Minä voisin kyllä epäillä hintavirhettä, jos saisi kaksi teraa samaan hintaan kuin yhden teran. Samassa kaupassa MP510 960 GB maksaa nyt 138,20€. Tietysti saattaisin kyllä itsekin kokeilla onneani, kun pitäisi saada lisälevytilaa. On kerran vastaava tilaus mennytkin läpi, mutta kyse siinä oli vain muutamista kymmenistä euroista...

Ehkä tuosta kannattaa kuitenkin kysellä.
Luulen, että Data-Systemsillä on joku automatiikka, joka laskee tukkuhinnoista myyntihinnat. Olen ostanut tuolta mm. SSD-levyjä ja muistikampoja. Ja olen huomannut hintoja tarkistaessani, että ne voivat vaihdella muutamia kymmeniä senttejä päivittäin. Lisäksi kerran tilaamieni muistikampojen varastosaldo ei pitänyt paikkaansa, mutta tulivat onneksi muutamassa viikossa.
Yritin etsiä tuota 168 euron MP600:sta, jotta voisin tilata sen, mutta hinta on nyt 247,25€. Ei kai sekään kovin paha olisi. Minulla on omassa koneessa jo 960 gigan MP510 (muualta ostettuna), joka maksoi muistaakseni vähän alle 130 euroa. Ja lisäksi on teran MP400, jonka hinta oli 139,90€. Nopeaa levytilaa saisi siis olla enemmänkin.