Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
650
Olipa hämärästi mainostettu Hullut Päivät -tarjous. Kävin vloppuna koeajamassa ja kun luki että vasta 30.3. alkaa myynnit tuosta Hullut Päivät -tarjouksesta eikä Jonne-myyjäkään muuta sanonut niin aattelin, että vasta ke voi alkaa varaamaan autoja.

No, tilteissä ja vitutuksissani laitoin Polestar 2:n tilaukseen päivällä Nordealta, toimitus toukokuun alussa. Tuota pösöä ei varmaan saa vielä silloin jollei ole ensimmäisen 10 tilaajan joukossa
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 262
Oha tollanen 250€/kk ja 12kk saa palauttaa todellinen no brainer jos vähänkin on sähkis ollut mietinnässä. Juuri toi, että saa palauttaa ja testata ton 350km rangen oli itselle helvetin kova juttu. Tietää sitten jatkossa kun sähkistä ottaa kannattaako maksaa lisäkilsoista kun ne noissa maksaa eniten.


Mites muut otitteko takuulaajennoksen jos kuitenkin tulee pidettyä pidempään? Eikös tähän sellasen saanut 390€?
Ei tuolla talvella mennä, kuin 200km jos pakkasta on.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 357
Tämän pösösen kampanjan innostamana veikkaan että muilta merkeiltä tulee vastaavia, ainakin niiltä joilla ei ole tilauskirjat täynnä.

Jos tarjottais 72 kuukauden bullet laina jossa ostaja maksaa vaan korot tjms niin kelpaisi ainakin itselle.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
204
Saahan sen. Ei vaan Activeen, Allureen ja GT-Lineen kyllä. Koodi ZVCC
No kappas. Katsoin vaan ylemmän rivin ZVCB, siinä oli viivat sähkömallien kohdalla. Hienoisesti tätä tarjousta pohdin, mutta hylkäsin tuon ACC:n puutteen takia. No, nyt jo liian myöhäistä. Tosin olisikohan tuohon tarjoukseen saanut myös tuon Allure-tason, vai oliko pelkkä Active, niin kuin tarjouksessa luki. Toki eipä tällä mitään väliä enää.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Vähän jäi korpeemaan että arvoin ton pösön kanssa. Itellä on 2011 vuoden Audi A5 vieläpä kolmen litran diesel koneella ja laskeskelin että polttoainekulut ilman käyttövoimaveroa on sellaset 440 euroa kuussa. Ainoa miksi oon sähköauton hankintaa lykännyt on se että kotilataus saumaa ei ole. Tässä lähellä kyllä on aika monta kauppaa missä pääsis latailee ostosten aikana.

No ehkäpä seuraavan tarjouksen aikana on enemmän hereillä.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Paikallo
Vähän jäi korpeemaan että arvoin ton pösön kanssa. Itellä on 2011 vuoden Audi A5 vieläpä kolmen litran diesel koneella ja laskeskelin että polttoainekulut ilman käyttövoimaveroa on sellaset 440 euroa kuussa. Ainoa miksi oon sähköauton hankintaa lykännyt on se että kotilataus saumaa ei ole. Tässä lähellä kyllä on aika monta kauppaa missä pääsis latailee ostosten aikana.

No ehkäpä seuraavan tarjouksen aikana on enemmän hereillä.
Aika nopeasti jouduin itsekin päätöksen tekemään. 2007 Volvo S80 2.5T bensakrematorion tilalle tulee.
Melkoista tunteiden vuoristorataa tämä auton osto muutenkin. Netissä lukee että autot myyty, äkkiä paikalliselle Pörhölle ihmettelemään niin myyjä totesi että tänään vielä laitetaan tilaukset sisään ja sitten menee kirjat kiinni. 12kk laitettiin takarajaksi jos ei autoa kuulu niin voidaan repiä paperit
Latausasemia tulee kuin sieniä sateella.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
2 272
Onhan toi tavallaan vähän tylyä, että koko tarjous voi mennä täysin ohi ennen kuin on alkanutkaan. Tässä toki viisaimmat on tajunnu soitella etukäteen liikkeisiin, mutta en ihmettele, jos jollain on ollut mielessä, että käynpä sitten Hulluilla Päivillä kysymässä auton perään.

En ole itsekään mikään kokenut tarjoushaukka, joten olisin varmaan lähtenyt kaupoille vasta tarjouksen alettua, jos olisin ollut tätä mallia ostamassa. Noh oppii ainakin mahdollista tulevaa varten. Positiivista kuitenkin että sähköautoilu herättää enemmän ja enemmän kiinnostusta.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Tein eilen paperit kun löytyi auto suoraan ajoon. Sain aika hyvän diilin. Rahoituksella 730€/kk. Jos tuota nyt pitäisi pari vuotta tai edes vuoden ja sitten alle jotain uudemmalla tekniikalla olevaa kun sellaisia julkaistaan. Dieselistä kokonaiskulut kuukaudessa kasvaa noin 450€/kk, mutta edellinen auto olikin jo maksettu kokonaan.

Oli kylän viimeinen sähköauto jossa on itselle sopiva sisältö ja heti ajoon. Loput asiakkaat saa sitten odotella vastaavia autoja 7-16kk näistä kaupoista.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 357
Jos Hesarin jutusta tänään oikein tulkitsin niin vaikka tarjous meni kiinni niin saattavat vielä niitä myydä?

Nopeus on näemmä nykyään valttia, osa asunnoistakin myydään jo ennen ensimmäistä näyttöä ym. Joskus (ennen kuin hinnat nousi pilviin) kyttäsin ilmajäähdytettyä Porschea nettiautosta ja muistan kyllä että tunnin jälkeen oli turha soitella jos hinta oli kohdillaan. Ostajia oli enemmän kuin myyjiä.

Mielenkiinnolla odotan miten Pösö aikoo hyödyntää tuon markkinaosuuden ja varmistaa että merkin auto on asiakkaalla (sama tai uusi) tuon vuoden jälkeenkin. Jos on fiksu maahantuoja niin pystyy taistelemaan markkinaosuudestaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 829
Onhan toi tavallaan vähän tylyä, että koko tarjous voi mennä täysin ohi ennen kuin on alkanutkaan. Tässä toki viisaimmat on tajunnu soitella etukäteen liikkeisiin, mutta en ihmettele, jos jollain on ollut mielessä, että käynpä sitten Hulluilla Päivillä kysymässä auton perään.

En ole itsekään mikään kokenut tarjoushaukka, joten olisin varmaan lähtenyt kaupoille vasta tarjouksen alettua, jos olisin ollut tätä mallia ostamassa. Noh oppii ainakin mahdollista tulevaa varten. Positiivista kuitenkin että sähköautoilu herättää enemmän ja enemmän kiinnostusta.
Varmaan joku suuremmalti ajattelematta antanut luvan ottaa vastaan tilauksia etukäteen ja sit on tavara osunut tuulettimeen. Opelin halvin sama korimalli kuitenkin liikkunut jo kakkosella alkavissa lukemissa ja tuskin mitään erityistä huomiota aiheuttanut. Tästä voi myyjälle tulla harha kuten varmaan tripletinkin kanssa kävi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Onhan toi tavallaan vähän tylyä, että koko tarjous voi mennä täysin ohi ennen kuin on alkanutkaan. Tässä toki viisaimmat on tajunnu soitella etukäteen liikkeisiin, mutta en ihmettele, jos jollain on ollut mielessä, että käynpä sitten Hulluilla Päivillä kysymässä auton perään.

En ole itsekään mikään kokenut tarjoushaukka, joten olisin varmaan lähtenyt kaupoille vasta tarjouksen alettua, jos olisin ollut tätä mallia ostamassa. Noh oppii ainakin mahdollista tulevaa varten. Positiivista kuitenkin että sähköautoilu herättää enemmän ja enemmän kiinnostusta.
Torstaina joskus aamulla satuin huomaamaan tuon tarjouksen täältä ja laitoin viestiä liikkeeseen (ei ehditty vastaamaan). Mutta heti koulun jälkeen ajelin Pösö liikkeeseen koeajolle ja sitten tehtiin tilaussopimus. Puhui 6kk tilausjonosta.

Eli siis nopea kannattaa olla, jos haluaisi auton ensimmäisten joukossa? Toki ei kannattaisi koeajamatta ostaa, mutta itsellekin tuo oli jo toinen e-2008 koeajo.

Muuten, voihan joku vielä perua tilauksen ja auto vapautuisi. Itse oon kolme tuollaista peruttua sähköautoa ostanut. Mutta yleensä hinta on korkeampi?
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 684
Jos tarjottais 72 kuukauden bullet laina jossa ostaja maksaa vaan korot tjms niin kelpaisi ainakin itselle.
Voihan tuollaista yrittää neuvotella oman pankin kanssa vaikka asunto panttina tai sitten esim. Nordnetilta saa sijoituksia vastaan tuohon tapaan lainaa.

Mutta mikään perinteinen autorahoitusyhtiö ei kyllä tuollaista tule tarjoamaan.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 249
Voihan tuollaista yrittää neuvotella oman pankin kanssa vaikka asunto panttina tai sitten esim. Nordnetilta saa sijoituksia vastaan tuohon tapaan lainaa.

Mutta mikään perinteinen autorahoitusyhtiö ei kyllä tuollaista tule tarjoamaan.
Never say never, korko on vain sitten suurempi. Eihän tuo ole sinänsä mikään kummoinen temppu jos vakuudet on kunnossa.

EDIT: tarkennetaan että bullet-lainassa korko ja pääoma maksetaan kerralla laina-ajan lopussa, varmaan tässä tarkoitettiin lyhennysvapaata lainasopimusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Jos polttomoottorikevythybridiautosta on maksanut vaikka 40k vuonna 2022, mitä arvioit sen arvoksi vuonna 2028 120tkm ajettuna?
Mä ostin -19 30k€ (kia optima -17 90tkm) plugarin. Nyt laitoin myyntiin (140tkm) ja pari viestiä heti tullut, että haetaan pihasta 23,5k€. Oli myynnissä myös -20 jolloin olisin saanut 23k€ vaihdossa 70k€ teslaan. Käteiskaupalla 20k€.

Näistä tosiaan tiedä mitään miten kehittyy... Vahvat veikkaukset on, että sähköt ei ainakaan halpene. Taidan itse myydä tuon plugarin nyt pois kun siitä saa enemmän mitä pari vuotta sitten. Ensi vuosi taas kyssäri...

Ei tuolla talvella mennä, kuin 200km jos pakkasta on.
Ja reilusti alle jos vauhtia pitää mittarissa. Sen takia tuo onkin nyt ihan jees kokeilla arjessa palautus mahdollisuudella miten tuo yleinen 350km wltp kilsat tulee riittämään.
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 684
Never say never, korko on vain sitten suurempi. Eihän tuo ole sinänsä mikään kummoinen temppu jos vakuudet on kunnossa.
No ei se niin yksinkertaista ole kun ne vakuudetkin on yleensä jo jossain toisessa pankissa pantattuna.

Voisihan tuohon tietysti rakentaa jonkun ylimääräisen vakuutuksen, joka kattaa sen osan lainasta, jota auton arvo ei enää kata. Mutta melko kalliiksi se lainan ottajalle tulisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
152
Saatiin kuin saatiinkin tuo Pösö hommattua. Sunnuntaina käytiin perheen kanssa kylmätyypittämässä auto, joka todettiin tiloiltaan meille riittäväksi (nykyisen ollessa kakkoskoppainen Qashqai).
Koeajo varattiin samalla sunnuntaina nyt tiistai aamupäivälle. Koeajo vahvisti, että oikein passaeli auto meille pk-seudun ajoihin. Paperit tehtiin suoraan koeajon perään.
Itsellä arvioitiin toimitusaika maaliskuulle 2023.

Jos jollain on näihin vielä hinkua niin kannattaa soitella. Joitakin kappaleita saattaa olla jemmassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Saatiin kuin saatiinkin tuo Pösö hommattua. Sunnuntaina käytiin perheen kanssa kylmätyypittämässä auto, joka todettiin tiloiltaan meille riittäväksi (nykyisen ollessa kakkoskoppainen Qashqai).
Koeajo varattiin samalla sunnuntaina nyt tiistai aamupäivälle. Koeajo vahvisti, että oikein passaeli auto meille pk-seudun ajoihin. Paperit tehtiin suoraan koeajon perään.
Itsellä arvioitiin toimitusaika maaliskuulle 2022.

Jos jollain on näihin vielä hinkua niin kannattaa soitella. Joitakin kappaleita saattaa olla jemmassa.
Oliko kumminkin maaliskuu 2023?
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Saatiin kuin saatiinkin tuo Pösö hommattua. Sunnuntaina käytiin perheen kanssa kylmätyypittämässä auto, joka todettiin tiloiltaan meille riittäväksi (nykyisen ollessa kakkoskoppainen Qashqai).
Koeajo varattiin samalla sunnuntaina nyt tiistai aamupäivälle. Koeajo vahvisti, että oikein passaeli auto meille pk-seudun ajoihin. Paperit tehtiin suoraan koeajon perään.
Itsellä arvioitiin toimitusaika maaliskuulle 2022.

Jos jollain on näihin vielä hinkua niin kannattaa soitella. Joitakin kappaleita saattaa olla jemmassa.
Täytyi ihan piruuttaan vielä soitella tuosta Tampereen myyjälle. Sanoi, että kaikki Suomesta on kyllä myyty loppuun samaan aikaan eikä näitä enää pitäisi olla saatavilla. Todennäköisesti sielläkin ollut sitten joku puskurilista, että joku varmasti tilaa kuitenkin pois kuleksimasta.
Lisäsi mun nimen myös listalle jos tulee perumisia, että tarjoaa sitten uudestaan ja koeajon varailin varmuuden vuoksi kuitenkin. Pieni FOMO tässä nyt meinaa iskeä perinteisesti.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 028
Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän ;)
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 846
Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän ;)
?

Hyvä tuote ja hyvä hinta. 2008 on kuitenkin myynyt todella hyvin Euroopassa.

The Peugeot 2008, best car sales in Europe in October
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 028
?

Hyvä tuote ja hyvä hinta. 2008 on kuitenkin myynyt todella hyvin Euroopassa.

The Peugeot 2008, best car sales in Europe in October
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän ;)
Jep ei nuo ranskalaiset ole ikinä olleet mitään kestäviä autoja.
 

HikinenM

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Itse ostin viime autoni (yksityisleasing) istumatta autossa ollenkaan. Se myös tuotiin 700m päässä olevalle katsastusasemalle mistä kävellen sen hain. Ei ollut yhtään kiinnostusta lähteä autokauppaan myyjille juttelemaan. Koeajokaan ei ollut kynnyskysymys kun olin netistä lukenut tietoja ja kokemuksia.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 028
Itse ostin viime autoni (yksityisleasing) istumatta autossa ollenkaan. Se myös tuotiin 700m päässä olevalle katsastusasemalle mistä kävellen sen hain. Ei ollut yhtään kiinnostusta lähteä autokauppaan myyjille juttelemaan. Koeajokaan ei ollut kynnyskysymys kun olin netistä lukenut tietoja ja kokemuksia.
Toivottavasti sait ihan helvetin halvalla
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
872
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Ei täysin uusia malleja muullakaan tavalla oikein voi tilata. Paremman kuvan netistä lukemalla taitaa saada, kuin pelkkiä autolehtiä lukemalla. Perheeseen aikoinaan hankittiin uusi auto pelkän esitteen perusteella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 616
Tarviikohan minkään muiden maiden maahantuojien tehdä tälläisiä ratkaisuja että saa autoja myytyä? Huomaa kyllä tästä kulttuurista että isketään kiinni heti kun halvalla saa, ei väliä millainen tuote mutta kun sai vaan halvalla. Okei ehkä tuo vain vuoden diili houkutteli enemmän ;)
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Toivottavasti sait ihan helvetin halvalla
Seat Mii kohdalla piti tosiaan ostaa sokkona. Paitsi että kävin kyllä käytetyn Skoda Citigo bensan (sama auto) koeajamassa toisessa liikkeessä. Noissahan on hinta noussut arviolta 15 000€ -> 20 000€ tai ehkä enemmänkin? Kun vielä saa ostettua vw e-up:ia, joka on sama auto myös. Kokoisekseen ja hintaisekseen (alkuperäinen hinta) tosi hyvä auto! :)


e-2008 kohdalla olin jo paljon aikaisemmin ajanut saman auton ja verrannut sitä Volvo XC40 autoon. Volvossa mm. suuremmat rengasäänet selvästi. Toki eri renkaatkin oli ja eri kokoisetkin. Omaan silmään e-2008 näyttää ihan onnistuneelta. Eikä ole uutta Pösöä tullut ennen ostettua. Paitsi 406 ja 407 autot oli käytettyinä (tykkäsin, 2.0HDi ja 2.2HDi). e-2008 pitäisi siis olla itselle oikein hyvä auto. Johon täytyy talvirenkaat vielä jostain ostaa (Peugeotilta saisi halvimmalla).

e-2008 saisi olla adaptiivinen vakionopeudensäädin, kuten Nissan Leaf N-Connectassa ja vw id.3:ssa oli. Mutta nyt pärjäilen ilman. Akku sentään suurenee Leafista 40kWh -> 50kWh.

e-2008 ei taida olla mitään tyyppivikoja tai sitten en ole kuullut niistä. Minusta aika harvassa tulisi 2008 tai e-2008 vastaan, mutta varmaan yleistyy nyt, kun vaan autoja saadaan tehtaalta. Samalla Pösö saa mainosta, kuten vaikka Seat Mii sai.

Opel Mokka-e 29 990€ mainos pyörii ainakin fb:ssä. Itse en ole autoa ajanut, kun ei ole Testa tyyliin myyntiä tällä seudulla. Ja nyt Pösö lähti 2000€ halvemmalla. Varmaan melkein kaikki osti Pösön tuolla 249€/kk hinnalla. Niin saa vuoden harjoitella sähköautoilua. Ei siis pääse kovin pahasti pieleen menemään (vaikka olisi tilannutkin sokkona).

Sekin erona e-208 ja e-2008 välillä, että e-2008 on aika selvästi suurempi. Eli tilan ahtautta ei pitäisi olla?
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Kuulin että 2000-3000 (tarkkaa lukua tietenkään kukaan kerro) pösöä tilattu maahantuojalta.
Tehtaalla siesta ohi kun tärähtää tilauslista järjestelmiin. :lol: Montakohan noita normaalisti suomeen toimitetaan...?
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 846
Kyllä mäkin tilasin koeajamatta. Kaverilla on bensaversio ja pari kertaa kyydissä olen ollut. Tulee perheen kakkos/kolmosautoksi, täyttänee sen tarpeen paremmin kuin hyvin.

En mäkään autoja jaksa kauheasti koeajaa. Autoja ne vaan on.

Tilasin mä perheen ykkösauton X3 30e Msportin 10min koejon perusteella.
2020 hommasin kakkosautoksi Seat Ibiza FR:n uutena koeajamalla Ibizan kulimallia n. 5min.

Ihan hyvin uuden auton voi hommata Youtube jne. perusteella.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 029
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Ite ostin nykyisen autoni ajamatta ko. mallilla metriäkään liikenteen seassa. Toki oli ajokokemusta siinä että työpaikan pihassa noita siirteli.
 
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
22
Eikö pösö diilissä ollut km raja 15 000km / vuosi ja sen ylityksestä 0,2€ kilometriltä? Joten mun kilometreillä (25 000) lisähintaa tulisi 166e / kk joten hinnaksi siis tulisikin jo yli 400€ /kk
 

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 662
Eikö pösö diilissä ollut km raja 15 000km / vuosi ja sen ylityksestä 0,2€ kilometriltä? Joten mun kilometreillä (25 000) lisähintaa tulisi 166e / kk joten hinnaksi siis tulisikin jo yli 400€ /kk
Eikun se on osamaksusoppari, missä on vaan lunastusmahdollisuus 1v kohdalla jos ajettu alle 15tkm ja huollettu.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 453
Kuulin että 2000-3000 (tarkkaa lukua tietenkään kukaan kerro) pösöä tilattu maahantuojalta.
Tehtaalla siesta ohi kun tärähtää tilauslista järjestelmiin. :lol: Montakohan noita normaalisti suomeen toimitetaan...?
Eikös tuo kuitenkin tilastoista myöhemmin selviä jollakin tasolla :)? En kyllä yhtään ihmettele lukumäärää kun kävin paikallisessa tuon koeajamassa pe aamuna niin automyyjät soitteli nonstop varauksia läpi sen aikaa mitä siinä jututin vapaana ollutta kaveria.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Kävin tänään pistämässä nimet paperiin autoverkkokaupassa. Mitä siellä oli joku 8 myyntihessua. Ja tä keltä ostin sanoi myyneensä niitä 25kpl parissa päivässä. Puhui, että tuhannen kappaletta olisi mennyt kaikkeestaan. Kait se voi vielä isompikin määrä olla...

Sanoin sitten, että kai mä voisin käydä istumassa niin tietää about mitä saa 16kk päästä XD, mutta ei mun koeajaa tartte. Samalla periaatteella mulla aina autot tullut hankittua...

e: Onhan se pieni auto kun edellinen oli suberp ja nykyinen farkku optima missä molemmissa taitaa olla about parhaat mahdolliset jalkatilat ja säilytystilaakin reilusti, mutta kiva välillä testata selviääkö pienemmällä ja tolla sähkö rangella. Kyllä niitä taas uusia kaupasta saa jos menee liian ahdistavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
516
Mitä noita turhaan koeistumaan. Vuoden päästä voi kuitenkin palauttaa jos ei perse sovi täydellisesti penkkiin. Eri asia olisi jos samalla diilillä olisi eri merkkejä/malleja tarjolla. Kuvan perusteella itsekin nappasin, kai sitä vois jotain sisäkuvia/videoita jossain kohtaa uteliaisuuttaan kattoa, että minkähänlainen peli sieltä tulee pihaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Mitä noita turhaan koeistumaan. Vuoden päästä voi kuitenkin palauttaa jos ei perse sovi täydellisesti penkkiin. Eri asia olisi jos samalla diilillä olisi eri merkkejä/malleja tarjolla. Kuvan perusteella itsekin nappasin, kai sitä vois jotain sisäkuvia/videoita jossain kohtaa uteliaisuuttaan kattoa, että minkähänlainen peli sieltä tulee pihaan.
Sen digimittariston olisin kyllä halunnut, mutta noh elämä on... Samoin adaptiivinen vakkari. Sähköinen takaluukku siis onhan noita ties mitä mihin jo tottunut, mutta kuten sanoit vuodessa pääsee eroon ja oli sen verran hyvä diili kokeilla sähköautoa että eipä se muailmaa kaada vaikka kaikki ei natsaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Tarkoitan sitä että tilataan ilman että ollaan ikinä edes istuttu autossa. Mutta jos tekee päätöksiä PELKÄSTÄÄN netin arvioiden perusteella niin sitten. Turha sitä tilauksen jälkeen enää koeistumassa käydä. Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään onko myydyin vai vähiten myydyin euroopassa. Kunhan itse tykkään niin jees.
Vähän offtopic, mutta itse olen ostanut jokaisen autoni tähän mennessä istumatta ja pelkkien kuvien / arvosteluiden perusteella. Jos ostaisin jotain 100k€+ luksusautoa niin sitten ehkä antaisin perstuntumalle enemmän arvoa, mutta "normaalit" autot ovat mielestäni aika samaa kauraa.

Tulisipa joku 2008-tasoinen tarjous vähän isommasta sähkäristä, niin olisin jo setelit kourassa odottamassa. Ehkä sitten black fridayna...
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
128
Eikun se on osamaksusoppari, missä on vaan lunastusmahdollisuus 1v kohdalla jos ajettu alle 15tkm ja huollettu.
Liekkö tuo paljon tuon kalliimpi kk maksu vaikka ostaisi ilman tuota hullujen päivien tarjousta? Saisi paremman varustelunkin, esim. sen 3D mittariston.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 249
Eikö pösö diilissä ollut km raja 15 000km / vuosi ja sen ylityksestä 0,2€ kilometriltä? Joten mun kilometreillä (25 000) lisähintaa tulisi 166e / kk joten hinnaksi siis tulisikin jo yli 400€ /kk
Tuon saman diilin sai normaalilla rahoitussopimuksella ja siinä ei mitään rajoituksia ole. Itse tein näin, ei tarvitse laskea kilsoja. Autosta varmasti pääsee eroon halutessaan ilman suuria tappioita milloin tahansa.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
305
Tuon saman diilin sai normaalilla rahoitussopimuksella ja siinä ei mitään rajoituksia ole. Itse tein näin, ei tarvitse laskea kilsoja. Autosta varmasti pääsee eroon halutessaan ilman suuria tappioita milloin tahansa.
Eihän niitä tarvi tuolla 249e sopimuksellakaan laskea, jos siis ei meinaa palauttaa autoa 12kk päästä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 449
Viestejä
4 215 221
Jäsenet
71 056
Uusin jäsen
MCBace

Hinta.fi

Ylös Bottom