• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.

Kiitos palautteesta! Ei olla tällaisia toistaiseksi tehty, mutta välitetään ehdotus eteenpäin. Tässä on onneksi vielä aikaa miettiä lopullista toteutusta.
 
Voisiko tuotteesta tehdä osto-oikeuden arvonta kaikkien kiinnostuneiden kesken, jotka yrittivät ostaa tuotetta eilen julkaisuhetkellä? Voitaisiin myös samalla välttyä bottikeskusteluilta.

Ymmärrän totta kai, jos resurssit eivät riitä tällaiseen ylimääräiseen työhön tällä hetkellä.
Olisin voinut vain tykätä viestistä, mutta pakko se on ihan lainata ja sanoa, että uskoisin tämän olevan paras vaihtoehto kuluttajan kannalta. Jos mitenkään resurssit saa venymään tällaiseen ratkaisuun niin ainakin omalta suunnalta saa Jimm's propsit.

Tämä kuulostaisi kyllä hyvälle idealle jos tosiaan mahdollista tälläinen toteuttaa järkevällä työmäärällä. Isot propsit kyllä siitä jos tälläinen saataisiin toteutumaan eilisten yrittäneiden kesken.
 
Moro. Onko tämä nyt ihan normaalia että 3000€ näytönohjaimessa naarmuja heti valmiina otettuna paketista? Ja muutamia sormenjälkiä tossa ristikko metallista ja pieni reikä lyöty takuutarran kohdalle. Mitäköhän vittua tämä tarkoittaa? Edit: suojamuovissa samalla kohdalla naarmuja mitä tuossa näytönohjaimella?
 

Liitteet

  • P_20210611_174118.jpg
    P_20210611_174118.jpg
    2,8 MB · Luettu: 480
  • P_20210611_174107.jpg
    P_20210611_174107.jpg
    2,5 MB · Luettu: 501
  • P_20210611_174053.jpg
    P_20210611_174053.jpg
    3,3 MB · Luettu: 504
  • P_20210611_181520.jpg
    P_20210611_181520.jpg
    701,9 KB · Luettu: 428
  • P_20210611_181439.jpg
    P_20210611_181439.jpg
    1,1 MB · Luettu: 370
Viimeksi muokattu:
Kohta 9 kuukautta sitten tilattua 3080 TUFfia odotelleena ei voi kuin nauraa näille hysterioille mitä on saatu muutaman päivien tai viikkojen viivästymisellä aikaan. Uusia näyttiksiä puskee markkinoille ja maksaneille asiakkaille näytetään keskisormea.
Kyllähän Jimms myisi meille vaikka jaliskentällisen kortteja jos niitä saisi, nvidiahan se talona päättää mitä malleja tulee ja tukkurit jakelee.
Näyttisten myynti oli kasvanut muistaakseni vajaat 40 prossaa, ja edes kaikki halukkaat eivät ole saaneet (minä lukien) julkkariostoksiakaan.
Siihen nähden, kuinka irvokas on tilanne mielestäni, Jimms hoitanut hommaa hyvin, tai miten nyt tuossa härdellissä sitten pystyykään kun joka kortista taistellaan kynsin ja hampain. Sinun ja minun "moka" on että ostettiin mallit (minulla 3080 Eagle oc) joita on tullut pohjoismaihin surkeasti. En nyt sen vuoksi jaksa kaupalle asiasta kiukutella ainakaan...

Viiden joukossa olen Eagle oc 3080:n kanssa ollut puolisen vuotta jo :hammer:
Edit: Katselin että Proshop saanut "jopa" 47kpl 3080 Eagle oc:ta, jospa muistaisivat tukkurilla pian meitäkin :)
 
Väliin taas positiivista palautetta. Keskiviikko iltana tilasin muistit ja tänään 12 jälkeen olivat noudettavissa postista:thumbsup:
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Miten helvetissä toi voi olla mahdollista että jimms pesee kätensä tästä takuu asiasta, toihan on ihan selvä valmistus virhe tehtaalla. Nyt herätys! Edit: Minulla tulee tässä yksi takuu asia , sain jimmsiltä naarmuisen näytönohjaimen, miten tämä voi olla mitenkään mahdollista, ja varmasti takuu asia hoidetaan ilman mitään vikinöitä!
 
Viimeksi muokattu:
Kuten aikaisemmin sanoin, Jimmsillä menee liian hyvin. Silloin asiakaspalvelu heikkenee. Asiakkaat alkavat äänestämään lompakollaan. Toivottavasti tulisi joku vastaava kilpailija Jimmsille kunnon palvelulla, niin ehkä Jimmsilläkin herätään mitä asiakaspalvelu on.
 
Miten helvetissä toi voi olla mahdollista että jimms pesee kätensä tästä takuu asiasta, toihan on ihan selvä valmistus virhe tehtaalla. Nyt herätys! Edit: Minulla tulee tässä yksi takuu asia , sain jimmsiltä naarmuisen näytönohjaimen, miten tämä voi olla mitenkään mahdollista, ja varmasti takuu asia hoidetaan ilman mitään vikinöitä!
Jotenkin tämä on kyllä todella omituista, herää hieman epäilys että onko sinulle myyty B-Stock näytönohjain tietämättäsi.. :rolleyes:
Jos on mahdollista niin mene suoraan paikan päälle, yleensä silloin rupee takuuasiat hoitumaan tai sitten tiedät mihin otat yhteyttä jos ei nätisti hoidu.

Mitä olen kuullut lähipiiristäni ja täältä lukenut niin alkanut Jimm's kieltämättä sukeltaa alaspäin ton Takuun/Asiakaspalvelun kanssa. Itse olen 10v ollut asiakkaana ja kaikki toistaiseksi omalla kohdallani luojan kiitos onnistunut.
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Tuo vastus(?) on tehtaalla luikahtanut vinoon, miten helvetissä tuosta voi saada asiakkaan vian/ongelman? :confused::confused: Komponentin vasemmalla puolellahan ei ole koskaan kuvasta päätellen edes ollut tinaa, nyt valoja päälle jimmsin takuuosastolla! :facepalm: Lisäksi jos oisit onnistunut tökkäämään tuon irti, tuo "pädi" ois lähtenyt mukana irti, tai ainakaan se ei olisi tuon näköinen.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin tämä on kyllä todella omituista, herää hieman epäilys että onko sinulle myyty B-Stock näytönohjain tietämättäsi.. :rolleyes:
Jos on mahdollista niin mene suoraan paikan päälle, yleensä silloin rupee takuuasiat hoitumaan tai sitten tiedät mihin otat yhteyttä jos ei nätisti hoidu.

Mitä olen kuullut lähipiiristäni ja täältä lukenut niin alkanut Jimm's kieltämättä sukeltaa alaspäin ton Takuun/Asiakaspalvelun kanssa. Itse olen 10v ollut asiakkaana ja kaikki toistaiseksi omalla kohdallani luojan kiitos onnistunut.
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
 
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.

Oliko siinä kaikki sinetit paikoillaan?
 
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.

Joku tunari vähän "kokeillut" näytönohjainta ja palauttanut Jimmsille. Jimms myynyt sen sulle täydellä hinnalla. Näitä sattuu nykyään enemmän kun porukka tilailee 10 näytönohjainta ja pitää sitten yhden ja palauttaa ne 9 muuta.
 
Tämä on todella omituista että sain näytönohjaimen tuossa kunnossa, ei ole tämmöistä aiemmin käynyt, todennäköisesti joo tullut b-stock näytönohjain, täydellä hinnalla. En lähtenyt edes kokeilemaan että toimiiko kyseinen näytönohjain kun huomasin nuo kaikki jäljet, jos on vaikka naarmuja niissä pienissä komponenteissa, mitä on sen metalliristikon sisällä, paha mennä sanoo, ettei vaan aiheuta mitään oikosulkuja, ja sitten riko muita koneen osia.
No pistitkö soittaen jo jimmsin asiakaspalveluun, niillähän on vaihde auki viikonloputkin?
Omasta kokemuksesta aika nopeita ratkaisuja saa sitä kautta, ainakin tätä foorumia nopeammin kun tuollaisesta kyse.
 
Hei, ajattelin kysyä uudelleen milloin tuota yhtä keychronin näppäimistöä olisi tulossa varastoon.
Linkki tuotteeseen: Keychron K8 RGB Aluminium, langaton mekaaninen näppäimistö, TKL, Gateron Brown (Hot-swap), musta/harmaa - 99,00€

Viime arvio mitä annoitte huhtikuussa oli että toukokuun aikana tulisi varastoon. On mennyt alkuperäisestä kyselystä pari kuukautta.
Onko valmistajalla vaikeuksia vai maahantuojalla tai teillä?

Näyttäisi olevan valmistajan sivuiltakin myyty loppuun.
Onko kyseessä se että valmistaja ei saa valmistettua näppäimistöä markkinoille enää tms?
1623579796441.png
 
Jos takuutarrassa ruuvissa on "pieni reikä", niin se on niin vakava asia, että pistäisin takaisin. Tai sitten kirjallinen vahvistus, että takuu toimii, kun tuon perusteella voi yrittää luikerrella takuusta irti.
Niinpä. Tämä on sen verran erikoinen tapaus, että voi olla että jimmssin kanssa saa alkaa vääntämään tästä asiasta, toivottavasti ei tarvii alkaa vääntämään. Todennäköisesti tuo kortti on jo tehtaalla paskottu. Voi olla myös aikaisempi asiakaspalautus, jos on saanut jotenkin hienosti takuutarran irroitettua rikkomatta sitä, ei sitten ole kovin nätisti käsitellyt korttia jos asia on noin, ja se että mennyt tekee reijjän takuutarran kohdalle, olisi jo ilkivaltaa.
 
Kysyin asiakaspalvelusta näyttiksen palautuksesta ja siitä, saako rahat kokonaan takaisin pari pv koneessa olleesta näyttiksestä ja vastaus oli siis tämä: "Jos näytönohjain ei ole tarkistuksen yhteydessä uudenveroinen, niin hinnasta voidaan hyvittää takaisin yleensä korkeintaan 80 %. " Tämä nyt jättää osittain tulkinan varaa kuitenkin siitä, mitä tarkoittaa tuo "uudenveroinen" toiselle kaupalle kelpaa uudenveroiseksi kyseinen pari pv käytetty, vaikka myyvätkin sen jälkeen outlet puolella... miten jimmsilä?
 
Kysyin asiakaspalvelusta näyttiksen palautuksesta ja siitä, saako rahat kokonaan takaisin pari pv koneessa olleesta näyttiksestä ja vastaus oli siis tämä: "Jos näytönohjain ei ole tarkistuksen yhteydessä uudenveroinen, niin hinnasta voidaan hyvittää takaisin yleensä korkeintaan 80 %. " Tämä nyt jättää osittain tulkinan varaa kuitenkin siitä, mitä tarkoittaa tuo "uudenveroinen" toiselle kaupalle kelpaa uudenveroiseksi kyseinen pari pv käytetty, vaikka myyvätkin sen jälkeen outlet puolella... miten jimmsilä?

Itse veikkaan että jos ei ole mitään jälkiä tuotteessa ja paketti on ehjä eikä revitty rikki, niin saat koko rahan takasin.

Kerran olen Jimmsille palauttanut yhden näytön jota kokeilin viikonlopun yli ja sain mukisematta saman rahan takaisin.
 
Ostin muistikammat, josta toinen ei toiminut. Lähetin takaisin (RMA 135099), todettiin että olen itse särkenyt ja päälle 50€ lisäveloitus aiheettomasta takuupalautuksesta. Liitteenä kuva joka mielestäni osoittaa valmistusvirheen. Siihenkin todetaan vain " Valitettavasti vaurio tässä on kyllä sen kaltainen, ettemme tätä pysty takuuna käsittelemään. Mikäli haluatte niin voitte tietysti suoraan valmistajaan olla yhteydessä jos tästä haluatte heidän mielipiteensä."
Eikö takuu nimenomaan pitäisi olla turva viallisesta tuotteesta tai ilman sitä myyjän virhevastuu?
GSkill.png
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
Jimms.jpg
 
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
Jimms.jpg
Mielenkiintoista että menisi asiakkaan viaksi jos juotos ei ole murtunut (fyysinen voima murtaa eikä siististi irrota) eikä mitään naarmuja ole havaittavissa, että olisi ottanut osumaa.
 
Sähköpostilla asia ei tuntunut edistyvän, niin soitin myös asiakaspalveluun. Asiallisesti kirjailtiin tapaukseen lisätiedot ja pitäisi mennä vielä takuuosastolle uudelleen käsittelyyn. Tuossa Jimmsiltä saatu kuva vauriosta ja voihan sen perusteella asiakkaan syyksi laittaa, mutta toivottavasti tuo oma kuva tuo asiaan erilaisen näkemyksen. Ei mokoman asian selvittelyyn jaksaisi hirveästi aikaa käyttää.
Jimms.jpg

Todellakin kyllä aika erikoista, että tämä laitettaisiin asiakkaan syyksi. Jos komponentti asiakkaan käsissä olisi noinkin pahasti ottanut osumaa, niin todennäköisesti olisi vaurio selkeämmin havaittavissa. Komponentin vieressä näkyvä tinapallokin varmasti olisi aika tavalla erinäköinen, jos komponentti olisi kylmänä väkisin repäisty siitä irti.

Sinällään toisaalta riittää ymmärrystä myös Jimm'siä kohtaan, koska varmaan kaikenlaista kusetusyritystä noissa hommissa näkee ja Suomessa tuntuu toisinaan kuluttajansuoja johtavan yrityksien kannalta jopa epäreiluun asetelmaan. Tämä kyseessä oleva tapaus kyllä vaikuttaisi täysin asialliselta RMA-caselta.

Otitko kuitenkin yhteyttä valmistajaan Jimm'sin ohjeiden mukaan ja oletko saanut heiltä vastausta?
 
Kiitos taas vilkkaasta keskustelusta viikonlopun aikana! Kuten huomaatte, niin varsinkin nopeita toimenpiteitä vaativissa tapauksissa kannattaa aina soittaa asiakaspalveluun - siellä päivystetään luurin ääressä vuorokauden ympäri myös viikonloppuisin. Tuo muistiasia onkin ilmeisesti jo hoidossa, toivottavasti @Apinalla Magnum45 on myös ollut yhteydessä asiakaspalveluumme? :)
 
Kiitos taas vilkkaasta keskustelusta viikonlopun aikana! Kuten huomaatte, niin varsinkin nopeita toimenpiteitä vaativissa tapauksissa kannattaa aina soittaa asiakaspalveluun - siellä päivystetään luurin ääressä vuorokauden ympäri myös viikonloppuisin. Tuo muistiasia onkin ilmeisesti jo hoidossa, toivottavasti @Apinalla Magnum45 on myös ollut yhteydessä asiakaspalveluumme? :)
Terve. Joo Kyllä asia on hoidossa, tänään lähetin tässä aamulla sarjanumeron tuosta näytönohjaimesta, joten uskon että kyseinen tapaus on hyvässä hoidossa kiitos kysymästä!
 
Hei, ajattelin kysyä uudelleen milloin tuota yhtä keychronin näppäimistöä olisi tulossa varastoon.
Linkki tuotteeseen: Keychron K8 RGB Aluminium, langaton mekaaninen näppäimistö, TKL, Gateron Brown (Hot-swap), musta/harmaa - 99,00€

Viime arvio mitä annoitte huhtikuussa oli että toukokuun aikana tulisi varastoon. On mennyt alkuperäisestä kyselystä pari kuukautta.
Onko valmistajalla vaikeuksia vai maahantuojalla tai teillä?

Näyttäisi olevan valmistajan sivuiltakin myyty loppuun.
Onko kyseessä se että valmistaja ei saa valmistettua näppäimistöä markkinoille enää tms?
1623579796441.png
Tuo minun viesti vähän hukkui tonne s
 
Niinpä. Tämä on sen verran erikoinen tapaus, että voi olla että jimmssin kanssa saa alkaa vääntämään tästä asiasta, toivottavasti ei tarvii alkaa vääntämään. Todennäköisesti tuo kortti on jo tehtaalla paskottu. Voi olla myös aikaisempi asiakaspalautus, jos on saanut jotenkin hienosti takuutarran irroitettua rikkomatta sitä, ei sitten ole kovin nätisti käsitellyt korttia jos asia on noin, ja se että mennyt tekee reijjän takuutarran kohdalle, olisi jo ilkivaltaa.
Noilla takuutarroilla ei ole mitään laillista merkitystä. Ihan sama onko irti/rikki yms. Valmistajan pitää pystyä todistamaan, että vika johtui avaamisesta, jos haluavat evätä takuun tai virhevastuun.
 
Noilla takuutarroilla ei ole mitään laillista merkitystä. Ihan sama onko irti/rikki yms. Valmistajan pitää pystyä todistamaan, että vika johtui avaamisesta, jos haluavat evätä takuun tai virhevastuun.
Okei. Kyse ei ole pelkästään tuosta takuutarraan tehdystä reiästä, vaan myös noista naarmuista mitä oli jo valmiina tuossa näytönohjaimessa, se kuka on tuota naarmuttanut, niin onko osunut niihin komponentteihin joita on siinä metalliristikon sisällä, se että niistä jos on yksikin vääntynyt, ja aiheuttaisi jonkun oikosulun ja rikkoisi minun koneen muita osia, ei olisi kovin kivaa semmoinen.
 
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
 
[
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
Itselle kyseinen viesti tuli 15.24. Pahinta näissä on se että nämä ilmoittamattomat dropit menee sata varmasti ainoastaan boteille. Sama varmaan on näissä Jimmssin 3080 TI 1200€ korteissa, botit korjaa pois kuljeksimasta. Niitä kukaan normi ihminen kerkeä huomata kun tulevat randomilla joskus myyntiin.
 
mites rtx 3080 tapauksissa toimitaan kun hieman tuntuu että nyt vedetään nenästä? msi 3080 gaming x trio sanoi itsensä irti ja jimms pesee ilmeisesti kätensä tuotteen korvaamisesta vastaavalla vaan tarjoavat vain 600€ tjsp. lahjakorttia tai että vaihdan näytönohjainta, msi on lopettanut x trio valmistuksen mutta tietääkseni z trio on kuitenkin vastaava malli? luin että vain backplate on vaihtanut materiaalia muuten täysin identtinen.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 639,90€ eikös jimmsin pitäisi tätä tarjota?
osaako joku tai itse jimmsin työntekijä auttaa asiassa niin saadaan selvitettyä.
toki jos jotain kalliimpaa mallia tulee aikaisemmin olen avoin että voi vaihtaa siihen ja maksan erotuksen mutta tälläisissä tilanteissa hyvitetäänkö hinnasta vain 600€ vai nykyinen markkinarvo eli tuo 1000€~ mikä onkaan?
 
mites rtx 3080 tapauksissa toimitaan kun hieman tuntuu että nyt vedetään nenästä? msi 3080 gaming x trio sanoi itsensä irti ja jimms pesee ilmeisesti kätensä tuotteen korvaamisesta vastaavalla vaan tarjoavat vain 600€ tjsp. lahjakorttia tai että vaihdan näytönohjainta, msi on lopettanut x trio valmistuksen mutta tietääkseni z trio on kuitenkin vastaava malli? luin että vain backplate on vaihtanut materiaalia muuten täysin identtinen.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 639,90€ eikös jimmsin pitäisi tätä tarjota?
osaako joku tai itse jimmsin työntekijä auttaa asiassa niin saadaan selvitettyä.
toki jos jotain kalliimpaa mallia tulee aikaisemmin olen avoin että voi vaihtaa siihen ja maksan erotuksen mutta tälläisissä tilanteissa hyvitetäänkö hinnasta vain 600€ vai nykyinen markkinarvo eli tuo 1000€~ mikä onkaan?
Ei nykyisellä markkina-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko itse aikanaan maksoit.
 
Ei nykyisellä markkina-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa paljonko itse aikanaan maksoit.
aivan, tämä kyllä käy järkeensä, eli kannattanee odotella tuota z trio. jos en aivan väärin kuitenkaan kuluttajansuojalakia ole ymmärtänyt niin ilmeisesti myyjällä pitäisi kuitenkin olla vastuu joko korvata tai korjata tuote vastaavalla? minusta tuo että pelkkä backplate on vaihtunut ei ole niin iso muutos että sitä ei voisi kutsua vastaavaksi.
mielelläni odotan sitä kuin että maksan 1639€.
 
aivan, tämä kyllä käy järkeensä, eli kannattanee odotella tuota z trio. jos en aivan väärin kuitenkaan kuluttajansuojalakia ole ymmärtänyt niin ilmeisesti myyjällä pitäisi kuitenkin olla vastuu joko korvata tai korjata tuote vastaavalla? minusta tuo että pelkkä backplate on vaihtunut ei ole niin iso muutos että sitä ei voisi kutsua vastaavaksi.
mielelläni odotan sitä kuin että maksan 1639€.
Juu itsekin kyllä pitäisin sitä vastaavana tuotteena. Onhan menneinä vuosina vastaavana tuotteena annettu eri valmistajan korttejakin joten sinänsä mikä tahansa 3080 on vastaava vaikka ei toki jäähdytyksen jne toteutukseltaan sitä oikeastaan ole.
 
kiitoksia vastauksista. jotenkin ärsyttää että kehtaavat tarjota lahjakorttia tai että pitäisi maksaa tuhansia lisää että saa korttia koneeseen.
@Jimm's pistättekö takuuosastolle tästä eteenpäin?
 
kiitoksia vastauksista. jotenkin ärsyttää että kehtaavat tarjota lahjakorttia tai että pitäisi maksaa tuhansia lisää että saa korttia koneeseen.
@Jimm's pistättekö takuuosastolle tästä eteenpäin?

Hei! Nopeiten palaute menee perille soittamalla, tapausnumerolla pystyvät aspasta sitten kohdentamaan sen oikeaan tapaukseen ja oikealle käsittelijälle :)
Tässä ketjussa emme ole käsitelleet julkisesti tilaus- eikä tapausnumeroita tietoturvasyistä. Yleisen palautteen pystyn toki viemään eteenpäin.
 
Palatakseni vielä näihin RTX 3070 TI korttien myyntiin, toivon lämpimästi, että sieltä Jimmsistä tulee sitten hyvissä ajoin se sähköposti-ilmoitus ennen kuin tuotetta on saatavilla (taisitte jotain aiheesta mainitakin). Hieman surkuhupaisaa toimintaa myös Proshopilta, joka tänään ilmoitti klo 15.15 sähköpostiketjuilleen, että kortti tulee tänään myyntiin klo 15.00... Kaikkihan varmaan tietää ettei niitä ole enää silloin saatavilla kun ne menee minuutissa...
[

Itselle kyseinen viesti tuli 15.24. Pahinta näissä on se että nämä ilmoittamattomat dropit menee sata varmasti ainoastaan boteille. Sama varmaan on näissä Jimmssin 3080 TI 1200€ korteissa, botit korjaa pois kuljeksimasta. Niitä kukaan normi ihminen kerkeä huomata kun tulevat randomilla joskus myyntiin.

Koppi tästä. Ilmoitellaan kyllä heti, kun tämän tiimoilta jotain uutta kuuluu. Kirjoitushetkellä ei ollut vielä tullut toimittajaltamme vahvstusta.
 
Kiitos jimms nopeasta RMA hakemusen käsittelystä. Vähän pelotti tuleeko virtalähteen vika esille teidän testeissä, mutta oli näköjään tullut!
 
Kiitos jimms nopeasta RMA hakemusen käsittelystä. Vähän pelotti tuleeko virtalähteen vika esille teidän testeissä, mutta oli näköjään tullut!

Kiitos palautteesta! Kyllä ne meille palautuneet tuotteet testataan huolella ja mahdollisimman tarkasti vikakuvauksen mukaisissa olosuhteissa - vikakuvaukseen panostaminen siis kannattaa kyllä :)
Jos vikaa ei saada heti toistumaan niin takuupuoleltamme ollaan tarvittaessa vielä yhteydessä asiakkaaseen jotta saadaan vielä lisätietoa viasta.
 
Kiitos palautteesta! Kyllä ne meille palautuneet tuotteet testataan huolella ja mahdollisimman tarkasti vikakuvauksen mukaisissa olosuhteissa - vikakuvaukseen panostaminen siis kannattaa kyllä :)
Jos vikaa ei saada heti toistumaan niin takuupuoleltamme ollaan tarvittaessa vielä yhteydessä asiakkaaseen jotta saadaan vielä lisätietoa viasta.
Joo tässä oli kyseessä vika joka ei toistu välttämättä joka kerta. Kone saattoi sammua ja virtalähteen self testi ei mennyt läpi ja toisella kertaa menikin. Aika paljon sain suljettua pois vian aiheuttajia sillä että tilasin teiltä jo uuden virtälähteen heti vian ilmettyä ja sillä kone toimi normaalisti.
Vielä edittiä ihan mielenkiinnosta kysyn onko noiden corsair AX1200i kanssa ollut paljon ongelmia? Ilmeisesti valmistuskin lopetettu. Kyseessä kuitenkin oli aika kallis virtalähde.
 
Tarjotaampas taas positiivistä palautetta @Jimm's :lle. Muutama viikko takaperin tilasin vähän uutta kilkettä koneeseen, prossua, emoa, kotelon osia jne. Kaikki muu löyty hyllystä, mutta prossua joutu odotteleen. Niitä piti tulla vasta tänään lisää, mutta hain eilen jo paketin postista. :D Pääsitte yllättään positiivisesti! :) Nallekarkkejakin oli lootassa mukana, niin kasaaminen meni mukavasti. Nyt taas ehkä hetken pärjää. Kiitoksia ripeestä palvelusta ja muistakaa antaa aspan porukallekin kehuja, näppärästi sai tilausta vähän muutettua chatin kautta, kun viime viikolla oli tarvetta vähän säätää sitä.
 
Tarjotaampas taas positiivistä palautetta @Jimm's :lle. Muutama viikko takaperin tilasin vähän uutta kilkettä koneeseen, prossua, emoa, kotelon osia jne. Kaikki muu löyty hyllystä, mutta prossua joutu odotteleen. Niitä piti tulla vasta tänään lisää, mutta hain eilen jo paketin postista. :D Pääsitte yllättään positiivisesti! :) Nallekarkkejakin oli lootassa mukana, niin kasaaminen meni mukavasti. Nyt taas ehkä hetken pärjää. Kiitoksia ripeestä palvelusta ja muistakaa antaa aspan porukallekin kehuja, näppärästi sai tilausta vähän muutettua chatin kautta, kun viime viikolla oli tarvetta vähän säätää sitä.

Kiitos palautteesta! Välitetään terkut eteenpäin koko porukalle :)
 
Hei! Nopeiten palaute menee perille soittamalla, tapausnumerolla pystyvät aspasta sitten kohdentamaan sen oikeaan tapaukseen ja oikealle käsittelijälle :)
Tässä ketjussa emme ole käsitelleet julkisesti tilaus- eikä tapausnumeroita tietoturvasyistä. Yleisen palautteen pystyn toki viemään eteenpäin.
pistän viestiä mutta sen verran voisitte täälläkin vastata että onko siis niin että msi rtx 3080 gaming x trio mallia ETTE korvaa gaming z trio mallilla (vaikka vaihtunut on vain backplate)? selvästikin vastaava malli.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
263 628
Viestejä
4 566 514
Jäsenet
75 252
Uusin jäsen
aleksRC

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom