Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elisan läppärigate vaan jatkuu. Osamaksun ensimmäinen lasku saapui, ja yllätys yllätys, siinä onkin hintana 599€ + toimitus.
Koska liike on Vaasassa ja itse asun eteläsuomessa. Autoliike myöskin käski mennä lähimpään rengasliikkeeseen tutkituttamaam asiaNo mikset pyytänyt liikettä korjaamaan ongelmaa? Jos liikkeessä on huolto niin niiltä löytyy myös rengaskoneet ja aika ylihintaa sulta on tasapainoituksesta veloitettu rengasliikkeessä.
Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.
Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?
Edit. Heittoa renkaiden painoissa oli jokaisessa 20-35grammaa
Koska liike on Vaasassa ja itse asun eteläsuomessa. Autoliike myöskin käski mennä lähimpään rengasliikkeeseen tutkituttamaam asia
Mullakaan sunnuntaina saatu 20-merkkinen numerokoodi ei sano vielä mitään Postnordin seurannassa. Alkaa vähän hermostuttaa kun tilauksessa on myös joululahjoiksi tarkoitettuja. Onko sulla tilauksessa lahjakortteja? Mulla on.Perjantaina aamulla tuli kaksi Postnordin seurantakoodia, mutta vieläkään eivät ole paketit liikkuneet. Ärsyttävää odotella epätietoisena, koska pitää hakea muutama joululahja muualta jos nuo eivät tulekaan...
Olen kyllä ensimmäisenä ottanut yhteyttä myyjään ja heiltä tuli ohjeistus viedä lähimmälle korjaamolle tai rengasliikkeeseen.Eli tutkitutit asian ja sitten olit yhteydessä myyjään miten toimitaan, vai tutkitutit asian ja samantien tekivät korjauksen ennen kuin olit yhteydessä myyjään? On aika oleellista tämmöisessä casessa.
Ei ole. 4 Oral-B hammasharjaa, kahdessa eri tilauksessa.Mullakaan sunnuntaina saatu 20-merkkinen numerokoodi ei sano vielä mitään Postnordin seurannassa. Alkaa vähän hermostuttaa kun tilauksessa on myös joululahjoiksi tarkoitettuja. Onko sulla tilauksessa lahjakortteja? Mulla on.
Itselläni tuo peruttu Clasun tilaus oli sellainen, joka olisi ollut heti noudettavissa liikkeestä. Kyseessä oli yksi tuote ja tilauksen hinta alle 100€.
Mulle lähetettiin kaksi eri tilausta. Toinen tilaus ilman lahjakorttia joka lähetettiin oikeaan hintaan ja toisesta jätettiin lahjakortti pois, mutta tuote ja postit normi hintaan. Aspa sanoi vain, että jätä noutamatta niin tuote palautuu heille takaisin ja tekevät takaisinmaksun kun sanoin, etten tuotetta ole tuohon hintaan ostamassa. Eikös yleensä kuitenki firmat yritä periä noutamattomasta tilauksesta kulut. Pitänee kysyä uudemman kerran muutenkin millä ihmeen perusteella ne lähettelee eri hintaan tuotteet kuin tilausvahvistuksessa lukee.
Onpa kummallista, yrittääkö tässä jotenkin Clasu vedättää, että porukka jättää noutamatta tai palauttaa tuotteet / peruuttaa itse tilaukset. Ei edes tilausjärjestelmien pitäisi tolla tavalla toimia. Vaikuttaa siltä, että siellä ollaan tosiaan manuaalisesti jotenkin käpistelty tehtyjä tilauksia ja hintoja.
Renkaat on voitu tasapainottaa ihan oikein. tasapainotuspaloja vaan on voinut irrota käytössä, mikä ei ole autoliikkeen/rengasliikkeen vika.Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.
Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?
Edit. Heittoa renkaiden painoissa oli jokaisessa 20-35grammaa
Ihan mukisematta kävi hakemassa laatikon ja sen kanssa vaan kävelin ulos.Onko itiksestä kukaan käynyt hakemassa tilauksia. Nyt tuli viesti, että on noudettavissa, mutta epäilyttää onko turha reissu. Jo tilausvaiheessa maksoin. Ei kai se silti auta muu kuin käydä kokeilemassa ja katsomassa mitä ne sanoo vaikka ei huvittaisi turhaan lähteä.
Tänne putkahti myös tuo 25% Clasun alekoodi.
Siis oliko nämä tavarat jo lähetetty liikkeeseen?
Tuota noin. Oliko tällä viestillä arvoa muille foorumilaisille, jos ei tiedä mitä sinulle sitten tarjottiin..?Mun osalta Elisan läppäri keissi on loppuunkäsitelty. Sain juuri äsken tehtyä mun kannalta sellaisen diilin asian ratkaisemiseksi, että tyydyn siihen ihan hyvillä mielin.
Oli sen verran rajua vääntöä ja ei perus aspan kanssa hoitunut, niin en viitsi lähteä aukomaan sen enempää. Tehtiin kuitenkin aikalailla mun kohdalle tuo ratkaisu, eikä mitään yleistä linjausta.
Veikkaan, että tuo on siitä hyvästä kun peruivat lahjakorttitilauksen?
clasukoodeilla tilaus tehty lahjakorteille + tuoteelle.
lahjakortit poistu tilauksesta jolloin tuoteen hinta pomppasi normaaliksi.
nyt lähtetty tilaus matkaan ja klarnalla näkyy lasku tuotteesta normaalihintalla.
chat aspaan yhteys, niin korjasi klarna laskun alkuperäiselle koodien antamalle alehinnalle.
Tuota noin. Oliko tällä viestillä arvoa muille foorumilaisille, jos ei tiedä mitä sinulle sitten tarjottiin..?
Edit. Mutta hyvä siis tietenkin että asiasi järjestyi
Niin mikä tässä nyt oli se hyöty kanssa keskustelijoille vai puhut vaan omaksi iloksi?Ei mulle varsinaisesti tarjottu mitään, vaan itse vaadin ratkaisua johon he lopulta suostui.
Ja varsinaista painoarvoa ei toki ole muuta kuin se, että sain asiani hoidettua ilman KKV:takin, kun ei antanut periksi ja pystyi asiansa todistelemaan ja perustelemaan.
Ja kun olen yksi äänekkäimpiä tän asian hoitajia ollut, niin kohta joku olisi kysellyt et miten edistyy, joten siksi ajattelin ilmoittaa et mun osalta homma hoidettu, vaikka en viitsi/voi sitä sen enempää avata.
Niin mikä tässä nyt oli se hyöty kanssa keskustelijoille vai puhut vaan omaksi iloksi?
Ei noi isot firmat saa toimia ihan miten huvittaa ja joka asiakkaalle eritavalla.
Mun osalta Elisan läppäri keissi on loppuunkäsitelty. Sain juuri äsken tehtyä mun kannalta sellaisen diilin asian ratkaisemiseksi, että tyydyn siihen ihan hyvillä mielin. Tehtiin kuitenkin aikalailla mun kohdalle tuo ratkaisu, eikä mitään yleistä linjausta.
Että sellaista.
Kerro toki millaiseen ratkaisuun pääsitte, siitä voi olla muille apua, sellaisille jotka eivät osaa/jaksa miettiä tuollaisia ehdotuksia. Vai teitkö jonkun kirjallisen salassapitosopimuksen Elisan kanssa?Ja tässäkin siis kyse ei ollut Elisan ehdotuksesta asian ratkaisuun. Vaan minä tein lopulta oman ehdotukseni johon pienen neuvottelun jälkeen löydettiin kultainen keskitie ja sopimus syntyi. Eli ei tälläistä voida soveltaa kaikille.
Onkohan näissä nyt kyseessä että Ruotsista lähtenyttä pakettia ei kirjata järjestelmään vasta kun Suomessa? Toisaalta, kun lähettäjänä on oikeasti PostNord eikä PostNordin ja Postin yhdistelmä (kuten esim. CDONilla), niin kaikki kirjaukset pitäisi kyllä näkyä.Ei taida GoPro ja Mavic ehtiä jouluksi kotiin, kun paketti on Clasun päässä lähetetty-tilassa jo neljättä päivää, mutta PostNord ei ole vastaanottanut pakettia.
Ei taida GoPro ja Mavic ehtiä jouluksi kotiin, kun paketti on Clasun päässä lähetetty-tilassa jo neljättä päivää, mutta PostNord ei ole vastaanottanut pakettia.
samma härTäälläkin clasun paketti ollut 4 päivää lähetetty tilassa vaikka on nouto myymälästä. Katotaan nyt miten käy.
Tuliko sulle tekstari että noudettavissa?Mulla oli kans "lähetetty" tilassa, myymälästä noudettava paketti. Tänään koitin saada - ei lähteny paketti liikkeestä mukaan :/
2 muusta tilauksesta oli tila muuttunu peruutettu ja rahat takasin jo, mutta tälle ei.
Good luck!
Tuota noin. Oliko tällä viestillä arvoa muille foorumilaisille, jos ei tiedä mitä sinulle sitten tarjottiin..?
Edit. Mutta hyvä siis tietenkin että asiasi järjestyi
Tuliko sulle tekstari että noudettavissa?
Luultavasti tyytyi ihan siihen 50e lahjakorttiin, siksi nolostuneena ei myönnä mitään.
No kato mun viesti aiemmin eiliseltä, Clasun aspa vastasi että KAIKKI joille on paketti lähetetty keskusvarastolta liikkeeseen saavat sen noudettua eikä sitä enää kielletä luovuttamasta liikkeessä.Mulla oli kans "lähetetty" tilassa, myymälästä noudettava paketti. Tänään koitin saada - ei lähteny paketti liikkeestä mukaan :/
2 muusta tilauksesta oli tila muuttunu peruutettu ja rahat takasin jo, mutta tälle ei.
Good luck!
Tämä saapui tänään pihaan ja mukana oli tilatusti myös lahjakortti eli ei näitäkään tilauksia kaikkia peruta. Mukavana yllätyksenä lisäksi uusi 10%:n alennuskoodi Clasun liikkeeseenTänne on tulossa Cocraft työkaluvaunu ja työkaluvaunun ylälaatikko + lahjakortti. Nyt siis lähetetty tilassa ja seurantakoodi sähköpostissa. Todella kallis rahti noille, mutta eipä tuota reilua 100kg:ta olisi oikein muutenkaan saanut kotia roudattua.