuoden ikäraja on, eli demareita, keskustaa, vihreitä, vasemmistoa ja rkp:tä.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Oli myös puhetta siitä että julkisen keskustelun (ja kokoomusjohdon toimien) sijaan faijojen olisi pitänyt käydä vetämässä Willeä dunkkuun. Mut mitäpä näitä muistelemaan…
Ei ollut. Mutta sama kai se on valehdella kun ei muuten osaa asiaan kommentoida.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 665
Minä IHMETTELIN heidän mielipiteitään
Niin no, sanoit ettei se ole "random tyyppien asia". Kyllä se vaan on ihan random tyyppien asia kommentoida Rydmanin tapausta, jos heistä siltä tuntuu. Sinäkin random tyyppi teet sitä samaa. Päätökset erottamisesta tekee sitten Kokoomus.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 663
Ei ollut. Mutta sama kai se on valehdella kun ei muuten osaa asiaan kommentoida.
Kukas se kirjoitti:
Suomen lakien mukaan mennään. Tuossa tilanteessa toivoisin, että olen kasvattanut tyttäreni niin, ettei tuollaisen kelkkaan lähtisi. Ja jos juottaisi tyttärelleni siideriä, niin kävisin rankaisemassa kollia ihan omakätisesti.
Voi olla, mutta se ei ole mikään mies, joka ei pidä lastensa puolta. Jos omaa lasta kohtaan tehdään rikos, niin vain säälittävä vikisijä jättää rankaisematta. Tuollaisia ”miehiäkin” valitettavasti on.
Että mitä sä sössötät?
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Kukas se kirjoitti:




Että mitä sä sössötät?
Minä vastasin tuossa täysin kuvitteelliseen tilanteeseen, jonka joku esitti, eikä liittynyt Rydmanin tapaukseen mitenkään. Sinä sitten yhdistit tuon kommenttini Rydmanin tapaukseen, kun lukutaitosi ei riittänyt lukemaan mistä oli kyse.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Niin no, sanoit ettei se ole "random tyyppien asia". Kyllä se vaan on ihan random tyyppien asia kommentoida Rydmanin tapausta, jos heistä siltä tuntuu. Sinäkin random tyyppi teet sitä samaa. Päätökset erottamisesta tekee sitten Kokoomus.
Onko sinulla kaikki kunnossa? Käytät yllättävän paljon aikaa kommentoimaan toisten käyttämiä sanoja, etkä kommentoi itse asiaan millään tavalla. Mistä teitä keskustelujen paskojia oikein riittää.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 383
No se on ihmeellistä jeesustelua kun reagoivat noin asiaan joka on täysin laillista. Ja todennäköisesti noista vinkujista suurin osa on itse äänestänyt näitä puolueita, joiden syytä tämä 16-vuoden ikäraja on, eli demareita, keskustaa, vihreitä, vasemmistoa ja rkp:tä.
Mitä ihmettä sää mussutat?
Jos kaksi 16v skidiä meuhkaa keskenään niin se tuskin täällä kovin montaa haittaisi.

Vastaavasti jos 36-vuotias poliitikko yrittää vietellä itselleen seuraa yläasteikäisiltä niin varmasti suurin osa jättää semmosta limaniskaa äänestämättä.

Sullaha keitti samantien kiinni kun kysyin, että etsikkö itse seurasi yläasteelta. Se oli siis loukkaavaa, mutta saman käytöksen kritisointi willelle jeesustelua...
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Voisko modet siivota nämä keskustelun paskojat pois täältä, jotka eivät keskustele itse asiasta lainkaan vasn keskittyvät vain vittuilemaan toisille kirjoittajille?
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Ja todennäköisesti noista vinkujista suurin osa on itse äänestänyt näitä puolueita, joiden syytä tämä 16-vuoden ikäraja on, eli demareita, keskustaa, vihreitä, vasemmistoa ja rkp:tä.
Siis hetkinen. Ennen kuin modet puuttuvat mesoamiseen, täsmennätkö vielä vähän tuota lihavoitua kohtaa. Tulisiko tämän 16 vuoden ikäräjan olla mielestäsi alempi vai ylempi? Ja ajaisiko kokoomus tai jokin muu puolue, jota et yllä maininnut, tällaista ikärajaa?
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Siis hetkinen. Ennen kuin modet puuttuvat mesoamiseen, täsmennätkö vielä vähän tuota lihavoitua kohtaa. Tulisiko tämän 16 vuoden ikäräjan olla mielestäsi alempi vai ylempi? Ja ajaisiko kokoomus tai jokin muu puolue, jota et yllä maininnut, tällaista ikärajaa?
No ylempi tietenkin. Sanoin jo aikaisemmin että minun mielestäni ikäraja saisi olla 18 vuotta.

Mainitsemani puolueet ovat hallituksessa ja heillä olisi valta tuo ikäraja muuttaa, mutta eivät sitä halua muuttaa, joten vastuu on tällä hetkellä heidän.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
Minä vastasin tuossa täysin kuvitteelliseen tilanteeseen, jonka joku esitti, eikä liittynyt Rydmanin tapaukseen mitenkään. Sinä sitten yhdistit tuon kommenttini Rydmanin tapaukseen, kun lukutaitosi ei riittänyt lukemaan mistä oli kyse.
Okei, eli jos joku hypoteettinen henkilö juottais sun muksuille siideriä, niin meet vetämään sitä turpiin, mut et käsitä että joku voi rydmanista ja sen viininjuotto-operaatioista ajatella samoin?
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Okei, eli jos joku hypoteettinen henkilö juottais sun muksuille siideriä, niin meet vetämään sitä turpiin, mut et käsitä että joku voi rydmanista ja sen viininjuotto-operaatioista ajatella samoin?
Niin? En minäkään lähde rankaisemaan ketään, jos jollekin tuntemattomalle juottaa siideriä. Kyse oli OMASTA lapsesta.

Ja jos puhun rankaisemisesta, niin älä viitsi omia fantasioitasi laittaa toisen suuhun. Minä en puhunut turpaanvedosta yhtään mitään
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
820
Voisko modet siivota nämä keskustelun paskojat pois täältä, jotka eivät keskustele itse asiasta lainkaan vasn keskittyvät vain vittuilemaan toisille kirjoittajille?
Pari tällaista viestiä tosiaan osui silmään:

Onko sinulla kaikki kunnossa?
Oletko niitä tyyppejä joiden on pakko osallistua jokaiseen keskusteluun, vaikka ei olisi mitään asiaakaan?
Opettele lukemaan ennen kommentointia.
Mutta sama kai se on valehdella kun ei muuten osaa asiaan kommentoida.
kun lukutaitosi ei riittänyt lukemaan mistä oli kyse.
Nyt on kesä, ota rennommin.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
Ja jos puhun rankaisemisesta, niin älä viitsi omia fantasioitasi laittaa toisen suuhun. Minä en puhunut turpaanvedosta yhtään mitään
Okei, omaisuutta menisit paskomaan, vai juttelemaan mukavia?
Siis jos fyysinen väkivalta ei kuulu menetelmiin joita käyttäisit.

Niin? En minäkään lähde rankaisemaan ketään, jos jollekin tuntemattomalle juottaa siideriä. Kyse oli OMASTA lapsesta.
Ja et hahmota että joku voi empatian kautta tuntea samoja tuntemuksia jonkun toisen muksun kohtalosta?
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Pari tällaista viestiä tosiaan osui silmään:







Nyt on kesä, ota rennommin.
Niin? Nuo oli vastauksia nimenomaan näille keskustelun paskojille, jotka asian ohi kommentoivat joko minua, tai sitten valhetelevat minun sanoneen jotain mitä en ole sanonut, tai sitten tahallaan sekoittavat asioita niin, että itse asiasta keskustelu ei pääse etenemään.

Live-keskustelussa tuollaiset tyypit poistettaisiin keskustelupöydästä pois höiritsemästä.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Okei, omaisuutta menisit paskomaan, vai juttelemaan mukavia?
Siis jos fyysinen väkivalta ei kuulu menetelmiin joita käyttäisit.
Lopeta jo. Se on minun asiani, enkä avaa sitä enempää koska se ei liity millään tavalla tähän aiheeseen. Älä oleta toisen suuhun sanoja.

Kyse oli täysin hypoteettisesta keksitystä tilanteesta, jota ei todellisuudessa koskaan tulisi tapahtumaan, johon vastasin. Ja sinä alat tällaiseen tilanteeseen kyselemään yksityiskohtia. Onko tuossa mitään järkeä?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
Lopeta jo. Se on minun asiani, enkä avaa sitä enempää koska se ei liity millään tavalla tähän aiheeseen. Älä oleta toisen suuhun sanoja.
Kyllä se tavallaan liittyy. Valitat siitä kun joku kehtaa vaatia että rydman erotettais puolueesta, mutta vastaava teko toiselle henkilölle saisi sinut tekemään jotain oman käden oikeus -paskaa.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Kyllä se tavallaan liittyy. Valitat siitä kun joku kehtaa vaatia että rydman erotettais puolueesta, mutta vastaava teko toiselle henkilölle saisi sinut tekemään jotain oman käden oikeus -paskaa.
No kun ei ollut edes vastaava tilanne. Rydman ei käynyt ketään edes painamassa. Hän vaan päästi kaksi 17-vuotiasta kotiinsa. Ei edes vienyt väkisin.

Tuossa minulta kysytyssä keksityssä tarinassa joku juotti siideriä 16-vuotiaalle tyttärelleni ja painoi häntä. Ja sinä ihmettelet että joku haluaisi tuossa tilanteessa rankaista tekijää?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
No kun ei ollut edes vastaava tilanne. Rydman ei käynyt ketään edes painamassa. Hän vaan päästi kaksi 17-vuotiasta kotiinsa. Ei edes vienyt väkisin.

Tuossa minulta kysytyssä keksityssä tarinassa joku juotti siideriä 16-vuotiaalle tyttärelleni ja painoi häntä. Ja sinä ihmettelet että joku haluaisi tuossa tilanteessa rankaista tekijää?
jos juottaisi tyttärelleni siideriä, niin kävisin rankaisemassa kollia ihan omakätisesti.
Kirjoita sit ens kerralla että pitää painaakkin vielä. Ei tosta sun aiemmasta saa selville että onko kyse vain alkoholista vai mistä.

Lisäksi tosiaan Rydman on seurustellut ainakin kahden alaikäisen kanssa ja aivan varmasti tarjonnut heille alkoholiakin.
 
Viimeksi muokattu:

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Kirjoita sit ens kerralla että pitää painaakkin vielä. Ei tosta sun aiemmasta saa selville että onko kyse vain alkoholista vai mistä.
No se luki siinä quotessa mihin vastasin. Siideri oli vain se tarkenne mistä syystä kokisin tarpeelliseksi rangaista. Eli juotetaan humalaan ja sitten käytetään hyväksi.

Jos taas tyttäreni selvinpäin omasta halustaan harrastaisi jonkun kanssa seksiä, ei minulla siihen olisi oikeutta puuttua.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
Jos taas tyttäreni selvinpäin omasta halustaan harrastaisi jonkun kanssa seksiä, ei minulla siihen olisi oikeutta puuttua.
Ei sinulla olisi oikeutta puuttua vaikka tyttäresi ei omasta halustaan olisi ollut harrastamassa seksiä. Jos et siis itse aktin aikaan ole paikalla ja suorita kansalaispidätystä. Tilanteen jälkeen oikeus tehdä mitään siirtyy poliisille ja oikeuslaitokselle.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Ei sinulla olisi oikeutta puuttua vaikka tyttäresi ei omasta halustaan olisi ollut harrastamassa seksiä. Jos et siis itse aktin aikaan ole paikalla ja suorita kansalaispidätystä. Tilanteen jälkeen oikeus tehdä mitään siirtyy poliisille ja oikeuslaitokselle.
Mitä muita itsestäänselvyyksiä haluaisit ladella? Saatko jotain tyydytystä siitä kun toistat toisten kertomia asioita omin sanoin?

En ole missään väittänyt että minulla olisi LAILLISTA oikeutta tehdä yhtään mitään.

Tässä on kyse Rydmanin suhteista 17-vuotiaisiin tyttöihin. Silti sinä jaksat edelleen jauhaa jostain KUVITELLUSTA tapauksesta ja siitä mitä minä tekisin tai en tekisi jossain KUVITELLUSSA tilanteessa jota ei ole oikeasti tapahtunut eikä koskaan tule tapahtumaan. Kuulostaako järkevältä toiminnalta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
En ole missään väittänyt että minulla olisi LAILLISTA oikeutta tehdä yhtään mitään.
Mitä LAITON ”oikeus” sitten oikein on?

Älä keksi uusia sanoja mielivallalle ja rikolliselle toiminnalle.

Toisessa ketjussa höpötellään mitä sattuu islaminuskoisten väärästä oikeustajusta ja sit avoimesti myönnetään että tekis itse laittomuuksia joissain tilanteissa.
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Mitä LAITON ”oikeus” sitten oikein on?

Älä keksi uusia sanoja mielivallalle ja rikolliselle toiminnalle.

Toisessa ketjussa höpötellään mitä sattuu islaminuskoisten väärästä oikeustajusta ja sit avoimesti myönnetään että tekis itse laittomuuksia joissain tilanteissa.
Tekisi laittomuuksia KUVITELLUSSA tilanteessa jota ei ole tapahtunut eikä koskaan tule tapahtumaan.

Enkä ole edes eritellyt mitä tuossa kuvitellussa tilanteessa tekisin. Sanoin vain tekeväni jotain ja sinä omassa mielessäsi täydensit sen tarkoittamaan jotain laitonta.

Sinä sekoitat nyt todellisuuden ja kuvitelmat. Anna jo olla, ei ole tervettä.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
Sinä sekoitat nyt todellisuuden ja kuvitelmat.
Todellisuudessa Rydman erosi itse omalla päätöksellään eduskuntaryhmästä ja luottamustoimista.
Todellisuudessa kuka vaan voi ihmetellä ja toivoa mitä vaan Rydmanin keissistä.

Mikä se sun pointtis olikaan ottaa Rydman taas puheeksi? On sun oikeustajun vastaista olla tykkäämättä lapsiin sekaantujista poliittisessa mielessä ja ahdistaa kun tolleen ikävästi ihmiset hänestä puhuu anonyymeillä keskustelupalstoilla?
 

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Todellisuudessa Rydman erosi itse omalla päätöksellään eduskuntaryhmästä ja luottamustoimista.
Todellisuudessa kuka vaan voi ihmetellä ja toivoa mitä vaan Rydmanin keissistä.

Mikä se sun pointtis olikaan ottaa Rydman taas puheeksi? On sun oikeustajun vastaista olla tykkäämättä lapsiin sekaantujista poliittisessa mielessä ja ahdistaa kun tolleen ikävästi ihmiset hänestä puhuu anonyymeillä keskustelupalstoilla?
Jaa, nyt nimittelet Rydmania jo lapsiinsekaantujaksi? Se on kunnianloukkaus, eli rikos.
 
Viimeksi muokattu:

Tecto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.03.2022
Viestejä
1 332
Toisessa ketjussa höpötellään mitä sattuu islaminuskoisten väärästä oikeustajusta ja sit avoimesti myönnetään että tekis itse laittomuuksia joissain tilanteissa.
Mielenkiintoista, että rinnastat samanarvoisiksi asioiksi sen, kun muslimit joukkoraiskaavat lapsen ja sen, että isä jonka tytär on raiskattu kävisi kovistelemassa raiskaajaa.

Et millään kykene näkemään, että jälkimmäisessä tapauksessa voisi olla moraalinen oikeutus?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 609
Et millään kykene näkemään, että jälkimmäisessä tapauksessa voisi olla moraalinen oikeutus?
Luulen että joku muslimi jossain kokee että hänelläkin on moraalinen oikeus raiskata lapsia.
Jaa, nyt nimittelet Rydmania jo lapsiinsekaantujaksi? Se on kunnianloukkaus, eli rikos.
Vie oikeuteen. Ja tosiaan mikä laki kieltää sekaantumasta lapsiin? Siis ikähaarukassa 16-18, jossa Rydman toimi. Faktahan on se, että Rydman on lapsiin seksuaalisesti sekaantunut. Ei se aina laitonta ole, tietenkään, mutta ei se faktaa muuta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385
Vois alkaa sitten riittämään tuo vänkääminen ja jatkuva piikittely sekä henkilökohtaisuudet, joita ketjussa näyttäisi viljellyn reilusti viimeisten parin sivun aikana. Jos ei onnistu asiallinen rakentava keskustelu niin sitten ei lähetä sitä viestiä lainkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 665
HS.fi: KRP epäilee Wille Rydmanin syyllistyneen seksuaalirikokseen

Ilmeisesti liittyy johonkin näistä HS:n jututtamista keisseistä, asianomistaja kuitenkin täysi-ikäinen.

edit: huomioiden tuossa mainitun ajankohdan (2015) ja täysi-ikäisyyden, kyseessä lienee joko Carolina Nysténin tai "Oonan" tapaus. Tai sitten joku kokonaan muu.
Tässä realisoitui kouriintuntuvasti nyt ne syyt, minkä johdosta Kokoomus erotti Rydmanin eduskuntaryhmästä nopeasti HS:n jutun jälkeen. Jos se ei olisi niin tehnyt ja jäänyt puolustelemaan - kuten muutama äänekäs kirjoittaja näyttää niin toivoneen - niin nyt olisi vielä kusisemmat paikat. Nyt kun tutkitaan tiheällä seulalla, niin sieltä voi löytyä jotain raskauttavaa tai vähintään lisää otsikoita.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 089
HS.fi: KRP epäilee Wille Rydmanin syyllistyneen seksuaalirikokseen

Ilmeisesti liittyy johonkin näistä HS:n jututtamista keisseistä, asianomistaja kuitenkin täysi-ikäinen.

edit: huomioiden tuossa mainitun ajankohdan (2015) ja täysi-ikäisyyden, kyseessä lienee joko Carolina Nysténin tai "Oonan" tapaus. Tai sitten joku kokonaan muu.
Niin. Mikä laji ei tässä ajassa vanhene.
”Yleisesti sanoen, mitä ankarampi rangaistus rikoksesta voidaan tuomita, sitä pidempään siitä voidaan nostaa syyte. Törkeä raiskaus ja törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenevat 20:ssä vuodessa. Raiskaus, pakottaminen seksuaaliseen tekoon, seksuaalinen hyväksikäyttö (myös lapsen), ja paritus (myös törkeässä tekomuodossa) vanhenevat 10:ssä vuodessa. Seksuaalipalvelujen ostaminen nuorelta ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta koskevan esityksen seuraaminen vanhenevat viidessä vuodessa. Seksuaalinen ahdistelu, seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäyttö, ja lapsen houkutteleminen seksuaalisiin tarkoituksiin vanhenevat kahdessa vuodessa.”
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
212
Melkoinen exä, jos on saanut ”managerina” vähintään yhdeksän hengen tiimin eri ikäisiä kasattua. Niistähän saisi jo lentopallo- tai koripallojoukkueen.
Manipulointi ja narsismi tässä viidakossa kyllä kokonaisuudessaan lievästi tuoksahtaa, en ehkä itse ole ihan samaa mieltä vaan siitä osapuolesta johon nämä attribuutit sopii :D
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 089
Manipulointi ja narsismi tässä viidakossa kyllä kokonaisuudessaan lievästi tuoksahtaa, en ehkä itse ole ihan samaa mieltä vaan siitä osapuolesta johon nämä attribuutit sopii :D
Sinällään Rydmanin onneksi, käy tässä sitten miten vaan, siellä olisi kyllä hänelle tarjolla samanhenkisten puolue eduskunnassa, jossa ei seksuaalirikostuomiokaan haittaa ehdokkuuksia eikä edes puoluetoimistolle rekrytointia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 201
Sinällään Rydmanin onneksi, käy tässä sitten miten vaan, siellä olisi kyllä hänelle tarjolla samanhenkisten puolue eduskunnassa, jossa ei seksuaalirikostuomiokaan haittaa ehdokkuuksia eikä edes puoluetoimistolle rekrytointia.
Aina voi myös mennä SDP:n ovea kolkuttelemaan. Siellä on tunnetusti katto korkealla ja seinät leveällä ja samanhenkistä porukkaa (osa2).

Saa nähdä miten Kokoomus tämän tapauksen hoitaa. Rydman on jo tuomittu, vaikka ei ole oikeudessa tuomittu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 663
Tuskin kokoomuksem tarvitsee mitään tehdä. Rydman ei ole enää ek- tai valtuustoryhmän jäsen, eikä puolue aseta häntä ehdolle ensi kevään vaaleissa. Mies unohtuu jos ei itse ala elämöimään, ja puolue yrittää jatkaa eteenpäin asiaan enää palaamatta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 813
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom