• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Clasun lahjakortit eivät tule Ruotsin-varastolta, joten syy miksi eivät lähettäneet niitä, on varmaan siinä.
 
Elisan läppärigate vaan jatkuu. Osamaksun ensimmäinen lasku saapui, ja yllätys yllätys, siinä onkin hintana 599€ + toimitus.

Aspaan saatu yhteys chatin kautta tänään ja kertoivat korjaavansa hinnan. Vielä en uskalla sanoa, päättyykö säätö asian suhteen.
 
No mikset pyytänyt liikettä korjaamaan ongelmaa? Jos liikkeessä on huolto niin niiltä löytyy myös rengaskoneet ja aika ylihintaa sulta on tasapainoituksesta veloitettu rengasliikkeessä.
Koska liike on Vaasassa ja itse asun eteläsuomessa. Autoliike myöskin käski mennä lähimpään rengasliikkeeseen tutkituttamaam asia
 
Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.

Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan o_O Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?

Edit. Heittoa renkaiden painoissa oli jokaisessa 20-35grammaa

Todennäköisesti turhaan lähdet valituksen tielle jos et ole ensimmäisenä ollut yhteydessä myyjäliikkeeseen ja antanut heille mahdollisuutta korjata asiaa. Siis ennen kuin olet teettänyt sen tasapainotuksen rengasliikkeessä.

Koska liike on Vaasassa ja itse asun eteläsuomessa. Autoliike myöskin käski mennä lähimpään rengasliikkeeseen tutkituttamaam asia

Eli tutkitutit asian ja sitten olit yhteydessä myyjään miten toimitaan, vai tutkitutit asian ja samantien tekivät korjauksen ennen kuin olit yhteydessä myyjään? On aika oleellista tämmöisessä casessa.
 
Perjantaina aamulla tuli kaksi Postnordin seurantakoodia, mutta vieläkään eivät ole paketit liikkuneet. Ärsyttävää odotella epätietoisena, koska pitää hakea muutama joululahja muualta jos nuo eivät tulekaan...
Mullakaan sunnuntaina saatu 20-merkkinen numerokoodi ei sano vielä mitään Postnordin seurannassa. Alkaa vähän hermostuttaa kun tilauksessa on myös joululahjoiksi tarkoitettuja. Onko sulla tilauksessa lahjakortteja? Mulla on.
 
Itselläni tuo peruttu Clasun tilaus oli sellainen, joka olisi ollut heti noudettavissa liikkeestä. Kyseessä oli yksi tuote ja tilauksen hinta alle 100€.

Onko sellaisia tilauksia peruttu jotka on lähetetty varastolta liikkeeseen tai tulevat postin kautta?
 
Eli tutkitutit asian ja sitten olit yhteydessä myyjään miten toimitaan, vai tutkitutit asian ja samantien tekivät korjauksen ennen kuin olit yhteydessä myyjään? On aika oleellista tämmöisessä casessa.
Olen kyllä ensimmäisenä ottanut yhteyttä myyjään ja heiltä tuli ohjeistus viedä lähimmälle korjaamolle tai rengasliikkeeseen.

Edit. Ja siis lienee sanomattakin selvää, että myyjän kanta oli, että tuskinpa tämä heidän vastuulleen kuuluu. Ja sellainen vastaus tulikin, kun ilmoitin mikä vian aiheuttaja on.
 
Mullakaan sunnuntaina saatu 20-merkkinen numerokoodi ei sano vielä mitään Postnordin seurannassa. Alkaa vähän hermostuttaa kun tilauksessa on myös joululahjoiksi tarkoitettuja. Onko sulla tilauksessa lahjakortteja? Mulla on.
Ei ole. 4 Oral-B hammasharjaa, kahdessa eri tilauksessa.
 
Mulle lähetettiin kaksi eri tilausta. Toinen tilaus ilman lahjakorttia joka lähetettiin oikeaan hintaan ja toisesta jätettiin lahjakortti pois, mutta tuote ja postit normi hintaan. Aspa sanoi vain, että jätä noutamatta niin tuote palautuu heille takaisin ja tekevät takaisinmaksun kun sanoin, etten tuotetta ole tuohon hintaan ostamassa. Eikös yleensä kuitenki firmat yritä periä noutamattomasta tilauksesta kulut. Pitänee kysyä uudemman kerran muutenkin millä ihmeen perusteella ne lähettelee eri hintaan tuotteet kuin tilausvahvistuksessa lukee.
 
Itselläni tuo peruttu Clasun tilaus oli sellainen, joka olisi ollut heti noudettavissa liikkeestä. Kyseessä oli yksi tuote ja tilauksen hinta alle 100€.

Mulla samanlainen tapaus, tilauksen hinta 137€. Kävin liikkeessä kysymässä ja myi hyllystä tuohon tarjous hintaan.
 
Mulle lähetettiin kaksi eri tilausta. Toinen tilaus ilman lahjakorttia joka lähetettiin oikeaan hintaan ja toisesta jätettiin lahjakortti pois, mutta tuote ja postit normi hintaan. Aspa sanoi vain, että jätä noutamatta niin tuote palautuu heille takaisin ja tekevät takaisinmaksun kun sanoin, etten tuotetta ole tuohon hintaan ostamassa. Eikös yleensä kuitenki firmat yritä periä noutamattomasta tilauksesta kulut. Pitänee kysyä uudemman kerran muutenkin millä ihmeen perusteella ne lähettelee eri hintaan tuotteet kuin tilausvahvistuksessa lukee.

Onpa kummallista, yrittääkö tässä jotenkin Clasu vedättää, että porukka jättää noutamatta tai palauttaa tuotteet / peruuttaa itse tilaukset. Ei edes tilausjärjestelmien pitäisi tolla tavalla toimia. Vaikuttaa siltä, että siellä ollaan tosiaan manuaalisesti jotenkin käpistelty tehtyjä tilauksia ja hintoja. Tietenkin jos liikkeissä mukisematta korjaavat virheen tai myyvät sovittuun hintaan, niin mikäs siinä, mutta vaikuttaa, että tämäkin on aika liike/myyjäkohtaista.
 
Onko itiksestä kukaan käynyt hakemassa tilauksia. Nyt tuli viesti, että on noudettavissa, mutta epäilyttää onko turha reissu. Jo tilausvaiheessa maksoin. Ei kai se silti auta muu kuin käydä kokeilemassa ja katsomassa mitä ne sanoo vaikka ei huvittaisi turhaan lähteä.
 
Viimeksi muokattu:
Onpa kummallista, yrittääkö tässä jotenkin Clasu vedättää, että porukka jättää noutamatta tai palauttaa tuotteet / peruuttaa itse tilaukset. Ei edes tilausjärjestelmien pitäisi tolla tavalla toimia. Vaikuttaa siltä, että siellä ollaan tosiaan manuaalisesti jotenkin käpistelty tehtyjä tilauksia ja hintoja.

Itse kyllä veikkaisin, että juurikin automaattisesti tapahtuu tuo, että jos tilauksen sisältö muuttuu mistä tahansa syystä, niin systeemi tarkistaa mahdollisen alekoodin uudelleen (tarkistaakseen sen kelpoisuuden sen hetkiseen ostoskoriin ja laskeakseen vähennyksen uudelleen) ja sitten hylkää nämä koodit, koska rikkovat "sääntöjä".

Toki aika paskaa etenkin että että noin voi käydä ilman välitöntä ilmoitusta asiakkaalle. Itse joutuu tarkkailemaan mahdollisia hinnan muuttumisia.
 
Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.

Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan o_O Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?

Edit. Heittoa renkaiden painoissa oli jokaisessa 20-35grammaa
Renkaat on voitu tasapainottaa ihan oikein. tasapainotuspaloja vaan on voinut irrota käytössä, mikä ei ole autoliikkeen/rengasliikkeen vika.
Aika vaikea toteen näyttää, että renkaat olisi tasapainotettu epäonnistuneesti. Tasapainotus tehdään koneella ja kone näyttää mihin kohtaan rengasta on lyötävä lisäpainoa niin kauan että rengas on tasapainossa.
 
tommonen viesti tuli just Clasulta:
Hyvä asiakkaamme
Verkkokaupassamme sattui viime torstaina harmillinen tekninen ongelma, joka mahdollisti useiden etukoodien yhdistämisen yksittäiseen tilaukseen. Samaan aikaan tietyn asiakasryhmän henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja etukoodeja oli jaettu ilman niihin liittyviä käytön rajoituksia internetin yleisellä keskustelupalstalla.
Emme onnistuneet hoitamaan asiakasviestintää tilanteessa niin hyvin kuin olisimme tahtoneet ja ymmärrän hyvin, että viestintämme epäjohdonmukaisuus on harmittanut.
Olen tästä pahoillani.
Hyvityksenä aiheuttamastamme mielipahasta tahdon toivottaa sinulle hyvää joulun aikaa ja antaa käyttöösi alla olevan henkilökohtaisen etukoodin käytettäväksi Clas Ohlsonin verkkokaupassa. Koodi oikeuttaa -25 % alennukseen koko ostoksen loppusummasta ja sen voi käyttää yhden kerran.

Koodin voimassaolo päättyy 24.12.2019. Etukoodilla ei voi ostaa lahjakortteja eikä sitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin.
 
Onko itiksestä kukaan käynyt hakemassa tilauksia. Nyt tuli viesti, että on noudettavissa, mutta epäilyttää onko turha reissu. Jo tilausvaiheessa maksoin. Ei kai se silti auta muu kuin käydä kokeilemassa ja katsomassa mitä ne sanoo vaikka ei huvittaisi turhaan lähteä.
Ihan mukisematta kävi hakemassa laatikon ja sen kanssa vaan kävelin ulos. :tup:
 
Mun osalta Elisan läppäri keissi on loppuunkäsitelty. Sain juuri äsken tehtyä mun kannalta sellaisen diilin asian ratkaisemiseksi, että tyydyn siihen ihan hyvillä mielin.
Oli sen verran rajua vääntöä ja ei perus aspan kanssa hoitunut, niin en viitsi lähteä aukomaan sen enempää. Tehtiin kuitenkin aikalailla mun kohdalle tuo ratkaisu, eikä mitään yleistä linjausta.
 
Mun osalta Elisan läppäri keissi on loppuunkäsitelty. Sain juuri äsken tehtyä mun kannalta sellaisen diilin asian ratkaisemiseksi, että tyydyn siihen ihan hyvillä mielin.
Oli sen verran rajua vääntöä ja ei perus aspan kanssa hoitunut, niin en viitsi lähteä aukomaan sen enempää. Tehtiin kuitenkin aikalailla mun kohdalle tuo ratkaisu, eikä mitään yleistä linjausta.
Tuota noin. Oliko tällä viestillä arvoa muille foorumilaisille, jos ei tiedä mitä sinulle sitten tarjottiin..?

Edit. Mutta hyvä siis tietenkin että asiasi järjestyi :tup:
 
clasukoodeilla tilaus tehty lahjakorteille + tuoteelle.
lahjakortit poistu tilauksesta jolloin tuoteen hinta pomppasi normaaliksi.
nyt lähtetty tilaus matkaan ja klarnalla näkyy lasku tuotteesta normaalihintalla.
chat aspaan yhteys, niin korjasi klarna laskun alkuperäiselle koodien antamalle alehinnalle.
:tup:
 
clasukoodeilla tilaus tehty lahjakorteille + tuoteelle.
lahjakortit poistu tilauksesta jolloin tuoteen hinta pomppasi normaaliksi.
nyt lähtetty tilaus matkaan ja klarnalla näkyy lasku tuotteesta normaalihintalla.
chat aspaan yhteys, niin korjasi klarna laskun alkuperäiselle koodien antamalle alehinnalle.
:tup:

Ite kun otin yhteyttä chat aspaan täysin samasta tilanteesta aamulla niin tuli vaan tämmöinen viesti ja mitään vastausta ei ole kuulunut tuolta sähköpostista.

unknown.png
 
Tuota noin. Oliko tällä viestillä arvoa muille foorumilaisille, jos ei tiedä mitä sinulle sitten tarjottiin..?

Edit. Mutta hyvä siis tietenkin että asiasi järjestyi :tup:

Ei mulle varsinaisesti tarjottu mitään, vaan itse vaadin ratkaisua johon he lopulta suostui.
Ja varsinaista painoarvoa ei toki ole muuta kuin se, että sain asiani hoidettua ilman KKV:takin, kun ei antanut periksi ja pystyi asiansa todistelemaan ja perustelemaan.
Ja kun olen yksi äänekkäimpiä tän asian hoitajia ollut, niin kohta joku olisi kysellyt et miten edistyy, joten siksi ajattelin ilmoittaa et mun osalta homma hoidettu, vaikka en viitsi/voi sitä sen enempää avata.
 
Ite kun otin yhteyttä chat aspaan täysin samasta tilanteesta aamulla niin tuli vaan tämmöinen viesti ja mitään vastausta ei ole kuulunut tuolta sähköpostista.

unknown.png
Jotain äkisi minullekin chätissä, mutta sähköpostilla kävi samoin kuin mrmisterillä.
 
Ei mulle varsinaisesti tarjottu mitään, vaan itse vaadin ratkaisua johon he lopulta suostui.
Ja varsinaista painoarvoa ei toki ole muuta kuin se, että sain asiani hoidettua ilman KKV:takin, kun ei antanut periksi ja pystyi asiansa todistelemaan ja perustelemaan.
Ja kun olen yksi äänekkäimpiä tän asian hoitajia ollut, niin kohta joku olisi kysellyt et miten edistyy, joten siksi ajattelin ilmoittaa et mun osalta homma hoidettu, vaikka en viitsi/voi sitä sen enempää avata.
Niin mikä tässä nyt oli se hyöty kanssa keskustelijoille vai puhut vaan omaksi iloksi?
 
Niin mikä tässä nyt oli se hyöty kanssa keskustelijoille vai puhut vaan omaksi iloksi?

Hyöty oli se, että ihmiset kuulee, että asian suhteen on toivoa ja että sen saa kyllä ilman KKV ja kuluttajariitalautakunnan päätöstäkin hoidettua edelleen, vaikka koneita ei yksinkertaisesti enää lisää saatu. Ja ettei niihin 50e hyvityspyyntöihin kannata suostua.

Kuten sanoin, niin olin ehkäpä aktiivisin ja äänekkäin tämän asian tiimoilta, joten uskoisin et jokunen odotteli myös mun kommenttia et hoituiko keissi ylipäätään. Joten heille oli infoa, vaikka sulle ei.

Toisinsanoen hyötyä oli enemmän kuin näistä sun ihmeellistä kommenteista. Jos nyt ylipäätään sosiaalista mediaa ja foorumeita katsoo, niin enemmän tuossa ongittiin kuin 99,99% viesteistä normaalisti..
 
Ei noi isot firmat saa toimia ihan miten huvittaa ja joka asiakkaalle eritavalla.

Mun osalta Elisan läppäri keissi on loppuunkäsitelty. Sain juuri äsken tehtyä mun kannalta sellaisen diilin asian ratkaisemiseksi, että tyydyn siihen ihan hyvillä mielin. Tehtiin kuitenkin aikalailla mun kohdalle tuo ratkaisu, eikä mitään yleistä linjausta.

Että sellaista.
 
Että sellaista.

Niin kommentillani tarkoitin sitä, että toinen saa 50e hyvitystä, yksi ei saa mitään, kolmas saa korvaavan koneen.
Mun mielestä pitää jokaisen saada kone, kun sellainen on luvattu. Koneen myös saan.

Edelleen olen sitä mieltä, että Elisan tulisi olla yhteydessä jokaiseen ja toimittaa oikeanlainen kone. Eikä näin kuin minä, että kaiken kaikkiaan lopulta lähes 10h kontaktoinnin jälkeen asia hoitui.

Ja tässäkin siis kyse ei ollut Elisan ehdotuksesta asian ratkaisuun. Vaan minä tein lopulta oman ehdotukseni johon pienen neuvottelun jälkeen löydettiin kultainen keskitie ja sopimus syntyi. Eli ei tälläistä voida soveltaa kaikille.

Eli ei tuo mun ensimmäinen kommentti miksikään muutu. Ei kenenkään tule edelleenkään tyytyä esim 50e alennukseen, vaan taisteltava itselleen tyydyttävä ratkaisu.
 
Ja tässäkin siis kyse ei ollut Elisan ehdotuksesta asian ratkaisuun. Vaan minä tein lopulta oman ehdotukseni johon pienen neuvottelun jälkeen löydettiin kultainen keskitie ja sopimus syntyi. Eli ei tälläistä voida soveltaa kaikille.
Kerro toki millaiseen ratkaisuun pääsitte, siitä voi olla muille apua, sellaisille jotka eivät osaa/jaksa miettiä tuollaisia ehdotuksia. Vai teitkö jonkun kirjallisen salassapitosopimuksen Elisan kanssa? :D
 
Niinpä. Mulle soittavat huomenna Elisalta uudestaan kun en päässy vastaamaan tänään.
 
Ei taida GoPro ja Mavic ehtiä jouluksi kotiin, kun paketti on Clasun päässä lähetetty-tilassa jo neljättä päivää, mutta PostNord ei ole vastaanottanut pakettia. :tdown:

EDIT: Molemmat paketit liikkeellä nyt :tup: arvio 3 ja 2 päivää saapumiseen
 
Viimeksi muokattu:
Ihan vain tämän Elisagaten vuoksi nyt tein tunnuksen ja totean, että loppujen lopuksi kaikki kääntyi parhain päin. Minullekin tosiaan tarjottiin Vivobook 14:ää, jonka tietoja tutkiessani tulin siihen tulokseen, että tässä A12 - Radeon 7 -yhdistelmässä nyt on normitilanteessa parhaimmillankin vain noin 50% suorituskykyä verrattuna M509:n Ryzen 5 - Vega 8 -yhdistelmään ja ero vain kasvaa, kun Ryzenin lähes kahdeksaa ydintä vastaava monisäikeistystä ajava suoritin pääsee vauhtiin vaativammissa toimenpiteissä, eikä tuo Vivobook ole näin ollen millään tavalla alkuperäistä tilausta vastaava tuote, saati sitten aja asiaansa työ- (sis. kuvankäsittelyä sekä video- ja musiikkieditointia) ja kevytpelikoneena. Minuun yhteyttä ottanut (tod. näk. firman hierarkiassa korkeammalla tasolla oleva) asiakaspalveluhenkilö ymmärsi näkemykseni ja tarjosi sitten M570-mallia tilalle, kun kyseessä oli periaatteessa vain näytönohjaimeltaan M509:stä poikkeava tuote antaen vieläpä euromääräisesti suuremman alennuksen kuin mikä M509:n kohdalla oli.

Vaikka tässä nyt oli pettymystä, stressiä ja muuta roskaa ilmassa asiakasoikeuksistani huolimatta, niin omalta osaltani lopputuleman huomioonottaen Elisa suoriutui tästä katastrofista mallikkaasti.


Ja sitten vielä suosituksena, että jos jollakin on vielä kone saamatta ja tarvitsee tiettyä suorituskykyä - sikäli kun sieltä voisi muuta korvaavaa laitetta pyytää M570:n loppuessa kesken - tuolla on varsinkin hintaansa nähden tykimpääkin laitetta Acer Aspire 5 A515-54G-52RN:n (norm. 699€) tai Acer Swift 3 SF314-54G:n (799€) muodossa, jos vain uskaltaa ottaa käsiinsä Acerin huonommalla valmistuslaadulla varustetun tekeleen.
 
Ei taida GoPro ja Mavic ehtiä jouluksi kotiin, kun paketti on Clasun päässä lähetetty-tilassa jo neljättä päivää, mutta PostNord ei ole vastaanottanut pakettia. :tdown:
Onkohan näissä nyt kyseessä että Ruotsista lähtenyttä pakettia ei kirjata järjestelmään vasta kun Suomessa? Toisaalta, kun lähettäjänä on oikeasti PostNord eikä PostNordin ja Postin yhdistelmä (kuten esim. CDONilla), niin kaikki kirjaukset pitäisi kyllä näkyä.
 
Ei taida GoPro ja Mavic ehtiä jouluksi kotiin, kun paketti on Clasun päässä lähetetty-tilassa jo neljättä päivää, mutta PostNord ei ole vastaanottanut pakettia. :tdown:

Clasun-myyrä meinas, että kun sunnuntaina lähti, niin olis torstaina noudettavissa about (myymälästä).
 
Täälläkin clasun paketti ollut 4 päivää lähetetty tilassa vaikka on nouto myymälästä. Katotaan nyt miten käy.
 
Mulla oli kans "lähetetty" tilassa, myymälästä noudettava paketti. Tänään koitin saada - ei lähteny paketti liikkeestä mukaan :/
2 muusta tilauksesta oli tila muuttunu peruutettu ja rahat takasin jo, mutta tälle ei.

Good luck!
 
Mulla oli kans "lähetetty" tilassa, myymälästä noudettava paketti. Tänään koitin saada - ei lähteny paketti liikkeestä mukaan :/
2 muusta tilauksesta oli tila muuttunu peruutettu ja rahat takasin jo, mutta tälle ei.

Good luck!
Tuliko sulle tekstari että noudettavissa?
 
Tuota noin. Oliko tällä viestillä arvoa muille foorumilaisille, jos ei tiedä mitä sinulle sitten tarjottiin..?

Edit. Mutta hyvä siis tietenkin että asiasi järjestyi :tup:

Joo, toivoisi edes jotain valotusta...Itse edelleen taistelen oman läppärigaten kanssa.
 
Tänne kans on Clasun paketti matkalla, ja muijan paketti myös. Ei mitään kalliita, mutta kai siinä satasen säästi normihintoihin verrattuna.
 
Mulla oli kans "lähetetty" tilassa, myymälästä noudettava paketti. Tänään koitin saada - ei lähteny paketti liikkeestä mukaan :/
2 muusta tilauksesta oli tila muuttunu peruutettu ja rahat takasin jo, mutta tälle ei.

Good luck!
No kato mun viesti aiemmin eiliseltä, Clasun aspa vastasi että KAIKKI joille on paketti lähetetty keskusvarastolta liikkeeseen saavat sen noudettua eikä sitä enää kielletä luovuttamasta liikkeessä.

Jotain vikaa on sun tapaukselle käyny siis, ota yhteys liikkeeseen uudestaan.
 
Elisan läppärisekoilu jatkuu omalta laskutuksella. Eli maksoin ostokseni aikanaan luottokortilla, mutta nyt olivat laittaneet laskulle 299 € läppäristä.
Kannattaa siis tarkkailla omaakin laskua, jos tähän sekoiluun on osallistunut (vaikka summa kyllä onkin niin suuri, että ei sitä vahingossa maksa).
 
Tänne on tulossa Cocraft työkaluvaunu ja työkaluvaunun ylälaatikko + lahjakortti. Nyt siis lähetetty tilassa ja seurantakoodi sähköpostissa. Todella kallis rahti noille, mutta eipä tuota reilua 100kg:ta olisi oikein muutenkaan saanut kotia roudattua.
Tämä saapui tänään pihaan ja mukana oli tilatusti myös lahjakortti eli ei näitäkään tilauksia kaikkia peruta. Mukavana yllätyksenä lisäksi uusi 10%:n alennuskoodi Clasun liikkeeseen :)

Edit: ja nyt kahden muunkin tilauksen seuranta on päivittynyt siten, että paketit ovat Suomessa kuriirin toimituksessa ja todennäköisesti tänään / huomenna haettavissa.
 
Viimeksi muokattu:
Porukka saa jotain parinsadan euron tuotteita Clasulta ja minulle ei luovutettu työkalua joka oli 10 euroa Clasun halvinta hintaa halvempi (hinta.fi historian mukaan)...:grumpy::shifty:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 967
Viestejä
4 562 370
Jäsenet
75 068
Uusin jäsen
Simoko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom