Tarkoitin että ”arkipäivänä” nyt teoriassa voisi olla jossain 16h duunivuorossa jossa kännykkää ei esim. voi ollenkaan käyttää koska työnantajan määräys. Tietysti voihan tämmöinen vuoro olla viikonloppunakin. Mutta jos nyt ajatellaan että tuon 02:00 ja 09:30 välissä on mennyt nukkumaan niin väittäisin että pitäisi olla jo herännytkin
.
Minua ei muut menot kiinnosta hiukkaakaan jos on kuitenkin itse vapaaehtoisesti ostajaksi päättänyt ilmoittautua. Yv:stähän saa email-ilmot ja muut eli ei tartte foorumeita pollailla.
Enkä myöskään sanonut että 100% tähän mennessä jotain olisi pitänyt kuulua vaan nimen omaan kyselin että kuinka kauan tässä ”sääntöjen mukaan” pitää odotella. En ajatellut venailla että henkilö palaa 5 päivän erämaavaelluksen jälkeen asiaan - erityisesti kun hän ei mistään tämmöisestä ole indikoinut.
Itse ajattelin että ihan max 24h on kohtuullinen eli jos huomenna 10:00 mennessä on edelleen radiohiljaisuus päällä niin voi myydä tuotteen jollekin muulle? Muutenhan tämä kaupanteko on vielä toriakin vaikeampaa
.