Eikä kyseessä ole pelkästään tilausvahvistuksen lupaukset toimituksesta, vaan myös heidän asiakaspalvelu, josta ainakin mulle kahteen kertaan vahvistettiin kortin aikataulun pitävän paikkansa. Toinen näistä kerroista oli tuon 19.4 "saapuu varastolle" jälkeen, jolloin luvattiin postin seurantakoodia seuraavalle päivälle. Ei koodia kuulunut ja kun itse kyselin perään, niin alettiin "selvittelemään" ja sitten alkoivat peruuttelemaan. Suoraanhan aspan syy tämä ei ole, mutta kyllä heidän järjestelmässä on aika paljon kehittämistä, jos tilausnumeron perusteella ei ole hajuakaan onko tuotetta vai ei.Voihan sitä ajatella, että tässä ollaan pahoja ja ahneita, kun lähdetään asiaa viemään eteenpäin. Fakta on vaan se, että Gigantti on toiminut tilanteessa väärin. He ovat toimittaneet kirjallisen tilausvahvistuksen, jossa lukee tuotteelle varastoon saapumispäivämääränä 19.04.2021 ja arvioitu toimitusaika 5-10pv. Kirjallisesti toimitetussa tilausvahvistuksessa ei ole mainintaa siitä, että tilausvahvistus olisi mitenkään automaattinen tai ei olisi sitova.