• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Pyysin tosiaan vähintään yhtä hyvää samaan hintaan. Ei tullut napattua kuvaa, mutta mielestäni tuotesivulla luki noin 15min sitten, että saatavilla arviolta 3.12, mutta ei lue ainakaan enää. Eivät tarjoa odotusmahdollisuutta, vaan vetoavat siihen, ettei ole velvollisuutta toimittaa vastaavaa rajatun erän loppumisen jälkeen.

Laita lappu vetämään KKV:lle. Tuo et verkkokaupan saldo muodostuu monesta paikasta ei kuulosta kyl kovin toimivalle ratkaisulle. Kärkkäinen ei kyl asiakkaan neuvoja kuuntele vaan joudut hakemaan ratkaisusuosituksen KKV:ltä.
 
Jos tuosta on mennyt maksu ja tullut tilaus vahvistus. Niin kyllä kauppa on silloin sitova eikä tuota voi oikein hinta virheeksikkään laittaa. Jos eivät toimita niin sinulla on periaatteessa oikeus kateostoon. Todennäköisesti vänkäävät vastaan ja yrittävät väsytys taktiikkaa , mutta sinulla on oikeus kyseisen tasoiseen läppäriin hinnalla millä sen ostit.

Olen samaa mieltä, mutta melko toivottomalta vaikuttaa.

Onhan tuo nyt ihan älytöntä vedota siihen, että siellä olisi ollut noissa vähissä myymälöissä yli 20 asiakasta tuntitolkulla läppäri ostoskärryissä ja he ovat sitten ostaneet nämä koneet ja nettitilaajilta peruttu, koska nettisaldo päivittyy vasta, kun ovat maksaneet koneet kassalla. :O

Näitähän tuli sitä paitsi loppumisen jälkeen uudelleen myyntiin muutama kappale. Kaippa nekin vietiin ostoskärryihin, eikä varattu nettitilaajille. :)
 
Kärkkäisen läppäreihin vielä: tuli vaan selityksenä, että tarjousta on ilmoitettu olevan rajattu määrä. Verkkokauppa kerää kuulemma tilauksia sekä myymälästä, että varaston puolelta. Tällöin ei voida vähentää netissä näkyvästä saldosta niitä, jotka ovat asiakkaiden ostoskorissa, koska saldo päivittyy vasta kassan kohdalla.

En seurannut myymäläsaldoja, mutta kyllähän tuo selitys ontuu todella pahoin, koska saldoa oli jäljellä monta tuntia oman tilauksen jälkeen ja loppumisen jälkeenkin niitä putkahteli yhtäkkiä lisää myyntiin. Tuskin siellä kovin moni asiakas hengailee myymälöissä esim 5 tuntia läppärit kärryissään.
Kärkkäisellä tuo systeemi on hieman hankala, koska kymmenellä ihmisellä saattaa olla kyseinen tuote ostoskärryssä ja myyjät keräävät samoilta hyllyiltä nettitilaukset. Selitys on täysin totta.

Välillä olen katsellut tuota nettitilauksen kärryä ja siellä on usein todella suuret määrät tarjoustuotteita. En tiedä näkyvätkö nekin saldoilla aina pakkausvaiheeseen asti, vai poistetaanko se saldoilta, kun tuote on nettitilausten rullakossa.
 
Kärkkäisellä tuo systeemi on hieman hankala, koska kymmenellä ihmisellä saattaa olla kyseinen tuote ostoskärryssä ja myyjät keräävät samoilta hyllyiltä nettitilaukset. Selitys on täysin totta.

Välillä olen katsellut tuota nettitilauksen kärryä ja siellä on usein todella suuret määrät tarjoustuotteita. En tiedä näkyvätkö nekin saldoilla aina pakkausvaiheeseen asti, vai poistetaanko se saldoilta, kun tuote on nettitilausten rullakossa.

Joo viikonloppuna kävin kivijalassa niin siellä oli 3 tyyppiä keräämässä kolmeen isoon rullakkoon tavaraa pelkästään elektroniikkaosastolla.
 
Varmaan jostain saisi moisen ostettua, täältä foorumilta, ebay, aliexpress..
Tosin kannattaa yleensä olla suoraan Logitechiin yhteydessä, monesti lähettävät uuden tuotteen tilalle ilman että tarvitsee edes vanhaa lähettää vaihdossa.
No ei nyt aleta mitään turhia adaptereita ite etsimään, ei virhevastuusta voi luistaa sillä, että laitteen toiminnan tai vian kannalta epäolennaiset tarvikkeet puuttuu. Sielä joku kesähessu ei ymmärrä asiakaspalautuksen ja reklamaation eroa. Valmistajan kautta voi saada helpommalla, mutta kyllä ite hoitaisin sen myyjän kautta, muutenhan ne kusettaa jatkossakin asiakkaita, oli se sit tahallaan tai vahingossa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
260 271
Viestejä
4 518 777
Jäsenet
74 584
Uusin jäsen
krige10

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom