Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt
Damn. Itse olin tänään skanssissa hakemassa samalla viestihistorialla, mutta jäi luu käteen. Syynä koodien yhdistely.Nouto oli Myllystä (Raisio).
Itse asiassa en yhtään mitään.Minkälaisia uhkauksia jouduit esittämään saadaksesi tuotteet?
Eli peruutetusta tilauksesta voi käydä kyselemässä myymälässä ja mahdollisesti sen voi sieltä lunastaa itselleen?Itse asiassa en yhtään mitään.
Vartti siinä meni mutta henkilökunta oli todella ystävällistä ja asiallista.
Myyjä totesi että minä tottakai saan ostokseni tilauksen hinnalla jos haluan.
Ja koko tilanne siis meni puolin ja toisin koko ajan hymyssä suin.
Mullekkin tuli viesti,että tilaamasi tavarat ovat lähteneet varastolta. Harmi vaan että menevät liikkeeseen noudettavaksi. Varmaan ei ole kukaan täällä saanut perjantain jälkeen Lahden karismasta tavaroitaan?Jahas oma isompi tilaus siirtyi keräyksestä lähetetty statukseen. Harmi että kohteena on silti myymälä, muutenhan tuo olisi jo hyvin varma case. Samalla klarnassa tuli ilmoitus että olisi lasku maksettavissa.
Sama juttu tänään Skanssissa. Eilen illalla oli tullut uusi tekstari, että tilaus olisi noudettavissaDamn. Itse olin tänään skanssissa hakemassa samalla viestihistorialla, mutta jäi luu käteen. Syynä koodien yhdistely.
Mahtaakohan sitä tehdä itselleen hallaa jos tilauksen saatavuutta tiedustelee aspasta.. Vai voiko sieltä saada vastauksen, jolla paketin onnistuisi lunastaa myyjän vastarinnasta huolimatta.Mullekkin tuli viesti,että tilaamasi tavarat ovat lähteneet varastolta. Harmi vaan että menevät liikkeeseen noudettavaksi. Varmaan ei ole kukaan täällä saanut perjantain jälkeen Lahden karismasta tavaroitaan?
Ilmoittele miten kävi. Periaatteessa tuote on jo maksettu ja myymälän pitäisi kait toimia vain ”postina”, eli kun hakee paketin, niin ei tapahdu enää muuta varmistusta kuin henkilöllisyyden tunnistaminen ja paketin vastaanotto.Jahas oma isompi tilaus siirtyi keräyksestä lähetetty statukseen. Harmi että kohteena on silti myymälä, muutenhan tuo olisi jo hyvin varma case. Samalla klarnassa tuli ilmoitus että olisi lasku maksettavissa.
Joka ikinen yhteydenotto aspaa tekee hallaa tilauksen saamisesta haaveileville.Mahtaakohan sitä tehdä itselleen hallaa jos tilauksen saatavuutta tiedustelee aspasta.. Vai voiko sieltä saada vastauksen, jolla paketin onnistuisi lunastaa myyjän vastarinnasta huolimatta.
Kannattaa kokeilla mieluummin myymälästä (paitsi tietysti Lahden Karismasta,jossa tämä ei ainakaan perjantaina onnistunut).Mahtaakohan sitä tehdä itselleen hallaa jos tilauksen saatavuutta tiedustelee aspasta.. Vai voiko sieltä saada vastauksen, jolla paketin onnistuisi lunastaa myyjän vastarinnasta huolimatta.
Näin tein.Eli peruutetusta tilauksesta voi käydä kyselemässä myymälässä ja mahdollisesti sen voi sieltä lunastaa itselleen?
Eikö se friends25 otettu pois käytöstä?Ööh, kai tän pitäisi nyt olla selvä, kun Postnordin seurantalinkki kolahti mailiin? Ei ole Postnord vielä noutanut tilausta, mutta se on laitettu noutovalmiiksi.
Ihan vaan kiinnostaa, koska voisin tilata yhden noista tuotteista pelkällä 25% koodillakin, joka umpeutuu huomenna.
Meinaatkos alkaa sarjaketjuttajaksi?mikäs se 25% koodi on?
Oli ilmeisesti henkilökunnan käyttöön jaettu koodi, joka sittemmin otettu pois toiminnasta. Mitä kokeilin niin ketjutus on koodattu pois käytöstä joten taistelkaammemikäs se 25% koodi on?
Käsitin, että se oli ystävämyyntikoodi, joka piti olla voimassa 13.-14.12. mutta oli jostain syystä käytössä jo torstaina 12.12.Oli ilmeisesti henkilökunnan käyttöön jaettu koodi, joka sittemmin otettu pois toiminnasta. Mitä kokeilin niin ketjutus on koodattu pois käytöstä joten taistelkaamme
jo tilatuista tavaroista.
Tästä(kin) liikkui useaa eri versiota, osa väitti henkilökunnan koodiksi ja osa täksi ystävämyynniksi. Mene ja tiedäKäsitin, että se oli ystävämyyntikoodi, joka piti olla voimassa 13.-14.12. mutta oli jostain syystä käytössä jo torstaina 12.12.
Aikamoista sekoilua Clas Ohlsonin osalta. Itse kävin noin tunti sitten hakemassa tilauksen Hyvinkään myymälästä eikä sen enempää kyselty mitään vaan iskettiin paketti käteen.Hyvinkään clasulla ei antanut tilausta vaikka kerroin että osa asiakkaista saa edelleen tilauksistaan postitus ilmoituksia ja muissa liikkeissä tilaukset on annettu asiakkaille ilman mukinoita. Mitään selitystä ei oikein annettu sanottiin vain etten tule saamaan tilausta heiltä. Tilaukseni ei kuulemma ole "hyväksytty" vaikka status näkyy sivuilla "poimittu" ja nouto tekstarikin tullut.
Itse sain saman myös.Tällaisen vastauksen on joku saanut Clasulta.
Tää menee liikkeen omaksi tappioksi joten ole hiljaa ja pidä tuote, jos kyselevät niin voivottele takaisinMinulle tuli viesti että tilaukseni on palautettu ja maksu oli poistunut klarnasta.
Hain siis tuotteen tänään ja se on tälläkin hetkellä käytössä...
Eli nyt en voi edes maksaa sitä... Kai joku soittelee sitten joskus perään tms ... Tuskin haluavat käytettyä tuotetta takaisinkaan.
Tuliko sulle siis "Peruutettu" -> "Noudettavissa" -> "Peruutettu"?Minulle tuli viesti että tilaukseni on palautettu ja maksu oli poistunut klarnasta.
Hain siis tuotteen tänään ja se on tälläkin hetkellä käytössä...
Eli nyt en voi edes maksaa sitä... Kai joku soittelee sitten joskus perään tms ... Tuskin haluavat käytettyä tuotetta takaisinkaan.
Ei mene. On niillä vuosi ainakin mahdollista laskuttaa saadut tavarat.Tää menee liikkeen omaksi tappioksi joten ole hiljaa ja pidä tuote, jos kyselevät niin voivottele takaisin
Verkkokaupassa oli tilana hyväksytty siihen asti kunnes tuo noudettavissa viesti tuli. Päivä ennen noudettavissa viestiä tuli se yleinen peruttu tekstari mutta tila verkkokaupassa ei ollut koskaan peruttu.Tuliko sulle siis "Peruutettu" -> "Noudettavissa" -> "Peruutettu"?
Okei, mulla on tilaus omilla sivuillakin Peruutettu tilassa. Tappeluksi siis todennäköisesti menee, sinäällään hauska että alennus ei ollut kuin 80€:a ovh hinnasta. Sattui ilmeisesti vaan täys paska asiakaspalvelijaVerkkokaupassa oli tilana hyväksytty siihen asti kunnes tuo noudettavissa viesti tuli. Päivä ennen noudettavissa viestiä tuli se yleinen peruttu tekstari mutta tila verkkokaupassa ei ollut koskaan peruttu.
Sitten muutama tunti noudon jälkeen tuli sähköposti että tilaus on palautettu.
Tarina jatkuu aina vain. Nyt tuli jo kolmas tekstiviesti samasta tilauksesta. La-ilta klo 19.40! Huokaus, kai se on pakko ottaa yhteyttä Clasun asiakaspalveluun, jotta tuon spammauksen saa loppumaan.Clasun mittavanhintainen (10+ €) rukkassoppa sakenee täällä:
Joku kyynisempi voisi päätellä, että Clasulla on täysi kaaos päällä. Punainen vilkkuvalo loistaa käytävillä ja porukka ryntäilee edestakaisin paniikissa.
- tilasin eilen hanskat -25%-koodilla
- eilen tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa
- tänään myyjä kieltäytyi luovuttamasta pakettia
- narisin Klaralle ja halusin rahat takaisin
- pari tuntia sitten Klara ilmoitti, että rahat on palautettu
- äsken tuli tekstiviesti, että paketti on noudettavissa
Jaa että konkurssiin? Noilla ole ensimmäistäkään tappiollista kvartaalia sitten 2013 (mitä aiempaa dataa en nyt jaksanut kaivaa). Jos nyt konkurssia meinaat povata niin jotain sitä tukevaa todistusaineistoa kyllä tarttis.En yhtään ihmettele, että tuo paska on menossa konkurssiin.
Luitko sä tota linkkaamaasi juttua ollenkaan?Clas Ohlson sulkee kaikki myymälänsä Britanniassa ja Saksassa – syynä tulosromahdus
Clas Ohlson sulkee Suomessa kannattamattomia myymälöitä ja panostaa sen sijaan nettikauppaan – ”Prosentuaalisesti kasvu tulee verkkokaupasta, vapautamme varoja siihen”
Oikeassa olet, että TOISTAISEKSI Pohjoismaissa on sujunut ilmeisen hyvin vaikka myymälöitä on pistetty täälläkin kiinni. Jos kasvu nojaa tuohon luokattoman huonoon verkkokauppaan niin en voi povata kovin valoisaa tulevaisuutta.
Äsken tuli uusi tekstiviesti vaikka tänään päivällä eivät suostuneet tilausta antamaanSama juttu tänään Skanssissa. Eilen illalla oli tullut uusi tekstari, että tilaus olisi noudettavissa
179 * 0,8 * 0,85Aikaisemmin ihmettelin Clasun tapauksessa ostajien mielentilaa, jopa joukkohysteriaa. Tarkoitin lähinnä ostajia jotka ostaa turhaa tavaraa ihan vaan kun halvalla saa, tuollainen käytös on omasta mielestä huonoa. Tavaraa päätyy ihmisillä ihan liikaa kaappien perälle pölyyntymään.
Kun koodit tuli tännekin foorumille näkyviin, testasin niitä laittamalla 2 kappaletta Mavic 2 Prota ostoskoriin ja olihan se alennus siellä. Noille olisi ollut tarve, mutta jätin tilaamatta, koska tiesin että tilaus peruutetaan. Testasin vielä samaa koodien laittoa ostoskoriin kännykän selaimella, ostamatta mitään.
Tällä seudulla on tehty muutamia murtoja ja päätin parantaa kiinteistön valvontaa hankkimalla Netatmon Welcome-kameran, tiesin sen nähneeni Clasulla. Hinta oli kova, 179€, mutta muistin että joku joulukoodi oli tarjolla. Lisäsin ostoskoriin ja syötin joulu15-koodin. Oudosti hinnaksi tuli 143,20€, josta lähtee se 15% vielä pois. Eli -20% ja vielä -15%. Lopullinen hinta 121,72€. Tuo ei nyt ihan mätsää, saan saman nyt molemmilla selaimilla tuotteesta kuin tuotteesta. Osaako joku sanoa mistä johtuu?
Laitoinkin että -20% + -15%. Tuota -20% vaan ihmettelin, mistä se tulee ostoskoriin.179 * 0,8 * 0,85
@MyyjäMatti onko tietoa onko "3000 ihmistä" vai 3000 tilausta? Täällä kun kuluu moni vetäneen tuotteita yksitellen eri tilauksiin.
Systeri oli äsken hakenut oman tilauksensa [emoji848]
Edit: oma Mavic mini fly more muuttunut juuri tilaan poimittu