Oli näköjään aiempia caseja Ruutu+ palvelusta jokunen sivu taaksepäin. Vähän oli hukkunut asia jonkun nettitietäjän vaahtoiluun, enkä toivoisi tähän enempää... Kokeilin lahjakorttikoodia (olen vanha asiakas, tilaus päättynyt joskus vuodenvaihteessa). Mitään en olisi tilannut jos koodi ei olisi toiminut. Ilmeisesti koodi ei toiminut kun tiliä oli veloitettu. Hyvin sekava ja kiitettävällä antaumuksella on luotu sellainen prosessi että oksat pois. En olisi edes tajunnut maksaneeni jotain ellen olisi käynyt tyytyväisenä klikkaamassa alavalikon kohtaa "maksut". Senkin tein vain kun huvikseni ajattelin katsoa monesko ilmaisjakso tämä siellä jo oli.
Homma on selvästi räätälöity kaltaisteni etukuponki- ja ilmaisjaksohaukkojen päänmenoksi. Katsotaan mitä reklamaatioon vastaavat. En kyllä tyydy mihinkään "luovuit peruutusoikeudesta" höpötyksiin. Kyse ei edes pohjimmiltaan ole mistään peruutuksesta, vaan tilaukseen harhauttamisesta. Mielummin oikeastaan lähtisin asian hoitamiseen rikosilmoituksen, kuin kuluttajaviranomaisten kautta.
Melko aktiivista intterwebbitilailua takana yli 20v. Mitä omituisemmista palveluntarjoajista ja kauppapaikoista lähtien. Jos olisin tilannut vahingoiss paypalilla nigerialaista paikalliskanavaa kuukaudeksi, niin en epäilisi hetkeäkään rahojen ripeää palautumista. Sanoma:n vastausta odotellessa
e. pisti muuten silmään automaattivastaus tuohon pikaiseen reklamaatioon heidän lomakkeensa kautta. "kiitos palautteesta" ja jotain "kaikkia vastauksia ei lueta, mutta...".