Vein käytettynä ostetun tuotteen Gigantin takuuhuoltoon. Sieltä ei kahteen kuukauteen ei kuulunut mitään, niin päätin käydä kyselemässä tilannetta paikan päällä. Eipä sieltäkään löytynyt mitään parempaa tietoa, missä tuote menee, niin suostuivat kaupan purkuun.
MUTTA, tämän jälkeen vetosivat mm. GDPR:ään ja sanoivat, että pystyvät palauttamaan rahat ainoastaan alkuperäiselle asiakkaalle Klarnalla (jolla hän oli tuotteen maksanut). Pyysin tätä ratkaisua kirjallisena ja sanoin kysyväni KKV:ltä asiaa, niin pienen neuvottelun jälkeen yllättäen sainkin rahat käteisenä takaisin, mutta ymmärsin että kyseessä oli "yksittäistapaus".
Eihän tää nyt näin voi mennä? Uskaltaako tässä ostaa enää mitään käytettynä