Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisätäämpä tämä oma kokemus tuota klasun tuhomyynnistä. Koodeja tuli pirusti välillä torstai-keskiviikko. Tänään kävin hakemassa ja vain kaksi kuudesta koodista löytyi varastosta. Yksi koodi oli syksyn vesiletkukela ja on jo seinässä kiinni. No kaksi isoa pakettia tuli ja en hölmönä avannut siellä liikkessä niitä,meinaan paketista puuttui akkukäyttöinen puukkosaha (jolle olis ollut käyttöä) :siinä se pakkauslistassa on (ja laskussa). Täytyy varmaan pakata tavarat takaisin laatikkoon ja ottaa kuva: ei se olisi siihen laatikkoon mahtunutkaan. Saas nähdä miten uskovat että se saha sieltä puuttuu. Myös laskut ovat melko sekavia. Yksi lasku on yhden sentin (tavaroista,joista ei toimitettu mitään). Taisi se alennus karista tuon puukkosahan puuttumiseen. Iste en ostanut kuin käyttötavaraa ja työkaluja. Alekooditkin ovat voimassa vain huomiseen,ei niista mulle ainakaan mitään hyötyä ole.
Eiköhän tuo ole aika selvä, varsinkin jos se ei edes olisi mahtunut laatikkoon. Toisin kuin tästä ketjusta voisi päätellä, niin Clas Ohlsonin palvelu on itselläni toiminut erinomaisesti. Palautukset, vaihdot jne. onnistuneet hyvin.
Itseltä viediin lahjakortit enkä saanut mitään koodeja...Tänään kävin hakemassa myymälään toimitetut -50% romppeet. Parhaimpana näistä Applen Airpods 2. Lahjakortit jäi tosiaan saamatta ja niistä tuli hyvityksenä -25% koodi ja romppeiden mukana vielä tuo -10% koodi.
11) 17.12. soitto kohdan 10 henkilöltä, tein aiemmassa viestissä mainitsemani toteamukset koneen suorituskyvystä ja millaiset tarpeet koneelle on, jolloin minulle tarjottiin M570-mallia. Oletettu/toivottu saapumisaika 20.12 tai 23.12.
Ei tarvinnut edes raivota AsPalle, vaikka sisällä toki ahdistusta ja kiehuntaa koinkin.
449€-hinnalla sain, mihin viittasin saman viestin 40% alennuksella.
Minulle tulossa myöskin melkoisen vääntämisen jälkeen tuo M570 tuohon 449€ hintaan. Onhan siinä noiden lisäksi myös parempi IPS-paneeli ja yksi vapaa muistipaikka eli mahdollista laajentaa muistia 16GB:een, jos nyt sille sattuisi olemaan tarvetta.Yritetäänpä sitten tätä diiliä Elisan kanssa. Oliko tuossa muuta parempaa kuin erillinen näytönohjain ja valaistu näppis? Ilmeisesti toinen paikka kovolle on mutta onko piuhatkin valmiina?
Minulle tulossa myöskin melkoisen vääntämisen jälkeen tuo M570 tuohon 449€ hintaan. Onhan siinä noiden lisäksi myös parempi IPS-paneeli ja yksi vapaa muistipaikka eli mahdollista laajentaa muistia 16GB:een, jos nyt sille sattuisi olemaan tarvetta.
Väärä thread varmaan, mutta täällä oli näitä Clasun Oral-B tilaajia. 20€ cashbackin saadakseen täytyy tuonne lähettää mm. kuitti ostoksesta. Riittääkö tuohon tilausvahvistuksen tulostus?
Genius-malleista on tuo kampanja.Mitäs malleja tämä koski?
kaveri ehdotti tuota ovh-erotusjuttua jo 2 viikkoa sitten ja sanottiin että ainoastaan 50e hyvityksen voi saada seuraavasta tietokoneostoksesta tai sitten sen paskemman ja kalliimman vivobookin ilman alennushintaa edes.
"Jos tätä en nyt saa, onko mahdollista saada m570-malli ovh:n erotuksella. Eli maksaisin teille 299e+150e?"
/ja myös uudestaan kysyi tällä viikolla. Asiakaspalvelija sanoi, että ota yhteyttä kuluttajarittalautakuntaan.
Totta ja tuo näytön laatu on kyllä iso tekijä. Mitäs muistia näihin läppäreihin nykyään menee, jos haluaa tuon 16GB käyttöön entä onko tietoa saako tuohon toiseen HDD/SSD paikkaan suoraan levyn piuhoihin kiinni ilman laajennussettejä?
Ystävällisesti kysyin asiakaspalvelusta voisinko minäkin saada -25% koodin kun muutkin ovat saaneet, vastaus:Itseltä viediin lahjakortit enkä saanut mitään koodeja...
Päätösten epäyhteneväisyys vaan jatkuu. Täysin randomia miten oma keissi menee.Kiitos yhteydenotostasi. Valitettavasti lahjakorttien osalta emme voi tarjota enää lisäksi alennuskoodia hyvityksenä.
Lahjakortteihin ei voi yhdistää kuponkikoodeja, tai alennuksia joten tämän vuoksi ne on pyritty perumaan tilauksilta.
Ei ne motkotakaan. Itsellä kanssa oli noudolla ja laskulla ja ainakin tämä myyjä kertoi että ne keille oli tilausvahvistukset tulleet niin saavat tuotteensa jos niitä on ollut saatavilla. Toki jos on sitten ollut lahjakortteja tai muuten paljon samaa tuotetta tilauksessa ym. niin on käsitelty ilm. erikseen.Jbl xtreme 2 hintaan 89,50 noudettu Lahden Karisman clasulta. Ei myyjä motkottanut mitään
Ei ne motkotakaan. Itsellä kanssa oli noudolla ja laskulla ja ainakin tämä myyjä kertoi että ne keille oli tilausvahvistukset tulleet niin saavat tuotteensa. Toki jos on sitten ollut lahjakortteja tai muuten paljon samaa tuotetta tilauksessa ym. niin on käsitelty ilm. erikseen.
Yllättäen Elisalta löytyi varastosta M509 512Gb jonka laittoivat tulemaan.
Ryobin akkuporakone meni KKV:lle, mutta muuten Nintendo Switch pelit ja ohjaimet saapui ihan niin kuin pitikin. Asiakaspalvelu täysin perseestä enkä tule Clasua tästä syystä enää käyttämään, muuta kuin vastaavissa hyödynnettävissä tarjouksissa, jossa katteet 0% luokkaa.
Siis siellä on ne kolme asiakaspalvelijaa, jotka jankuttaa täysin samoja asioita jostain valmiista listasta kopioitunaTällänen vastaus clasulta tänään kun kyselin peruutetun tilauksen perään:
"
Kiitos viestistäsi.
Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvonnan kantana Clas Ohlsonille on, ettei kuluttajille ole syntynyt oikeutta vaatia alennuskoodeja yhdistelemällä tehtyjen tilausten pysyttämistä voimassa.
Ymmärrämme toki harmituksen asiassa, ja harmittaa se meitäkin ettemme ennättäneet toimia vahingon sattuessa tarpeeksi ripeästi ja osa tilauksista ehdittiin keräillä ja laittaa matkaan. Ne tilaukset on kuitenkin peruttu joiden osalta virheen huomattuamme ennätimme ryhtyä toimenpiteisiin.
Mukavaa päivän jatkoa ja rauhallista joulun aikaa.
"
Yllättäen Elisalta löytyi varastosta M509 512Gb jonka laittoivat tulemaan.
Mulla Elisa lopetti asiasta keskustelun, kun en hyväksynyt tarjottua VivoBookia enkä 50 euron lahjakorttia.
Ja tänään saapui Asus M570. Nyt vain odotellaan sitä laskua ja toivotaan, että siinä on sovittu summa kohdallaan.
Saattoi suuresti edesauttaa, että pääsin keskustelemaan sähköpostitse ja keskustelussa oli mukana kuluttajaneuvoja.Mulla Elisa lopetti asiasta keskustelun, kun en hyväksynyt tarjottua VivoBookia enkä 50 euron lahjakorttia.
Eipä muuten ole samasta tapauksesta kyse.Tää on jo koomista lukea putkeen nää kommentit. Kyse kuitenkin samasta keissistä. [emoji23]
Eipä muuten ole samasta tapauksesta kyse.
Itseltä viediin lahjakortit enkä saanut mitään koodeja...
Aina kannattaa yrittää, itseäsi taitaa nyt harmittaa kun et yrittänyt.Viestiesi perusteella ihan oikein sinulle, ettet saanut yhtään mitään.
Tämä ketju on kyllä muutenkin aikuisten vauvojen ulinaa. [emoji28] Ensin tilataan keinoilla, joiden tyhmempikin ymmärtää olevan ei-sallittuja. Sitten itketään, ulistaan ja *vaaditaan* (kun kerta suomessa ollaan) korvauksia ja vaikka mitä.
Käsittämätöntä perseilyä myös teidän ostajien puolelta, ei pelkästään myyjän tässä tapauksessa.
Viestiesi perusteella ihan oikein sinulle, ettet saanut yhtään mitään.
Tämä ketju on kyllä muutenkin aikuisten vauvojen ulinaa. [emoji28] Ensin tilataan keinoilla, joiden tyhmempikin ymmärtää olevan ei-sallittuja. Sitten itketään, ulistaan ja *vaaditaan* (kun kerta suomessa ollaan) korvauksia ja vaikka mitä.
Käsittämätöntä perseilyä myös teidän ostajien puolelta, ei pelkästään myyjän tässä tapauksessa.
Oon kyllä täysin eri mieltä sun kanssa. Mun mielestä tätä on ollut todella mielenkiintoista seurata. En ole hetkeen nähnyt näin suurta floppia kriisiviestinnän ja toimien osalta tällä sektorilla.
Amatöörimäisen virheen(koodeja pystyi yhdistelemään tilauskentässä) jälkeen kestää useita tunteja, ennen kuin virheeseen edes reagoidaan. Ja sitten kun reagoidaan, se toteutetaan todella epämääräisesti, eli perumalla tilauksia sieltä täältä. Myymälöillä ei myöskään ole yhteistä linjausta virheen suhteen ja tämä johtaa vielä suurempaan epäonnistumiseen tasa-arvon osalta. Myös peruttujen tilausten osalta loppuunvienti on jäänyt todella puutteelliseksi: " Sori et saanut tilaustasi, koska sulla kävi huono tuuri(geneerinen pätkä ruudulta). Lohdutuspalkintona me jaetaan näitä -25% koodeja, eiku hei järjestelmä sanoo, ettei sellasta oo varattu sulle, sori!"
Tässä nyt nähtiin miten huonosti homman voi hoitaa, jos ei vastaaviin tilanteisiin ole varauduttu. Clasulle tästä hyvä oppikokemus, jonka pohjalta he tulevat varmasti kehittämään toimintaansa vastaavien tilanteiden osalta. (Eikä virhe tullut heille oletettavasti kovinkaan kalliiksi. )
Tämä on kyllä täysin totta. Clasulle ei loppujen lopuksi tuon kokoisen yrityksen liiketoiminnassa pitäisi tuntua missään nämä muutaman tuhannen euron tappiot.
Se on oikeastaan se oma ihmetys tässä. Mitä jos olisi vaan toimittanut asiakkaille kiukkuilematta kaikki tilatut tuotteet? Miten isoista summista voidaan puhua? 10k€ ,20k€?
Toimitti vain niille jotka veivät kuluttajariitalautakuntaan.Niinhän se komplettkin sanoi että tekee 200k tappiot,jos myy ne soundbarit 250€. Mutta toimitti sitten kuitenkin.
Ei ongelma ole koodi vaan koodien ketjutus.Miksi clas ohsolin on antanut käyttöön alennuskoodeja jos näitä ei ole saanut käyttää.. Olisivat antaneet henkilökohtaisen koodin, niinkuin esimerkiksi matsmart, fiksuruoka käyttää. Ei luulisi olevan hankalaa meilata henkilökunnalle omaan yksityiseen spostiin henkilökohtainen kertakäyttöinen alennuskoodi. Eikä nyt herranenaika 1 ja sama koodi muka sisäiseen tietoon henkilökunnan käyttöön ainostaan...
Miksi clas ohsolin on antanut käyttöön alennuskoodeja jos näitä ei ole saanut käyttää.. Olisivat antaneet henkilökohtaisen koodin, niinkuin esimerkiksi matsmart, fiksuruoka käyttää. Ei luulisi olevan hankalaa meilata henkilökunnalle omaan yksityiseen spostiin henkilökohtainen kertakäyttöinen alennuskoodi. Eikä nyt herranenaika 1 ja sama koodi muka sisäiseen tietoon henkilökunnan käyttöön ainostaan...
Toimitti vain niille jotka veivät kuluttajariitalautakuntaan.