Dieselnautti
Make ATK Great Again
- Liittynyt
- 14.07.2020
- Viestejä
- 293
Oliko Gigantille jotain sähköpostia? Nettisivut ohjaavat asiakaspalvelua halutessa Chat-botille joka ohjaa jollein gonahtaneelle geelitukalle, prosessissa pitää ilmoittaa kolme kertaa samat asiat jotka tilausnumerolla saa irti. Tilasin ATK-komponentteja, status ei ikinä päivittynyt (yhdessä mahdollinen hintavirhe, johon ei ole vedottu) ja tavara odottaa edelleen nettisivujen mukaan käsittelyä. Peruin tilauksen Chatissa ja lupasivat laittaa eteenpäin noutoliikkeeseen jossa nuo kuulemma olisivat odottamassa, mutta hiljaista on. Luottokortilla maksettu, eli ajattelin reklamoida ja laittaa sitä kautta etenemään.
Palvelun taso on kyllä luokkaa -2, eikä tarvinnut edes käyttää hakua kun tämä topicci tuntuu olevan kohtalontovereita puolillaan. Ei tässä ainakaan tarvi kokea huonoa omaatuntoa jos tilaa jotain Amazonista tms jos kivijalkaliikkeistä saa tätä.
Palvelun taso on kyllä luokkaa -2, eikä tarvinnut edes käyttää hakua kun tämä topicci tuntuu olevan kohtalontovereita puolillaan. Ei tässä ainakaan tarvi kokea huonoa omaatuntoa jos tilaa jotain Amazonista tms jos kivijalkaliikkeistä saa tätä.