• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Jaahas kolmen aikoihin oli tullut sähköpostia että tuo mun rinkkatilaus olisi palautettu ja maksavat rahat takaisin. Muttakun aamulla hain sen ja tuossa vieressäni on. Kotimatkalla aamulla oli joku soittanut 020 alkuisesta numerosta, huomasin vasta kotona. En soittanut takaisin eikä ole sieltäkään soitettu uudelleen. En tiedä liittyykö tapaukseen mutta olis melkosta jos Clasulta ois soitettu perään että "tuoppas se reppu takasi nyt tai tulloo tupenrapinat!".
 
- Eli kertaalleen maksettu ja luovutettu tuote.
- Asiakas tulee vaihtamaan oikeaan tuotteeseen, mistä siis maksanut, niin liike ottaa tuotteen vastaan ja lupaa korjata asian
- Liike huomaa, että hei, tämä myytiin liian halvalla tai väärälle jannulle joten takavarikoi / varastaa (?) asiakkaan maksaman tuotteen
- Asiakas lähetetään kotiin parkkimaksujen kera

Tässä varmaan tehtiin pohjat, en tiedä miten olisin ylläolevan ottanut vastaan, toivottavasti sait edes rahat takaisin :facepalm:

ainiin unohdin mainita että verkkokaupassa Oulun varastossa heillä ei ollut edes 32Gt mallia vain 64Gt. Hmmmmmm
 
Sain viestin että eiliset tilaukset on lähetetty postissa :cigar2: Lähti halvalla jäsenalennuksessa ollut sininen JBL Extreme 2 ja langattomat nappikuulokkeet mutsille.
 
Viesteistä päätellen ei siis mitään logiikkaa tilauksissa ja toimituksissa, itse kuvittelin, että varmempi noutaa suoraan liikkeestä, mutta vaikuttaisi, että keskusvarastolta tai jostain muualta tulevat tilaukset käsitellään myös ihan normaalisti (tai perutaan). Tuntuu, että ihan mielivaltaisesti tai riippuen henkilöstä, niin nappaavat tilauksia ja tuotteita lennossa yrittäen estää niitä päätymästä perille ;)

clasu.PNG
 
Tää on paljon parempi viihde kuin viikottainen lotto. Itellä tulossa Applea ja muuta sälää, harmi vaan että otin nouto myymälästä, niin voivat vielä vetää takaisin lähetyksen jälkeen.
 
Onkohan ne peruttu mitkä pitäisi olla ”heti saatavilla” kaupasta ja ne mitkä tulee keskusvarastolta, lähetetään kuten pitääkin?

Itse tilattu keskusvarastolta kauppaan ja tilassa ”Poiminta aloitettu”. Saapi nähdä miten helposti luovuttaa jos kauppaan asti menee (rupeaako pykimään enää sitten)
 
Aika nopsasti muuten poistui oletetun clasun myyntihenkilön kommentti liittyen tuohon väitettyyn uuteen linjaukseen. Tähän olisi kiva saada kommentti moderointitiimiltä, poistettiinko johtuen lähteen epävarmuudesta, postaajan omasta pyynnöstä vai kenties Clas Ohlsonin toiveesta?
 
mulla pari ekaa tilausta onnistui nouto suoraan liikkeest' eilen klo 20 aikoihin, 2 muuta tulee keskusvarastolta ja ei ole peruttu.
 
Onkohan ne peruttu mitkä pitäisi olla ”heti saatavilla” kaupasta ja ne mitkä tulee keskusvarastolta, lähetetään kuten pitääkin?

Itse tilattu keskusvarastolta kauppaan ja tilassa ”Poiminta aloitettu”. Saapi nähdä miten helposti luovuttaa jos kauppaan asti menee (rupeaako pykimään enää sitten)

Olisikohan juuri näin kun chatin vastaus viittaisi siihen myös...eli on käsitelty ennen vian huomaamista.


Clas chat vastaus:
”Valitettavasti emme ole pystyneet perumaan kaikkia useamman alekoodin tilauksia sillä osa tilauksista on käsitelty ennen kun vika on huomattu. Olemme toki peruneet kaikki mahdolliset tilaukset vian selvittyä. Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta.”
 
Eli jumalauta tätä Claus sekoilua. Nyt tuli puhelimeen tekstiviesti "tilaukseni on noudettavissa" joka tuli jo eilen illalla ja jota eivät luovuttaneet tänään aamupäivällä...:facepalm:
 
Koominen pulju tää clasu. Nyt just pamahti viesti,että tilauksesi on noudettavissa. Näitä samoja tilauksia yritin tänään aamulla noutaa,eivätkä antaneet. Johtaakohan tätä puljua eräät Antti ja Pekka?
 
Clasun mittavanhintainen (10+ €) rukkassoppa sakenee täällä:
  • tilasin eilen hanskat -25%-koodilla
  • eilen tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa
  • tänään myyjä kieltäytyi luovuttamasta pakettia
  • narisin Klaralle ja halusin rahat takaisin
  • pari tuntia sitten Klara ilmoitti, että rahat on palautettu
  • äsken tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa
Joku kyynisempi voisi päätellä, että Clasulla on täysi kaaos päällä. Punainen vilkkuvalo loistaa käytävillä ja porukka ryntäilee edestakaisin paniikissa. :p
 
Yksi tilauksista oli eilen illalla tosiaan noudettavissa. Sitten tänään aamupäivällä sain geneerisen tekstarin, että tilaus olisi peruutettu ilman että kerrottiin mistä tilauksesta on kyse. Tilaustiedoissa näkyy että tila on "Maksetaan takaisin", joten oletin että menetin ainakin tuon tilauksen, kun en heti eilen hakenut sitä. No nyt sitten sain muistutus viestin samasta tilauksesta, että olisi edelleen noudettavissa... Voiko mihinkään enää luottaa [emoji38]
 
Onko Oulun Valkean liikkeestä kukaan tänään saanut tilaustaan? Tekstari saapui jokunen tunti sitten että olisi noudettavissa, mutta saakohan mukaan.

Tilasin illalla kahdeksan aikaan illalla Google Home-kaiuttimen 64,50 eurolla. Tekstaria ei kuulunut päivällä ja aloin epäilemään et lieköhän sit peruvat hommat. Koska oli muutakin asiaa kaupungilla kävin Clasun liikkeessä kyselemässä klo 13 aikoihin. Löytyi tilaus, myyjät olivat hieman happamahkoja, mutta ystävällisiä ja joku työntekijä "keräsi" tilaukseni ohi ilmeisesti valtavan tilausruuhkan, kerta paikan päällä olin.

Ensimmäinen näkemäni myyjä kertoi koodien kiertäneen Jodelissa, toinen myyjä kyseli, mistä alekoodikoodibugihommasta kuulin (ei Jodelista, ei tältä foorumilta, kaverilta). Sähköpostissa näkyi tilaus maksettuna hakureissun jälkeen pienellä viiveellä. All in all, simppeli case omalta osaltani.

Nyt kun vähän surffailin, kävi ilmi, että nuo kajarit ovat ainakin Walmartissa joka tapauksessa 70 dollarin hintaisia, eli ehkä en aiheuttanut Clas Ohlsonin konkurssia.
 
Tilasin illalla kahdeksan aikaan illalla Google Home-kaiuttimen 64,50 eurolla. Tekstaria ei kuulunut päivällä ja aloin epäilemään et lieköhän sit peruvat hommat. Koska oli muutakin asiaa kaupungilla kävin Clasun liikkeessä kyselemässä klo 13 aikoihin. Löytyi tilaus, myyjät olivat hieman happamahkoja, mutta ystävällisiä ja joku työntekijä "keräsi" tilaukseni ohi ilmeisesti valtavan tilausruuhkan, kerta paikan päällä olin.

Ensimmäinen näkemäni myyjä kertoi koodien kiertäneen Jodelissa, toinen myyjä kyseli, mistä alekoodikoodibugihommasta kuulin (ei Jodelista, ei tältä foorumilta, kaverilta). Sähköpostissa näkyi tilaus maksettuna hakureissun jälkeen pienellä viiveellä. All in all, simppeli case omalta osaltani.

Nyt kun vähän surffailin, kävi ilmi, että nuo kajarit ovat ainakin Walmartissa joka tapauksessa 70 dollarin hintaisia, eli ehkä en aiheuttanut Clas Ohlsonin konkurssia.
Jenkkien hinnat ilmoitetaan ilman sales tax eli niihin hintoihin tulee aina kyseisen osavaltion verot päälle. Eli ruokakaupankin hinnat ei ole sitä mitä lapussa lukee vaan niihin tuleen verot päälle aina.
 
tiedoksi, kävin just liikkeestä noutaa pari peruutettua tuotetta. Hyvin ystävällinen palvelu. Peukku Jumboon:tup:. Kun selitin tilanteen , että kun osa saa näitä ja osa ei niin asiallisesti tän hoiti. Eiköhän muullekkin vastaavasti hoidu kun vauhkoomatta selittää asia myymäläpäällikölle.
 
tiedoksi, kävin just liikkeestä noutaa pari peruutettua tuotetta. Hyvin ystävällinen palvelu. Peukku Jumboon:tup:. Kun selitin tilanteen , että kun osa saa näitä ja osa ei niin asiallisesti tän hoiti. Eiköhän muullekkin vastaavasti hoidu kun vauhkoomatta selittää asia myymäläpäällikölle.

Nyt tuli minullekin noutotekstari aiemmin peruutetusta tuotteesta. Olisikohan pääkonttorilta tullut viesti, että kaikki saavat tuotteensa.
 
tiedoksi, kävin just liikkeestä noutaa pari peruutettua tuotetta. Hyvin ystävällinen palvelu. Peukku Jumboon:tup:. Kun selitin tilanteen , että kun osa saa näitä ja osa ei niin asiallisesti tän hoiti. Eiköhän muullekkin vastaavasti hoidu kun vauhkoomatta selittää asia myymäläpäällikölle.

Voi veljet mikä vitsi, jos tarvii selitellä myymäläpäälikölle miksi heidän kannattaa antaa asiakkaalle tämän ostama tuote. Ei siinä mitään...Jatkakaa :)
 
Tännekin työkaluvaunu matkalla, korissa oli hammasharjaa moccamasteria jne. mutta päätin olla ryöstöhyödyntämättä ja parantaa mahdollisuuksiani saada se mitä tarvitsen.
 
Meinataankohan noita "Hyväksytty" tai "Poiminta aloitettu"-tilassa olevia tuotteita toimittaa? :think:
 
Itse tilasin 49€ Oral-B:n hammasharjan ja ei mitään ole kuulunut eli hintaa jäi 25€. Toiset saa Mavic Miniä -200€ ja mitä vielä. Kyllä tää ihan lottoa on.
Miten peruutettuja tilauksia edes voi mennä selittelemään kassalle, sillä mulle ainakin palautui rahat tilille?
 
Meinataankohan noita "Hyväksytty" tai "Poiminta aloitettu"-tilassa olevia tuotteita toimittaa? :think:

Mulla tuli hyväksytty -> poiminnassa (tai poiminta aloitettu) -> poimittu ja nyt odotan vahvistusta lähetyksestä. Toinen tilaus peruttiin ja aspasta se perus sähköposti.
 
Eipä tuolla listalla tunnu valitettavasti olevan vaikutusta. Löytyyhän tuolta esimerkiksi Finnair top-6 sijalta.

Kyllä sillä on vaikutusta. Montako isoa firmaa, tunnettua firmaa tuolta muuten löytyy? Finnair on varmaan punninnut, että mieluummin ottavat mainetappiota kuin järkyttävän taloudellisen tappion.
 
Veli kävi hakemassa minulle Apple Tv 4k 64gt. Antoivat mukaan 32Gt mallin 64gt sijaan. Kun meni vaihtaa tuotetta oikeaan niin päättivät ottaa takasi tuotteen eikä tehdä asialle enempää. 1.5t hukkaan kulunutta aikaa ja parkkimaksut etc.

On hieno kauppa, suosittelen.

Mistään en mitään tiedä mutta jokin tässä nyt kuitenkin sanoo, että tästä myyjäliike saisi sormilleen, jos vain äläkän nostaisi.
 
Täällä on häviäjä, Sähköhammasharja Oral-B Genius 10200S White peruttiin, muuta en edes tilannut. Menee kyseinen pulju boikottiin.
Rahat oli palautettu perjantaina, joten olisi turhaa mennä clasuun vinkumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Torstaina hiukan 20 jälkeen Clasulta tilattu Xtreme 2, maksettu klarnalla. Perjantaina 16 jälkeen sähköpostiin viesti että "tilaus on matkalla".
 
Clasu lähettelee vuorotellen viestejä että tilaus noudettavissa ja välillä se perutaan.
Sitten tulee uudestaan uusia viestejä että tilaus noudettavissa.
Ja välillä tulee viestejä että rahoja yritetään palautella.
Kai se pitää lähteä tilausta hakemaan koska viimeisin viesti on että olisi taas noudettavissa.
 
Lappeenrannan Clasulla käyty kääntymässä kun eilis iltana tuli taas noutoviesti. En saanut mitään mukaan. Selittivät vaan että toimitusjohtajalla tullut viesti että ei saa antaa tuotteita.
 
Upeasti vaihtelee tilanteet. Jostain liikkeistä saa ja jostain ei. Ei ihan putkeen mene tämä jälkihoito.
 
Lappeenrannan Clasulla käyty kääntymässä kun eilis iltana tuli taas noutoviesti. En saanut mitään mukaan. Selittivät vaan että toimitusjohtajalla tullut viesti että ei saa antaa tuotteita.
Kiusa se on pieninkin kiusa! Jojotetaan asiakasta edestakaisin ihan vain sen takia, että hatuttaa ja organisaatio on sekaisin! Näinköhän sinua palveli se sama hyypiö, jonka asiakaspalveluasennetta sain kokea omaa pakettia noudettaessa? :wtf: Onneksi Klara palautti/palauttaa mun rahat, niin ei tarvitse arpoa, lähteekö jälleen nöyryyttämään itseään uuden tekstiviestin jekuttamana.
 
En tiedä yhdenvertaisuusperiaatteesta osto tilanteissa, mutta kaipa ongelmat tulleet tilauksissa jossa käytetty 2-3 koodia ja kun fyysisissä kupongeissa on jossain lukenut, että ei voisi yhdistää muihin tarjouksiin. Tätä ei nettisivuilla lukenut ja järjestelmä käsitteli tilaukset normaalisti joten mistäpä tuon olisi tietänyt. Ongelmat alkoivat noudon yhteydessä, missä osa sai ostamansa tuotteet, osalle ei luovutettu ja joltain jopa takavarikoitiin koko ostos, kun oli ensiksi annettu väärä tuote ja meni vaihtamaan oikeaan.
 
Nyt alkaa itseäkin hieman ihmetyttää Clasun toiminta. Reklamoin tilauksen peruneelle henkilölle ja mainitsin muuttuneen linjauksen. Tämä henkilö kertoi, että uusi linjaus tosiaan tuli mutta pyysi ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jonka kautta "on varma", että päästään sopuun.

Noh alla ote aspasta.
Chat_2.png


Sellainen linjaus sieltä. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa saada keissiä läpi KKV:ssa kun kerran ne tilaukset jota ei ennen uutta linjausta peruttu toimitetaan normaalisti.
 
Nyt alkaa itseäkin hieman ihmetyttää Clasun toiminta. Reklamoin tilauksen peruneelle henkilölle ja mainitsin muuttuneen linjauksen. Tämä henkilö kertoi, että uusi linjaus tosiaan tuli mutta pyysi ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jonka kautta "on varma", että päästään sopuun.

Noh alla ote aspasta.
Chat_2.png


Sellainen linjaus sieltä. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa saada keissiä läpi KKV:ssa kun kerran ne tilaukset jota ei ennen uutta linjausta peruttu toimitetaan normaalisti.
Ei se kkv maksa kaupalle mitään. Ota asioista selvää. Ja niidenkin mieli muuttuu, kun selviää tämä epärehellinen koodikeplottelu.
 
Eli tilaukset joita ei peruttu perjantaina automaagisesti toimitetaan tai voidaan luovuttaa asiakkaille? Vai oliko se nykylinja toimarin mahtikäskyllä, että mikään ei liiku? Onko kukaan käynyt vielä tänään kyselemässä tilaustensa perään?
 
Ostokset noudettu.
Maksoin samat ostokset myymälässä uudestaan tilaushinnalla.
Palautusprosessi oli jo käynnissä.
Myyjät hoiti homman todella ystävällisesti ja ammattimaisesti.
Minkälaisia uhkauksia jouduit esittämään saadaksesi tuotteet? :D
 
Ei se kkv maksa kaupalle mitään. Ota asioista selvää. Ja niidenkin mieli muuttuu, kun selviää tämä epärehellinen koodikeplottelu.

Kerrotko, Spede-ystäväiseni, että missä vaiheessa noiden koodien käytöstä tuli epärehellistä? Käyttivätkö kaikki niitä "epärehellisesti". Oliko täällä foorumilla esim. tarjouksen postauksen aikoihin tieto, että niitä ei voi käyttää yhtä aikaa?
 
Itselle tuli eilen se geneerinen tekstari että tilaus on peruttu. Tänään tuli uusi viesti että tilaus on noudettavissa ja Klarna myös ilmoitti että tilaus on nyt maksettavissa.

Antoi paketin normaalisti asiaa sen enempää kommentoimatta.

Kyseessä oli Apple tv 4k.
 
Itselle tuli eilen se geneerinen tekstari että tilaus on peruttu. Tänään tuli uusi viesti että tilaus on noudettavissa ja Klarna myös ilmoitti että tilaus on nyt maksettavissa.

Antoi paketin normaalisti asiaa sen enempää kommentoimatta.

Kyseessä oli Apple tv 4k.

Missäpäin?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 302
Viestejä
4 508 719
Jäsenet
74 351
Uusin jäsen
Hopis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom