Hinnasta se tosiaan varmaan on paljon kiinni,Kai se riippuu tuotteen hinnasta hieman. Ei se mitään maksa että kysyy asiaa ja ottaa yhteyttä tekijään (monesti korvaavat helpommin, esim. itselläni Kingston 480Gb SSDNow kc300 lakkasi toimimasta ja tunnistumasta. Otin yhteyttä Kingstoniin ja postitin tuotteen heille, lähettivät minulle takaisin Kingston 512Gb SSDNow kc400. Olen aika varma että jos olisin ottanut ja kysynyt asiaa Verkkokaupasta vastaus olisi ollut "päälle 2v ostosta, maksa tutkimusmaksu" tjsp.)
TOSIN tälläkin foorumilla löytyy tyyppejä joiden mielestä jopa vessaharjan pitäisi kestää 100% kunnossa sen 5v käyttöä ja kehoittaisivat menemään sen harjan kanssa kauppaan ja valittamaan kun harjakset harottavat ja tuote ei ole enää uuden veroinen alle 5v käytön jälkeen. Eli minusta kannattaa miettiä hintaa ensin ja vasta sitten alkaako nähdä vaivaa vai ostaako esim. uuden muutaman euron vessaharjan.
Enkä minä kyllä minkään halvan tuotteen kanssa edes jaksaisi asiasta päästäni vaivata.
Mutta nämä maksoi kuitenkin sen 230€ mikä on nappikuulokkeista aika suolainen hinta.
Ja oletin että tällä hinnalla saisi vähän kestävämmän tuotteen.
Mutta täytyy olla Giganttiin yhteydessä asian tiimoilta.