FE+ tuli, kuulokkeita ei tokikaan kun oli silloin tilatessa kätevästi "loppu".
VInkkinä tähän, että jos haluat kuulokkeet niin riita-asia vaan nettilomakkeelle Kuluttaja-asiamiehelle. Meni ehkä 5 minsaa täyttäessä Tab S10 Ultran näppäimistön osalta. Sieltä tulee 1-2 päivässä sähköpostia, jonka voit laittaa Samsungille. Tässä on sinulla tietenkin päivänselvä tapaus, mutta kääntyvät kyllä herkästi kuluttajan puoleen jos siellä näkyy jossain päin sivustoa banneri, jossa mainostetaan kaupanpäällistä, jota ei yhtäkkiä mukaan tulekaan. Heidän mukaansa mainostaja on vastuussa mainoksistaan, kuten loogisesti voi päätelläkin. Jos eivät saa bannereitaan pois reaaliaikaisesti, kun saldo on loppunut tai kampanja päättynyt, niin silloin tuote tulee toimittaa joka tapauksessa. Moni saattaa tehdä ostopäätöksen sen takia, että kaupan päälle ilmoitetaan tulevan joku melkeen 200€:n tuote tai muuta arvokasta. Näistä pitäisi vaan ottaa herkemmin heti yhteyttä tuonne kuluttajavirastoon jos vastaavat sen perinteisen "ei voi mitään, koska syy x"- litanian. Ite en koe asiaa mitenkään hankalan asiakkaan vänkäämisenä jos jumankauta yhtiö itse ei toimi tyyliin missään kaupanpäälliskampanjassaan sääntöjen puitteissa ja tuotteita lähetellään samaan aikaan ostaneille summan mutikassa joillekin ja toisille ei ollenkaan. Noissa ei myöskään ole mitään logiikkaa. Tämän tunnin aikana asiasta mainitsevalle voidaan lähettää tuote. Tunnin päästä yhteyttä ottava saa vaan pahoittelut. Azerbahm voi hoittaa asian chatissa kuntoon, Jeevelsson pahoittelee asiaa jne jne.
Alla mietteitä kuluttajaneuvonnasta. Tuo pitäisi olla Samsungin toimiston fläppitaululla joka kerta, kun suunnittelevat seuraavaa kampanjaa:
"Myyjän huolellisuusvelvoitteeseen kuuluu riittävä huolellisuus muun muassa markkinoinnin toteuttamisessa. Kuluttajalla on oikeus odottaa, että mainoksen tiedot pitävät paikkaansa.
Verkkokaupoissa ja -mainonnassa tietoja voi päivittää nopeasti ja milloin tahansa, minkä takia internetissä mainostajalla on suurempi vastuu mainosten ja kauppapaikkojen oikeista tiedoista ja huolellisuusvaatimus korostuu. Internetissä lähtökohta on, että myyjän ilmoittamat tiedot tuotteesta, esimerkiksi hinnasta ja ominaisuuksista ovat sitovia."
