Ostohetkellä oli ELCARE-kamppis ainakin joillekin kannettaville, eli sen sai kaupanpällisiksi ainakin joihinkin koneisiin, niin kuin tähänkin.
Yksi koneen valintaan ja ostopaikkaan vaikuttanut seikka oli tulevalle opiskelijalle juuri tämä lisätakuu, kun siitä sai myös sen vaikutelman, että kone luultavammin on luotettava ja kestävä, joka kestäisi ainakin tuon 5 vuotta normaali opiskelu ja koti käytössä.
En ole ollut Giganttiin vielä yhteydessä, kun olen ensin yrittänyt selvittää vikaa ja näitä takuu, sekä virhevastuu asioita valmiiksi, että olisi ns. mahdollisimman "hyvät eväät" siinä vaiheessa, kun asiaa alkaa hoitamaan.
Kone ei ole myöskään itsellä käsillä, kun on opiskelijalla käytössä eri paikkakunnalla, kun itse majailen. Tänään tai huomenna on kyllä tarkoitus käydä asiasta alustavasti keskustelemassa, toivottavasti vain olisi asiantuntevaa ja hyvää asiakaspalvelua tarjolla, se kun ei aina ole niin itsestään selvyys, mitä olen itse joutunut kokemaan ja muiden tarinoita ja tapauksia kun on sivusta seurannut, niin aika huonolla hantilla nämä asiat monessa paikassa liian usein on.
Alla linkit tuohon takuuseen, ehdoista ja teksteistä en ole 100% varma, että ovat täysin samat kuin ostohetkellä, mutta luultavammin on.
ELCARE Jatkotakuu kannettavalle tietokoneelle (5 vuotta) - Gigantti verkkokauppa
ELCARE-jatkotakuulla saat enemmän irti uudesta tuotteestasi eikä sinun tarvitse huolehtia teknisistä ongelmista tai valmistusvirheiden aiheuttamista hankaluuksista.www.gigantti.fi
"100 % takuu teknisten vikojen osalta"
" Jos tuotetta ei onnistuta korjaamaan, saat tilalle samanlaisen tai vastaavan tuotteen, ilman ikävähennystä"
Eli sinne vaan läppäri kainalossa ja viet huoltoon. Turhaan sinne on tyhjin käsin mennä. Soita vaikka sinne ensin ja menet sitten paikanpäälle kun sulla on se laite hallussa.