Onko muilla samoja yllättäviä kokemuksia DNA:n nettikaupan reklamaatioista?
Tilasin tarjous virtapankin. Kun sain sen, huomasin, että kyseessä oli käytetty tuote (lähmäsiä jälkiä virtapankin pinnassa, eikä pankin ympärillä ollut suojamuovia/pussia, vaan sellaisenaan pahvilaatikossa). Siis käytetty virtapankki, jonka kunnosta ei voi varmuudella sanoa. Tämähän on siis selvä virheellinen tuote. Otin yhteyttä Aspaan, missä tätä ei mitenkään kiistetty pyydettiin vain palauttamaan. Koska en halua perua kauppaa varmistin, että en halua palauttaa (peruttaa kauppaa) vaan haluan tilalle uuden tuotteen. Aspa lupasi selvittää kuinka hoituu ja lupasi palata asiaan. Kävi ilmi, että ei onnistu. Tuote palautetaan ja se hyvitetään ja jos haluat tuotteen niin se pitää tilata uudelleen!
Piti oikein varmentaa, että ymmärsin oikein. He eivät tarjoa tuotteen vaihtoa vaan joudun laittamaan heille sisään lisää rahaa, jotta saan ostokseni. Tässä vaiheessa Aspa rupesi oikein vitsailemaan, että "saattehan te ne rahat taikaisin kun hyvitys on käsitelty, tai sitten voitte odottaa hyvitystä ja ostaa uuden vasta sitten".
Kyseessä on siis 30-40 hintainen laite, joka on heillä hinnoiteltu normaalisti 42€. Eli 19€ on normi tarjouksen tasoa, eikä mistään hintavirheestä. Ymmärrän että 19€ tarjous laitteen kanssa noin voisin menetellä, mutta periaatetasolla rupesi KETUTTAMAAN. Entäs jos kyseessä olisi kalliimpi tuote kuten 4200€ telkku tai läppäri? Ja kun ko tuote on 1900 tarjouksessa, niin onko tuplatilaukseen kortilla katetta tai varmuutta, että tarjoustuotetta saa enää uudelleen?
Laitoin tästä viestiä KVV:lle, mutta saas nähdä kuinka tässä tapauksessa menettelen. Ostos on ok ja laitteelle on perheessä käyttöä, vaikkei uusi virtapankki ole akuutti hankinta. Tekisi mieli irtisanoa saman tien kaikki DNA:n asiakkuudet.
Tilasin tarjous virtapankin. Kun sain sen, huomasin, että kyseessä oli käytetty tuote (lähmäsiä jälkiä virtapankin pinnassa, eikä pankin ympärillä ollut suojamuovia/pussia, vaan sellaisenaan pahvilaatikossa). Siis käytetty virtapankki, jonka kunnosta ei voi varmuudella sanoa. Tämähän on siis selvä virheellinen tuote. Otin yhteyttä Aspaan, missä tätä ei mitenkään kiistetty pyydettiin vain palauttamaan. Koska en halua perua kauppaa varmistin, että en halua palauttaa (peruttaa kauppaa) vaan haluan tilalle uuden tuotteen. Aspa lupasi selvittää kuinka hoituu ja lupasi palata asiaan. Kävi ilmi, että ei onnistu. Tuote palautetaan ja se hyvitetään ja jos haluat tuotteen niin se pitää tilata uudelleen!
Piti oikein varmentaa, että ymmärsin oikein. He eivät tarjoa tuotteen vaihtoa vaan joudun laittamaan heille sisään lisää rahaa, jotta saan ostokseni. Tässä vaiheessa Aspa rupesi oikein vitsailemaan, että "saattehan te ne rahat taikaisin kun hyvitys on käsitelty, tai sitten voitte odottaa hyvitystä ja ostaa uuden vasta sitten".
Kyseessä on siis 30-40 hintainen laite, joka on heillä hinnoiteltu normaalisti 42€. Eli 19€ on normi tarjouksen tasoa, eikä mistään hintavirheestä. Ymmärrän että 19€ tarjous laitteen kanssa noin voisin menetellä, mutta periaatetasolla rupesi KETUTTAMAAN. Entäs jos kyseessä olisi kalliimpi tuote kuten 4200€ telkku tai läppäri? Ja kun ko tuote on 1900 tarjouksessa, niin onko tuplatilaukseen kortilla katetta tai varmuutta, että tarjoustuotetta saa enää uudelleen?
Laitoin tästä viestiä KVV:lle, mutta saas nähdä kuinka tässä tapauksessa menettelen. Ostos on ok ja laitteelle on perheessä käyttöä, vaikkei uusi virtapankki ole akuutti hankinta. Tekisi mieli irtisanoa saman tien kaikki DNA:n asiakkuudet.