Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isännöinnin ongelmahan on se että ne ovat yleensä ihan pihalla tekniikasta - vaikka koko helvetin lakisääteinen isännöintihän on hyvin pitkälti perusteltu nimenomaan teknisellä vaativuudella. Isännöinnistä on tullut samanlaista lakisääteistä rahastamista, kuin kaikki erinäköiset kortit joita monissa työtehtävissä edellytetään, vaikka korttien myöntät eivät yleisesti ottaen ymmärrä kouluttamaansa asiaa kuin parhaimmillaankin vain teoriassa.Hankkii vaan AMG:n tms mökäpelin ja kun sen lyö joka aamu viideltä tulille mennäkseen kuudeksi töihin niin saattaa tahtotilaa sähkön lataamiseen löytyä…
Eipä silti, itselläkin vääntöä As Oy:ssä kun isännöinti vaatii supersukon asennusta, vaikka tuota ei vaadittu 6kk ja 18kk sitten muutostyön teettäneiltä.
Kyseessä 8A lataus ja edes SESKO ei tuota edellytä.
En ole saanut isännöinniltä mitään vastausta tähän mielivaltaisuuteen kun käyttävät kuitenkin samaa 4v sitten tehtyä sähköselvitystä sekä minuun että edeltäjiin.
Kyse ei ole parista kympistä vaan periaatteesta ka As Oy laista yhdenvertaiseen kohteluun.
No 2027 meillä uusitaan lämpötolpat lataaviksi niin helpommalla pääsee kun odottaa sinne saakka niin ei tarvitse tehdä erillisratkaisuja.
Kyllä ja siksi sitä ei tarvita meidän 8A latauksella.Eikös tuo supersuko ole tarkoitettu jatkuvaan 16A käyttöön? 8A latauksella ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Hienoa tämä As Oy -elämä täällä Sääntö-Suomessa, varsinkin silloin kun säännöt ovat mielivaltaisia.
Nythän meidän isännöintifirma: Retta sai tuomion yhtenä kartelliyhtiöistä…Isännöinnin ongelmahan on se että ne ovat yleensä ihan pihalla tekniikasta - vaikka koko helvetin lakisääteinen isännöintihän on hyvin pitkälti perusteltu nimenomaan teknisellä vaativuudella. Isännöinnistä on tullut samanlaista lakisääteistä rahastamista, kuin kaikki erinäköiset kortit joita monissa työtehtävissä edellytetään, vaikka korttien myöntät eivät yleisesti ottaen ymmärrä kouluttamaansa asiaa kuin parhaimmillaankin vain teoriassa.
Suurin osa sähkäreistä ei ole kiihtyvyydeltään oikeastaan sen kummempia kuin polttiksetkaan, mutta tokihan se sähköinen voimalinja on paljon lineaarisempi, joka tavallaan myös tuntuu nopeammalta.Eiköhän monella sähkiksen hankinnassa merkkaa sähköautojen suorituskyky muita aspekteja enemmän. Tuskin olisivat niin suosittuja jos tehot ja kiihtyvyydet ei olisi niin isoja. Vaan mihin sitä 4 s kiihtyvyyttä tarvitsee?
Miksei sinne jo olemassaolevalle parkkipaikalle voi sähköautoilija omalla kustannuksellaan laittaa latausasemaa? Siis ilmeisestikin teillä on jokin useammankin auton parkkipaikka, jos kerran useammalla autolla nykyisiä sulakkeita palaa. Ei sitä vanhaa lämmitystolppaa mikään pakota muuttamaan latausasemaksi, voi siihen laittaa kokonaan uudenkin aseman.No tilanpuute on ongelma. Kolmen talon taloyhtiön pihaan mahtuu käytännössä yksi latauspaikka. Kuka sen sitten saa käyttöönsä? Yhdenvertaisuusperiaate kun velvoittaa, että kaikilla osakkailla on mahdollisuus siihen latauspaikkaan.
Parkkipaikan sähköt on niin antiikkiset, että tarvisi vetää kaikki uusiksi sähkökaappeja ja -kaapeleita myöten. Sulakkeet paukkuu nyt jo, jos useampi auto on lämmityksessä samaan aikaan.
Miksei sinne jo olemassaolevalle parkkipaikalle voi sähköautoilija omalla kustannuksellaan laittaa latausasemaa? Siis ilmeisestikin teillä on jokin useammankin auton parkkipaikka, jos kerran useammalla autolla nykyisiä sulakkeita palaa. Ei sitä vanhaa lämmitystolppaa mikään pakota muuttamaan latausasemaksi, voi siihen laittaa kokonaan uudenkin aseman.