- Liittynyt
- 03.11.2016
- Viestejä
- 331
Samsungin asiakastuki oli asiasta eri mieltä ja huolto pitäisi maksaa itse.Ok. Aikaa saattaa ottaa viikon/pari, mutta on-site huolto on myös sitten vaihtoehto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samsungin asiakastuki oli asiasta eri mieltä ja huolto pitäisi maksaa itse.Ok. Aikaa saattaa ottaa viikon/pari, mutta on-site huolto on myös sitten vaihtoehto.
Reklamoi tästä Samsungille ensin. Tai vaadit Powerille, että tv huolletaan. Ainakin kannattaa yrittää.Samsungin asiakastuki oli asiasta eri mieltä ja huolto pitäisi maksaa itse.
Pitänee yrittää vaatia tuota huoltoa.Reklamoi tästä Samsungille ensin. Tai vaadit Powerille, että tv huolletaan. Ainakin kannattaa yrittää.
Tuo kyseinen tarjous nyt vaan sattui olemaan luokkaa paras hetkeen, vastaavat maksaa yli kahta tonnia.Ottaisin itse ne rahat takaisin ja ostaisin toisen halutunlaisen telkkarin, takuupäiväyskin päivittyisi myöhäisempään samalla
tehtäisiin kuitenkin sille myyjäliikkeelle selväksi, että rahat eivät jää heidän kassaan ilman vähintään yhtä hyvää televisiota, tarjouksia tulee kuitenkin lisääTuo kyseinen tarjous nyt vaan sattui olemaan luokkaa paras hetkeen, vastaavat maksaa yli kahta tonnia.
Varmasti tulee tarjouksia, mutta ensimmäinen kerta, kun näin noin hyvän tarjouksen 75" televisiosta. Eli todennäköisesti yhtä hyvää tarjousta saa odottaa vuoden, jos tulee koskaan. Ja vaikka tulisi puolen vuoden päästä, mitä se lohduttaa, jos tarvitsee nyt uutta televisiota.tehtäisiin kuitenkin sille myyjäliikkeelle selväksi, että rahat eivät jää heidän kassaan ilman vähintään yhtä hyvää televisiota, tarjouksia tulee kuitenkin lisää
Onko tuote loppunut muistakin liikkeistä ?Jos power ei noita maahantuojalta enää saa, niin ne voi pyyhkiä kätensä ja tarjota kaupan purkamista vaihtoehdoksi. Power myös halutessaan saa tarjota jotain korvaavaa samantasoista tuotetta, mutta mitään vaatimusta ei ole joka heidät niin pakottaisi toimimaan.
Tilasin hobbyltä telkkarin ja nyt ilmoittivat että eivät sitä toimita. Miten tähän pitäisi suhtautua?
"Tilaamasi LG 55'' 4K Ultra HD OLED televisio OLED55C11LB on valitettavasti loppuunmyyty. Ilmoitamme asiasta Avardalle.
Pahoittelemme tapahtunutta!
Terveisin Hobby Hall"
Jos kysytään niin voisi melkein kannattaa ajatusta että Hobby Hallin kaltaisten firmojen tarjouksia ei julkaistaisi palstalla.Unohdat koko asian. Hobby Hallia ei kiinnosta, vaikka itkisit kuluttajaneuvonnan kaikki portaat läpi.
Jos kysytään niin voisi melkein kannattaa ajatusta että Hobby Hallin kaltaisten firmojen tarjouksia ei julkaistaisi palstalla.
Kommentoitujen lisäksi firma harrastaa harhaanjohtavaa tarjousmarkkinointia.
No totta kai tulee koskaan. Vielä toistaiseksi kehitys ei ole lähtenyt ottamaan takapakkia. Kaksi vuotta sitten pidettiin 75" Q70 tarjousta poskettoman hyvänä, joka ei tule toistumaan, kun sen sai kahteen tonniin 500 euron luurin kanssa. Mutta joo, pahimmassa tapauksessa saa odottaa vajaan vuoden, mutta todennäköisesti ei tarvitse odottaa BF:ää pidemmälle.Varmasti tulee tarjouksia, mutta ensimmäinen kerta, kun näin noin hyvän tarjouksen 75" televisiosta. Eli todennäköisesti yhtä hyvää tarjousta saa odottaa vuoden, jos tulee koskaan.
Tilauksenne Nedis TWS langattomat 95-01795 ei valitettavasti löytyneet. Voimme tilata toisesta liikkeestä lisää, toimituskulut ovat 6,90, jotka lisätään tilaukseen.
Tilaammeko tuotteen?
Toimituskulut voi olla suuremmat kuin tuotteen hinta.Motonetistä on jo ollut jonkun verran asiaa täällä (kahlasin läpi outlet-keissii vuodelta 2020). Tilasin viime iltana tws kuulokkeet myymälään noudettavaksi. Tilaushetkellä oli myymälän saldo 2 kpl. Tänä aamuna tuli tälläinen viesti:
Hyvä kun ilmoittivat asiasta ja esitti ratkaisua. Mutta onko se ihan asianmukaista vaatia melkein kuulokkeiden arvoisia toimituskuluja![]()
Nämä vedätysfirmat toimii niin pitkään kun niiltä jotkut tilaa, tuollaisille lähetety rahat on pois asiallisesti toimivilta firmoilta.Itse tilasin tuolta tavaraa viimeviikon maanantaina. Nopea toimitus (mitä nyt posti hukkasi päiväksi paketin jonnekin) ja tavarat oli sitä mitä pitikin ja hinta oli kohdillaan. Kai minulla kävi hyvä tuuri tilaukseni kanssa sitten.
Soita kkv asiamiehelle ja kysy neuvoaOnko visioita miten kannattaisi edetä pariston vaihdon yhteydessä vahingoitetun kellon kanssa? Vein viikko sitten erääseen tunnetun koruketjun liikkeeseen mustan anodisoidun kellon pariston vaihtoon. Paikan päällä myyjä 1 sanoi että pariston vaihdossa menee noin 15min. Palasin saman päivän aikana jolloin sama myyjä ilmoitti että kellon takalevy on niin tiukassa ettei hän sitä halua lähteä irroittamaan väkivoimin jottei se naarmuunnu ja laittaisi sen kellosepälle. Samassa yhteydessä myyjä 1 vielä näytti kelloa.
Loppuviikosta kun palasin paikalle, myymälässä oli myyjä 2 joka luovutti kellon. Ylläripylläri kellon taustalevyssä ja rungossa yhdessä nurkassa kunnon naarmut todennäköisesti livenneestä työkalusta. Kysyin että mistä nämä naarmut on tullut kun ei niitä siinä aiemmin ollut. Myyjä 2:n reaktio oli ainoastaan yksi ja sama kommentti että heidän kellosepällä on 15 vuoden kokemus eikä voi tehdä tämmöisiä virheitä.... Rupes V-käyrä nousemaan kun myyjä jankkasi ja väitti että heillä ei tehdä virheitä ja se on todennäköisesti tullut tuollaisena sinne. Käskin pistämään kellon takaisin sinne mistä se on tullutkin ja selvittämään että mistä naarmut on peräisin. Kieltäydyin maksamasta ennen kuin asia on ratkennut. Myyjä sanoi että kelloseppä soittaa takaisin tällä viikolla. Eipä ole vielä soittoa kuulunut.
Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa edetä - kun palvelun tuottaja vahingoittaa huoltoon vietyä tuotetta eikä suostu kantamaan vastuuta? Haasteenahan tässä on että tilanne on käytännössä sana sanaa vastaan. Myyjällä ei ole kunnon todisteita siitä että kello olisi tullut naarmuttomana liikkeeseen ja myyjä 1 on ainoa lähiajalta joka voisi todentaa että kello olisi tullut naarmuttomana kun hän sen otti vastaan. Myyjä 1:stä en ole saanut kiinni tai nähnyt myymälässä.
Samoin mitään kommunikaatiota takaisin päin ei ole kuulunut. Tekisi mieli jatkaa toimintaa kirjallisesti jotta suullinen väittely jää välistä ja jää mustaa valkoiselle, mutta sinällään hankala kun palvelu on asioitu myymälässä. Nythän tilanne on mennyt siihen että se naarmu ei ole se isoin ärsyke vaan liikkeen asenne.
Palvelun arvohan on käytännössä parikymppiä ja kello ei onneksi ole useampaa satasta kalliimpi, mutta tunnearvo on aina tunnearvo. Korut eivät ikinä ole järki ostos vaan pikemminkin tunneperäinen ostos, ja on varsin erikoista että tunnealan firmalla ei ole mitään tajua asiakaspalvelusta ongelmatilanteissa... Kyllä pitäisi pystyä luottamaan siihen että esimerkiksi autoakaan ei tarvitse valokuvata huoltoon viedessä jos siihen sattuisi jakari putoamaan konepellille...
Ainakin kaikki tilaamani tuotteet ovat tullut perille, ja vaikka laskettu toimitusaika joillekin tuotteille oli 2 viikkoa koko tilaus saapui perille viikossa. Ei ole kokemusta heidän asiakaspalveluksestaKysyn tällä mitäs herrat sanoo ny ostamisesta hobbihallilta?
Go? Nogo?
Eivät kuulema noudata kuluttajariitalautakunnan päätöksiä, joten tästä syystä en tilaisi.Kysyn tällä mitäs herrat sanoo ny ostamisesta hobbihallilta?
Go? Nogo?
Ei toimi kännykällä tuo sivu, mutta kannattaa tarkistaa fakta. Ei taida olla ko. firma tällä listallaEivät kuulema noudata kuluttajariitalautakunnan päätöksiä, joten tästä syystä en tilaisi.
Tässä vähän toisenlainen tapaus:Ei toimi kännykällä tuo sivu, mutta kannattaa tarkistaa fakta. Ei taida olla ko. firma tällä listalla
Itse sain hobbyhallin kanssa sovittua polkupyörän vaihtajan korjaamisen, eli sain kuittia vastaan hyvityksen. Pyörä itsessään tuli 2 viikkoa myöhemmin kuin oli luvattu. Kokonaisuutena ihan ok siis itsellä kokemukset, vaikkei mikään paras mahdollinen (viivästyksen takia)
Hobby Hall menee mustalle listalle. Kuluttajariitalautakunta antoi huhtikuussa suosituksen tapaukseen, jota Hobby Hall ei ole halukas noudattamaan. Alkuun he vastasivat sähköposteihin erilaisiin tekosyihin vedoten, etteivät voi toimittaa tilausta, koska tavaraa ei ole saatavilla eli yritivät tehdä kaikkensa kierrelläkseen omaa vastuutaan. Yrittivät vain pitkittää ratkaisua ja saada minua luovuttamaan. Nyt viimeiseen kolmeen viikkoon eivät ole vastannut sähköposteihin ollenkaan ja viimeisimpänä tänään katkaisivat puhelun sanomatta mitään heti kun olin kertonut mitä asiani koskee.
Suosittelen pysymään kaukana Hobby Hall:sta, koska ainakaan Suomen lakeja tämä firma ei halua noudattaa.
Tilausvahvistus on tullut ja tilauksen tila on "käsittelyssä".
Lenovo Legion 5i (15") | Portable de 38,1 cm (15") pour gamer | Lenovo France
Ne vous laissez pas tromper par les apparences : le Lenovo Legion 5i (15") est un ordinateur portable ultra performant pour gamer à l’élégant design minimaliste, doté de puissants processeurs Intel® Core™ 10e génération et de circuits graphiques NVIDIA® GeForce™. Écrasez tous vos adversaires...www.lenovo.com
Tuo sivu antaa 404.
Eri prossu tuossaAnteron ranskanlenovo? Minulle antaa tällaista
![]()
Eikö tossa oo ihan eri prossuAnteron ranskanlenovo? Minulle antaa tällaista
![]()
Eri prossu tuossa
Eikö tossa oo ihan eri prossu
Eri prossu tuossa
Ei kellään sattuisi olemaan kuvaa tästä? Sivut heittää atm 404:ääTuo vastaava ilmoitti suomi versiossa aivan saman prossun. Sitten kun meni tilauksen tekoon niin näkyi 10870H.
Ei kellään sattuisi olemaan kuvaa tästä? Sivut heittää atm 404:ää
Niin onko tuossa nyt jotain epäselvää kenellekään, että tuon parhaan prosessorin hinta on tuossa tasan nolla jonkun virheen takia?
Kaikkien oletuksena valittujen komponenttien hinta oli ns. nolla, "VALITTU". Että sinänsä prossuista tietämätön ei huomaisi mitään outoa.Niin onko tuossa nyt jotain epäselvää kenellekään, että tuon parhaan prosessorin hinta on tuossa tasan nolla jonkun virheen takia?
Itse sain jo tilausvahvistuksen, tai ainakin mielestäni tämä on tilausvahvistus:Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.
Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...
Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.
Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...
Siis miten tämä olisi hintavirhe? Hyvä tarjous muttei mikään uskomaton.
Tämähän nimenomaan on aivan selkeä hintavirhe, koska yhtä vaihdettavissa olevaa komponenttia ei ole hinnoiteltu. Se on sitten eri asia pitäisikö kuluttajan se ymmärtää ja tajuta että sen yhden komponentin ei tulisi olla niin halpa. Oikea hinta kyseiselle komponentille olisi jotain 1000 euron luokkaa, nyt se on 0 euroa, mutta laskurihan ei näytä sitä varsinaista hintaa vaan hinnan suhteessa muihin valittavissa oleviin vaihtoehtoihin.
Jäädään nyt täälläkin jännittämään mitä tekevät, mutta ainakin itsellä lukee sähköpostissa, että "Tilaus vastaanotettu" ja että tilausvahvistus tulee 24 tunnin sisällä, eli liekkö tuollainen porsaanreikä heillä, että siellä vielä ehditään tilaukset perua? Mutta asiakkaan kannalta tilaus kuitenkin maksettu ja lainvoimainen mielestäni.
Hinnaksi tuli omalla kohdalla 557e, ku vaihdoin valmiiksi 512Gb SSD, ku varmasti riittävä peruskäyttöön, johon tuo menossa...
Minulla lukee että "Tilauksesi on vastaanotettu" ja että "tilaustasi käsitellään parhaillaan. Saat seuraavien 24 tunnin sisällä toisen sähköpostin, jossa tilauksesi tila vahvistetaan". Otsikkona on taase "Lenovo - Order submitted (#tilausnumba)".
Mielenkiintoista että eri muodossa tulee viestejä, lähettäjä on sama osoite? Tilasin käyttämällä Klarna laskutusta, maksa myöhemmin (30pv), joka oli valittavissa.
Onko sinulla sähköpostissa tilauksen vahvistus vai vastaanotto ja tulee myöhemmin vahvistus?läppäri tilattu 17:05. Oli ostoskori tallennettuna joten pystyn tilaamaan tietokoneella vaikka itse tuote sivu ei enään toiminutkaan![]()