• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Clasulla mietitty viikonloppu ja nyt tulee viestiä, että lähetyksesi on postitettu ja maksutapana oli minulla lasku, joten rahan liikkumisella ei ole väliä.

Tämä taisi mennä ihan jäätäväksi katastrofiksi heidän puolestaan tuon noutomahdollisuuden takia. Nyt on viikonloppu pohdittu ja todettu, että pelastetaan vähän mainetta postittamalla myös tuotteet, koska niin moni kerkesi noutamaan tavarat myymälästä.
 
Clasulla mietitty viikonloppu ja nyt tulee viestiä, että lähetyksesi on postitettu ja maksutapana oli minulla lasku, joten rahan liikkumisella ei ole väliä.

Tämä taisi mennä ihan jäätäväksi katastrofiksi heidän puolestaan tuon noutomahdollisuuden takia. Nyt on viikonloppu pohdittu ja todettu, että pelastetaan vähän mainetta postittamalla myös tuotteet, koska niin moni kerkesi noutamaan tavarat myymälästä.

Pakettisi tulee kai Ruotsista ja nämä tulevat käsittääkseni kaikille, jotka ovat tilanneet.
 
Pakettisi tulee kai Ruotsista ja nämä tulevat käsittääkseni kaikille, jotka ovat tilanneet.

Jos tilanne olisi koskenut vain postitse lähettettäviä tuotteita, uskoisin että kukaan ei olisi saanut mitään ja olisi vedottu suuremmin tähän verkkokaupassa olleeseen virheeseen (mikä olisi täysin ymmärrettävää).
 
Jos tilanne olisi koskenut vain postitse lähettettäviä tuotteita, uskoisin että kukaan ei olisi saanut mitään ja olisi vedottu suuremmin tähän verkkokaupassa olleeseen virheeseen (mikä olisi täysin ymmärrettävää).

No näin minulle sanottiin. Suuri osa paketeista tulee Ruotsin-varastolta ja ne, joiden tavarat tulevat sieltä, saavat tilaamansa.
 
Jaahas Moccamasteri sieltä näyttää olevan postnordin kyydissä. Tämähän menikin mukavasti. :)
 
Itselle kans tuli eilen viestiä että pitkään poiminnassa ollut tilaus on nyt lähetetty myymälään ja Klarnalta tuli maili että maksettu. Sormet ristissä, en usko ennen kuin paketti on hyppysissäni..
 
Itselle kans tuli eilen viestiä että pitkään poiminnassa ollut tilaus on nyt lähetetty myymälään ja Klarnalta tuli maili että maksettu. Sormet ristissä, en usko ennen kuin paketti on hyppysissäni..

Oma tilaus samassa tilanteessa. Jos Cumbon saamat tiedot pitävät paikkansa, voisi tilauksen saada ilman kummempaa vääntöä. Pessimisti ei pety koskaan, joten uskon kun saan paketin myymälästä.

Suuri hatunnosto Clas Ohlsonille jos kunnioittavat sopimusta (= tilausvahvistus), eivätkä lähde Cdonin tapaan vetämään paketteja postista takaisin.
 
Mielenkiintoista, että keskusvarastolta tulevat tuotteet näyttävät nyt ilmeisesti saapuvan sovitusti ja alkuperäistä ostotilausta/sopimusta kunnioitetaan. Yleensä toiminut toisin päin, mutta hyvä näin, toivoen tietenkin, että noudon yhteydessä ei tule enää ongelmia.

Osassa myymälöitä tätä linjausta ei kuitenkaan noudatettu, vaan tilaukset peruttiin ilmeisen mielivaltaisesti, riippuen tilauksesta/tuotteesta = tappiosta. Tuotteita ei esimerkiksi luovutettu tai tilaukset peruttiin sitä mukaa kun tuli kyselyitä. Ei kai tuossa sitten ole mitään ongelmaa, samaa tuotetta samasta liikkeestä, osa saa alennuksella, osa ei, kauppias saa valita asiakkaansa jne. :psmoke:
 
Minun tilauksesta oli otettu lahjakortti pois mikä on ihan ymmärrettävää mutta sitten nuo kaksi muuta tuotetta oli laitettu kysymättä normaalihintaan tulemaan. Lasku oli siis maksutapana. Onko kellään muulla vastaavaa?
 
Minun tilauksesta oli otettu lahjakortti pois mikä on ihan ymmärrettävää mutta sitten nuo kaksi muuta tuotetta oli laitettu kysymättä normaalihintaan tulemaan. Lasku oli siis maksutapana. Onko kellään muulla vastaavaa?
aamulla tuli viesti tilaukseen, jossa 1 + lahjakortteja (tilattu liikkeeseen), että tilauksesi lähetetty. alennukset oli molemmissa mukana.
myöhemmin päivällä tuli sama viesti uudestaan. nyt tuote oli normaalihinnalla ja lahjakortit poistuneet.
:tdown:
klarna maksutapana täälläkin, joten mitäkähän sieltä velotetaan sitten. klarnalta ei ole tullut mitään viestiä vielä.
on näyttä nyt tilausvahvistus ja tilauksesi on lähetty postit, jossa molemmissa alet mukana.
 
aamulla tuli viesti tilaukseen, jossa 1 + lahjakortteja (tilattu liikkeeseen), että tilauksesi lähetetty. alennukset oli molemmissa mukana.
myöhemmin päivällä tuli sama viesti uudestaan. nyt tuote oli normaalihinnalla ja lahjakortit poistuneet.
:tdown:
klarna maksutapana täälläkin, joten mitäkähän sieltä velotetaan sitten. klarnalta ei ole tullut mitään viestiä vielä.
on näyttä nyt tilausvahvistus ja tilauksesi on lähetty postit, jossa molemmissa alet mukana.

Niin oli muuten itsellänikin, en huomannut tuota aiempaa viestiä. No saa nähdä mitä sieltä tulee.
 
Eli ymmärsinkö oikein, että tilauksia toimitettu, mistä poistettu esim lahjakortteja ja tuotteet normihinnalla, jos tilattu esim laskulla? Eli saitteko ollenkaan alennusta vai meneekö tää vielä oudommaksi Clasun puolelta...
 
Eli ymmärsinkö oikein, että tilauksia toimitettu, mistä poistettu esim lahjakortteja ja tuotteet normihinnalla, jos tilattu esim laskulla? Eli saitteko ollenkaan alennusta vai meneekö tää vielä oudommaksi Clasun puolelta...

Aivan tavallisen näköinen tilausvahvistus siis tuli tuon aikaisemman lisäksi josta puuttuu lahjakortti ja nuo kaksi muuta tavaraa on ilman alennuksia. Siitä puuttuu myös tuo vihreä boksi missä oli listattu käytetyt alennuskoodit. Ei ole mikään lisäys aiempaan viestiin vaan kokonaan uusi tilausvahvistus. Sama tilausnumero noissa kuitenkin näyttäisi olevan. Ja molemmissa noista viesteistä lukee että alla olevat tuotteet on lähetetty lähetystunnuksella.
 
aamulla tuli viesti tilaukseen, jossa 1 + lahjakortteja (tilattu liikkeeseen), että tilauksesi lähetetty. alennukset oli molemmissa mukana.
myöhemmin päivällä tuli sama viesti uudestaan. nyt tuote oli normaalihinnalla ja lahjakortit poistuneet.
:tdown:
klarna maksutapana täälläkin, joten mitäkähän sieltä velotetaan sitten. klarnalta ei ole tullut mitään viestiä vielä.
on näyttä nyt tilausvahvistus ja tilauksesi on lähetty postit, jossa molemmissa alet mukana.

Itsellä viestissä tuote erittelyssä hinnat normaalit, mutta sitten kokonaissumma oli alennettuhinta sekä klarna sovellus ilmoitti, että lasku maksettavissa ja lasku myös alennetulla hinnalla
 
Itsellä viestissä tuote erittelyssä hinnat normaalit, mutta sitten kokonaissumma oli alennettuhinta sekä klarna sovellus ilmoitti, että lasku maksettavissa ja lasku myös alennetulla hinnalla

Minulla näkyy Klarnassa täyteen hintaan.
 
Minun tilauksesta oli otettu lahjakortti pois mikä on ihan ymmärrettävää mutta sitten nuo kaksi muuta tuotetta oli laitettu kysymättä normaalihintaan tulemaan. Lasku oli siis maksutapana. Onko kellään muulla vastaavaa?
Kannattiko tilailla lahjakortteja :D

Itsellä lähti ainakin tilaamani tuotteet alennetulla hinnalla liikenteeseen.
 
Asiakaspalvelun vastaus, kun kyselin miksi tilaus oli peruttu:
15423B53-E463-4F87-AC5C-2C2D64917574.png
 
Itsellä viestissä tuote erittelyssä hinnat normaalit, mutta sitten kokonaissumma oli alennettuhinta sekä klarna sovellus ilmoitti, että lasku maksettavissa ja lasku myös alennetulla hinnalla
itsellä näkyy siis sähköpostissa toimitusilmoitus, missä alkuperäine tuote+lahjakortit alehinnalla
sitten toinen samanlainen sähköpostissa pelkkä tuote normihinnalla
clasun sivulla tilaus näkyy pelkkä tuote normihinnalla
klarnan apissa näkyy pääsivulla maksutapahtumat kohdasa tuote normihinnalla, kun sitä klikkaa niin alla näkyy pelkkä tuote alehinnalla
 
Nyt tuli kärkkäisen black&decker porasta viesti, että aspa ottaa kohta yhteyttä, kun eivät pysty toimittamaan, vaikka se oli tilausvahvistuksessa mukana. Pitääköhän alkaa jo näppäilemään lakimiehen numeroa.
 
Clasulta ilmestyi sähköpostiin Postnordin kuljetuskoodi. Tilasin testimielessä myös myymälään pari tuotetta jotka molemmat peruttiin jo samana päivänä, kun taas isomman tilauksen toiseen myymälään tehnyt avovaimo sai tuotteensa lauantaina. Kovin on epäselvä linja.
 
Kaksi eri lähetystä tulossa clasulta, ensimmäinen tulee rahtina kotipihaan ja se on seurantakoodin perusteella jo matkalla. Myös toisesta olen saanut seurantakoodin, mutta sen mukaan paketti on edelleen Clasun varastolla. Saas nähdä vielkö ne nappaa tuon jälkimmäisen lähetyksen takaisin...
 
Itselle tuli viesti clasulta, jossa seurantakoodi postnordille. Samoin lasku tuli maksettavaksi klarnan sovelluksessa. Tulossa olisi DJI Mavic 2 pro.
 
Itselleni lähti tulee clasulta kaksi tilausta postnordin kautta klarnalla.
Ale hinnat oli klarna laskussa.
 
Perjantaina aamulla tuli kaksi Postnordin seurantakoodia, mutta vieläkään eivät ole paketit liikkuneet. Ärsyttävää odotella epätietoisena, koska pitää hakea muutama joululahja muualta jos nuo eivät tulekaan...
 
Mulle tuli myös juuri seurantakoodi. Mavic 2 zoom olisi tulossa ehkä. Klarnalla ei näy kyllä mitään..
 
Tännekin toimitettiin tilaus jossa kuuluisa hammasharja, irtoharjoja ja kasa pattereita.
Näköjään kannataa aina osallistua näihin arvontoihin.
Pitääkin laittaa vielä se cashback liikkeelle...
Ja siis klarnalla ja tarjoushinnoin tuli
 
Viimeksi muokattu:
3 tilausta, 2 peruttu ja rahat takas jo tilillä. Kolmannesta tuli peruutus sposti, mutta tekstareina noutoilmoitukset 2kpl jo..rahat siellä edelleen.
Ei viittis tehä hukkareissua liikkeeseen toiselle paikkakunnalle..argh mitä säätöä! Noh..arvontaanhan tässä osallistuttiin.
 
Just kävin alennuskoodi-kahvimyllyn hakemassa Clasulta. Eivät kyselleet kummempia, vaan normaalitapaan antoi tuotteen.
8A63958E-1AC4-4F0B-AEFC-A864E276897B.jpeg
 
Tuleeko clasun sivuille / sähköpostiin myös ilmoitus, että tuote on saapunut myymälään, tekstiviestin lisäksi? Puh.numero kun sattui menemään tilauksessa väärin ja aspan mukaan sitä ei voinut muuttaa mitenkään..
 
Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.

Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan o_O Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?

Edit. Heittoa renkaiden painoissa oli jokaisessa 20-35grammaa
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.

Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan o_O Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?

Täytyy ensin mennä kuluttaja-asiamiehen kautta,ei voi mennä suoraan riitalautakuntaan.
 
Täytyy ensin mennä kuluttaja-asiamiehen kautta,ei voi mennä suoraan riitalautakuntaan.

Voi sen ratkaisupyynnön tehdä ilmankin, mutta KRIL voi jättää asian suoraan käsittelemättä sen takia. Ei mitään käryä jättävätkö oikeasti, mutta ainakin niillä on se mahdollisuus.

Yleisesti ottaen ei siis tietenkään kannata mennä KRILiin käymättä kuluttajaneuvojan kautta, mutta jos neuvoja on jo todennut ettei summan takia kiinnosta heitä, niin ei siinä paljoa hävittävääkään ole.
 
Viimeksi muokattu:
Elisan läppärigate vaan jatkuu. Osamaksun ensimmäinen lasku saapui, ja yllätys yllätys, siinä onkin hintana 599€ + toimitus.
Sama täällä,kertaalleen omaelisan kautta laitoin viestiä että korjaavat sen hinnan ni vastaus oli että ilmottaa laskutuksee,eipä sit onnistunu näköjään sekään.
 
Ite otin flip 5 laskulla clasulta ja se lähti tänään. Katoin loppu summaa ja sekin oli oikein eli puoleen hintaan.
 
Elisa ei halunnut antaa vastausta kkv:lle ennen 31.12. Johtusko siitä,että tekivät mulle uuden laskun josta on heitetty läppäri pois ja eräpäivä on 31.12.?
 
3 tuotteen tilaus lähti itselleni maanantaina (tai sain PostNordin koodin), joten tuo logiikka ei pidä
Täällä neljän tuotteen tilaus ja sain myös Postnordin seurantakoodin. Klarnan laskukin tuli alennetulla hinnalla.

Tosin uskallan juhlia vasta kun paketti on minulla hyppysissä.
 
Tänään sain kuluttajaneuvojalta ikävän vastauksen omaan reklamaatiooni. Neuvoja myönsi että syksyllä ostamassani 3 vuotta vanhassa autossa on virhe, sillä se pomputti talvirenkailla niin, että oksennus oli lähellä. Rengasliike totesi kumit kunnollisiksi (talvirenkaat on ajettu 1 kauden) ja että kumien asennuksessa tasapainoitukset oli tehty jotenkin epäonnistuneesti. Ongelma korjaantui tasapainoituksella, mutta tuo uudelleen tasapainoitus (68 euron tasapainoitusmaksu) ei ylitä kuluttajaneuvojan reagointikynnystä.

Siis what!? Kaveri kehotti viemään asian vaan suoraan kuluttajariitalautakuntaan (tuolla on vuoden jono). Miksi ihmeessä ja varsinkin, kun asia ratkeaisi todennäköisesti 1:llä kuluttajaneuvojan kirjoittamalla sähköpostilla autokauppaan...? Onko niin kiire läppäricasejen kanssa, ettei muita asioita viitsi hoitaa vai tunsiko autokauppiaan o_O Ei tuo 68 euroa nyt jotenkaan niin pieni rahakaan ole. Aika paljon saa olla töissä, että verottomana jää tuo ylimääräistä... Olinko jotenkin kohtuuton kun edes pyysin isolta autoliikkeeltä maksamaan tuon?

Edit. Heittoa renkaiden painoissa oli jokaisessa 20-35grammaa
No mikset pyytänyt liikettä korjaamaan ongelmaa? Jos liikkeessä on huolto niin niiltä löytyy myös rengaskoneet ja aika ylihintaa sulta on tasapainoituksesta veloitettu rengasliikkeessä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 328
Viestejä
4 509 649
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom