Tein pari virhettä, toinen niistä oli tilaus cdoninsta. Nyt pitäisi palauttaa tuote. Hiljakseen sähköpostiin vastailleet, pyysivät kuvan tuotteessa että on avaamaton.
Lisäohjeistus tuli tänään:
"Huomaa, että peruuttamistilanteessa toimituskustannukset ovat sinun vastuullasi. Ole hyvä ja huomioi, että sinun tulee lähettää pakettisi yrityspaketina, jotta se ei päädy toimitusliikkeelle, koska meillä ei ole mahdollisuutta noutaa paketteja sieltä. Emme kata kustannuksia, jotka aiheutuvat, jos paketti lähetetään toimitusliikkeelle."
Mitenkähän yksityishenkilö lähettää yrityspaketin?
Palautus menee siis Axla-Logistics firmaan. Ei oikein tee järkeä että annetaan osoite mutta sitten se menee väärään paikkaan.
"On tärkeää, että tuote palautetaan meille avaamattomassa pakkauksessa, mikä tarkoittaa, että sekä tuote että sen pakkaus ovat samassa kunnossa kuin silloin, kun vastaanotit sen. Jos tarkastamme pakkauksen kunnon ja huomaamme, että se on vaurioitunut tai rikkoutunut, saatamme joutua veloittamaan sinulta tästä aiheutuneet kustannukset. Suosittelemme, että pakkaat tuotteen huolellisesti välttääksesi mahdolliset vahingot kuljetuksen aikana. Huomaa, että CDON ei korvaa vahinkoja, jotka johtuvat puutteellisesta pakkauksesta."
Tarkoittaako tämä että jos paketti jossa tuote on lähetetty ei ole täysin virheetön (eli avasin paketin, siinä keskellä sellainen repäisy raita), niin taas koijataan rahaa?
Lisäohjeistus tuli tänään:
"Huomaa, että peruuttamistilanteessa toimituskustannukset ovat sinun vastuullasi. Ole hyvä ja huomioi, että sinun tulee lähettää pakettisi yrityspaketina, jotta se ei päädy toimitusliikkeelle, koska meillä ei ole mahdollisuutta noutaa paketteja sieltä. Emme kata kustannuksia, jotka aiheutuvat, jos paketti lähetetään toimitusliikkeelle."
Mitenkähän yksityishenkilö lähettää yrityspaketin?
Palautus menee siis Axla-Logistics firmaan. Ei oikein tee järkeä että annetaan osoite mutta sitten se menee väärään paikkaan.
"On tärkeää, että tuote palautetaan meille avaamattomassa pakkauksessa, mikä tarkoittaa, että sekä tuote että sen pakkaus ovat samassa kunnossa kuin silloin, kun vastaanotit sen. Jos tarkastamme pakkauksen kunnon ja huomaamme, että se on vaurioitunut tai rikkoutunut, saatamme joutua veloittamaan sinulta tästä aiheutuneet kustannukset. Suosittelemme, että pakkaat tuotteen huolellisesti välttääksesi mahdolliset vahingot kuljetuksen aikana. Huomaa, että CDON ei korvaa vahinkoja, jotka johtuvat puutteellisesta pakkauksesta."
Tarkoittaako tämä että jos paketti jossa tuote on lähetetty ei ole täysin virheetön (eli avasin paketin, siinä keskellä sellainen repäisy raita), niin taas koijataan rahaa?
Viimeksi muokattu: