• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Jahas, illalla siis clasua kohden :)

Juuri tuli viesti että tilaus noudettavissa.

Tilattu liikkeeseen, maksettu samantien (klarnan kautta meni maksu).
Tavarat lähti päävarastosta eli joutui odottamaan postitusta.
 
Päivitellääs omakin ClassOhlson kokemus tänne: Tilaus sisään koodeilla, toimitus PostNordilla ja maksu luottokortilla. Tilaus oli kokoajan hyväksytty tilassa, ja lopulta maanantaina tuli seurantakoodi PostNordille. Vasta eilen seurantaan tuli tieto, että paketti on Turussa tulossa ja tänään kävin hakemassa lähetyksen lähikaupasta. Tilasin GoPro Hero 8 Blackin sekä 8TB ulkoisen kiintolevyn, joiden hinta yhteensä oli 708€ ja alennuksilla 354€. Kuitissa myös summat oikein ja luottokorttia veloitettu oikein. Mukana tuli myös -10% alennuskoodi seuraavasta tilauksesta. Kamera jää omaan käyttöön ja kiintolevy menee joululahjaksi. Ei huonompi diili!
IMG_20191219_145106.jpg
 
Julkisaatan myös oman tarinani. Tänään tuli puhelimeen noutoviesti myymälästä. Olin maksanut tilauksen luottokortilla. Pelon sekaisin tuntein menin kauppaan hakemaan tilausta. Oli pakko ostaa ison toblerone suklaan ettei tarvisi tyhjinkäsin kaupasta lähteä mikäli tulisi hylsy kassalla.
Kaikki meni kuitenkin aivan ihanasti ja sain mavic minin ja gopro 8:sin tarjoushinnalla.
Lisäksi kassalta ilmaiseksi led-avaimenperän.
Sisällä paketissa oli myös -10% koodi.
Kiitos Claus Ohlsson kaikesta ja lopetan tämän ketjun seuraamisen, koska se on ollut henkisesti erittäin raskasta, kun varmuutta tavaroiden saamiselle ei koskaan ollut.
 
Lisätäämpä tämä oma kokemus tuota klasun tuhomyynnistä. Koodeja tuli pirusti välillä torstai-keskiviikko. Tänään kävin hakemassa ja vain kaksi kuudesta koodista löytyi varastosta. Yksi koodi oli syksyn vesiletkukela ja on jo seinässä kiinni. No kaksi isoa pakettia tuli ja en hölmönä avannut siellä liikkessä niitä,meinaan paketista puuttui akkukäyttöinen puukkosaha (jolle olis ollut käyttöä) :siinä se pakkauslistassa on (ja laskussa). Täytyy varmaan pakata tavarat takaisin laatikkoon ja ottaa kuva: ei se olisi siihen laatikkoon mahtunutkaan. Saas nähdä miten uskovat että se saha sieltä puuttuu. Myös laskut ovat melko sekavia. Yksi lasku on yhden sentin (tavaroista,joista ei toimitettu mitään). Taisi se alennus karista tuon puukkosahan puuttumiseen. Iste en ostanut kuin käyttötavaraa ja työkaluja. Alekooditkin ovat voimassa vain huomiseen,ei niista mulle ainakaan mitään hyötyä ole.
 
Lisätäämpä tämä oma kokemus tuota klasun tuhomyynnistä. Koodeja tuli pirusti välillä torstai-keskiviikko. Tänään kävin hakemassa ja vain kaksi kuudesta koodista löytyi varastosta. Yksi koodi oli syksyn vesiletkukela ja on jo seinässä kiinni. No kaksi isoa pakettia tuli ja en hölmönä avannut siellä liikkessä niitä,meinaan paketista puuttui akkukäyttöinen puukkosaha (jolle olis ollut käyttöä) :siinä se pakkauslistassa on (ja laskussa). Täytyy varmaan pakata tavarat takaisin laatikkoon ja ottaa kuva: ei se olisi siihen laatikkoon mahtunutkaan. Saas nähdä miten uskovat että se saha sieltä puuttuu. Myös laskut ovat melko sekavia. Yksi lasku on yhden sentin (tavaroista,joista ei toimitettu mitään). Taisi se alennus karista tuon puukkosahan puuttumiseen. Iste en ostanut kuin käyttötavaraa ja työkaluja. Alekooditkin ovat voimassa vain huomiseen,ei niista mulle ainakaan mitään hyötyä ole.

Eiköhän tuo ole aika selvä, varsinkin jos se ei edes olisi mahtunut laatikkoon. Toisin kuin tästä ketjusta voisi päätellä, niin Clas Ohlsonin palvelu on itselläni toiminut erinomaisesti. Palautukset, vaihdot jne. onnistuneet hyvin.
 
Eiköhän tuo ole aika selvä, varsinkin jos se ei edes olisi mahtunut laatikkoon. Toisin kuin tästä ketjusta voisi päätellä, niin Clas Ohlsonin palvelu on itselläni toiminut erinomaisesti. Palautukset, vaihdot jne. onnistuneet hyvin.

Tossa toisessa laatikossa oli pakkaajan nimmarit,tossa mistä toi saha uupu niin ei ollut. Kannattaa siis kaikkien tarkistaa ne paketit siellä liikkeessä (mukavaa näin jouluruuhkassa). Täytyy huomenna pakata noi roinat tohon laatikkoon ja ottaa kuva,oli kyllä aika paljon pehmustetta laitettu, mutta en usko että mahtuis tohon lootaan siitä huolimatta.
 
Tänään kävin hakemassa myymälään toimitetut -50% romppeet. Parhaimpana näistä Applen Airpods 2. Lahjakortit jäi tosiaan saamatta ja niistä tuli hyvityksenä -25% koodi ja romppeiden mukana vielä tuo -10% koodi.
 
Tänään kävin hakemassa myymälään toimitetut -50% romppeet. Parhaimpana näistä Applen Airpods 2. Lahjakortit jäi tosiaan saamatta ja niistä tuli hyvityksenä -25% koodi ja romppeiden mukana vielä tuo -10% koodi.
Itseltä viediin lahjakortit enkä saanut mitään koodeja...
 
11) 17.12. soitto kohdan 10 henkilöltä, tein aiemmassa viestissä mainitsemani toteamukset koneen suorituskyvystä ja millaiset tarpeet koneelle on, jolloin minulle tarjottiin M570-mallia. Oletettu/toivottu saapumisaika 20.12 tai 23.12.

Ei tarvinnut edes raivota AsPalle, vaikka sisällä toki ahdistusta ja kiehuntaa koinkin.

Siis saitko vaihdettua suoraan Asus M570:een ilman lisähintaa vai M570 tuolla 449€ hinnalla mitä oli ylempänäkin jollekin tarjottu?
 
Yritetäänpä sitten tätä diiliä Elisan kanssa. Oliko tuossa muuta parempaa kuin erillinen näytönohjain ja valaistu näppis? Ilmeisesti toinen paikka kovolle on mutta onko piuhatkin valmiina?
Minulle tulossa myöskin melkoisen vääntämisen jälkeen tuo M570 tuohon 449€ hintaan. Onhan siinä noiden lisäksi myös parempi IPS-paneeli ja yksi vapaa muistipaikka eli mahdollista laajentaa muistia 16GB:een, jos nyt sille sattuisi olemaan tarvetta.
 
Minulle tulossa myöskin melkoisen vääntämisen jälkeen tuo M570 tuohon 449€ hintaan. Onhan siinä noiden lisäksi myös parempi IPS-paneeli ja yksi vapaa muistipaikka eli mahdollista laajentaa muistia 16GB:een, jos nyt sille sattuisi olemaan tarvetta.

Totta ja tuo näytön laatu on kyllä iso tekijä. Mitäs muistia näihin läppäreihin nykyään menee, jos haluaa tuon 16GB käyttöön entä onko tietoa saako tuohon toiseen HDD/SSD paikkaan suoraan levyn piuhoihin kiinni ilman laajennussettejä?
 
Väärä thread varmaan, mutta täällä oli näitä Clasun Oral-B tilaajia. 20€ cashbackin saadakseen täytyy tuonne lähettää mm. kuitti ostoksesta. Riittääkö tuohon tilausvahvistuksen tulostus?
 
Väärä thread varmaan, mutta täällä oli näitä Clasun Oral-B tilaajia. 20€ cashbackin saadakseen täytyy tuonne lähettää mm. kuitti ostoksesta. Riittääkö tuohon tilausvahvistuksen tulostus?

Mitäs malleja tämä koski?
 
kaveri ehdotti tuota ovh-erotusjuttua jo 2 viikkoa sitten ja sanottiin että ainoastaan 50e hyvityksen voi saada seuraavasta tietokoneostoksesta tai sitten sen paskemman ja kalliimman vivobookin ilman alennushintaa edes.

"Jos tätä en nyt saa, onko mahdollista saada m570-malli ovh:n erotuksella. Eli maksaisin teille 299e+150e?"

/ja myös uudestaan kysyi tällä viikolla. Asiakaspalvelija sanoi, että ota yhteyttä kuluttajarittalautakuntaan.

Samaa tarjosivat minullekin. Hidas yhteydenpito Elisan puolelta, joten otin yheyttä KKV:n. Lupasivat olla yhteydessä Elisaan, katsotaan miten käy...
 
Totta ja tuo näytön laatu on kyllä iso tekijä. Mitäs muistia näihin läppäreihin nykyään menee, jos haluaa tuon 16GB käyttöön entä onko tietoa saako tuohon toiseen HDD/SSD paikkaan suoraan levyn piuhoihin kiinni ilman laajennussettejä?

En ole itse niin tarkkaan tutkinut tuota mallia kiintolevyn osalta, mutta itselläni oli joskus yksi umpisurkea Acer, jonka kiintolevylaajennuspaikka oli aivan samanlainen lokero 2.5" -levylle liitäntöineen kuin vakiona mukana tulleen levyn paikka. Mitä tulee muisteihin, niin ainakin Asusin sivujen mukaan näissä malleissa on 2666MHz DDR4-palikka, joten sellaista tai nopeampaa vain sisään - kaiken varalta lämpökilvettömiä, niin eivät ainakaan sen vuoksi ole fyysisiltä mitoiltaan liian kookkaita.

Pitänee tuohon tulevaan koneeseen tilata joku 8GB-palikka itsekin, kun eihän nykyään enää 8GB riitä mihinkään peruskäytön ulkopuoliseen toimintaan.
 
Itseltä viediin lahjakortit enkä saanut mitään koodeja...
Ystävällisesti kysyin asiakaspalvelusta voisinko minäkin saada -25% koodin kun muutkin ovat saaneet, vastaus:
Kiitos yhteydenotostasi. Valitettavasti lahjakorttien osalta emme voi tarjota enää lisäksi alennuskoodia hyvityksenä.

Lahjakortteihin ei voi yhdistää kuponkikoodeja, tai alennuksia joten tämän vuoksi ne on pyritty perumaan tilauksilta.
Päätösten epäyhteneväisyys vaan jatkuu. Täysin randomia miten oma keissi menee.
 
Jbl xtreme 2 hintaan 89,50 noudettu Lahden Karisman clasulta. Ei myyjä motkottanut mitään
Ei ne motkotakaan. Itsellä kanssa oli noudolla ja laskulla ja ainakin tämä myyjä kertoi että ne keille oli tilausvahvistukset tulleet niin saavat tuotteensa jos niitä on ollut saatavilla. Toki jos on sitten ollut lahjakortteja tai muuten paljon samaa tuotetta tilauksessa ym. niin on käsitelty ilm. erikseen. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ne motkotakaan. Itsellä kanssa oli noudolla ja laskulla ja ainakin tämä myyjä kertoi että ne keille oli tilausvahvistukset tulleet niin saavat tuotteensa. Toki jos on sitten ollut lahjakortteja tai muuten paljon samaa tuotetta tilauksessa ym. niin on käsitelty ilm. erikseen. :)

No mä en ainakaan saanut kuin 2 tilaamastani 6:sta lähetyksestä. Kaikista tuli tilausvahvistuksen ja 5 muistaakseni noutoilmoitukset. En ostanut droneja enkä lahjakortteja.
 
Sieltä se vaan saapui Mavic 2 Pro clasulta. Mitään ongelmia ei omalla kohdalla tilauksessa ollut, vaan normiprosessin mukaan mentiin: tilaus -> tilausvahvistus -> lähetysilmoitus -> saapumisilmoitus. Missään vaiheessa en oikeasti kuvitellut tuota hintavirheellistä tuotetta saavani, joten kokonaisarvosanaksi 4½/5, toimitus olisi voinut olla ripeämpi.
 
Ryobin akkuporakone meni KKV:lle, mutta muuten Nintendo Switch pelit ja ohjaimet saapui ihan niin kuin pitikin. Asiakaspalvelu täysin perseestä enkä tule Clasua tästä syystä enää käyttämään, muuta kuin vastaavissa hyödynnettävissä tarjouksissa, jossa katteet 0% luokkaa.
 
Ryobin akkuporakone meni KKV:lle, mutta muuten Nintendo Switch pelit ja ohjaimet saapui ihan niin kuin pitikin. Asiakaspalvelu täysin perseestä enkä tule Clasua tästä syystä enää käyttämään, muuta kuin vastaavissa hyödynnettävissä tarjouksissa, jossa katteet 0% luokkaa.

Tällänen vastaus clasulta tänään kun kyselin peruutetun tilauksen perään:

"
Kiitos viestistäsi.

Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvonnan kantana Clas Ohlsonille on, ettei kuluttajille ole syntynyt oikeutta vaatia alennuskoodeja yhdistelemällä tehtyjen tilausten pysyttämistä voimassa.



Ymmärrämme toki harmituksen asiassa, ja harmittaa se meitäkin ettemme ennättäneet toimia vahingon sattuessa tarpeeksi ripeästi ja osa tilauksista ehdittiin keräillä ja laittaa matkaan. Ne tilaukset on kuitenkin peruttu joiden osalta virheen huomattuamme ennätimme ryhtyä toimenpiteisiin.

Mukavaa päivän jatkoa ja rauhallista joulun aikaa.
"
 
Munkin osalta Clasugate taputeltu, Flip3 haettu myymälästä ilman mutinoita.
 
Omaltakin osalta Clasugate paketissa.
Ensimmäisen tilauksen hain myymälästä heti kyseisenä iltana, kaksi muuta tilausta saapuivat tänään R-Kioskille. Kiitoksia alennukset postanneelle henkilölle, hyvät säästöt tuli :kippis:
 
Juu, kiitoksia clasusta postanneelle henkilölle. Noin 400e tuli säästöä,eilen postista hain illalla
 
Tänne saatiin myös onnellisesti perille mavic 2 zoom. Olipas upea joululahja itselle, vaikka ei kyllä uskonut onnistuvan. Sekavaa on kyllä Clasun politiikka edelleen näiden noutojen kanssa.
 
Tällänen vastaus clasulta tänään kun kyselin peruutetun tilauksen perään:

"
Kiitos viestistäsi.

Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvonnan kantana Clas Ohlsonille on, ettei kuluttajille ole syntynyt oikeutta vaatia alennuskoodeja yhdistelemällä tehtyjen tilausten pysyttämistä voimassa.



Ymmärrämme toki harmituksen asiassa, ja harmittaa se meitäkin ettemme ennättäneet toimia vahingon sattuessa tarpeeksi ripeästi ja osa tilauksista ehdittiin keräillä ja laittaa matkaan. Ne tilaukset on kuitenkin peruttu joiden osalta virheen huomattuamme ennätimme ryhtyä toimenpiteisiin.

Mukavaa päivän jatkoa ja rauhallista joulun aikaa.
"
Siis siellä on ne kolme asiakaspalvelijaa, jotka jankuttaa täysin samoja asioita jostain valmiista listasta kopioituna
"Ne tilaukset on kuitenkin peruttu joiden osalta virheen huomattuamme ennätimme ryhtyä toimenpiteisiin."

Oksettaa jo koko Clas Ohlson vaikka hyvää tavaraa halvalla sieltä sainkin.
 
Yllättäen Elisalta löytyi varastosta M509 512Gb jonka laittoivat tulemaan.

Mulla Elisa lopetti asiasta keskustelun, kun en hyväksynyt tarjottua VivoBookia enkä 50 euron lahjakorttia.

Ja tänään saapui Asus M570. Nyt vain odotellaan sitä laskua ja toivotaan, että siinä on sovittu summa kohdallaan.

Tää on jo koomista lukea putkeen nää kommentit. Kyse kuitenkin samasta keissistä. [emoji23]
 
Mulle soittivat Elisasta tänä aamuna töihin. En ehtiny vastaamaan. Soitin hetken päästä perään, eri tyyppi vastasi. Katsoi mun keissin läpi ja totesi, että voimme tarjota M509DA teille hintaan 299? Totesin että kiitos, pistä tulemaan.
Saas nähä mikä versio sieltä nyt sit tulee?
Olen usean eri viestimen ja tekniikan kautta yrittänyt tapella kauppoja maaliin, jokainen sähköposti vastaus Elisalta on tarjonnut 50€ hyvitystä tai sitä Vivobookia. Olen jokaiseen vastannut kieltävästi ja vedonnut tasavertaisuuteen ja alkuperäiseen myynti-ilmoitukseen.
Vihdoin sit tänään lopettivat vedättämisen ja lähettävät ton koneen.
On kyllä soppa?!

Vieläkö moni odottelee omaansa?
 
Asiaton käytös
Itseltä viediin lahjakortit enkä saanut mitään koodeja...

Viestiesi perusteella ihan oikein sinulle, ettet saanut yhtään mitään.

Tämä ketju on kyllä muutenkin aikuisten vauvojen ulinaa. [emoji28] Ensin tilataan keinoilla, joiden tyhmempikin ymmärtää olevan ei-sallittuja. Sitten itketään, ulistaan ja *vaaditaan* (kun kerta suomessa ollaan) korvauksia ja vaikka mitä.

Käsittämätöntä perseilyä myös teidän ostajien puolelta, ei pelkästään myyjän tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestiesi perusteella ihan oikein sinulle, ettet saanut yhtään mitään.

Tämä ketju on kyllä muutenkin aikuisten vauvojen ulinaa. [emoji28] Ensin tilataan keinoilla, joiden tyhmempikin ymmärtää olevan ei-sallittuja. Sitten itketään, ulistaan ja *vaaditaan* (kun kerta suomessa ollaan) korvauksia ja vaikka mitä.

Käsittämätöntä perseilyä myös teidän ostajien puolelta, ei pelkästään myyjän tässä tapauksessa.
Aina kannattaa yrittää, itseäsi taitaa nyt harmittaa kun et yrittänyt.
Itse sain 500€ hyödyn tästä Clasu gatesta, ilman mitään itkua tai vääntämistä.
 
Viestiesi perusteella ihan oikein sinulle, ettet saanut yhtään mitään.

Tämä ketju on kyllä muutenkin aikuisten vauvojen ulinaa. [emoji28] Ensin tilataan keinoilla, joiden tyhmempikin ymmärtää olevan ei-sallittuja. Sitten itketään, ulistaan ja *vaaditaan* (kun kerta suomessa ollaan) korvauksia ja vaikka mitä.

Käsittämätöntä perseilyä myös teidän ostajien puolelta, ei pelkästään myyjän tässä tapauksessa.

Oon kyllä täysin eri mieltä sun kanssa. Mun mielestä tätä on ollut todella mielenkiintoista seurata. En ole hetkeen nähnyt näin suurta floppia kriisiviestinnän ja toimien osalta tällä sektorilla.

Amatöörimäisen virheen(koodeja pystyi yhdistelemään tilauskentässä) jälkeen kestää useita tunteja, ennen kuin virheeseen edes reagoidaan. Ja sitten kun reagoidaan, se toteutetaan todella epämääräisesti, eli perumalla tilauksia sieltä täältä. Myymälöillä ei myöskään ole yhteistä linjausta virheen suhteen ja tämä johtaa vielä suurempaan epäonnistumiseen tasa-arvon osalta. Myös peruttujen tilausten osalta loppuunvienti on jäänyt todella puutteelliseksi: " Sori et saanut tilaustasi, koska sulla kävi huono tuuri(geneerinen pätkä ruudulta). Lohdutuspalkintona me jaetaan näitä -25% koodeja, eiku hei järjestelmä sanoo, ettei sellasta oo varattu sulle, sori!"

Tässä nyt nähtiin miten huonosti homman voi hoitaa, jos ei vastaaviin tilanteisiin ole varauduttu. Clasulle tästä hyvä oppikokemus, jonka pohjalta he tulevat varmasti kehittämään toimintaansa vastaavien tilanteiden osalta. (Eikä virhe tullut heille oletettavasti kovinkaan kalliiksi. )
 
Oon kyllä täysin eri mieltä sun kanssa. Mun mielestä tätä on ollut todella mielenkiintoista seurata. En ole hetkeen nähnyt näin suurta floppia kriisiviestinnän ja toimien osalta tällä sektorilla.

Amatöörimäisen virheen(koodeja pystyi yhdistelemään tilauskentässä) jälkeen kestää useita tunteja, ennen kuin virheeseen edes reagoidaan. Ja sitten kun reagoidaan, se toteutetaan todella epämääräisesti, eli perumalla tilauksia sieltä täältä. Myymälöillä ei myöskään ole yhteistä linjausta virheen suhteen ja tämä johtaa vielä suurempaan epäonnistumiseen tasa-arvon osalta. Myös peruttujen tilausten osalta loppuunvienti on jäänyt todella puutteelliseksi: " Sori et saanut tilaustasi, koska sulla kävi huono tuuri(geneerinen pätkä ruudulta). Lohdutuspalkintona me jaetaan näitä -25% koodeja, eiku hei järjestelmä sanoo, ettei sellasta oo varattu sulle, sori!"

Tässä nyt nähtiin miten huonosti homman voi hoitaa, jos ei vastaaviin tilanteisiin ole varauduttu. Clasulle tästä hyvä oppikokemus, jonka pohjalta he tulevat varmasti kehittämään toimintaansa vastaavien tilanteiden osalta. (Eikä virhe tullut heille oletettavasti kovinkaan kalliiksi. )


Tämä on kyllä täysin totta. Clasulle ei loppujen lopuksi tuon kokoisen yrityksen liiketoiminnassa pitäisi tuntua missään nämä muutaman tuhannen euron tappiot.

Se on oikeastaan se oma ihmetys tässä. Mitä jos olisi vaan toimittanut asiakkaille kiukkuilematta kaikki tilatut tuotteet? Miten isoista summista voidaan puhua? 10k€ ,20k€?
 
Tämä on kyllä täysin totta. Clasulle ei loppujen lopuksi tuon kokoisen yrityksen liiketoiminnassa pitäisi tuntua missään nämä muutaman tuhannen euron tappiot.

Se on oikeastaan se oma ihmetys tässä. Mitä jos olisi vaan toimittanut asiakkaille kiukkuilematta kaikki tilatut tuotteet? Miten isoista summista voidaan puhua? 10k€ ,20k€?

Systerille olivat sanoneet että yli 3000 ihmistä tilaillut näillä koodeilla. Tämä tieto toki varauksella, mutta jos keskimääräinen ”alennus” oli vaikka 100€ niin sekin tekee jo 300k [emoji2371]
 
Niinhän se komplettkin sanoi että tekee 200k tappiot,jos myy ne soundbarit 250€. Mutta toimitti sitten kuitenkin.
 
Miksi clas ohsolin on antanut käyttöön alennuskoodeja jos näitä ei ole saanut käyttää.. Olisivat antaneet henkilökohtaisen koodin, niinkuin esimerkiksi matsmart, fiksuruoka käyttää. Ei luulisi olevan hankalaa meilata henkilökunnalle omaan yksityiseen spostiin henkilökohtainen kertakäyttöinen alennuskoodi. Eikä nyt herranenaika 1 ja sama koodi muka sisäiseen tietoon henkilökunnan käyttöön ainostaan...
Ei ongelma ole koodi vaan koodien ketjutus.
 
Miksi clas ohsolin on antanut käyttöön alennuskoodeja jos näitä ei ole saanut käyttää.. Olisivat antaneet henkilökohtaisen koodin, niinkuin esimerkiksi matsmart, fiksuruoka käyttää. Ei luulisi olevan hankalaa meilata henkilökunnalle omaan yksityiseen spostiin henkilökohtainen kertakäyttöinen alennuskoodi. Eikä nyt herranenaika 1 ja sama koodi muka sisäiseen tietoon henkilökunnan käyttöön ainostaan...

Eihän niissä koodeissa mitään ongelmaa olisi ollutkaan (niistä nillittäminen oli pelkkä tekosyy), mutta kun kassalla bitti vinossa ja antoi ketjuttaa koodeja.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 390
Viestejä
4 489 665
Jäsenet
74 151
Uusin jäsen
Malik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom