Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
754
Saattaa vaihdella myyjästä myös.? Itse kun en päässyt kirjoittamaan sopimusta vielä. Ensi viikon torstaina käyn raapustamassa kun karanteeni on ohitse... Noo eiköhä toi oo parempi ajettavuudelta kuin Mii oli....
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
6
Laitoin kans tilaukseen e-2008:n Hullut päivät -kampanjasta. Hankintatuki huomioiden 27.990, 249€/kk taatulla takaisinostolla 12kk jälkeen jos alle 15tkm ja todellinen vuosikorko rahoituksessa kuluineen alle 2 %. Minusta aika hyvä diili, kun ottaa huomioon, millaisia käytettyjä autoja tuohon hintaan on tarjolla plug-in-hybridi- ja sähköautomarkkinalla just nyt (ja alle 20k€ ei mitään järkevää). Myyjä lupaili toimitusta touko-kesäkuulle, mutta huomenna sopimusta tehdessä varmaan eri ääni kellossa.

Tässä vielä Hullut päivät -tarjoukset:
- Peugeot 2008 Allure EAT8 bensa 130: 24.990 tai 249€/kk
- Peugeot e-2008 sähkö 50kwh 27.990 tai 249€/kk
- Citroen C3 manuaali 15.300 € tai 155 €/KK
- Citroen C3 autom 18.300 € tai 185 €/KK

Pösöt: Peugeot 2008 SUV - uutuus nyt Hulluilta Päiviltä!

Sitikat:
CITROËN HULLUTTELEE |
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 307
Minä kun olen näissä autotarjouksissa ihan pihalla, niin onko tuossa siis kaksi mahdollisuutta samalla hintaa tai pikemminkin kertaa.

Eli voin liisata 12kk/15 tuhatta 249e/kk ja sitten jos sattuu kiinnostamaan, niin jatkankin vain tuolla kuukausierällä maksamista ja saan auton itselleni?
Vai pitääkö minun jo ostovaiheessa päättää, että ostan auton itselle tuohon 27990e hintaan jolloin on sama 249e/kk rahoitus?

Eli siis muuttuuko auton hinta, jos sen eka liisaa ja sitten vasta päättää pitää vai onko se "halvempi ostaa" heti suoraan?

Onko E-sähkömalli ja polttikset samanlaisia sisämitoiltaan, jos kävisi lastenistuimia mallailemaan? Paljonko maksaa moiseen kuukausierään lisää adaptiivinen vakkari?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
6
Minä kun olen näissä autotarjouksissa ihan pihalla, niin onko tuossa siis kaksi mahdollisuutta samalla hintaa tai pikemminkin kertaa.

Eli voin liisata 12kk/15 tuhatta 249e/kk ja sitten jos sattuu kiinnostamaan, niin jatkankin vain tuolla kuukausierällä maksamista ja saan auton itselleni?
Vai pitääkö minun jo ostovaiheessa päättää, että ostan auton itselle tuohon 27990e hintaan jolloin on sama 249e/kk rahoitus?

Eli siis muuttuuko auton hinta, jos sen eka liisaa ja sitten vasta päättää pitää vai onko se "halvempi ostaa" heti suoraan?

Onko E-sähkömalli ja polttikset samanlaisia sisämitoiltaan, jos kävisi lastenistuimia mallailemaan? Paljonko maksaa moiseen kuukausierään lisää adaptiivinen vakkari?
Molemmat ostetaan siihen kiinteään hintaan heti alussa, ja hinta "lyödään lukkoon". Jos ottaa rahoituksen, kk-hinta on tuo edellä oleva, ja loput jää jäännöseräksi loppuun. "Leasing" on myyjäliikkeen takaisinostolupaus 12kk jälkeen, jos kilometrit alle sovitun. 2008:ssa kori ja sisämitat on käytännössä samat molemmissa käyttövoimissa.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Minä kun olen näissä autotarjouksissa ihan pihalla, niin onko tuossa siis kaksi mahdollisuutta samalla hintaa tai pikemminkin kertaa.

Eli voin liisata 12kk/15 tuhatta 249e/kk ja sitten jos sattuu kiinnostamaan, niin jatkankin vain tuolla kuukausierällä maksamista ja saan auton itselleni?
Vai pitääkö minun jo ostovaiheessa päättää, että ostan auton itselle tuohon 27990e hintaan jolloin on sama 249e/kk rahoitus?

Eli siis muuttuuko auton hinta, jos sen eka liisaa ja sitten vasta päättää pitää vai onko se "halvempi ostaa" heti suoraan?

Onko E-sähkömalli ja polttikset samanlaisia sisämitoiltaan, jos kävisi lastenistuimia mallailemaan? Paljonko maksaa moiseen kuukausierään lisää adaptiivinen vakkari?
Viimeinen erä on sitten 14000e. 72kk sopimus.
Itseä mietityttää tuossa 12kk diilissä auton luovutus, kuinka tarkkaan syynäävät ja paljonko joutuu mahdollisesti lyömään vielä rahaa tiskiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 372
Peugeot 2008 Allure EAT8 bensa 130: 24.990 tai 249€/kk

Onko kukaan kysellyt tämän toimitusaikataulua? Voisi myydä nykyisen bensavehkeen pois ja pitää tuota vuoden ajan ennen sähköauton hankintaa...

EDIT: Tosin nyt näyttää tuo muuttuneen Active Pack -varustelutason malliksi, ei ole enää Allurea tarjolla?
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 394
Viimeinen erä on sitten 14000e. 72kk sopimus.
Itseä mietityttää tuossa 12kk diilissä auton luovutus, kuinka tarkkaan syynäävät ja paljonko joutuu mahdollisesti lyömään vielä rahaa tiskiin.
Joo se toimii käytännössä niin että kuukautta ennen laitat sähköpostia että et halua pitää enää vuoden jälkeen. Kun ottaa huomioon edullisen hinnan ja paineen sähköautojen hinnan nousulle (raaka-aineet, inflaatio) voi olla järkevämpää lunastaa auto vuoden jälkeen ja myydä paremmalla hinnalla muualle. Just my ten cents.

Prkle huomasin että active varustelusta puuttuu vakiona kattokaiteet saakohan sinne ilman niitä telineitä ollenkaan? Luulisi että siellä on kolot silti. Pitänee ottaa myyjään yhteyttä asiasta.

Päivän Hesarissa mainos kampanjasta. Jotenkin tuntuu että kyseinen pösö saattaa olla vuoden myyntitilaston kärkipäässä.
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 853
Joo se toimii käytännössä niin että kuukautta ennen laitat sähköpostia että et halua pitää enää vuoden jälkeen. Kun ottaa huomioon edullisen hinnan ja paineen sähköautojen hinnan nousulle (raaka-aineet, inflaatio) voi olla järkevämpää lunastaa auto vuoden jälkeen ja myydä paremmalla hinnalla muualle. Just my ten cents.

Prkle huomasin että active varustelusta puuttuu vakiona kattokaiteet saakohan sinne ilman niitä telineitä ollenkaan? Luulisi että siellä on kolot silti. Pitänee ottaa myyjään yhteyttä asiasta.

Päivän Hesarissa mainos kampanjasta. Jotenkin tuntuu että kyseinen pösö saattaa olla vuoden myyntitilaston kärkipäässä.
Kyllä noihin lisävarusteita saa. Mulle myyjä sanoi, että lisävarusteet maksetaan käsirahana.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 476
Peugeot 2008 Allure EAT8 bensa 130: 24.990 tai 249€/kk

Onko kukaan kysellyt tämän toimitusaikataulua? Voisi myydä nykyisen bensavehkeen pois ja pitää tuota vuoden ajan ennen sähköauton hankintaa...

EDIT: Tosin nyt näyttää tuo muuttuneen Active Pack -varustelutason malliksi, ei ole enää Allurea tarjolla?
Ainakin pösön omalla sivulla nuo molemmat on ollut "Active Pack"-varustetasolla tarjolla torstaista lähtien. Missä tuo Allure oli esillä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 372
Ainakin pösön omalla sivulla nuo molemmat on ollut "Active Pack"-varustetasolla tarjolla torstaista lähtien. Missä tuo Allure oli esillä?
Eilen oli tähän ketjuun postattu listausta:
Tässä vielä Hullut päivät -tarjoukset:
- Peugeot 2008 Allure EAT8 bensa 130: 24.990 tai 249€/kk
- Peugeot e-2008 sähkö 50kwh 27.990 tai 249€/kk
- Citroen C3 manuaali 15.300 € tai 155 €/KK
- Citroen C3 autom 18.300 € tai 185 €/KK
EDIT: Alla tarkennus, on Active paketilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 268
Tohon sähkö-pösöön sai kattokiskot, metalli/helmiäisvärin, navin, ledi-sisävalaistusta, peruutuskameran ja jotain muuta lisävarusteina, jos ne ottaa liisariin niin ne maksetaan käsirahana ja niistä ei saa mitään hyvitystä jos lopettaa liisarin 12kk jälkeen.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
532
Tuohon Leafin liittyen.. Oliko tämä näitä vajaan 400e/kk autoja, joihin tarkoitus hakea hankintatuki. Itselle vastaava auto vasta tulossa ja hieman miettinyt miten toi menee teknisesti. Hankintatuessa vaatimus pitää auto nimissä vähintään 1-vuosi ja Leafin lunastus mahdollista tasan vuoden kohdalla. Eli voiko olla että tulisi hylkäys hankintatukeen jos auto on hallinnassa 365päivää vai onko takaisinlunastus 366 päivää, jolloin ei olisi tätä ongelmaa?
On joo noita 400e/kk leafeja tuo meidän.
12 kk tarkoittaa 365 päivää. 18.2 oli luovutuspäivä, 17.2.2023 on huolto varattu ja 18.2.2023 lienee sitten lunastuspäivä takaisin, en nyt jaksa kaivaa papereita tuolta tarkistaakseni.
Hankintatuki pölähti jo tilille n. 2vko luovutuksesta ja pitänee olla aika härski tapaus että sitä lähdettäisiin takisinperimään.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
286
Siis saako tuohon 12x249e/kk=1988e vuosi maksavaan pösöön 2000e valtiontukea?
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
453
Onko tuo loppujen lopuksi edes niin hyvä tarjous yksityishenkilölle, kun yritys saa sen 2988e+ 2000€ ja vuoden päästä heillä on sisäänajettu sähköauto pienillä kilometreillä? Lisäksi jos halusi jotain lisävarusteita, niin niitä ei korvata mitenkään vuoden kuluttua. Käytännössähän tuon kuukausimaksu on 249€+167€, mutta tuon toisen osuuden maksetaan veronmaksajien kautta. Mitä on muiden sähköautojen leasing-maksut, jos niistä saakin itse tuon kaksi tonnia?

Tämä ehkä kuvaa sitä, että tällä hetkellä kannattaa hankkia mikä tahansa halpa sähköauto ja ajaa vuosi tai kaksi sillä, jonka jälkeen myydä pois, koska tuo hankintatuki vääristää noita ensimmäisten vuosien arvonlaskua.

Jos saisi hyvän nollakorollisen lainan, niin auto olisi kuudessa vuodessa maksettu 388 euron lainalla kokonaisuudessaan ja varmasti tuolla olisi tuolloin vielä hyvin arvoa.
 
Liittynyt
17.03.2019
Viestejä
1 224
Lähtökohtahan on se että leasingissä liisaaja maksaa viulut ja firma kuittaa rahat, niiku kaikessa bisneksessä. Hyvänä puolena tietysti se, että saa uuden kiesin alle pienellä vaivalla ilman pelkoa jälleenmyynnistä.

Mutta tuo on totta, että jos saa nollakorko, tai lähes nollakorkolainan niin silloin se on ostajalle edullisin, toki silloin jää sitten arvonalenema ja myynti omalle kontolle.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
453
Nyt esim. Nissan leaf näyttää olevan tarjouksessa 27000€ (ja tästä vielä 2000€ pois sähköautotuen lisänä) ja saa n. prosentin korolla. Tämä on kyllä pienellä 40kwh akulla, mutta ei kuulosta pahalta hinnalta kokonaisuudessaan. Halpoja kilometrejä ainakin tuolla saisi.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Onko tuo Hullut Päivät e-2008 järkevä diili jos aikoo pitää autoa ainakin sen takuuajan, 3v?
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 853
Onko tuo Hullut Päivät e-2008 järkevä diili jos aikoo pitää autoa ainakin sen takuuajan, 3v?
No tottahan ei voi tietää. Jälleenmyyntiarvo kun on vähän arvoitus. Uskoisin kyllä olevan. Siksi itsekin sellaisen heti torstaina aamupäivästä tilasin. Jos auto ei miellytä, siitä pääsee eroon 12kk jälkeen. Kyllä mulla on ajatauksena pitää useampi vuosi, mutta saa nyt nähdä. Rahalla saa muuten takuun jatkettua 5v asti.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
305
No tottahan ei voi tietää. Jälleenmyyntiarvo kun on vähän arvoitus. Uskoisin kyllä olevan. Siksi itsekin sellaisen heti torstaina aamupäivästä tilasin. Jos auto ei miellytä, siitä pääsee eroon 12kk jälkeen. Kyllä mulla on ajatauksena pitää useampi vuosi, mutta saa nyt nähdä. Rahalla saa muuten takuun jatkettua 5v asti.
Ihan samat ajatukset täälläkin, jos auto ei miellytä niin 12kk jälkeen siitä pääsee eroon. Hyvä huomio tuo jatkotakuu, pitääkin miettiä että pitäisikö se vielä lisätä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 623
Onko tuo Hullut Päivät e-2008 järkevä diili jos aikoo pitää autoa ainakin sen takuuajan, 3v?
390€ saisi 5v takuun. "Laajennettu lisätakuu 5 vuotta / 150 000 km"

Jos aikoo pitää vähintään 3v, niin alkaisi olla fiksua maksaa? Itse en kumminkaan tuota ottanut, kun akun takuu on 8 vuotta.

e-2008 on ihan kiva auto ja 27990€ ei oikein mitään vastaavaa tällä hetkellä löydy.

Nyt esim. Nissan leaf näyttää olevan tarjouksessa 27000€ (ja tästä vielä 2000€ pois sähköautotuen lisänä) ja saa n. prosentin korolla. Tämä on kyllä pienellä 40kwh akulla, mutta ei kuulosta pahalta hinnalta kokonaisuudessaan. Halpoja kilometrejä ainakin tuolla saisi.
Itse ostin joulukuussa samaan hintaan Nissan Leaf N-Connecta:n, joka oli hyvä tarjous. Mutta tuo Visia varustetaso on huono. Kaikki varusteet puuttuu, eli esim ilp:iä ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 623
Onko tuo loppujen lopuksi edes niin hyvä tarjous yksityishenkilölle, kun yritys saa sen 2988e+ 2000€ ja vuoden päästä heillä on sisäänajettu sähköauto pienillä kilometreillä? Lisäksi jos halusi jotain lisävarusteita, niin niitä ei korvata mitenkään vuoden kuluttua. Käytännössähän tuon kuukausimaksu on 249€+167€, mutta tuon toisen osuuden maksetaan veronmaksajien kautta. Mitä on muiden sähköautojen leasing-maksut, jos niistä saakin itse tuon kaksi tonnia?

Tämä ehkä kuvaa sitä, että tällä hetkellä kannattaa hankkia mikä tahansa halpa sähköauto ja ajaa vuosi tai kaksi sillä, jonka jälkeen myydä pois, koska tuo hankintatuki vääristää noita ensimmäisten vuosien arvonlaskua.

Jos saisi hyvän nollakorollisen lainan, niin auto olisi kuudessa vuodessa maksettu 388 euron lainalla kokonaisuudessaan ja varmasti tuolla olisi tuolloin vielä hyvin arvoa.
Lähtökohtahan on se että leasingissä liisaaja maksaa viulut ja firma kuittaa rahat, niiku kaikessa bisneksessä. Hyvänä puolena tietysti se, että saa uuden kiesin alle pienellä vaivalla ilman pelkoa jälleenmyynnistä.

Mutta tuo on totta, että jos saa nollakorko, tai lähes nollakorkolainan niin silloin se on ostajalle edullisin, toki silloin jää sitten arvonalenema ja myynti omalle kontolle.
Itse otan sitten rahat Norwegian säästötililtä, jossa korko on 0.75%. Eli eipä siitä juuri mitään korkoa tulisi muutenkaan ja inflaatio on suurempi.

Ei tullut sitten laskeskeltua 249€/kk hintaa oikein ollenkaan, vaikka myyjä sitäkin ehdotti. Tosiaan useampi sähköauto on mulla ollut ja helposti ja nopeasti ne on menneet kaupaksikin. Joko suoraan yksityiselle tai sitten autoliikkeelle.

Se taitaa olla varmaa, että sähköautoja ei saisi kovin nopeasti tilattua, vaan aina joutuu odottamaan?
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 853
Jäi muuten huomaamatta, että oliko tossa 27900€ hankintatuki huomioitu? Luulisi, että on. Ei vaan tossa mitään mainintaa asiasta. Siis tossa Hullujen Päivien ilmoituksessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 623
Tiedän, että on tossa 12kk 249e diilissä, kun itsekin sellaisen tilasin. Mutta miten on, jos ostaa suoralla kaupalla ton?
On vähän hämäävästi. Eli 29990€ ja siitä saa pois 2000€ hankintatukea.

Edit:
Eli laskulla täytyy maksaa 27900€. Mulle myyjä sanoi, että mun täytyisi tehdä valtuutus autoliikkeelle tuon tuen hakemisesta. Saa nähdä miten se tänä vuonna sitten menee.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 268
Eilen tilanneille tarjottu lokakuun valmistuserää joka suomessa marras-joulukuussa. Mutta epäselvää meneekö ainakaan kaikki tuohon erään, voi mennä seuraavaan.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
On vähän hämäävästi. Eli 29990€ ja siitä saa pois 2000€ hankintatukea.

Edit:
Eli laskulla täytyy maksaa 27900€. Mulle myyjä sanoi, että mun täytyisi tehdä valtuutus autoliikkeelle tuon tuen hakemisesta. Saa nähdä miten se tänä vuonna sitten menee.
29554e on loppusumma omassa tarjouksessa, tuosta on jo vähennetty 2000e hankintatuki.
Ei kyllä täsmää tuon tarjouksen kanssa, näemmä laskenut varusteet (1564) tuon 27990 hinnan päälle, johon ne pitäisi jo kuulua.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 853
29554e on loppusumma omassa tarjouksessa, tuosta on jo vähennetty 2000e hankintatuki.
Ei kyllä täsmää tuon tarjouksen kanssa, näemmä laskenut varusteet (1564) tuon 27990 hinnan päälle, johon ne pitäisi jo kuulua.
Miksi pitäisi kuulua? Tolla hinnalla saa auton, ei talvirenkaita jne.

Talvirenkaat sun muut sitten sisältyvät tohon 12kk pakettiin.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Miksi pitäisi kuulua? Tolla hinnalla saa auton, ei talvirenkaita jne.

Talvirenkaat sun muut sitten sisältyvät tohon 12kk pakettiin.
Käsitin että kuuluvat mukaan, mutta myyjä tarkoittikin ilmeisesti tuota 12kk diiliä.
Joka tapauksessa hinta on houkutteleva.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Soitteli myyjä tuossa vielä varoituksena, että kohta menee tilauskirjat kiinni. Arvio toimituksesta tammi-maaliskuulle.
Eli pian pitäisi tilata, jos meinaa tilauksen tehdä tuolla hinnalla.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
204
Onko E-sähkömalli ja polttikset samanlaisia sisämitoiltaan, jos kävisi lastenistuimia mallailemaan? Paljonko maksaa moiseen kuukausierään lisää adaptiivinen vakkari?
Esitteen mukaan sähköversioon ei saa adaptiivista vakkaria edes lisävarusteena. Sinänsä harmi homma, jos näin tosiaan. Itse en ilman tuollaista tai kehittyneempää systeemiä enää jaksaisi toimia.
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 853
Esitteen mukaan sähköversioon ei saa adaptiivista vakkaria edes lisävarusteena. Sinänsä harmi homma, jos näin tosiaan. Itse en ilman tuollaista tai kehittyneempää systeemiä enää jaksaisi toimia.
Saahan sen. Ei vaan Activeen, Allureen ja GT-Lineen kyllä. Koodi ZVCC
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 372
Aika ennustettava lopputulos.

– Koko liikenevä henkilöstö on nyt valjastettu kontaktoimaan kampanjan vuoksi yhteyttä ottaneita asiakkaita. Harkitsemme myös sitä, pitääkö myynti keskeyttää jossain vaiheessa kokonaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 844
Ihan sivuhuomiona, jos joltain jää pösöltä luu käteen, niin Opelin e-Mokan hinnoittelu ei itse asiassa poikkea kovinkaan paljon tästä tarjouksesta. En osaa sanoa missä kohtaa ovat "tarjouksen" päivittäneet, alle 30 k€ halvin malli. Varustelut ovat hieman erilaisia, joten 1:1 vertailun eteen pitäisi tehdä työtä (ja joku varuste on toiselle tärkeämpi kuin toiselle).
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 853
Ihan sivuhuomiona, jos joltain jää pösöltä luu käteen, niin Opelin e-Mokan hinnoittelu ei itse asiassa poikkea kovinkaan paljon tästä tarjouksesta. En osaa sanoa missä kohtaa ovat "tarjouksen" päivittäneet, alle 30 k€ halvin malli. Varustelut ovat hieman erilaisia, joten 1:1 vertailun eteen pitäisi tehdä työtä (ja joku varuste on toiselle tärkeämpi kuin toiselle).
Tarjoavat Mokkaa tosiaan 299e/kk 72kk ja vatii 4500e käsirahan. Toki jämäri on sitten vain 6te vs. Pösön 14te. Toinen dowside on se, että ei ole tota 12kk "palautusoptiota". Ja talvirenkaat tohon nyt ainakin pitää ostaa vs. 2008 sisältyy tohon 249e/kk.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 268
Tarjoavat Mokkaa tosiaan 299e/kk 72kk ja vatii 4500e käsirahan. Toki jämäri on sitten vain 6te vs. Pösön 14te. Toinen dowside on se, että ei ole tota 12kk "palautusoptiota". Ja talvirenkaat tohon nyt ainakin pitää ostaa vs. 2008 sisältyy tohon 249e/kk.
Vertaat nyt Pösön 12kk "leasingia" (joka on siis rahoitussopimus takaisinostovelvoitteella 12kk kohdalla) Mokan normaaliin rahoitussopimukseen.

Ei siis vertailukelpoisia keskenään, saat todennäköisesti Pösöstä ihan samanlaisen sopparin kuin Mokastakin jos autojen ostohinnat varusteineen about samat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 844
Tarjoavat Mokkaa tosiaan 299e/kk 72kk ja vatii 4500e käsirahan. Toki jämäri on sitten vain 6te vs. Pösön 14te. Toinen dowside on se, että ei ole tota 12kk "palautusoptiota". Ja talvirenkaat tohon nyt ainakin pitää ostaa vs. 2008 sisältyy tohon 249e/kk.
Ihan samalla tavalla ne talvinakit siihen pösöön tarvitaan, jos auton ostaa. Liisaus-diiliin toki vaikuttanee eri tavalla - Toisaalta sama taho siellä liisausta hoitaa, että tuskin se diili kovin paljon pösön diilistä eroaa.

e: hidas.
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
515
Jääkö Hullut Päivät -tarjoukseen tarttuvalle musta pekka käteen, jos hankintatuen määräraha loppuu ennen kuin auto toimitetaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 512
Viestejä
4 239 747
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom