Eli kun elinkeinonharjoittajalla on yleisesti kampanja tai alennusmyynti käynnissä niin myyjää tällaisissa hintavirhetilanteissa suojaavilla sopimusoikeudellisilla periaatteilla ei ole mitään merkitystä? Jos litkun hinta ilman panttia on alle 2% ”normaalihinnasta”, niin kuinka paljon sen täytyy vielä laskea että voidaan katsoa ostajan pitäneen tietää virheestä? Mutta hyvä ele Verkkikseltä antaa lahjakortit vaikka pelkkä ilmoitus olisi tässä tapauksessa riittänyt.
Joku tekee B2B kaupassa järjestelmä virheen jonka kaikkia tajuaa ja joka maksaa kymmeniä miljoonia, no sitovatarjous mitäs mokasit.
Mutta inhimillisesti, jos joku tekee virheen ja sen myös huomaan, niin öö mitä tehdään, tietenkin kysytään onko hinta oikein, ei kun mietitään kuinka voin maksimoida hyötyni, kiirehtiä että kerkiän ennen virheen huomaamista.
Ehkä turha mutista etten tajunnut. vaan ok, kannatti yrittää (*
Sitten on virheitä, näen tarjouksen, jos vielä mainostetaan aivan pimeä ennennäkemätön tarjous, näen hyvässä uskossa vaivaa ja tsekkaan paljonko tilillä ostovoimaa, jätänkö makaronilaatikot ostamatta. Tilaan harkiten sopivan määrän itselle ja talkoisiin, Ja lähden verkkiksen ilmaispipo päässä lenkille. ja poikkean mutsilla syömässä, kerron hyvästä ostosta . Palatessa muistan että verkkisen kympin pyörä pitäisi talvihuoltaa. Energiajuomat tulee tarpeeseen. Tänään oli hyvä päivä.
Cokis rekan väliin jääminen ei enään harmita, vaikka siellä olisi saanut ilman.
(*
Verkkokauppa.com ei ole niitä toimijoita jotka tehtailee virheitä ne ilmeisesti yrittää olla huolellisia, ne firmat jotka tietoisesti mokailee, niin silloin kannusta pitämään puolia ja vaatimaan sitä mitä luvattu.