- Liittynyt
- 30.03.2017
- Viestejä
- 348
Kyllä oli kaikki sinetit paikallaan.Oliko siinä kaikki sinetit paikoillaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä oli kaikki sinetit paikallaan.Oliko siinä kaikki sinetit paikoillaan?
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
No pistitkö soittaen jo jimmsin asiakaspalveluun, niillähän on vaihde auki viikonloputkin?Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
Juu kyllä olin jimmssin asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse , asia on hoidossa.No pistitkö soittaen jo jimmsin asiakaspalveluun, niillähän on vaihde auki viikonloputkin?
Omasta kokemuksesta aika nopeita ratkaisuja saa sitä kautta, ainakin tätä foorumia nopeammin kun tuollaisesta kyse.
Kyllä oli kaikki sinetit paikallaan.
Niinpä. Tämä on sen verran erikoinen tapaus, että voi olla että jimmssin kanssa saa alkaa vääntämään tästä asiasta, toivottavasti ei tarvii alkaa vääntämään. Todennäköisesti tuo kortti on jo tehtaalla paskottu. Voi olla myös aikaisempi asiakaspalautus, jos on saanut jotenkin hienosti takuutarran irroitettua rikkomatta sitä, ei sitten ole kovin nätisti käsitellyt korttia jos asia on noin, ja se että mennyt tekee reijjän takuutarran kohdalle, olisi jo ilkivaltaa.Jos takuutarrassa ruuvissa on "pieni reikä", niin se on niin vakava asia, että pistäisin takaisin. Tai sitten kirjallinen vahvistus, että takuu toimii, kun tuon perusteella voi yrittää luikerrella takuusta irti.
Kysyin asiakaspalvelusta näyttiksen palautuksesta ja siitä, saako rahat kokonaan takaisin pari pv koneessa olleesta näyttiksestä ja vastaus oli siis tämä: "Jos näytönohjain ei ole tarkistuksen yhteydessä uudenveroinen, niin hinnasta voidaan hyvittää takaisin yleensä korkeintaan 80 %. " Tämä nyt jättää osittain tulkinan varaa kuitenkin siitä, mitä tarkoittaa tuo "uudenveroinen" toiselle kaupalle kelpaa uudenveroiseksi kyseinen pari pv käytetty, vaikka myyvätkin sen jälkeen outlet puolella... miten jimmsilä?
Itse veikkaan että jos ei ole mitään jälkiä tuotteessa ja paketti on ehjä eikä revitty rikki, niin saat koko rahan takasin.
Kerran olen Jimmsille palauttanut yhden näytön jota kokeilin viikonlopun yli ja sain mukisematta saman rahan takaisin.
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?![]()
Mielenkiintoista että menisi asiakkaan viaksi jos juotos ei ole murtunut (fyysinen voima murtaa eikä siististi irrota) eikä mitään naarmuja ole havaittavissa, että olisi ottanut osumaa.Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
![]()
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
![]()
Olisko tuossa ideaa tuotteistamiselle? Suositulle Ncase M1 kotelolle vesitankki.
Ncase DDC Pump Reservoirs
Miltä maailma näyttää?Kysellään!
Miltä maailma näyttää?![]()
Terve. Joo Kyllä asia on hoidossa, tänään lähetin tässä aamulla sarjanumeron tuosta näytönohjaimesta, joten uskon että kyseinen tapaus on hyvässä hoidossa kiitos kysymästä!Kiitos taas vilkkaasta keskustelusta viikonlopun aikana! Kuten huomaatte, niin varsinkin nopeita toimenpiteitä vaativissa tapauksissa kannattaa aina soittaa asiakaspalveluun - siellä päivystetään luurin ääressä vuorokauden ympäri myös viikonloppuisin. Tuo muistiasia onkin ilmeisesti jo hoidossa, toivottavasti @Apinalla Magnum45 on myös ollut yhteydessä asiakaspalveluumme?![]()
Tuo minun viesti vähän hukkui tonne sHei, ajattelin kysyä uudelleen milloin tuota yhtä keychronin näppäimistöä olisi tulossa varastoon.
Linkki tuotteeseen: Keychron K8 RGB Aluminium, langaton mekaaninen näppäimistö, TKL, Gateron Brown (Hot-swap), musta/harmaa - 99,00€
Viime arvio mitä annoitte huhtikuussa oli että toukokuun aikana tulisi varastoon. On mennyt alkuperäisestä kyselystä pari kuukautta.
Onko valmistajalla vaikeuksia vai maahantuojalla tai teillä?
Näyttäisi olevan valmistajan sivuiltakin myyty loppuun.![]()
Keychron K8 Tenkeyless Wireless Mechanical Keyboard (Nordic ISO Layout)
Keychron K8 Wireless Mechanical Keyboard (Nordic ISO Layout). Tenkeyless Layout. Wireless or Wired. and users can hot swap every switch in seconds with the hot-swappable version. Compatible with Mac, Windows, iOS, Android, Linux. Gateron Switches. Connect up to 3 devices. 15+ RGB Backlightwww.keychron.com
Onko kyseessä se että valmistaja ei saa valmistettua näppäimistöä markkinoille enää tms?
![]()
Noilla takuutarroilla ei ole mitään laillista merkitystä. Ihan sama onko irti/rikki yms. Valmistajan pitää pystyä todistamaan, että vika johtui avaamisesta, jos haluavat evätä takuun tai virhevastuun.Niinpä. Tämä on sen verran erikoinen tapaus, että voi olla että jimmssin kanssa saa alkaa vääntämään tästä asiasta, toivottavasti ei tarvii alkaa vääntämään. Todennäköisesti tuo kortti on jo tehtaalla paskottu. Voi olla myös aikaisempi asiakaspalautus, jos on saanut jotenkin hienosti takuutarran irroitettua rikkomatta sitä, ei sitten ole kovin nätisti käsitellyt korttia jos asia on noin, ja se että mennyt tekee reijjän takuutarran kohdalle, olisi jo ilkivaltaa.
Okei. Kyse ei ole pelkästään tuosta takuutarraan tehdystä reiästä, vaan myös noista naarmuista mitä oli jo valmiina tuossa näytönohjaimessa, se kuka on tuota naarmuttanut, niin onko osunut niihin komponentteihin joita on siinä metalliristikon sisällä, se että niistä jos on yksikin vääntynyt, ja aiheuttaisi jonkun oikosulun ja rikkoisi minun koneen muita osia, ei olisi kovin kivaa semmoinen.Noilla takuutarroilla ei ole mitään laillista merkitystä. Ihan sama onko irti/rikki yms. Valmistajan pitää pystyä todistamaan, että vika johtui avaamisesta, jos haluavat evätä takuun tai virhevastuun.
Tuo minun viesti vähän hukkui tonne s
Itselle kyseinen viesti tuli 15.24. Pahinta näissä on se että nämä ilmoittamattomat dropit menee sata varmasti ainoastaan boteille. Sama varmaan on näissä Jimmssin 3080 TI 1200€ korteissa, botit korjaa pois kuljeksimasta. Niitä kukaan normi ihminen kerkeä huomata kun tulevat randomilla joskus myyntiin.Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
Ei nykyisellä markkina-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko itse aikanaan maksoit.mites rtx 3080 tapauksissa toimitaan kun hieman tuntuu että nyt vedetään nenästä? msi 3080 gaming x trio sanoi itsensä irti ja jimms pesee ilmeisesti kätensä tuotteen korvaamisesta vastaavalla vaan tarjoavat vain 600€ tjsp. lahjakorttia tai että vaihdan näytönohjainta, msi on lopettanut x trio valmistuksen mutta tietääkseni z trio on kuitenkin vastaava malli? luin että vain backplate on vaihtanut materiaalia muuten täysin identtinen.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 639,90€ eikös jimmsin pitäisi tätä tarjota?
osaako joku tai itse jimmsin työntekijä auttaa asiassa niin saadaan selvitettyä.
toki jos jotain kalliimpaa mallia tulee aikaisemmin olen avoin että voi vaihtaa siihen ja maksan erotuksen mutta tälläisissä tilanteissa hyvitetäänkö hinnasta vain 600€ vai nykyinen markkinarvo eli tuo 1000€~ mikä onkaan?
aivan, tämä kyllä käy järkeensä, eli kannattanee odotella tuota z trio. jos en aivan väärin kuitenkaan kuluttajansuojalakia ole ymmärtänyt niin ilmeisesti myyjällä pitäisi kuitenkin olla vastuu joko korvata tai korjata tuote vastaavalla? minusta tuo että pelkkä backplate on vaihtunut ei ole niin iso muutos että sitä ei voisi kutsua vastaavaksi.Ei nykyisellä markkina-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko itse aikanaan maksoit.
Juu itsekin kyllä pitäisin sitä vastaavana tuotteena. Onhan menneinä vuosina vastaavana tuotteena annettu eri valmistajan korttejakin joten sinänsä mikä tahansa 3080 on vastaava vaikka ei toki jäähdytyksen jne toteutukseltaan sitä oikeastaan ole.aivan, tämä kyllä käy järkeensä, eli kannattanee odotella tuota z trio. jos en aivan väärin kuitenkaan kuluttajansuojalakia ole ymmärtänyt niin ilmeisesti myyjällä pitäisi kuitenkin olla vastuu joko korvata tai korjata tuote vastaavalla? minusta tuo että pelkkä backplate on vaihtunut ei ole niin iso muutos että sitä ei voisi kutsua vastaavaksi.
mielelläni odotan sitä kuin että maksan 1639€.
kiitoksia vastauksista. jotenkin ärsyttää että kehtaavat tarjota lahjakorttia tai että pitäisi maksaa tuhansia lisää että saa korttia koneeseen.
@Jimm's pistättekö takuuosastolle tästä eteenpäin?
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
[
Itselle kyseinen viesti tuli 15.24. Pahinta näissä on se että nämä ilmoittamattomat dropit menee sata varmasti ainoastaan boteille. Sama varmaan on näissä Jimmssin 3080 TI 1200€ korteissa, botit korjaa pois kuljeksimasta. Niitä kukaan normi ihminen kerkeä huomata kun tulevat randomilla joskus myyntiin.
Kiitos jimms nopeasta RMA hakemusen käsittelystä. Vähän pelotti tuleeko virtalähteen vika esille teidän testeissä, mutta oli näköjään tullut!
Joo tässä oli kyseessä vika joka ei toistu välttämättä joka kerta. Kone saattoi sammua ja virtalähteen self testi ei mennyt läpi ja toisella kertaa menikin. Aika paljon sain suljettua pois vian aiheuttajia sillä että tilasin teiltä jo uuden virtälähteen heti vian ilmettyä ja sillä kone toimi normaalisti.Kiitos palautteesta! Kyllä ne meille palautuneet tuotteet testataan huolella ja mahdollisimman tarkasti vikakuvauksen mukaisissa olosuhteissa - vikakuvaukseen panostaminen siis kannattaa kyllä
Jos vikaa ei saada heti toistumaan niin takuupuoleltamme ollaan tarvittaessa vielä yhteydessä asiakkaaseen jotta saadaan vielä lisätietoa viasta.
Tarjotaampas taas positiivistä palautetta @Jimm's :lle. Muutama viikko takaperin tilasin vähän uutta kilkettä koneeseen, prossua, emoa, kotelon osia jne. Kaikki muu löyty hyllystä, mutta prossua joutu odotteleen. Niitä piti tulla vasta tänään lisää, mutta hain eilen jo paketin postista.Pääsitte yllättään positiivisesti!
Nallekarkkejakin oli lootassa mukana, niin kasaaminen meni mukavasti. Nyt taas ehkä hetken pärjää. Kiitoksia ripeestä palvelusta ja muistakaa antaa aspan porukallekin kehuja, näppärästi sai tilausta vähän muutettua chatin kautta, kun viime viikolla oli tarvetta vähän säätää sitä.
pistän viestiä mutta sen verran voisitte täälläkin vastata että onko siis niin että msi rtx 3080 gaming x trio mallia ETTE korvaa gaming z trio mallilla (vaikka vaihtunut on vain backplate)? selvästikin vastaava malli.Hei! Nopeiten palaute menee perille soittamalla, tapausnumerolla pystyvät aspasta sitten kohdentamaan sen oikeaan tapaukseen ja oikealle käsittelijälle
Tässä ketjussa emme ole käsitelleet julkisesti tilaus- eikä tapausnumeroita tietoturvasyistä. Yleisen palautteen pystyn toki viemään eteenpäin.
Kauan yleensä RMA prosessi kestää? Tänään on tuote luovutettu jimssille, pikkasen tylsää lomalla kun ei oo konetta![]()
pistän viestiä mutta sen verran voisitte täälläkin vastata että onko siis niin että msi rtx 3080 gaming x trio mallia ETTE korvaa gaming z trio mallilla (vaikka vaihtunut on vain backplate)? selvästikin vastaava malli.
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiinottaa kantaa takuuosasto.
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiinottaa kantaa takuuosasto.
takuu siis kyseessä, palautin gaming x trion ja sain tylyn vastauksen että 600€ tjsp. lahjakortti tai tonni lisää tuohta ja vaihda mallia. ilmeisesti kuitenkin kaikki jotka jonotti gaming x triota sai vaihdon msrpllä gaming z trioon niin en ymmärrä miksi takuun tapauksessa tämä on taas vaikeampaa kun kyseessä kuitenkin selvästi korvaava malli.Kysymyshän on siitä kun hän jonottaa äxää ja valmistaja korvasi sen mallin identtisellä mutta erinimisellä tuotteella niin haluaisi saada sen mallin oman jonopaikkansa mukaisesti
G.Skill:in teknisestä tuesta kysäisin varuilta asiaa, pitäisi tehdä RMA ja lähettää tuote sinne, että pystyvät fyysisesti tutkimaan asiaa. Toivottavasti hoituu kuitenkin Jimms:n kanssa, vielä ei ole uutisia kuulunut.Todellakin kyllä aika erikoista, että tämä laitettaisiin asiakkaan syyksi. Jos komponentti asiakkaan käsissä olisi noinkin pahasti ottanut osumaa, niin todennäköisesti olisi vaurio selkeämmin havaittavissa. Komponentin vieressä näkyvä tinapallokin varmasti olisi aika tavalla erinäköinen, jos komponentti olisi kylmänä väkisin repäisty siitä irti.
Sinällään toisaalta riittää ymmärrystä myös Jimm'siä kohtaan, koska varmaan kaikenlaista kusetusyritystä noissa hommissa näkee ja Suomessa tuntuu toisinaan kuluttajansuoja johtavan yrityksien kannalta jopa epäreiluun asetelmaan. Tämä kyseessä oleva tapaus kyllä vaikuttaisi täysin asialliselta RMA-caselta.
Otitko kuitenkin yhteyttä valmistajaan Jimm'sin ohjeiden mukaan ja oletko saanut heiltä vastausta?
Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.
En yllättyisi vaikka osa tyypeistä olisi himassa vastaamassa asioihin, ei tokikaan kaikki.Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.
Hei! Mahdollisiin korvaaviin tuotteisiin ottaa kantaa takuuosasto.
Jos kävelet (kuka siellä vuorossa onkaan) seinän toiselle puolelle ja kysyt vastauksen, minkä voit tännekin jakaa? Mennyt kyllä niin ministeri tason vastauksiin nämä teidän vastaukset.