No mulla on tällä hetkellä juurikin Wilfa yksilovisena versiona (TOL-1000s), enkä ole tyytyväinen. Yksilovisuudessa ei siis ole mitään vikaa, mutta kaikista yksilovisista tämä on mulla käytössä olleista selkeästi heikkolaatuisin mekaanisesti. Pitää niin kovaäänisen rämähdyksen leivät ulos singotessaan, että etenkin aluksi meinasin paskoa housuun, jos seisoin vieressä. Ja jos joku on unohtunut makuuhuoneen puolelle nukkumaan, niin eipähän nuku enää. Ja todella heittää helposti etenkin yhden viipaleen kokonaan ulos asti.Täälläkin hajosi toasteri, pari vuotta mentiin Electroluxin parin kympin paahtimella. Nyt ajattelin että voisin jonkun verran enemmän sijoittaa.
Yllä mainittua Wilfaa olin jo lähtemässä ostamaan kun tajusin ettei siinä ole sämpyläritilää, yllättävän usein tulee käytettyä kun lämmitän vaikkapa päivän vanhaa croisanttia.
Hauska vaihtoehto tuo WMF myös, taitaa vaan olla liian pitkä.
Kysymys kuuluukin, ootteko paljon laatueroja huomanneet/kuulleet tuossa noin 50€ luokassa? Onko tietyt merkit kestävämpiä.
Sen lisäksi tossa ei ole highrise-toimintoa, eli viipaleita joutuu kaivamaan pahimmillaan paahtimen sisältä asti. Tuo highrise kannattaa ainakin katsoa, että paahtimessa on ominaisuutena, varmaankin estää myös sen, ettei koneisto voi olla noin järkyttävän äänekäs. Tuo linkin Wilfa taisi sellainen highrise-vehje onneksi olla(?) Pitäisi keksiä joku kohde mihin lahjoittaa tuo räminäkone, että saisi hyvän tekosyyn ostaa uuden.
Edit: Eipä taida tossa WMF:ssä muuten olla highrisea, vaikea sanoa kuvasta. Jättäisin siis ehkä senkin väliin. Boschit ovat menestyneet yleensä testeissä hyvin, Proshopilla on näemmä aika hyvä paahdinvalikoima niidenkin osalta.
Viimeksi muokattu: