Paljonko tuli kuukausihinnaksi?Polestar 2:n tilaukseen päivällä Nordealta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko tuli kuukausihinnaksi?Polestar 2:n tilaukseen päivällä Nordealta
Ei tuolla talvella mennä, kuin 200km jos pakkasta on.Oha tollanen 250€/kk ja 12kk saa palauttaa todellinen no brainer jos vähänkin on sähkis ollut mietinnässä. Juuri toi, että saa palauttaa ja testata ton 350km rangen oli itselle helvetin kova juttu. Tietää sitten jatkossa kun sähkistä ottaa kannattaako maksaa lisäkilsoista kun ne noissa maksaa eniten.
Mites muut otitteko takuulaajennoksen jos kuitenkin tulee pidettyä pidempään? Eikös tähän sellasen saanut 390€?
Paljonko tuli kuukausihinnaksi?
Tässä perusversiossa ei tainnut olla ilppiä?539e/kk 36kk sopimus 15tkm/vuosi kilsat.
edit: tuolta voi pyöritellä:
Polestar 2 Standard Range Single Motor 170 kW 64 kWh - Nordea Autoleasing
Uusi Polestar 2 Standard Range Single Motor 170 kW 64 kWh Autoleasing-verkkokaupasta yksityisleasingsopimuksella.autoleasing.fi
No kappas. Katsoin vaan ylemmän rivin ZVCB, siinä oli viivat sähkömallien kohdalla. Hienoisesti tätä tarjousta pohdin, mutta hylkäsin tuon ACC:n puutteen takia. No, nyt jo liian myöhäistä. Tosin olisikohan tuohon tarjoukseen saanut myös tuon Allure-tason, vai oliko pelkkä Active, niin kuin tarjouksessa luki. Toki eipä tällä mitään väliä enää.Saahan sen. Ei vaan Activeen, Allureen ja GT-Lineen kyllä. Koodi ZVCC
Pitääpä käydä kuitenkin koeistumassa moinen auto. Kiinnitin huomiota etupenkin isofixeihin, ne ois kyl kätevät kakkosautossa.
Aika nopeasti jouduin itsekin päätöksen tekemään. 2007 Volvo S80 2.5T bensakrematorion tilalle tulee.Vähän jäi korpeemaan että arvoin ton pösön kanssa. Itellä on 2011 vuoden Audi A5 vieläpä kolmen litran diesel koneella ja laskeskelin että polttoainekulut ilman käyttövoimaveroa on sellaset 440 euroa kuussa. Ainoa miksi oon sähköauton hankintaa lykännyt on se että kotilataus saumaa ei ole. Tässä lähellä kyllä on aika monta kauppaa missä pääsis latailee ostosten aikana.
No ehkäpä seuraavan tarjouksen aikana on enemmän hereillä.
Varmaan joku suuremmalti ajattelematta antanut luvan ottaa vastaan tilauksia etukäteen ja sit on tavara osunut tuulettimeen. Opelin halvin sama korimalli kuitenkin liikkunut jo kakkosella alkavissa lukemissa ja tuskin mitään erityistä huomiota aiheuttanut. Tästä voi myyjälle tulla harha kuten varmaan tripletinkin kanssa kävi.Onhan toi tavallaan vähän tylyä, että koko tarjous voi mennä täysin ohi ennen kuin on alkanutkaan. Tässä toki viisaimmat on tajunnu soitella etukäteen liikkeisiin, mutta en ihmettele, jos jollain on ollut mielessä, että käynpä sitten Hulluilla Päivillä kysymässä auton perään.
En ole itsekään mikään kokenut tarjoushaukka, joten olisin varmaan lähtenyt kaupoille vasta tarjouksen alettua, jos olisin ollut tätä mallia ostamassa. Noh oppii ainakin mahdollista tulevaa varten. Positiivista kuitenkin että sähköautoilu herättää enemmän ja enemmän kiinnostusta.
Torstaina joskus aamulla satuin huomaamaan tuon tarjouksen täältä ja laitoin viestiä liikkeeseen (ei ehditty vastaamaan). Mutta heti koulun jälkeen ajelin Pösö liikkeeseen koeajolle ja sitten tehtiin tilaussopimus. Puhui 6kk tilausjonosta.Onhan toi tavallaan vähän tylyä, että koko tarjous voi mennä täysin ohi ennen kuin on alkanutkaan. Tässä toki viisaimmat on tajunnu soitella etukäteen liikkeisiin, mutta en ihmettele, jos jollain on ollut mielessä, että käynpä sitten Hulluilla Päivillä kysymässä auton perään.
En ole itsekään mikään kokenut tarjoushaukka, joten olisin varmaan lähtenyt kaupoille vasta tarjouksen alettua, jos olisin ollut tätä mallia ostamassa. Noh oppii ainakin mahdollista tulevaa varten. Positiivista kuitenkin että sähköautoilu herättää enemmän ja enemmän kiinnostusta.
Voihan tuollaista yrittää neuvotella oman pankin kanssa vaikka asunto panttina tai sitten esim. Nordnetilta saa sijoituksia vastaan tuohon tapaan lainaa.Jos tarjottais 72 kuukauden bullet laina jossa ostaja maksaa vaan korot tjms niin kelpaisi ainakin itselle.
Voihan tuollaista yrittää neuvotella oman pankin kanssa vaikka asunto panttina tai sitten esim. Nordnetilta saa sijoituksia vastaan tuohon tapaan lainaa.
Mutta mikään perinteinen autorahoitusyhtiö ei kyllä tuollaista tule tarjoamaan.
Jos polttomoottorikevythybridiautosta on maksanut vaikka 40k vuonna 2022, mitä arvioit sen arvoksi vuonna 2028 120tkm ajettuna?
Ei tuolla talvella mennä, kuin 200km jos pakkasta on.
No ei se niin yksinkertaista ole kun ne vakuudetkin on yleensä jo jossain toisessa pankissa pantattuna.Never say never, korko on vain sitten suurempi. Eihän tuo ole sinänsä mikään kummoinen temppu jos vakuudet on kunnossa.
Saatiin kuin saatiinkin tuo Pösö hommattua. Sunnuntaina käytiin perheen kanssa kylmätyypittämässä auto, joka todettiin tiloiltaan meille riittäväksi (nykyisen ollessa kakkoskoppainen Qashqai).
Koeajo varattiin samalla sunnuntaina nyt tiistai aamupäivälle. Koeajo vahvisti, että oikein passaeli auto meille pk-seudun ajoihin. Paperit tehtiin suoraan koeajon perään.
Itsellä arvioitiin toimitusaika maaliskuulle 2022.
Jos jollain on näihin vielä hinkua niin kannattaa soitella. Joitakin kappaleita saattaa olla jemmassa.
Oliko kumminkin maaliskuu 2023?
Saatiin kuin saatiinkin tuo Pösö hommattua. Sunnuntaina käytiin perheen kanssa kylmätyypittämässä auto, joka todettiin tiloiltaan meille riittäväksi (nykyisen ollessa kakkoskoppainen Qashqai).
Koeajo varattiin samalla sunnuntaina nyt tiistai aamupäivälle. Koeajo vahvisti, että oikein passaeli auto meille pk-seudun ajoihin. Paperit tehtiin suoraan koeajon perään.
Itsellä arvioitiin toimitusaika maaliskuulle 2022.
Jos jollain on näihin vielä hinkua niin kannattaa soitella. Joitakin kappaleita saattaa olla jemmassa.
?Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän![]()
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.?
Hyvä tuote ja hyvä hinta. 2008 on kuitenkin myynyt todella hyvin Euroopassa.
The Peugeot 2008, best car sales in Europe in October![]()
The Peugeot 2008, best car sales in Europe in October
The ranking of European car sales has never been difficult to predict: you just had to bet a few euroswww.byri.net
Jep ei nuo ranskalaiset ole ikinä olleet mitään kestäviä autoja.Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän![]()
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Toivottavasti sait ihan helvetin halvallaItse ostin viime autoni (yksityisleasing) istumatta autossa ollenkaan. Se myös tuotiin 700m päässä olevalle katsastusasemalle mistä kävellen sen hain. Ei ollut yhtään kiinnostusta lähteä autokauppaan myyjille juttelemaan. Koeajokaan ei ollut kynnyskysymys kun olin netistä lukenut tietoja ja kokemuksia.
Kyllä. Aivopieru ja korjasin tämän. Vuoden päähän menee.Oliko kumminkin maaliskuu 2023?
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän![]()
Seat Mii kohdalla piti tosiaan ostaa sokkona. Paitsi että kävin kyllä käytetyn Skoda Citigo bensan (sama auto) koeajamassa toisessa liikkeessä. Noissahan on hinta noussut arviolta 15 000€ -> 20 000€ tai ehkä enemmänkin? Kun vielä saa ostettua vw e-up:ia, joka on sama auto myös. Kokoisekseen ja hintaisekseen (alkuperäinen hinta) tosi hyvä auto!Toivottavasti sait ihan helvetin halvalla
Jep ei nuo ranskalaiset ole ikinä olleet mitään kestäviä autoja.
Eikö pösö diilissä ollut km raja 15 000km / vuosi ja sen ylityksestä 0,2€ kilometriltä? Joten mun kilometreillä (25 000) lisähintaa tulisi 166e / kk joten hinnaksi siis tulisikin jo yli 400€ /kk
Eikö pösö diilissä ollut km raja 15 000km / vuosi ja sen ylityksestä 0,2€ kilometriltä? Joten mun kilometreillä (25 000) lisähintaa tulisi 166e / kk joten hinnaksi siis tulisikin jo yli 400€ /kk
Kuulin että 2000-3000 (tarkkaa lukua tietenkään kukaan kerro) pösöä tilattu maahantuojalta.
Tehtaalla siesta ohi kun tärähtää tilauslista järjestelmiin.Montakohan noita normaalisti suomeen toimitetaan...?
Mitä noita turhaan koeistumaan. Vuoden päästä voi kuitenkin palauttaa jos ei perse sovi täydellisesti penkkiin. Eri asia olisi jos samalla diilillä olisi eri merkkejä/malleja tarjolla. Kuvan perusteella itsekin nappasin, kai sitä vois jotain sisäkuvia/videoita jossain kohtaa uteliaisuuttaan kattoa, että minkähänlainen peli sieltä tulee pihaan.
Vähän offtopic, mutta itse olen ostanut jokaisen autoni tähän mennessä istumatta ja pelkkien kuvien / arvosteluiden perusteella. Jos ostaisin jotain 100k€+ luksusautoa niin sitten ehkä antaisin perstuntumalle enemmän arvoa, mutta "normaalit" autot ovat mielestäni aika samaa kauraa.Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Liekkö tuo paljon tuon kalliimpi kk maksu vaikka ostaisi ilman tuota hullujen päivien tarjousta? Saisi paremman varustelunkin, esim. sen 3D mittariston.Eikun se on osamaksusoppari, missä on vaan lunastusmahdollisuus 1v kohdalla jos ajettu alle 15tkm ja huollettu.
Eihän niitä tarvi tuolla 249e sopimuksellakaan laskea, jos siis ei meinaa palauttaa autoa 12kk päästä.Tuon saman diilin sai normaalilla rahoitussopimuksella ja siinä ei mitään rajoituksia ole. Itse tein näin, ei tarvitse laskea kilsoja. Autosta varmasti pääsee eroon halutessaan ilman suuria tappioita milloin tahansa.
Eihän niitä tarvi tuolla 249e sopimuksellakaan laskea, jos siis ei meinaa palauttaa autoa 12kk päästä.